خرید بهترین تبلت از آمازون

آمازون
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

خرید بهترین تبلت از آمازون

کاملا روشن است که تبلت های بی شماری در برندها و کیفیت های متفاوتی در بازار وجود دارد، اما کدام یک از آن ها با انتظارات شما مناسب است. فاکتورهای زیادی را باید هنگام خرید بهترین تبلت از آمازون در نظر داشته باشید. به خاطر داشته باشید که پس از بررسی تمامی موارد می توانید دستگاهی را انتخاب کنید که برای شما کاربرد مناسبی داشته باشد.

پیشنهاد مطالعه : بهترین سایت های خارجی فروش صنایع دستی

اندروید در مقابل تبلت های اپل

تبلت های اندروید، پخش کننده های رسانه ای عالی، خوانندگان کتاب الکترونیکی و دستگاه های کودکان را ایجاد می کنند.، اما با توجه به قابلیت استفاده و عملکرد، به ندرت با iPad ها رقابت می کنند. یکی از بزرگ ترین نقاط قوت اپل این است که تبلت های ارائه شده بسیار تمیز و بصری است و برنامه های بی شماری را می توانید از طریق تبلت خود خریداری کنید.

سیستم عامل Android Google به شما سخت افزار مختلفی را از چندین سازنده مختلف ارائه می دهد و از حداکثر قابلیت پیکربندی، سیستم اعلان های درجه یک، مرور وب سریع و روان و یکپارچه سازی با برنامه های Google مانند Gmail ، Google Maps و Meet برای گپ ویدیویی برخوردار است.

 Android از چندین ورود کاربر پشتیبانی می کند، بنابراین می توانید تبلت خود را با دوستان یا اعضای خانواده خود به اشتراک بگذارید، این ویژگی مفیدی است که در تبلت های Apple از دست رفته است. شما در Family Sharing اپل، عملکرد برعکس را دریافت می کنید. به طوری که به چندین نفر امکان دسترسی به داده ها و خدمات مشترک را می دهد. اکثر تبلت های Android با نسخه قدیمی سیستم عامل عرضه می شوند و تعداد کمی از آنها به روز می شوند.

خرید بهترین تبلت از آمازون

بهترین تبلت های ارائه شده در آمازون

شما می توانید خرید بهترین تبلت از آمازون را با توجه به لیست ارائه شده زیر داشته باشید.

– تبلت وای فای جدید iPad 10.2-Inch 32 GB  به قیمت ۲۹۹ دلار.

– تبلت جدید Apple iPad Air 10.9-Inch Wi-Fi 64 GB  به قیمت ۵۴۹ دلار.

– تبلت Wi-Fi سامسونگ Galaxy Tab A 8 اینچ ۳۲ گیگابایتی به قیمت ۱۱۹.۹۹ دلار.

-تبلت وای فای Samsung Galaxy Tab S7 128 گیگابایتی به قیمت ۶۰۲.۵۸ دلار.

همچنین Fire OS آمازون، شاخه ای از اندروید با رابط کاربری خاص و برنامه های پیش فرض اختصاصی است. این تبلت به گونه ای طراحی شده است که برای محتوای آمازون و پخش جریانی ویدئو از سرویس های مختلف است و اگر بیشترین کاری که انجام می دهید مرور وب و دسترسی به کتابخانه آمازون است، استفاده از آن نسبت به اندروید آسان تر است.

خرید بهترین تبلت از آمازون

کدام تبلت بهترین برنامه ها را دارد ؟

اگر می خواهید برنامه های خاص برای یک رابط صفحه لمسی طراحی شده باشند، هیچ چیز در iPad و کتابخانه برنامه ها و بازی های آن که به طور خاص برای تبلت های اپل طراحی شده اند، دارای برتری نیست. به عبارتی App Store به خوبی سرپرستی و نظارت می شود، انتخاب مناسبی را ارائه می دهد و شامل همه برنامه های محبوبی است که فکرش را می کنید. اگر برنامه های جذابی که روی تبلت شما خوب کار می کنند، اولویت اصلی شما است، Apple بهترین انتخاب شماست که می توانید با آن خرید بهترین تبلت از آمازون را تجربه کنید.

