خرید بهترین دانه های قهوه در جهان

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

بهترین قهوه های جهان

به طور کلی ، بهترین قهوه های جهان بر اساس کشورها بدون ترتیب خاصی ذکر می شوند، زیرا بزرگترین عامل اولویت شخصی است. به عنوان مثال، برخی از افراد ممکن است اسیدیته میوه ای یک قهوه کنیا را به طعم کلاسیک یک قهوه کلمبیایی ترجیح دهند. اما این کاملا انتخاب شخصی است و به ذائقه افراد در کشورهای مختلف باز می گردد.

در اینجا محبوب ترین قهوه ها با در نظر گرفتن همه این فاکتورها و با بالاترین درجه کیفیت قهوه ها شرح داده می شود که می توانید آن را از سایت های خارجی همچون آمازون خرید کنید. در این راستا، زاکولا شما را یاری خواهد کرد.

پیشنهاد مطالعه : معرفی برند جی بی ال JBL

بهترین قهوه چیست؟

پاسخ ساده این است، نمی توان بهترین دانه های قهوه جهان را در یک محصول دید. طعم و مزه یک تجربه بسیار فردی است که از عوامل متعددی تحت تأثیر قرار می گیرد. ژنتیک شما که بر نحوه درک مغز شما از برخی سلیقه ها تأثیر گذار است. تربیت که شما را ترجیح می دهد برخی از طعم ها را به دیگران ترجیح دهید. گیرنده های چشایی که می تواند با دارو و رژیم غذایی تغییر کند.

آموزش چشیدن که می تواند به شما یاد دهد طعم ها را بهتر تشخیص دهید، تجارب زندگی  که خاطرات منفی یا مثبت همراه با عطر و طعم را برای شما به ارمغان می آورد و غذاهایی که اخیراً خورده اید که می تواند گیرنده های چشایی شما را تغییر دهد و یا سطح خلق و خو و استرس که نحوه درک مغز شما از طعم دهنده ها را تغییر می دهد. توصیه می شود در انتخاب بهترین قهوه های جهان سلیقه خود را در نظر داشته باشید.

بهترین قهوه های جهان

خرید بهترین قهوه

اینکه از میان بهترین قهوه های جهان ، کدام یک از آنها را باید بخرید، باید توجه داشته باشید که قهوه در طی چند روز بو دادن در اوج طعم است، در حالی که بسیاری از کیسه های قهوه در قفسه های فروشگاه برای هفته ها یا ماه ها پیش از اینکه به دست مشتری برسند، می مانند. در واقع می توان گفت که یک فنجان عالی قهوه تازه همیشه از ترکیب های قدیمی و اغلب گران قیمت، بهتر خواهد بود.

وقتی نوبت به انتخاب دانه های قهوه خوب می رسد، هزاران انتخاب وجود دارد. اما وقتی انتخاب اشتباهی می کنید قهوه شما به هدر رفته و طعم دلخواه را نخواهید داشت. باید هنگام انتخاب دانه های قهوه خارج از آن که مربوط به کدام مارک است، به سلیقه و ذائقه خود نیز توجه کنید. بنابراین انتخاب بهترین قهوه های جهان و دانه های مناسب قهوه را آسان می کند و با قهوه خود طعم بسیار بهتری خواهید داشت.

پیشنهاد مطالعه : معرفی برند لوازم جانبی صوتی Beyerdynamic

بهترین دانه قهوه

در اینجا چند محصول از بهترین دانه قهوه در سراسر جهان وجود دارد :

قهوه Koa و دانه قهوه Kona هاوایی

Kona بزرگترین جزیره در هاوایی است و بهترین منطقه برای تولید قهوه با کیفیت است. در واقع، بهترین قهوه آمریکا است. دامنه های این جزیره بزرگ کاملاً برای پرورش قهوه مناسب بوده و با آب و هوای بسیار خوب، ترکیبی عالی از باران و گرما و زمین های آتشفشانی غنی است.

