خرید بهترین انیمیشن های دنیا از سایت های خارجی

آموزش
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

خرید بهترین انیمیشن از سایت های خارجی

از نظر فنی، تعداد کمی از فیلم های انیمیشن در سال ۲۰۲۰ به نمایش درآمدند. انیمیشن ها توانستند تولید خود را تحت پروتکل های COVID-19 از راه دور ادامه دهند، که اغلب به شکل منحصر به فردی در مقایسه با همتایان زنده خود عمل کردند. از همین روست که می توان برای خرید بهترین انیمیشن از سایت های خارجی اقدام نمود و اوقاتی مفرح را برای خود و خانواده فراهم نمود.

برخی از نسخه های امیدوار کننده Netflix به این معنی است که ویژگی های انیمیشن در آینده نزدیک ممکن است کیفیت بسیار بیشتری را ارائه دهند، هرچند هنوز هم برخی از انیمیشن های خیره کننده، استاپ موشن و فیلم های انیمیشن دیگری وجود دارد که موفق به نمایش فوق العاده ای در این سال شده اند.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین پاوربانک از آمازون

لیستی از بهترین انیمیشن های دنیا

در اینجا انتخاب هایی از بهترین فیلم های انیمیشن سال را آورده ایم. برای خرید بهترین انیمیشن از سایت های خارجی، می توانید از طریق زاکولا اقدام کنید.

خرید بهترین انیمیشن از سایت های خارجی

انیمیشن My Hero Academia :

این انیمیشن اولین بار در سال ۲۰۱۶ پخش شد، My Hero Academia جایگاه خود را به عنوان یکی از بهترین انیمیشن اکشن نسل خود تضمین کرد. این مجموعه در دنیایی پر از انسان متولد شده و دارای توانایی های منحصر به فرد عجیب و غریب است. در این سریال ایزوکو دکو میدوریا، پسر جوانی را دنبال می کند که آرزو دارد با وجود اینکه بدون هیچ گونه قدرت متولد شده است، روزی قهرمان شود.

تحت هدایت All Might ، قهرمان شماره یک جهان، به عنوان شاگرد مخفی خود پذیرفته می شود. Hero Academy سفر شخصی خود را آغاز می کند تا روزی جانشین All Might به عنوان بزرگ ترین قهرمان جهان شود. دومین ویژگی مستقل اسپین آف از دو قهرمان ۲۰۱۸ ، My Hero Academia چند هفته پس از پایان اولین کمان از فصل چهارم این مجموعه اتفاق می افتد.

با این که All Might اکنون بازنشسته شده است، میدوریا و همکلاسی هایش کاری می کنند که از ساکنان جزیره کوچک نابو محافظت کنید. همه چیز به سرعت تغییر می کند، وقتی که جزیره توسط گروهی از اشرار به رهبری Nine مرموز حمله صورت می گیرد.

از آن جایی که از سرزمین اصلی جدا شده و راهی برای تماس با مربیان آنها برای کمک وجود ندارد، میدوریا و دوستانش می توانند نقشه ناین را کشف کنند و جزیره را از فاجعه نجات دهند. مطمئناً، این اقدام هیجان انگیز است و جلوه های بصری آن فوق العاده است و می تواند برای خرید بهترین انیمیشن از سایت های خارجی در نظر گرفته شود.

خرید بهترین انیمیشن از سایت های خارجی

Onward :

با توجه به نیمه اول پیچیده اش ، Onward به نوعی قسمت های مختفلی از بهترین فیلم های Pixar را جمع می کند. این یک انیمیشن کاملاً تهاجمی است، هرچند این بار با تنش روبرو است. این یک شخصیت قهرمان دیگر است که احساس می کند از خانه خود آواره شده و گذشته ای را احساس می کند که از آن محروم شده است.

در این انیمیشن، در یک گروه پیکسار فرسوده و خسته، سرانجام یک شخصیت تلاشگر را مشاهده می کنید. در طی عصری با معنای مارک Pixar توسط دنباله ها و استراتژی های کلان کاهش می یابد، تحسین برانگیز است. دیدن یک فیلم که به نظر می رسد از فیلم های مختلف دیگر Pixar با هم جمع شده است و به فرمولی از یک شرکت که یک بار بازنویسی کرده است تکیه نموده است.

پس راحت است که Onward درست عمل می کند و بر خلاف همه شانس ها، هنوز یک یا دو لحظه امضای Pixar را ارائه می دهد. این بیان توانایی پاتولوژیک در یافتن قلب تپنده هر داستان است، حتی اگر همانطور که در اینجا اتفاق می افتد، با بسیاری از زنگ ها و سوت های نامناسب احاطه شده است که احساس ارگانیک کمتری به ما یادآوری می کند. همچنین نتیجه آن چیزی است که به نظر می رسد یک پروژه کاملاً شخصی برای کارگردان و نویسنده مشترک، دان اسکانلون است. شاید بتوان آن را در لیست خرید بهترین انیمیشن از سایت های خارجی قرار داد.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین لوازم شنا از آمازون

Croods-new-age-Best-Animation :

The Croods دنباله روی فیلم DreamWorks Animation 2013 The Croods است و اگر چنین چیزی را دیده باشید، بیشتر به داستان این فیلم نیز مسلط هستید. اگرچه به وضوح برای کودکان اولویت اول لذت بردن از آنهاست، این اینمیشن به کمدی فیزیکی متمایل می شود و به دلیل نداشتن عبارت بهتر، شوخ طبعانه با موفقیت، ایجاد یک روحیه خونگرم و کمی جاه طلبی که بچه ها دوست خواهند داشت و بزرگسالان لذت خواهند برد، را همراه دارد.

 هنوز زمان زیادی از فیلم نگذشته است، جایی که خانواده کرود به رهبری پدرسالار گروگ نیکولاس کیج در جستجوی مبهم فردا به رایان رینولدز می پیوندند. در اوایل، به نظر می رسد که آن را در باغ Peter Dinklage و Hope Betterman پیدا کردند. آنها خانواده ای از انسان های به ظاهر پیچیده را رهبری می کنند که با تقلید از فن آوری مدرن و یک زندگی سرپوشیده، دیواری را در اطراف خانه خود احداث کرده اند تا دنیای خارج را مسدود کنند.

فاقد وزن احساسی، دنیای آن به اندازه سایر ویژگی های انیمیشن DreamWorks مانند کونگ فو پاندا یا How to Train Your Dragon عمیق نیست، اما باعث می شود فضای کمدی تا آنجا که ممکن است وجود داشته باشد. خوشبختانه، از کمدی فیزیکی جهانی از طریق انیمیشن گویا و بازی های اغراق آمیز برای ساختن جوک هایی استفاده می کند که بچه ها را بیشتر می خنداند. این می تواند گزینه مناسبی برای خرید بهترین انیمیشن از سایت های خارجی باشد.

Over-the-Moon-Best-Animation :

Over the Moon جسورانه ترین قدم Netflix در حوزه تولید فیلم های انیمیشنی برای رقابت با فیلم های Disney است. به نظر می رسد این فیلم به کارگردانی انیماتور اسبق دیزنی، گلن کین، مسئول در آوردن فیلم هایی مانند پری دریای کوچک، علاالدین و درهم تنیده و حاوی مجموعه ای از آهنگ های جذاب و دلچسب، انیمیشن رنگارنگ و داستانی در فرهنگ چین است.

در این فیلم یک دختر ۱۴ ساله چینی به نام فی فی (کتی آنگ) چهار سال پس از فوت مادرش با پدر مجردش زندگی می کند. فی فی هنوز در غم از دست دادن مادر خود، به داستان های سنتی مادرش از الهه Chang’e (فیلیپا سو) که در ماه زندگی می کند، منتظر معشوق خود است و اعتقاد دارد که اگر بتواند به پدرش ثابت کند که چانگی وجود دارد، او از او حمایت خواهد کرد.

حتی اگر از لحاظ متنی ضعیف باشد، نمی توان سکانس های زیبای انیمیشن Over the Moon را نادیده گرفت. نمایش رنگارنگ، آنقدر مسحور کننده است که بتواند از سردرگمی منحرف شود. یک احتمال خوب وجود دارد که بچه های بسیار جوان این فیلم را فقط به دلیل رنگ های روشن و حیوانات زیبا دوست داشته باشند و آهنگ های آن به قدری جذاب است که به احتمال زیاد والدینشان را برای میلیون بار پخش از جای خود بلند نکند.

خرید بهترین انیمیشن از سایت های خارجی

Willoughbys :

The Willoughbys از اقتباس عجیب و غریب Netflix Lois Lowry از کارگردان Kris Pearn و کارگردانان Cory Evans و Rob Lodermeier ایجاد شده است که انتظارات را برای فیلم انیمیشن سنتی شما در خانواده برآورده می کند.

طرحی مبتنی بر کودکانی که با فرستادن والدین خشمگین و بد دهن خود، در یک سری از تعطیلات که به طور فزاینده ای خطرناک است، به دنبال مستقل شدن هستند، که البته مطمئناً به اندازه دیزنی جذابیت ندارد. برای کسانی که به دنبال چیزی متفاوت هستند، یا بچه هایی که به دنبال داستان های افسانه ای تمیز و فشرده هستند، Willoughbys خنده دار و زیبا گزینه ای مناسب است.

 نوشتن هوشمندانه، با شوخی های تند و شخصیت های احمقانه و جذاب،  همراه با ابراز وجود تمام ستاره های برجسته ای مانند ویل فورته و مایا رودولف، طرح هایی بسیار پر انرژی و سرگرمی پایان ناپذیر را خلق نموده است. این فیلم مجموعه ای از وقایع ناخوشایند و دلخراش را با چهره ای صاف و مرده تا پایان مناسب خود حفظ می کند. می توانید برای خرید بهترین انیمیشن از سایت های خارجی هم اکنون اقدام کنید.

پیشنهاد مطالعه : خرید عروسک از آمازون

انیمیشن Whisker-away-Best-Animation :

کارهای عجیب تری از تبدیل شدن جادویی به گربه برای نزدیک شدن به دنیای کودکی انجام شده است، اما این موارد بسیار اندک است. اما در کارگردانان Junichi Sato و Tomotaka Shibayama’s A Whisker Away ، حتی این ترفندها، داستان زیبا ، عاشقانه و تأثیرگذار را به همراه دارد.

فیلمنامه ماری اوکادا به طرز ماهرانه ای انیمیشن را از طریق حلقه های عاطفی عبور می دهد و آن را از طریق تونل های اسباب بازی با زرق و برق بیرون می کشد و در نهایت فرض خود را می گیرد که پر از یک گروه از دانش آموزان عصبانی، افسرده و با صداقت عاطفی است.

 شعبده ای از جادوی دنیوی از کانن میازاکی، گربه ای رفتار ناپذیر با چهره و یک دنیای گربه ای نامرئی، به خوبی با برخی غواصی های صادقانه در زمینه بهداشت روان، عمل می کند. شخصیت های آن مخلوط می شود نه به اندازه عمیق و تاریک Neon Genesis Evangelion ، اما با استعداد مشابه این کار را انجام می دهد.

در حالی که شخصیت ها وقتی با آنها ملاقات می کنید کمی آزاردهنده هستند، به هر حال آنها دانش آموزان میانی هستند و واقعیتی که در پشت نوشتن وجود دارد، می تواند درخشان باشد. این در حالی است که ما را با انیمیشن حیوانات واقع گرایانه و تصاویر خیره کننده زندگی در قالب کوچک تر، تحت تأثیر قرار می دهد.

Shaun-sheep-Best-Animation :

دومین فیلم Aardman با نمایش Shaun the Sheep ، فیلم خنده داری است که تمام مراحل جذاب و دوست داشتنی فیلم قبلی Wallace and Gromit and Chicken Run را در بر می گیرد و به آن پوشش گسترده ای از رنگ علمی تخیلی می دهد.

چوب دستی حاصل از این کار، که کودک و نوجوان نازنینی را مشاهده می کند که لولا در مزرعه قرار دارد، قلمرویی را که برای هر طرفدار ژانر شناخته شده است طی می کند و آن را برای همه قابل دسترسی می نماید. به آن فکر کنید مانند یک کمدی خاموش و خنده دار که به بچه های جوان یک اسباب بازی را می دهد تا برخوردهای نزدیک و پرونده های هلمرز ریچارد فلان و ویل بچر را سرزنده و شفاف نگه دارند.

این فیلم با سرعتی شگفت انگیز و شوخ طبعی های متنوع، مانند کارهای چاپلین، کیتون و لوید خنده دار هستند. فقط کرکی درباره مهربانی و همدلی صرف نظر از تفاوت ها اشاره دارد. این یک فیلم نرم و ساده است، اشتراکات آن با جنبه های راحت تلویزیون انیمیشن بچه ها بسیار زیاد است ، اما این یک فیلم کاملاً لذت بخش است و برای خرید بهترین انیمیشن از سایت های خارجی، گزینه ای مناسب به شمار می آید.

انیمیشن The wolf house :

فیلم The Wolf House ، به دلیل سبک انیمیشن استاپ موشن عجیب و غریب و الهام گرفتن از دنیای واقعی، مساوی سورئال و تراژیک است. این فیلم سفر خطرناک ماریا ، زن جوان آلمانی را که به سختی از زندان یک فرقه نازی نجات پیدا کرده است، دنبال می کند. اما اکنون باید از گرگ گرسنه که در دنباله خود قرار دارد، پیشی بگیرد.

وقتی گرگ نزدیک می شود، ماریا به خانه کوچکی در وسط جنگل برخورد می کند. او به سرعت خودش را در خانه محفوظ می کند. این خانه ظاهراً متروکه شده است، به جز دو خوک کوچک که در یکی از حمام ها زندگی می کنند. ماریا عهد می کند که خوک ها را به عنوان فرزندان خود پرورش دهد و نام آنها را پدرو و آنا بگذارد. او آنها را می پوشاند، غذای کمی که در خانه باقی مانده است به آنها غذا می دهد و با هیجان به آنها می گوید که هر آنچه را که می داند به آنها یاد خواهد داد.

اما ماریا به سختی می تواند آنچه را که این فرقه به او منتقل کرده است، جستجو کند و با احساسات پیچیده پیرامون لذت، مجازات و آرمان های زیبایی شناختی نژادپرستانه شروع به یافتن سخنرانی های خود به پدرو و آنا می کنند. بر این اساس، خانه می تواند در بعضی نقاط احساس بیماری کند، فرم های جسمی آنها از خاک رس به صورت خام ظاهر می شود، به صورت شکل های نقاشی شده بر روی دیوارها و پنجره ها تراوش می کند و از هم جدا می شود، مانند کاغذ به هم دوخته شده و با نمد و مخمل پوشیده می شود.

 این اقامتگاه همانند یک خانه واقعی بود که سازندگان فیلم با استفاده از آن برای ساختن فضای عجیب و غریب در مقیاس انسانی فیلم، کاردستی سالها فعالیت را به تصویر کشیدند. کوکیا و لئون با مقابله با خشونت تحریم شده توسط دولت در گذشته اخیر شیلی، یک فضای فیزیکی را برای انعکاس فضای احساسی که باید برای پردازش این آسیب ها و مقابله با چهره های شیطانی که هنوز در آنها زندگی می کنند، منعکس می کردند.

پیشنهاد مطالعه : خرید برندهای برتر قلم در آمازون

Wolfwalkers-Best-Animation :

Wolfwalkers آخرین پروژه Tomm Moore فیلمساز و انیماتور خارج از Cartoon Saloon است، استودیوی انیمیشن سازی که وی در سال ۱۹۹۹ با پاول یانگ تاسیس کرد، بازیگر سه گانه فولکلور ایرلندی است که به آن پیوند خورده است. در ابتدا با سرخ شدن، فیلم بیش از حد در ذهن سنگین می شود. عمدتا اندیشه در مورد همه چیز ، از استعمار انگلیس گرفته تا تصویرگری جدی از اسطوره های ایرلندی، سنگ بناهای اصلی قصه گویی مور در دهه گذشته است. پیوند دادن این قطب ها،  داستان دوستی فراتر از مرزهای اجتماعی، فریبی برای جهانی است که در زیر پاشنه مردان قرار گرفته است.

 یک درام خانوادگی بین یک دختر با اراده و پدر دوست داشتنی است که بیش از حد محافظ او بوده است. با امید و نوید زندگی به آن مرزها رسیده اند تا اگر عشق نیست، حداقل نقاط مشترک را پیدا کنند. اینکه چگونه مور و همکارانش راس استوارت و ویل کالینز چنان اقتصاد مقاومتی در زمینه فیلمنامه نویسی ایجاد کردند که هر یک از این موضوعات نه تنها در ۱۰۳ دقیقه Wolfwalkers جای می گیرد، بلکه برای تاثیرگذاری آن کاملاً ضروری به نظر می رسند، کاملاً برای خود یک روایت است.

دستاورد جمعی آنها البته گویای این امر است که Wolfwalkers تلاشی خیره کننده است، بهترین کارنامه کاری مور و بهترین سالن کارتون تولید شده تا به امروز محسوب می شود. هر جزئیات در اینجا، هر شکوفایی یک هدف دارد، چه پاشیدن رنگ قرمز بر روی گلبرگ های گل، لبه های نرم درختان در غروب، که تأثیر آن جادویی است و آن جادو عمیق و نفس گیر است. این یکی از گزینه های عالی برای خرید بهترین انیمیشن از سایت های خارجی محسوب می شود.

خرید بهترین انیمیشن از سایت های خارجی

Soul :

Soul بهترین Pixar در سال های گذشته، مهارت هنری خود را با شخصیت ها و طراحی های مکان مطابقت داده تا نامه های عاشقانه واقعی به شهر نیویورک و ساکنان آن را ارائه نماید. این همان روشی است که برای یک فیلم وجود دارد تا همه چیز یاد بگیرد که هر چند وقت یکبار به درون خود رفته و از زندگی در اطراف لذت ببرد.

کمتر از Inside Out ، به لطف ریشه های آن در آرایشگاه ها و اتاق های خیاطی، Soul هنوز هم یکی از مهمترین انیمیشن های تولید شده Pixar است. تمرکز بر جاز یک تناسب طبیعی است. معلم موسیقی و پیانیست موسیقی جاز، جانی فاکس ، Wannabe جو با مرگ معاشقه می کند و این یک درس زندگی شگفت انگیز است، در حالی که یک روح متولد نشده (تینا فی) در مورد همه چیزهایی که در کنار او می آموزد.

پیشنهاد مطالعه : خرید اسباب بازی از آمازون

با شوخی های فراوان و خلاقیت های جذاب بصری برای برخی تصمیمات ناخوشایند در مورد طرح مانند آن که چرا افراد سیاه پوست همیشه در انیمیشن ها از بدن خود بیرون رانده می شوند، Soul هنوز هم حسی عالی را به بینندگان خود منتقل می کند. این یکی از چشمگیرترین نورپردازی هایی است که در یک فیلم انیمیشن دیده شده است.

با پوست، مو و سازهای فلزی که با یک عکس العمل پیچیده و تقریباً نوری براق می شوند و شما را به لمس آنها دعوت می کند. به عنوان پیشنهاد برتر پیکسار در سال ۲۰۲۰ و به دلیل مونتاژهای خرد کننده و اجراهای الهام بخش، بارها و بارها ثابت می کند که در این دنیا چه قدر شادی وجود دارد  و اینکه فیلم های پیکسار چه شادی را می توانند تصرف کنند.

روح یکی از نزدیک ترین موضوعات به افراد است که هنوز در مقیاس صمیمی و انسانی به طور کامل نتوانسته است به آن پتانسیل دست یابد. شما می توانید برای دیدن این انیمیشن فوق العاده اقدام کرده و برای خرید بهترین انیمیشن از سایت های خارجی از طریق زاکولا اقدام نمایید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]