خرید بهترین برند کانسیلر

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

خرید بهترین برند کانسیلر

وقتی صحبت از آرایش کامل صورت می شود، کانسیلر ضروری است. قبل از استفاده از کرم پودر ، کانسیلر، برای پوشاندن حلقه های زیر چشم، جوش ها، لکه های تیره و جای زخم استفاده می شود. اما پوشاندن لکه ها تنها کاری نیست که کانسیلر انجام می دهد. در اینجا بهترین کانسیلرها به شما معرفی می شود تا بتوانید متناسب با علاقه مندی خود، گزینه مناسب را انتخاب نمایید.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین اتوی مسافرتی

کاربرد کانسیلر

باید اشاره کنیم که کانسیلر، می تواند به عنوان برجسته کننده کرم، چه روی پل بینی، پایین پیشانی، استخوان ابرو، استخوان گونه بالایی یا چانه استفاده شود. با در نظر گرفتن کاربردهای متعدد، شما می خواهید کانسیلری را داشته باشید که به پوست کمی روشنایی بدهد و در عین حال هرگونه حلقه های تیره را از بین ببرد، قرمزی را پنهان کند و هرگونه تیرگی روی صورت را بپوشاند.

خرید بهترین برند کانسیلر

لیست برترین کانسیلرها با پوشش عالی

کانسیلر کرمی نارس Radiant

در حالی که گزینه های ستاره ای زیادی در بازار وجود دارد، کانسیلر کرمی نارس درخشنده یک قهرمان حاکم است. فرمول این محصول، همه چیز را از کانتورینگ و هایلایت گرفته تا اصلاح رنگ انجام می دهد. این نه تنها به پوست شما ظاهری طبیعی و نرم می‌دهد، بلکه ساده‌ترین محصول برای استفاده با هر ابزار زیبایی که انتخاب می‌کنید، شامل می‌شود.

به لطف مواد گیاهی دوستدار پوست، یک پودر معدنی متعادل کننده رنگ و پخش کننده های نور ، این کانسیلرعملکرد عالی را برای پوشاندن حلقه های تیره، اصلاح قرمزی و پنهان کردن لک ها تا ۱۶ ساعت انجام می دهد. این از بهترین کانسیلرها است که با ترکیب گیاهی و ۳۰ سایه موجود، ارائه می شود.

کانسیلر فتوژنیک HD آرایش حرفه ای NYX

شاید NYX HD Studio یک انتخاب مقرون به صرفه است. فرمول  این محصول با پوشش متوسط ​​و غنی از نرم کننده در ۲۲ رنگ، از جمله چند اصلاح کننده رنگ، مانند خنثی کننده سبز پاستلی و اسطوخودوس براق تقویت کننده پوست، ارائه می شود. ترکیبات کلیدی این محصول، شامل گلیسیرین، سیلیس می باشد.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین جاروهای رومیزی

کانسیلر پاک کن میبلین Instant Age Rewind Eraser

از زمان راه اندازی آن در سال ۲۰۱۰، پاک کن Instant Age Rewind Eraser Maybelline ستاره درخشانی در بازار بوده است. قلم مورد علاقه Byrdie Senior Editor Holly Rhue، قلم قابل کلیک، اسفنج نرم بالشی، و فرمول قابل اعتماد یک کانسیلر همه جانبه است که آن را در لیست بهترین کانسیلرها قرار می دهد. ترکیبات کلیدی آن نیز گلیسیرین و گوجی بری که در ۱۷ سایه ارائه می شود.

کانسیلر جدید Clé de Peau

فرمول چند کاره و طولانی مدت باعث افزایش درخشندگی و پوشاندن پوست می شود و در عین حال پوست را آبرسانی می کند و با SPF 25 از پیری پوست جلوگیری می کند. ترکیبات کلیدی این محصول، دی اکسید تیتانیوم، عصاره چای سبز، عصاره شاه بلوط می باشد که در ۱۲ سایه ارائه خواهد شد.

کانسیلر نواری شکل تارت

دستیابی به یک روکش بدون چروک، مخصوصاً زیر چشم ها می تواند دشوار باشد، اما Tarte Shape برای این کار مناسب است. این کانسیلر ضد آب مرطوب کننده را به افراد با هر رنگ پوستی توصیه می شود که از کره شی، کره انبه، ریشه شیرین بیان در ۳۵ رنگ تولید و عرضه شده و از بهترین کانسیلرها می باشد.

خرید بهترین برند کانسیلر

کانسیلر ضد آب لورآل پاریس Infallible Full Wear

وقتی نوبت به آرایش مقرون به صرفه می‌رسد، غلبه بر خط Infallible لورآل سخت است. این کانسیلر ضد آب به راحتی لک ها را می پوشاند و تا ۲۴ ساعت ماندگاری دارد. این را در نظر داشته باشید که خیلی سریع خشک می شود، بنابراین مطمئن شوید که فوراً آن را مخلوط کنید. همچنین، ترکیبات کلیدی این محصول فوق العاده، گلیسیرین، سیلیس، کوپلیمرها است و در ۲۵ سایه زیبا و بی نظیر ارائه خواهد شد.

تقویت کننده پوست کوین آکوین

تقویت کننده پوست کوین آکوین، یک کرم صاف کننده، آبرسان و مغذی کامل کننده پوست است. می توان آن را پوشش کامل داد یا با ترکیب آن با Sensual Skin Primer، پوشش را تنظیم نمود تا شفاف شود. ترکیبات کلیدی این کانسیلر، روغن معدنی، روغن جوجوبا، عسل است که به خوبی در ۱۶ سایه عرضه شده است.

پیشنهاد مطالعه :خرید بهترین مارک های مداد رنگی

کانسیلر فوری Fenty Beauty Pro Filt’r

Fenty Pro Filt’r یکی دیگر از بهترین کانسیلرها برای کسانی است که روکش بدون درخشندگی را ترجیح می‌دهند. این کانسیلر درخشان فرمول پوشش دهی کامل و مقاوم در برابر تعریق را به نمایش می گذارد که بر روی صاف می لغزد و ظاهری نرم و مات به جای می گذارد. ضمن آنکه ترکیبات کلیدی این محصول، گلیسیرین، سنتلا آسیاتیکا بوده و به عنوان یک کانسیلر حرفه ای در ۵۰ سایه ارائه می شود که ظاهری متفاوت و براق را برای کاربر فراهم می کند.

در صورتی که برای خرید این کانسیلرها از سایت های خارجی تصمیم گرفته اید، می توانید از طریق زاکولا اقدام کنید. کارشناسان مجرب زاکولا، می توانند مراحل نهایی کردن خرید و پرداخت ارزی کالاهای شما را انجام داده و آن را در آدرس ایران به شما تحویل نمایند.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]