تبلت هایی که در اینجا ذکر شده اند نشان دهنده بهترین گزینه های اندروید و اپل در سطح مختلف قیمت هستند. همانطور که گفته شد، تعداد زیادی تبلت عالی دیگر نیز وجود دارد که ممکن است یکی از آنها برای شما مناسب باشد. برای دسترسی بیشتر به بهترین تبلت های آمازون می توانید از کارشناسان زاکولا مشورت بگیرید.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین فلش مموری از آمازون

مشخصات بهترین تبلت ها

اندروید در انتخاب برنامه پیشرفت چشمگیری داشته است، اما هنوز به اندازه اپل ارائه نمی دهد. نمی توان گفت دقیقاً چند برنامه اندروید برای تبلت ها بهینه شده است، اما به حتم بسیار کمتر از اپل است. برنامه های تلفن اندرویدی نیز وجود دارد که در تبلت ۷ اینچی مناسب به نظر می رسند.

یکی از نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید این است که صفحه نمایش و ظرفیت ذخیره سازی در تبلت ها بسیار مهم است. تبلت های ۷ اینچی صفحه کوچک داشته و تبلت های ۸.۹ اینچی به بالا صفحه نمایش بزرگ در نظر گرفته می شوند. آیپدهای اپل، تبلت های آمازون Fire و صفحات سامسونگ با صفحات کوچک و صفحه نمایش بزرگ ارائه می شوند.

وضوح صفحه نیز بسیار مهم است، خصوصاً برای کتابخوانی و وب گردی دارای اهمیت زیادی است. صفحه نمایش واضح و روشن نکته اصلی است. اگر به دنبال یک تبلت ۱۰ اینچی هستید، به دنبال نمایشگری با رزولوشن حداقل ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل باشید. همچنین وزن کم یک تبلت یکی از مزیت های قطعی آن نسبت به لپ تاپ است. اما تبلت های صفحه بزرگ که وزن آنها تقریباً یک پوند است، تقریباً به اندازه تلفن های هوشمند سبک نیستند.

برای خرید بهترین تبلت از آمازون ، بهتر است ابتدا مشاوره های لازم را دریافت کنید. پس از انتخاب سفارش خود، می توانید از خدمات زاکولا بهره مند شده و کالای خریداری شده را با حساب ارزی پرداخت کرده و در آدرس ایران دریافت کنید.

خرید بهترین تبلت از آمازون

لیست بهترین تبلت از آمازون

Amazon Fire HD 8

فضای ذخیره سازی Cloud برای بسیاری از تبلت ها به صورت گزینه ای است. اما وقتی صحبت از فضای ذخیره سازی پردازنده می شود، بیشترین فضا همیشه، انتخاب بهتر است. همه آن برنامه ها، هنگامی که با کتابخانه های موسیقی، ویدئو و عکس ترکیب می شوند، می توانند فضای زیادی را اشغال کنند.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین وب کم از آمازون

 برخی از تبلت های Android دارای یک اسلات microSD برای ذخیره سازی اضافی هستند، اما لازم به ذکر است که برخی از برنامه ها از طریق کارت microSD کار نمی کنند. که باید هنگام خرید بهترین تبلت از آمازون در نظر داشته باشید.

برخی از تبلت ها فقط با مدل Wi-Fi یا با گزینه خدمات تلفن همراه از یک ارائه دهنده بی سیم ارائه می شوند. تا زمانی که به طور مداوم از تبلت خود در منطقه ای بدون Wi-Fi استفاده نکنید یا یک مسافر بین المللی باشید، بهتر است از تلفن هوشمند خود به عنوان نقطه اتصال Wi-Fi استفاده کنید.