اگر می خواهید از میان بهترین قهوه های جهان چیز واقعی را خریداری کنید، یک قهوه با کیفیت بالا Kona ارزش آن را دارد. فقط ۱۰٪ از مخلوط می تواند با اجتناب از ترکیبات Kona ، تاثیر واقعی داشته باشد. در صورتی که بالاترین کیفیت را می خواهید، درجه همیشه Extra Fancy را بخرید. این قهوه با سطح متوسط​​، اسیدیته کم و عطر و طعم نرم و غلیظ، بهترین طعم را ایجاد می کند

قهوه ​​Organix توسط LifeBoost

این نوع دانه های قهوه بسیار عالی است و همچنین برای سلامتی نیز مفید است. هدف و چشم انداز شرکت تهیه قهوه سالم و ارگانیک است که به نفع کشاورزان و محیط زیست باشد. و همچنین طعم خارق العاده ای دارد. آنها طیف وسیعی از قهوه ها را به فروش می رسانند. دارای تعداد بی نظیری از طعم هستند و وقتی با اکثر انواع دم نوش همراه می شود طعم خارق العاده ای دارد.

بهترین قهوه های جهان

قهوه جامائیکا

یکی از بهترین قهوه های جهان ، نوعی دانه قهوه است که تولید آن بسیار محدود است و تقریباً ۸۰ درصد محصول سالانه به ژاپن می رود. بعلاوه، این دانه ها باید از دامنه های کوه چیده شوند و برای رشد بسیار پر کار هستند. ارتفاع زیاد، درجه حرارت سرد و خاک آتشفشانی منجر به برداشتی می شود که تقریباً ۱۰ ماه به طول می انجامد. یک اسیدیته تمام بدن و متوسط ​​با طعم کمی شیرین می تواند فنجان قهوه حاصل را به خوبی متعادل کند. برخی می گویند قهوه کوهی آبی نرمترین نوشیدنی ای است که تاکنون از آن لذت برده ایم.

پیشنهاد مطالعه : خرید هدست واقعیت مجازی

دانه های قهوه Volcanica Kenya AA

احتمالاً یکی از عوامل اصلی کیفیت قهوه کنیا این واقعیت است که قهوه بهتر توسط کشاورزان پاداش می گیرد. دولت حراجی برگزار می کند که تمام قهوه ها در کنیا فروخته می شود. قهوه های با کیفیت خوب با قیمت بالاتری به فروش می رسند و این فرصت را به کشاورزان می دهند تا محصولات خود را توسعه دهند.

بزرگ ترین اندازه دانه قهوه AA و پس از آن AB است. در کنیا، چه دانه های قهوه بزرگتر باشد، قهوه ای بهتر است. طعم های شیرین میوه، اسیدیته شربت دار این قهوه ها را توصیف می کند. این قهوه ها به دلیل فرآوری، از مزه ترین و بهترین قهوه های جهان هستند.

بهترین قهوه های جهان

دانه قهوه Peaberry از تانزانیا

در داخل دانه قهوه peberry یک دانه قهوه تک و گرد است. ۲ دانه کنار هم ، هر کدام یک طرف صاف ، توسط یک پوشش قهوه معمولی نگه داشته می شود. آنها به دلیل فرم گرد و غلیظ تر بودن این دانه ها ، بیشتر به طور مساوی برشته می شوند.

پیشنهاد مطالعه : تاریخچه مختصری از آمازون

تقریباً ۵ درصد از بهترین دانه های قهوه در یک محصول مشخص در نظر گرفته می شود. به منظور بدست آوردن مقدار زیادی دانه و تفکیک آنها از معادل نیمه دانه، مرتب سازی دقیق دستی لازم است. این نیروی اضافی قیمت ها را افزایش می دهد. اما می توان گفت که این نیز یکی از بهترین قهوه های جهان است که می توانید از طعم آن لذت ببرید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]