خرید بهترین اسکیت های چهار چرخ

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

خرید اسکیت چهار چرخ

اگر به دنبال خرید اسکیت چهار چرخ هستید و می خواهید در خصوص آن ها اطلاعاتی کسب کنید، در این جا یک نمای کلی از آن ها را آورده ایم تا بتوانید با خیالی آسوده از سایت های خارجی مانند آمازون و ایبی آن ها را در کیفیتی عالی خرید کنید و با استفاده از خدمات زاکولا ، آن ها را در آدرس خود در ایران تحویل بگیرید.

اسکیت های سرعت Speed

در حالی که اسکیت سرعت درون خطی بیشتر رایج است، اسکیت سرعت چهار چرخ نیز بسیار محبوب است. دقیقاً مانند کفش مخصوص دویدن، اسکیت های سرعتی چهار چرخ، نیز به گونه ای طراحی شده اند که با سرعت مناسب شبیه کفش های اسکیت عمل کنند و برای سرعت ایده آل هستند.

پیشنهاد مطالعه : خرید دستگاه ماساژور بدن

هدف اصلی این نوع از اسکیت ها، سرعت است. برای اینکه اسکیت وزن کمتری داشته باشد و در نتیجه سریعتر باشد، دارای بالشتک و صفحه سبک تری خواهد بود که آن را برای مسافت های طولانی و جلسات تمرینی شدید عالی می کند.

بخش بوت معمولاً زیر استخوان مچ پا قطع می شود تا دامنه حرکتی وسیع تری ایجاد کند. انعطاف پذیری و چابکی هنگام مانور با سرعت بالا در این اسکیت وجود دارد. برای خرید اسکیت چهار چرخ در این نوع می توانید از سایت های خارجی اقدام کنید. این اسکیت ها همچنین دارای چرخ ها و بلبرینگ هایی به سبک سرعت هستند که اسکیت بازان را قادر می سازد تا سریعتر و طولانی تر اسکیت بازی کنند.

خرید اسکیت چهار چرخ

جام اسکیت

اسکیت های سرعت Vanilla-CodeBlueLike ، اسکیت های مربعی سبک وزن هستند و برای حداکثر دامنه حرکت از پایین مچ پا بریده می شوند. این به اسکیت باز این امکان را می دهد که کارهای مخصوص پا را انجام دهد که اسکیت  را از هم جدا می کند. تنها تفاوت واقعی بین اسکیت هایی که با عنوان اسکیت جام در مقابل اسکیت سرعت به بازار عرضه می شود انگشت پا است. اسکیت های سرعت دارای توقف انگشتان هستند که اگر سعی کنید برخی از حرکت های اسکیت جام را انجام دهید، می تواند مانع شود.

پیشنهاد مطالعه : معرفی و خرید بهترین کنترل کننده های DJ

skate دربی

اگر به فکر خرید اسکیت چهار چرخ هستید، باید اشاره کنیم که دربی یک ورزش تماسی بسیار شدید روی چرخ است. بنابراین نه تنها تماشای آن اکشن و سرگرم کننده است، بلکه در اسکیت بازها نیز کمی حرفه ای است. ممکن است اسکیت های دربی شباهت زیادی به اسکیت های سرعت یا اسکیت های جم داشته باشند، اما به طور معمول دارای بالشتک بیشتری برای محافظت از پا در برابر ضربه با سایر اسکیت بازها و پیست هستند. اسکیت های دربی اغلب علاوه بر بندهای سنتی دارای یک نوار چوبی نیز هستند تا از تناسب قفل شده و ایمن اطمینان حاصل کنند.

اسکیت های هنری

اگر تا به حال اسکیت چهارچرخ دیده اید که بیشتر شبیه اسکیت روی یخ باشد، اسکیت هنری را در عمل مشاهده کرده اید. وقتی به فکر یک اسکیت غلتکی کلاسیک می افتید، به اسکیت های هنری فکر می کنید. برش بالاتر بوت، پشتیبانی بیشتری از مچ پا نسبت به سبک های اسکیت کم برش که هنگام انجام چرخش و پرش مهم است، فراهم می کند.