خرید بهترین تبلت از آمازون

iPad اپل

آیپد بهترین خرید برای اکثر مردم است. در تازه سازی ۲۰۲۰ ، اپل تراشه قدرتمندتری را به آن اضافه کرده است. A12 Bionic ، همان پردازنده ای است که از ۲۰۱۸ به آیفون XS نیرو می دهد. این باعث می شود تا به اندازه کافی دلپذیر باشد و تقریباً هر برنامه یا بازی iPadOS را اجرا کند.

صفحه نمایش ۱۰.۲ اینچی در بعضی مواقع احساس خستگی می کند، به خصوص اگر از آن برای کارهای سبک استفاده می کنید، اما برای تماشای فیلم بسیار مناسب است. به لطف پشتیبانی از ماوس و پد لمسی، می توانید کارهای اداری را روی آن انجام دهید. یک اتصال هوشمند برای اتصال صفحه کلید هوشمند اپل به قیمت۱۵۰ دلار در آمازون، نیز وجود دارد.

وقتی صفحه را لمس می کنید، فاصله قابل توجهی بین نوک انگشت و پیکسل های واقعی وجود دارد که باعث می شود استفاده از iPad کمی طبیعی تر باشد. به همین دلیل، اگر قصد دارید زیاد از Apple Pencil استفاده کنید، iPad گزینه اصلی انتخاب شما نیست، اگرچه لوازم جانبی ۹۹ دلاری سازگار با این سیستم موجود است و بسیار خوب کار می کند.این دستگاه را می توانید هنگام خرید بهترین تبلت از آمازون به جای قیمت ۳۲۹ دلار، به قیمت ۳۰۰ دلار در AMAZON تهیه کنید.

خرید بهترین تبلت از آمازون

Apple iPad Air

اگر یک تبلت با ظاهری مدرن تر می خواهید، iPad Air جدید اپل را امتحان کنید. این تبلت بسیاری از ویژگی های مشابه iPad Pro گران قیمت را به ارمغان می آورد، مانند حاشیه های باریک، بدون دکمه Home ، USB-C برای شارژ و پشتیبانی از نسل دوم ، که به صورت مغناطیسی به صفحه و بی سیم متصل می شود.

همچنین به لطف جدیدترین تراشه A14 Bionic عملکرد مشابهی را به آن اضافه کرده است. این باعث می شود که قدرت کافی برای انجام هر چیزی، حتی کارهای بزرگ ویرایش فیلم و عکس وجود داشته باشد. در این تبلت امکان Face ID وجود ندارد ، اما Touch ID در دکمه پاور ادغام شده است که اولین بار برای اپل ایجاد می گردد.

صفحه LCD 10.9 اینچی در مقایسه با iPad ، بوم کمی بزرگتری را برای کار کردن به شما می دهد و صفحه نمایش لمینت تجربه طراحی طبیعی تری را به شما ارائه می نماید. زیرا فاصله کمتری بین شیشه و پیکسل وجود دارد.

پیشنهاد مطالعه : خرید گجت های سلامتی از سایت های خارجی

این دستگاه را می توانید با قیمت ۵۹۹ دلار در AMAZON در خرید بهترین تبلت از آمازون تهیه نمایید و برای تحویل آن در ایران از خدمات زاکولا بهره مند شوید.

iPad iPad Mini  

اپل سرانجام وقت خود را برای به روزرسانی iPad Mini 4 در سال ۲۰۲۰ اختصاص داد. این مدل از تبلت های اپل سریع تر از مدل قدیمی است و اکنون با نسل اول Apple Pencil آمازون و سایر مدل های بلوتوث سازگار است. دلیل اصلی خرید این محصول این است که حمل و نقل در اولویت قرار گرفته باشد. بچه های کوچکتر با استفاده از آن اوقات راحت تری دارند و برای سفر فوق العاده است. این دستگاه را می توانید با قیمت ۳۹۹ دلار در فروشگاه APPLE خریداری نمایید.

خرید بهترین تبلت از آمازون

Samsung Galaxy Tab S7

Tab S7  با صفحه نمایش عظیم AMOLED و باتری بزرگتر ، را می توانید با قیمت ۷۸۲ دلار در آمازون خرید کنید. شکی نیست که Galaxy Tab S7 و تبلت های فوق العاده با توانایی بالایی هستند، اما اگر با بودجه کمتری قصد خرید بهترین تبلت از آمازون را دارید، Galaxy Tab S5e گزینه خوبی است.

اما اگر کمی بیشتر پول خرج کنید و چیزی حتی چشمگیرتر بخواهید، Galaxy Tab S7 + گزینه ای عالی است. این اکثر امکانات مشابه با Tab S7 معمولی را به اشتراک می گذارد و یک نمایشگر زیباتر دارد. در کنار اندازه بزرگتر ۱۲.۴ اینچی ، به جای صفحه LCD ، یک پنل AMOLED نیز دریافت می کنید. این به معنی رنگ های غنی تر و سیاه های عمیق تر برای یک تجربه غوطه ورتر است.

اندازه بزرگتر Tab S7 + باتری بیشتری را نیز در اختیار شما قرار می دهد، تا ۱۴ ساعت پخش فیلم داشته و همان پردازنده Snapdragon 865+ و ۸ گیگابایت RAM همراه با S Pen و تاخیر چشمگیر ۹ میلی متری آن را دریافت کنید.

Tab S7 و S7 + از رابط دسکتاپ DeX سامسونگ پشتیبانی می کنند و با پوشش صفحه کلید اختیاری کار می کنند، اما این دو مورد به ویژه در S7 + بسیار درخشان هستند. صفحه بزرگتر برای کار روی اسناد ، صفحات گسترده و مدیریت تماس های بزرگنمایی درجه یک است، بنابراین اگر می خواهید تبلت خود را به عنوان جایگزین لپ تاپ در نظر بگیرید، Tab S7 + کاملاً برای انجام این کار مجهز است و مناسب خرید بهترین تبلت از آمازون است.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین مارک مراقبت پوست از سایت های خارجی

Samsung Galaxy Tab S5e

با نگاهی به مشخصات اصلی Tab S5e ، خواهید دید که این دستگاه کاملا گرد است. یک صفحه نمایش ۱۰.۵ اینچی AMOLED با رزولوشن ۲۵۶۰×۱۶۰۰ ، پردازنده Snapdragon 660 کوالکام ، ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی وجود دارد که با کارت microSD قابل افزایش است.

Tab S5e یک تجربه کاربری را فراهم می کند که اکثر مردم از آن کاملا راضی هستند، اگرچه چند ایراد وجود دارد. یعنی نبود قلم S و طراحی عمومی را از جمله ایرادات می توان دانست اما اگر این دو مورد شما را اذیت نمی کند، Tab S5e یک تبلت آسان برای هرکسی است که می خواهد محصولی ارزان تر تهیه کنند.

Galaxy Tab S5e به لطف صفحه نمایش، عملکرد، باتری و قیمت عالی، یک تبلت مناسب است که نمی توانید آن را نادیده بگیرید و می توانید آن را با قیمت ۳۹۵ از آمازون تهیه کرده و به عنوان خرید بهترین تبلت از آمازون در نظر داشته باشید.

خرید بهترین تبلت از آمازون

Galaxy Tab S6 Lite

در رابطه با نمایشگر S6 Lite دارای صفحه LCD 10.4 اینچی با رزولوشن ۲۰۰۰×۱۲۰۰ است. هر کدام از برنامه ها یا بازی هایی که اجرا می کنید در اینجا خوب به نظر می رسند و به لطف S Pen موجود ، شما یک بوم عالی برای یادداشت برداری در کلاس یا نقاشی در اوقات فراغت خود دارید. می توانیداین تبلت را با اسپیکرهای استریو عالی و جک هدفون ۳.۵ میلی متری متصل کنید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]