تاریخ انتشار : ۱۳۹۹,اسفند,۲۶

خرید بهترین دوربین فیلمبرداری در سال ۲۰۲۱

نویسنده : تیم محتوا

خرید دوربین فیلمبرداری

هنگام خرید دوربین فیلمبرداری لازم است که به نکات بسیاری توجه داشت. امروزه می توانید به راحتی دوربین های ۴k را با قیمت های متفاوتی تهیه کنید. داشتن یک دستگاه اختصاصی مخصوص فیلمبرداری با بزرگنمایی داخلی می تواند بسیار بهتر عمل نماید.

می توان گفت که امروزه بازار شامل مدل های متنوع و مناسب دوربین های فیلمبرداری با هزینه های متفاوت است. می توان در میان آن ها به نمونه هایی با قطعات حرفه ای رسید که به اندازه کافی برای تولیدات پخش مناسب هستند. این مهم است که بدانید به چه میزان وضوح نیاز دارید؟ چقدر می توانید یک دوربین فیلمبرداری را حمل کنید؟ آیا قصد دارید بیشتر در استودیو فیلمبرداری کنید؟ در اینجا لیستی از بهترین دوربین فیلمبرداری را ارائه خواهیم کرد.

البته بهترین دوربین های ۴K برای فیلمبرداری این مزیت را دارند که نه تنها یک تصویر زیبا ارائه می دهند، بلکه توانایی تعویض لنز را نیز برای کاربر فراهم می کنند. در همین حال، بهترین دوربین های سینما بیشتر برای افراد حرفه ای طراحی شده اند و دارای یک قیمت مناسب هستند. سازندگان محتوا که به تنهایی کار می کنند، خرید دوربین فیلمبرداری در کیفیتی بالا را انتخاب می کنند.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین کیف پول ارز دیجیتال

انواع دوربین فیلمبرداری

هنگام خرید دوربین فیلمبرداری باید بدانید که آنها به سه دسته گسترده تقسیم شده اند. بهترین دوربین های فیلمبرداری ۴K مدل های مناسبی برای فیلمبرداری مناسب را پوشش می دهند. این درحالی است که دوربین فیلمبرداری خانوادگی، برای کسانی طراحی شده اند که ویژگی های عالی را با قیمت مناسب می خواهند و در آخر راهنمای بهترین دوربین فیلمبرداری حرفه ای ارائه شده است. فیلم ها بیش از هر زمان دیگری اهمیت پیدا می کند و ویژگی های فیلم برای بسیاری از عکاسان هنگام انتخاب دوربین جدید به یک عامل اساسی تبدیل شده است.

خرید دوربین فیلمبرداری

بهترین خرید دوربین فیلمبرداری

در این جا چندین دوربین فیلمبرداری را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید به آسانی در میان آن ها خرید دوربین فیلمبرداری خود را انجام دهید.

Panasonic Lumix DC-GH5S  :

پاناسونیک GH5 و GH5S از قابلیت فیلمبرداری قوی خود که شامل فیلم برداری UHD یا DCI 4K با حداکثر سرعت ۶۰p با ضبط ۱۰ بیتی ۴: ۲: ۲ در برخی از حالت ها است برخوردار بوده و با مجموعه ای گسترده تر از ابزار فیلمبرداری پشتیبان می کند. این شامل اوج فوکوس و پیش نمایش های تصحیح شده برای عکسبرداری است.

GH5S با سنسور کمی بزرگتر و بهره مضاعف، قادر به فیلمبرداری عالی در دامنه وسیع تری از شرایط نوری نسبت به GH5 معمولی است. این انعطاف پذیری پردازشی فیلم Log  ۱۰بیتی آن  ، GH5S را به عنوان بهترین دوربین برای فیلم نشان می دهد. برای خرید دوربین فیلمبرداری خود می توانید از سایتهای خارجی مانند آمازون اقدام کنید. ضمن آنکه برای دریافت آن در ایران، زاکولا شما را یاری خواهد کرد.

پیشنهاد مطالعه : بهترین سیستم میکروفون بی سیم

Sony FDR-AX43 :

این دوربین قابل حمل و مقرون به صرفه، یک دوربین فیلمبرداری خارق العاده ۴K است که برای خرید دوربین فیلمبرداری می توانید از آمازون اقدام کنید. حداکثر وضوح ضبط آن ۳۸۴۰ * ۲۱۶۰ پیکسل و دارای سنسور Exmor R CMOS است. این دوربین از ابعاد: ۱۷۳ * ۸۰.۵ * ۷۳ میلی متر و وزن ۶۲۵ گرم برخوردار می باشد.

FDR-AX43 ممکن است جمع و جور باشد اما از امکانات آن کم نمی کند. در مقابل لنزهای Carl Zeiss Vario Sonnar T ، ویژگی های خوب FDR-AX43 شامل بزرگنمایی نوری ۲۰ برابر ، عکسبرداری ۴K با نمونه برداری بسیار پایین برای نمایشگرهای ۱۰۸۰p ، سنسور Exmor R CMOS با صدای کم و ضبط فیلم دوگانه در XAVC S یا AVCHD و MP4 را شامل می شود.