اسکیت های هنری معمولاً دارای پاشنه بالاتری نسبت به انواع دیگر اسکیت ها هستند که وزن بیشتری را به قسمت جلوی صفحه توزیع می کنند و در نتیجه باعث افزایش کنترل و چابکی می شوند و فاکتورهای مهم هنگام تلاش برای حرکت های پیچیده اسکیت هنری را فراهم می کنند. برای خرید اسکیت چهار چرخ در این نوع از خدمات زاکولا استفاده نمایید.

خرید اسکیت چهار چرخ

اسکیت در فضای باز

تنها تفاوت اسکیت در فضای باز با اسکیت داخلی نوع چرخ شماست. اسکیت داخل سالن روی سطوح سخت، یکدست و تمیز برای یک رول صاف به چرخ سخت تری نیاز دارد. با این حال، اگر می خواهید اسکیت های خود را با همان چرخ های معمولی به بیرون ببرید، به سرعت متوجه می شوید که سطوح ناهموار و غیر قابل پیش بینی برای اسکیت غلتک مناسب نیستند.

راه حل ساده برای آماده سازی اسکیت در فضای باز این است که چرخ ها را با نسخه نرم تری عوض کنید. چرخ های اسکیت در فضای باز دارای انعطاف بیشتری هستند که به آنها امکان می دهد در هنگام چرخش شوک برخورد با سطوح، ضربه، شاخه و غیره راحت عمل کنند. خرید اسکیت چهار چرخ را از آمازون تجربه کنید.

پیشنهاد مطالعه : بهترین سیستم میکروفون بی سیم

skate بچه گانه

اسکیت بچه ها اسکیت هایی است که برای اسکیت بازهای جوان طراحی شده است. به نظر جالب می آیند اما در عین حال طوری طراحی شده اند که به سرعت سایر اسکیت ها پیش نمی روند. به علاوه، کفش های اسکیت بچه گانه برای سایشی که بچه ها روی اسکیت خود می اندازند طراحی شده اند. بنابراین به راحتی می توانید برای خرید اسکیت چهاچرخ ایمن اقدام کرده و یک وسیله تفریحی مناسب را برای فرزند خود تهیه کنید. برای دریافت سفارش خرید خود از سایت های خارجی، با کارشناسان زاکولا هماهنگ نمایید.

انواع اسکیت های غلتکی

اسکیت های تفریحی

این تیغه های غلتکی تفریحی که به عنوان اسکیت تناسب اندام نیز شناخته می شوند، برای اسکیت بازی طراحی شده اند که می خواهد یک جفت اسکیت خوب برای ورزش و به طور معمول در خارج از منزل داشته باشد. کفش ها بلند هستند که از کف پا و مچ پا پشتیبانی می کنند. این غلتک های تفریحی نیز به طرز شگفت انگیزی راحت هستند تا اسکیت باز بتواند برای مدت زمان طولانی اسکیت بازی کند. برای خرید اسکیت چهار چرخ هم اکنون می توانید از آمازون اقدام کنید.

خرید اسکیت چهار چرخ

اسکیت مسابقه ای

اسکیت های مسابقه ای اسکیت هایی هستند که به زبان ساده، سریع طراحی شده اند. این کفش یا بوت به گونه ای طراحی شده است که تا جای ممکن نزدیک پای شما قرار بگیرد و به شما حداقل مقاومت در برابر باد را بدهد. چرخ های این اسکیت ها به راحتی قابل تعویض هستند تا اسکیت باز بتواند در داخل یا خارج از خانه اسکیت بازی کند.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین کیف پول ارز دیجیتال

رولر هاکی skate

اینها اسکیت ها برای کسانی که ورزش هاکی غلتکی را بازی می کنند، ساخته شده اند. هاکی غلتکی ، مخصوصاً در بین جوانان، ورزشی بسیار محبوب است. این اسکیت ها به دلیل ماهیت این ورزش، به خوبی و با اصول مناسبی طراحی شده اند و خرید اسکیت چهار چرخ از سایت های خارجی به سادگی ممکن است.

کلمات کلیدی اسکیتخرید اسکیت
ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]