خرید بهترین فلش مموری از آمازون  

آمازون
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

خرید بهترین فلش مموری

به طور معمول ذخیره سازی ابری به عنوان شکل غالب انتقال فایل مورد استفاده قرار می گیرد، اما هنوز سرعت و قابلیت اطمینان بیت ها و بایت های محلی وجود ندارد. برای انتقال سریع و ساده همه چیز مانند عکس های محصولات به صفحه فروش، نگه داشتن یک درایو فلش یک ایده هوشمندانه است. بسته به سرویس ابری و سرعت اتصال به اینترنت، همگام سازی پرونده های بزرگ با وب ممکن است ساعت ها طول بکشد. در واقع برای تهیه نسخه پشتیبان مشکلی نیست، اما اگر بخواهید آرشیوی از فیلم ها یا عکس های HD را با خود حمل کنید، پیشنهاد خرید بهترین فلش مموری از آمازون و دیگر سایت های خارجی می تواند گزینه ای عالی باشد.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین وب کم از آمازون

لازم به ذکر است که همه درایوها تجربه یکسانی را ارائه نمی دهند. فراتر از بحث فضای ذخیره سازی، باید دوام، سرعت، نوع پورت USB ، اندازه فیزیکی درایو و قیمت آن را نیز در نظر بگیرید. اگر به دنبال فلش مموری مناسبی هستید، می توانید تعداد زیادی از انواع مختلف را با بالاترین کیفیت در سایت های خارجی همچون آمازون بیابید.

خرید بهترین فلش مموری

لیست بهترین فلش مموری ها

Samsung Bar Plus :

اگر شما به یک فلش مموری که خیلی گران نیست، مقاوم بوده و از سرعت انتقال متوسطی ​​برخوردار است، نیاز دارید می توانید این فلش مموری سامسونگ با ۶۴ گیگابایت و  USB 3.0 را با قیمت ۷۳.۹۰ دلار از آمازون خرید کنید. برای خرید بهترین فلش مموری از سایت های خارجی ، می توانید از طریق زاکولا اقدام کنید.

این مدل در برابر آب، شوک، آهن ربا، اشعه ایکس و تغییرات دما مقاوم و می توانید آن را  با ۳۲ گیگابایت ، ۶۴ گیگابایت یا ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی آن را دریافت کنید. حلقه به کار رفته در آن، به شما امکان می دهد تا آن را به هر چیزی متصل کنید.

پیشنهاد مطالعه : خرید هدایای ولنتاین از سایت های خارجی

SanDisk Ultra CZ48 :

فلش مموری SanDisk Ultra CZ48  با سرعت ۱۰۰ مگابایت در ثانیه و به رنگ سیاه طراحی شده است که می توانید آن را با قیمت ۶.۴۹ دلار در آمازون خرید نمایید. این فلش مموری با ۱۶ گیگابایت، برای کسانی که به دنبال محصولی کارآمد با قیمت مناسب هستند، گزینه خوبی است ضمن آن که دارای USB Type-A است.

خرید بهترین فلش مموری

Silicon Power C80 :

اگر به دنبال خرید بهترین فلش مموری هستید، بهترین مدل USB-C برای کاربران مک  Silicon Power C80 است که با قیمت ۱۹.۹۷ دلار در آمازون ارائه می گردد. لازم به ذکر است که با افزایش تعداد لپ تاپ های نازک که فقط به پورت های USB Type-C سازگار هستند، بسیاری از افراد لازم است که فلش مموری های خود را به روز کنند.

با استفاده از مدل C80 از Silicon Power ، شما مجبور نیستید سازگاری را ایجاد کنید. با یک مکانیزم چرخشی داخلی، می توانید هر زمان که نیاز شد به راحتی بین استفاده از اتصال Type-C و یک اتصال دهنده استاندارد Type-A جابجا شوید.

PNY Pro Elite :

این فلش مموری با ۲۵۶ گیگابایت را می توانید به عنوان بهترین فلش مموری از آمازون به قیمت ۴۹.۹۹ دلار خرید کنید. در حالی که تعداد زیادی از درایوهای موجود در این لیست جمع و جور، با دوام یا ظرفیت بالا هستند، تعداد کمی از آنها دارای سرعت خواندن با بیش از ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه می باشند.

اینجاست که سری PNY Pro Elite با درایوهایی با سرعت ۴۰۰ مگابیت در ثانیه قابل خواندن و بسته به ظرفیت انتخابی شما تا ۲۵۰ مگابیت بر ثانیه می تواند یکی از گزینه ها در خرید بهترین فلش مموری از آمازون باشد. لازم به ذکر است، همه انواع درایو با USB 3.0 سازگار است. فقط توجه داشته باشید که این مدل ها کمی گرانتر از درایوهای دیگر هستند، بنابراین قبل از استفاده از این مدل مطمئن باشید که سرعت انتقال بالا انتظار اصلی شماست.

پیشنهاد مطالعه : خرید گجت های سلامتی از سایت های خارجی

Apricorn Aegis Secure Key

این فلش مموری بهترین ابزار برای رمزگذاری و امنیت است که  ۱۵۵.۹۹دلار در آمازون به فروش می رسد. Apricorn Aegis Secure Key با مکانیزم قفل شده مبتنی بر PIN دقیقاً روی خود درایو، یکی از امن ترین درایوهای فلش است که می توانید امروز بخرید.

این درایو دارای رمزنگاری ۲۵۶ بیتی AES XTS برای همه انواع پرونده ها است، به این معنی که به محض انتقال هر چیزی به حافظه داخلی، از امنیت بسیار بالایی برخوردار می شود. سخت افزار درایو نیز به همان اندازه محافظت می شود و دارای یک اپوکسی ویژه بوده که اگر یک هکر بخواهد به طور فیزیکی تراشه های فلش را از داخل استخراج کند، داده های داخل را از بین می برد. اگر اسنادی برای نگهداری داشته اید، این محصول می تواند مناسب شما بوده و برای خرید بهترین فلش مموری ، گزینه ای عالی می باشد.

خرید بهترین فلش مموری

SanDisk UltraFit :

این فلش مموری کارآمد را می توانید با قمیت ۲۹.۹۷ دلار در آمازون خرید کنید. SanDisk شرکتی است که سال گذشته اعلام کرد موفق به ایجاد یک ترابایت فضای ذخیره سازی بزرگ بر روی کارت microSDXC ، کوچکترین کارت فلش که تاکنون دیده ایم، شده است. بنابراین، جای تعجب نیست که این شرکت درایوهای USB قابل حمل مانند ۲۵۶ گیگابایت USB 3.1 UltraFit را با بالاترین ظرفیت تولید می کند.

UltraFit به دانگل USB برای ماوس یا صفحه کلید سازگار است و در درگاه USB Type-A لپ تاپ متصل می شود.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین مارک مراقبت پوست از سایت های خارجی

Kingston DataTraveler Ultimate GT :

اگر صرفاً به دنبال ظرفیت فلش مموری هنگام خرید بهترین فلش مموری بدون توجه به قیمت آن هستید، دنبال چیزی بیشتر از ۲TB Kingston DataTraveler Ultimate GT نباشید. اگرچه نسبت به سایر درایوهای موجود در این لیست گران تر است، اما با توجه به حجم انبوهی از ذخیره سازی که در خود دارد، این انتظار می رود.

شما می توانید برای خرید بهترین فلش مموری از آمازون ، از طریق زاکولا اقدام کرده و برای پرداخت ارزی آن و تحویل در ایران از کارشناسان زاکولا بهره مند شوید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]