برای کسانی که هنگام پخش فیلم های خود در سینمای خانگی یا اسپیکرها می خواهند صدای فراگیر متقاعد کننده ای داشته باشند، میکروفون چند کاناله ۵.۱ نیز در نظر گرفته شده است. این مدل یک انتخاب خارق العاده است و تعادل بین عملکرد، قابلیت حمل و قیمت را به خود اختصاص می دهد.

خرید دوربین فیلمبرداری

خرید دوربین فیلمبرداری  Sony FDR-AX700

سونی AX700 یک دوربین فیلمبرداری با کیفیت ۴K HDR است که دارای حداکثر وضوح ضبط ۳،۸۴۰ * ۲،۱۶۰ پیکسل و سنسور Exmor RS CMOS 1.0  یک اینچی است. این دوربین از ابعاد: ۸۹.۵*۱۹۶.۵*۱۶۹ میلی متر برخوردار بوده و وزن آن ۶۰۰ گرم است. برای خرید دوربین فیلمبرداری ذکر شده می توانید از طریق زاکولا اقدام کنید.

FDR-AX700 که یک دوربین فیلمبرداری عالی ۴K است که در و SDR و HLG HDR فیلمبرداری را انجام می دهد. از ویژگی های آن می توان به بزرگنمایی ۱۲ برابر، منظره یاب بزرگ ۳.۵ اینچی، اسلات کارت SD دوگانه و AF پیشرفته تشخیص فاز اشاره کرد.

 FDR-AX700 برای ضبط ۴K و HD از XAVC S بهره می برد و با برخورداری از کیفیت ۱۰۸۰p و سرعت فیلمبرداری ۱۲۰ فریم بر ثانیه می تواند یکی از بهترین دوربین های فیلمبرداری برای فیلمسازان مشتاق باشد که برای خرید دوربین فیلمبرداری از سایت های خارجی همچون آمازون اقدام کنند.

پیشنهاد مطالعه : معرفی و خرید بهترین کنترل کننده های DJ

Canon Vixia HF G60

این یک دوربین فیلمبرداری عالی ۴K است که برای فیلم سازهای جدی طراحی شده است و می تواند خرید دوربین فیلمبرداری مناسبی برای شما باشد. Canon Vixia HF G60 دارای حداکثر وضوح ضبط ۴K و سنسور تصویردو پیکسل CMOS 13.4MP است که با ابعاد: ۱۲۵ * ۹۱ * ۲۶۵ میلی متر با وزن: ۱۱۳۵ گرم ارائه شده است.

Vixia HF G60 نه تنها ۴K فیلمبرداری می کند، بلکه دارای یک سنسور بزرگ ۱ اینچی و دیافراگم ۹ پره ای است که به فیلم شما جلوه سینمایی بیشتری نسبت به مدل های کوچکتر می دهد. با این حال، مطمئناً برای افرادی که از دوربین فیلمبرداری های ابتدایی تری استفاده کرده اند، یک مدل خوب است. یک لنز بزرگنمایی ۱۵ برابر با تثبیت کننده تصویر پنج محوره و یک صفحه لمسی ۳ اینچی لمسی وجود دارد.

خرید دوربین فیلمبرداری

خرید دوربین فیلمبرداری  Canon Vixia HF G50

این گزینه دوربین فیلمبرداری Canon 4K با قیمت مناسب تر است که با حداکثر وضوح ضبط ۴K و سنسور تصویر CMOS 21.1MP ارائه شده و دارای ابعاد ۱۱۴ * ۸۴ * ۲۳۱ میلی متر و وزن ۹۵۳ گرم است. هنگام خرید دوربین فیلمبرداری این مدل از کانن، از نظر ظاهری و نام مدل، به راحتی می توان دریافت که این یک مدل کوچک از Canon Vixia HF G50 است.

اما در واقع این مدل ارزان قیمت تفاوت قابل توجه تری در خود دارد. این دوربین فیلمبرداری از یک سنسور کاملاً کوچکتر از ۱ / ۲.۳ اینچ استفاده می کند که نه تنها مقرون به صرفه تر است، بلکه مدل مناسب تری برای استفاده روزمره می باشد. زیرا عمق میدان بیشتری خواهد داشت، بنابراین تمرکز راحت تر خواهد بود.

پیشنهاد مطالعه : خرید دستگاه ماساژور بدن

Canon Vixia HF R80

این یکی از بهترین دوربین های فیلمبرداری برای خانواده ها می باشد که می توان برای خرید دوربین فیلمبرداری با قیمتی مناسب از آمازون اقدام کرد. این دوربین دارای حداکثر وضوح ضبط ۱۹۲۰ * ۱۰۸۰ پیکسل و سنسور تصویر CMOS می باشد که از ابعاد ۵۸*۱۱۶*۵۳ میلی متر و وزن ۲۴۰ گرم بهره می برد.

این دوربین فیلمبرداری کاربردی را می توانید از آمازون خرید کرده و برای پرداخت ارزی آن و دریافت در ایران از خدمات زاکولا استفاده کنید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود