خرید بهترین حلقه های هوشمند از ایبی

ای بی
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

بهترین حلقه های هوشمند

حلقه های هوشمند یک محصول جذاب و ماندگار است. در حالی که برخی از محصولات پوشیدنی جدید، هنگامی که به بازار عرضه می شوند، سر و صدای زیادی ایجاد می کنند و سپس در پس زمینه محو می شوند، آینده حلقه های هوشمند با فناوری که روی انگشت شما همراه دارند، بسیار روشن به نظر می رسد. در اینجا بهترین حلقه های هوشمند را معرفی می کنیم که می توانید آن ها را از ایبی خرید کنید. برای خرید از سایت های خارجی همچون ایبی، می توانید از خدمات زاکولا بهره مند شوید.

لازم به ذکر است که نام های بزرگ دنیای حلقه های هوشمند Motiv و Oura بوده اند. آمازون نیز از حلقه هوشمند Echo Loop خود رونمایی کرد، اما از این ایده برای دنبال کردن سایر اشکال پوشیدنی منصرف شده است. هم اکنون حلقه های هوشمند قدرتمندی برای زنان و مردان وجود دارد که همه کارها را انجام می دهند، از سلامتی و تناسب اندام شما گرفته تا پرداخت هزینه ها را انجام می دهند. ما حلقه هایی را انتخاب کرده ایم که از آنها بیشتر استفاده شده است، حلقه هایی که تازه وارد بازار شده است.

پیشنهاد مطالعه : معرفی برند پوما PUMA

بررسی بهترین حلقه های هوشمند

بهترین حلقه هوشمند Oura Ring

قیمت این حلقه اورا معادل ۲۷۵ پوند در سایت فروشگاهی ایبی است و به عنوان یکی از بهترین حلقه های هوشمند شناخته شده است. این حلقه هوشمند، ردیاب خواب است که طرفداران بسیاری پیدا کرده است. این حلقه برنامه داده هایی را درباره میزان خواب شما ضبط می کند و کار مفیدی را با آن انجام می دهد. Oura نمره آمادگی ساده و بصری روزانه را برای شما فراهم می کند.

به علاوه، پیشنهادهای شخصی ارائه می دهد و می تواند روندها را با گذشت زمان به شما نشان دهد. اورا در دو مدل، چهار رنگ مختلف و اندازه انگشتر US6 – US13 وجود دارد. در سری تولید بعدی، این حلقه هوشمند به طور قابل توجهی باریک و ظریف تر از مدل قبلی خود است. این دستگاه شامل چندین سنسور از جمله اندازه گیری پالس نوری مادون قرمز، شتاب سنج سه بعدی، ژیروسکوپ و سنسورهای دمای بدن است.

این حسگرها بر ارائه بینش در سه زمینه آمادگی، خواب و فعالیت تمرکز دارند. این حلقه های اورا گران است، اما برخی از ویژگی های واقعا جذاب در طراحی انگشتر شیک را ارائه می دهد که آن را به گزینه برجسته ای در این دسته بندی تبدیل می کند.

بهترین حلقه های هوشمند

بهترین حلقه هوشمند McLear RingPay

این حلقه هوشمند به عنوان بهترین حلقه های هوشمند را می توانید با قیمت ۱۲۹ پوند از ایبی خرید کنید. یکی از ویژگی هایی که اورا ارائه نمی دهد پرداخت ها است. اگر می خواهید هزینه خود را از حلقه هوشمند در انگشت خود پرداخت کنید، این انگشتر انتخاب خوبی خواهد بود. این حلقه هوشمند توسط تیم سرمایه گذاری گسترده NFC طراحی شده است و همان فناوری پرداخت بدون تماس را در کارت های بدون تماس و سایر دستگاه های دارای امکان پرداخت ارائه می دهد.

این حلقه های هوشمند، سازگار با iOS و Android ، بوده و یک حساب بانکی جداگانه ایمن ایجاد می کند که بین هر یک از کارت های شما قرار دارد که در حال حاضر Visa و Mastercard را شامل می شود. پس از تنظیم، به شما امکان پرداخت بدون تماس تا ۴۵ پوند را در یک مرحله پرداخت می دهد. برنامه همراه به شما امکان می دهد از محل تراکنش، ​​هزینه خود ردیابی کنید و برای اطمینان از اینکه موجودی، یک شارژ خودکار را فعال می کند.

همچنین به شما امکان می دهد هر بار که با آن خرید می کنید، کمک های خیرخواهانه انجام دهید و مشترکین RingPay + می توانند تخفیف ها و جوایز اضافی را داشته باشند. انگشتر هوشمند McLear به دو رنگ سیاه و سفید ارائه می شود و در اندازه های انگشتر با اندازه های ۴.۵-۱۶ موجود است.

پیشنهاد مطالعه : خرید سیستم های خانه هوشمند

انگشتر هوشمند ORII

قیمت این حلقه هوشمند در ایبی به عنوان بهترین حلقه های هوشمند ۱۹۹ پوند است که می توانید از طریق کارشناسان زاکولا آن را خرید کنید. پس از جمع آوری بیش از ۴۰۰ هزار دلار در Kickstarter در سال ۲۰۱۷ و مواجه شدن با تاخیرهای متعدد، سرانجام حلقه هوشمند مجهز به صدا برای خرید در دسترس همه قرار گرفت.

فناوری به کار گرفته شده در این حلقه هوشمند این است که به شما امکان می دهد با نگه داشتن انگشت خود به گوش خود با استفاده از فناوری هدایت استخوان، تماس برقرار کنید تا بتوانید تماس های خود را بشنوید، چیزی که قبلاً در بندهای ساعت هوشمند دیده بودیم.

این دستگاه در رنگ های خاکستری، مشکی، نقره ای و قرمز طراحی شده است و سایر ویژگی ها شامل خواندن صوتی پیام های متنی و اعلان ها و پشتیبانی از حرکات مختلف برای کنترل پخش موسیقی و حتی خانه هوشمند شما را در بر خواهد داشت. ORII برای داشتن تناسب مناسب دارای یک سری حلقه در اندازه های مختلف است و یک باتری با دوام دارد که باید برای انواع تعاملات روزانه شما مناسب است.

بهترین حلقه های هوشمند

حلقه هوشمند Go2Sleep

قیمت این محصول به عنوان بهترین حلقه های هوشمند ۱۶۸ دلار است که می توان آن را از ایبی خرید نمود. استارت آپ Sleepon معتقد است که هنوز فضای نوآوری در حوزه های نظارت بر خواب وجود دارد و امیدوار است که بتواند با حلقه هوشمند Go2Sleep خود چیز جدیدی ارائه دهد.

حلقه هوشمند که با iOS و Android سازگار است، دارای یک سنسور ۳ محوره برای نظارت بر خواب است و همچنین دارای سنسورهای اکسیژن خون و ضربان قلب است که داده ها از جمله شاخص پرفیوژن قدرت نبض، ضربان قلب و اشباع اکسیژن خون را ضبط می کند. تا آنجا که به معیارهای منحصر به فرد خواب مربوط می شود، ادعا می شود که حتی می تواند چرخش شما را در طول شب ردیابی کند.

پیشنهاد مطالعه : خرید کفش پسرانه از آمازون ۲۰۲۱

این برنامه مجهز به هوش مصنوعی، توصیه های شخصی ارائه می دهد و Sleepon همچنین ادعا می کند که می تواند به شما کمک کند تا تشخیص دهد آیا کاربران از خواب دیدن خود رنج می برند یا خیر. لازم به ذکر است که ردیابی خواب از انگشت از طریق وب سایت Sleepon برای هر کس در دسترس است. برای خرید بهترین حلقه های هوشمند از ایبی، می توانید از کارشناسان زاکولا یاری بگیرید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]