خرید بهترین سمعک شنوایی از سایت های خارجی

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

بهترین سمعک

کاهش شنوایی غالباً با سمعک درمان می شود و اگرچه درمانی نیستند، اما بهترین سمعک به طور بالقوه می تواند در زندگی افراد تغییر ایجاد کرده و نحوه شنیدن را بهبود بخشد. با بررسی تخصصی، می توانید به همه چیزهایی که باید برای یافتن سمعک مناسب، بدانید، دست خواهید یافت.

لیستی از  بهترین سمعک ها

سمعک Lively

Lively به دلیل ترکیبی از محصولات با کیفیت، موارد تجویز شده و تعهد به خدمات مداوم به مشتری، انتخاب شده است. متخصصین بهداشت شنوایی معمولاً به شما می گویند، فایده ای که از سمعک می گیرید صرفاً به دلیل خود دستگاه نیست، اغلب به نحوه برنامه ریزی دستگاه برمی گردد.

وقتی یک متخصص شنوایی سنجی تنظیمات سمعک شما را به طور خاص برای نوع و درجه شنوایی تنظیم می کند، نتایج بهتری خواهید داشت. مدل Lively بر نیاز مشتری به دسترسی مستقیم و مداوم به شنوایی متمرکز شده است تا اطمینان حاصل شود که هر مشتری نیاز خود را دریافت می کند. شما بدون مراجعه حضوری به مطب یا مرکز شنوایی با کسری از هزینه سمعک های سنتی، تخصصی و حرفه ای کسب می کنید.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین دانه های قهوه در جهان

Lively به عنوان بهترین سمعک ، به شما اجازه می دهد تا مشتریان تست شنوایی را بصورت آنلاین انجام دهند و مشاوره ویدیویی قبل از خرید با یک شنوایی شناس انجام شود. سمعک ها را می توان با یک برنامه تلفن هوشمند راه اندازی کرد که به شما امکان می دهد تنظیمات یا میزان صدا را تنظیم کنید. پس از خرید، مشتریان برای راه اندازی دستگاه ها و برنامه خود از پشتیبانی شنوایی شناسان برخوردار می شوند و در صورت نیاز به تنظیم دستگاه های خود، تا سه سال مشاوره می گیرند.

هزینه یک جفت سمعک Lively با باتری ۱۸۵۰ دلار است. قیمت یک جفت سمعک قابل شارژ Lively  ۲۴۰۰دلار است که می توانید آن را از آمازون و دیگر سایت های خارجی تهیه کنید. لازم به ذکر است که این سمعک دارای باتری های قابل شارژ بوده و قابلیت اتصال بلوتوثی دارد و با برنامه تلفن از راه دور یا مشاوره شنوایی سنجی، تنظیم می شود.

بهترین سمعک

سمعک های گوش Eargo

این محصول به عنوان بهترین سمعک به داشتن اندازه ای کوچک و قابل شارژ مشهور است که وقتی در مجرای گوش قرار می گیرند، به راحتی قابل درک هستند. به دلیل کوچک بودن، تقریباً وجود آنها را فراموش خواهید کرد و احساس بزرگتر سمعک درون کانال را نخواهید داشت. این سمعک ها برای کاربرانی با کم شنوایی خفیف تا متوسط ​​با فرکانس بالا طراحی شده اند.

Eargo به عنوان بهترین سمعک، از طراحی منحصر به فردی بهره می برد که تجربه شنیداری طبیعی تری را با کاهش صدا و لغو بازخورد فراهم می کند. هنگام خرید، یک متخصص شنوایی برای کمک به شما مشاوره های لازم را داده و این پشتیبانی مشتری را برای یک عمر دریافت خواهید کرد.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین تبلت های گرافیکی ۲۰۲۱

با Eargo ، شما با یک متخصص شنوایی سنجی مشورت می کنید. این سمعک ها برای انواع کم شنوایی راه حلی نخواهند بود، اما ممکن است برای کسانی که کم شنوایی با فرکانس بالا خفیف تا متوسط ​​و بدون عارضه دارند، مناسب باشد. شما می توانید از طریق برنامه تلفن هوشمند تنظیمات خود را انجام دهید، یا اینکه این شرکت می تواند در تنظیم برنامه از راه دور کمک کند.

این بهترین سمعک دارای باتری قابل شارژ بوده و قابلیت بلوتوث دارد. همچنین می توانید این سمعک را با قیمت ۱۸۵۰ دلار از سایت های خارجی تهیه کنید. برای این کار از زاکولا راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

بهترین سمعک

بهترین سمعک MDHearingAid

MDHearingAid سمعک های پشت گوش را ارائه می دهد که به لطف مدل آنالوگ خود ، PRO تقریباً با هر بودجه سازگار بوده و به عنوان بهترین سمعک در دسترس است. این مارک یکی از معدود شرکت هایی است که هنوز سمعک آنالوگ ارائه می دهد، زیرا بسیاری معتقدند که کمک های آنالوگ صدای طبیعی تری نسبت به مدل های دیجیتالی ارائه می دهند.

این شرکت همچنین سمعک های دیجیتال با توانایی بیشتری را با قیمت های قابل توجه ارائه می دهد و می تواند مدل های اقتصادی محسوب شود. سمعک های MDHearing برای کاربرانی با شنوایی خفیف تا متوسط در نظر گرفته شده است. مدل های پیشرفته کاهش سر و صدا ، لغو بازخورد، میکروفون های جهت دار، تنظیمات شنوایی سفارشی و سازگاری گوشی های هوشمند را ارائه می دهند. این محصول دارای باتری قابل شارژ بوده و با قیمت ۴۰۰ دلار به فروش می رسد. همچنین قابلیت بلوتوث دارد.

پیشنهاد مطالعه : معرفی بهترین پروژکتورهای ۲۰۲۱

Phonak Paradise

Phonak Paradise یکی از محصولات برتر در این رده است. فناوری شنوایی با کارایی بالا ، کیفیت استثنایی، عمر باتری قابل شارژ، اتصال بلوتوث و قیمت ارزان ، این سمعک را به گزینه ای محبوب برای افراد دارنده سمعک و متخصصان مراقبت از شنوایی تبدیل کرده است.

با کمک فناوری خودکار ، این محصول به عنوان بهترین سمعک به طور خودکار محیط صدای شما را حس می کند و متناسب با آن تنظیم می شود. اگر در یک فضای خالی هستید و ناگهان یک هجوم صدا رخ می دهد، سمعک های شما به طور خودکار افزایش صدای پس زمینه را حس می کنند و با قطع شدن توانایی شنوایی، تنظیمات لازم را انجام می دهند. لازم نیست هیچ دکمه ای را فشار دهید یا تلفن خود را بیرون بیاورید.

Phonak Paradise به عنوان بهترین سمعک به شما امکان می دهد هر چیزی را از هر دستگاه بلوتوث پخش کنید. همچنین می توانید با یک ضربه ساده تماس ها را در سطح گوش پاسخ دهید یا رد کنید. میکروفون های موجود در سمعک به عنوان میکروفون تلفن دو برابر می شوند تا تلفن شما در اتاق دیگری باشد و آن طرف دیگر بتواند صدای شما را کاملاً بشنود.

پیشنهاد مطالعه : بهترین سرویس های کلود گیمینگ

Phonak همچنین دارای فناوری بی سیم راجر است. راجر مارک لوازم جانبی آنهاست که میکروفون از راه دور، میکروفون رومیزی و پخش کننده های تلویزیونی را ارائه می دهد. استفاده از این دستگاه های بی سیم به بهبود درک گفتار در محیط های شنیدنی کمک می کند. این محصول با قیمت ۲،۶۹۸ دلار در سایت های خارجی به فروش می رسد.

بهترین سمعک

بهترین سمعک Audicus Heaing Aid

هنگام خرید دستگاه بهترین سمعک، Audicus به شما امکان می دهد تا نتایج شنوایی سنجی خود را بارگذاری کنید یا تست شنوایی آنلاین رایگان خود را انجام دهید. سپس، تیمی از شنوایی شناسان هر سمعک را متناسب با مشخصات سفارشی شنوایی شما برنامه ریزی می کنند. علاوه بر قیمت رقابتی ، Audicus از طریق برنامه عضویت در سمعک به مشتریان کمک می کند. می توانید این محصول را با باتری قابل شارژ و امکان اتصال بلوتوثی با قیمت  ۹۹۸ دلار خرید کنید.

کلمات کلیدی بهترین سمعکسمعک
ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]