خرید با پرایم آمازون به طور متوسط ۲۵ درصد تبدیل خریداران را افزایش می دهد

اخبار
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

 

خرید با پرایم تا ۳۱ ژانویه ۲۰۲۳ به طور گسترده در دسترس تجار بیشتری خواهد بود. خرید با پرایم را در آوریل ۲۰۲۲ به‌عنوان یک مزیت جدید برای اعضای Prime راه‌اندازی کردیم تا مزایای خریدی را که همه می‌دانیم و دوست داریم. مانند حمل‌ونقل سریع، رایگان، تجربه تسویه‌حساب یکپارچه و بازگشت آسان به فروشگاه‌های آنلاین فراتر از Amazon.com گسترش دهیم.

خرید با پرایم به میلیون‌ها عضو Prime اجازه می‌دهد تا با تجربه قابل اعتمادی که از آمازون انتظار دارند، مستقیماً از فروشگاه‌های آنلاین بازرگانان خرید کنند. اعضای Prime لوگوی Prime و وعده تحویل را روی محصولات واجد شرایط می بینند که نشان می دهد کالا برای تحویل رایگان، به سرعت روز بعد با بازگشت آسان در دسترس است.

اجازه دادن به بازرگانان برای ارائه مزایای خرید Prime در فروشگاه‌های آنلاین مستقیم به مصرف‌کننده، بخش هیجان‌انگیزی از مأموریت خرید با پرایم برای کمک به تاجران در هر اندازه‌ای است که کسب‌وکار خود را چه در آمازون یا فراتر از آن توسعه دهند.

افزایش تبدیل خریداران

با خریدارانی که مستقیماً از فروشگاه‌های آنلاین بازرگانان خرید می‌کنند، خرید با پرایم به بازرگانان اجازه می‌دهد تا ضمن ارائه مزایای تبدیل، روابط مشتری و وفاداری به برند را ایجاد کنند. در واقع، طبق داده‌های داخلی آمازون، نشان داده شده است که خرید با پرایم به طور متوسط ۲۵ درصد تبدیل خریداران را افزایش می‌دهد.

این نقطه داده میانگین افزایش خریدارانی را که وقتی خرید با پرایم یک گزینه خرید در دسترس بود در مقایسه با زمانی که در همان بازه زمانی سفارشی نداشتند، ثبت می‌کند. یک گزارش جدید نشان می دهد که چگونه آمازون به رشد کسب و کارهای کوچک و برندها کمک می کند

گزارش جدیدی نشان می دهد که آمازون چگونه فرصت ها، ابزارها و خدماتی را برای کمک به نزدیک به ۵۰۰۰۰۰ شریک فروش برای دستیابی به صدها میلیون مشتری در سراسر جهان فراهم می کند. توجه به این نکته ضروری است که این یک میانگین است.

از زمانی که خرید با پرایم را به فروشگاه آنلاین خود اضافه کرده‌اند، برخی از تاجران مانند Trophy Skin را دیده‌ایم که میزان تبدیل خریداران را بیش از ۳۰ درصد گزارش کرده‌اند. علاوه بر این، تاجرانی مانند Wyze به ما گفته‌اند که نرخ تبدیل ۲۵ درصدی بالاتری دارند و خرید با Prime را به همه محصولات واجد شرایط در کاتالوگ خود اضافه کرده‌اند. Hydralyte به ما گفت که پس از اضافه کردن Buy with Prime، آنها شاهد افزایش ۱۴ درصدی در تبدیل بوده‌اند.

خرید با پرایم آمازون به طور متوسط 25 درصد تبدیل خریداران را افزایش می دهد

خرید با Prime به طور گسترده در دسترس است

از زمان راه‌اندازی در آوریل ۲۰۲۲، خرید با پرایم فقط به‌صورت دعوت‌نامه در دسترس بازرگانان است. در طول این مدت، ما بی وقفه در حال تکرار بوده ایم تا مطمئن شویم که بهترین محصول و تجربه ممکن را برای بازرگانان و اعضای Prime ایجاد می کنیم.

ما خوشحالیم که چگونه Buy with Prime تا کنون به موفقیت بازرگانان کمک کرده است، و ما تازه شروع کرده ایم. ما مشتاقیم اعلام کنیم که تا ۳۱ ژانویه، خرید با پرایم برای همه بازرگانان واجد شرایط در دسترس خواهد بود. ما به همکاری نزدیک با تاجران خود ادامه خواهیم داد تا خرید با Prime را توسعه دهیم و ابزارها و پیشنهادات جدیدی اضافه کنیم. ما دائماً در حال بهبود تجربه هستیم.

معرفی نظرات از آمازون

همچنین در حال راه‌اندازی یک قابلیت جدید برای خرید با بازرگانان پرایم هستیم: توانایی نمایش نظرات مشتریان از Amazon.com در فروشگاه‌های آنلاین خودشان. امکان نمایش رتبه‌بندی‌ها و بررسی‌ها در فروشگاه‌های تجارت الکترونیک خودشان می‌تواند به بازرگانان کمک کند تا اعتماد خریداران و تبدیل‌شان را افزایش دهند و تصمیمات خرید خریداران را بهتر آگاه کنند.

ادغام ارائه دهندگان تجارت الکترونیک : BigCommerce

Buy with Prime  برای کار با اکثر فروشگاه های آنلاین ساخته شده با خدمات ارائه شده توسط ارائه دهندگان خدمات تجارت الکترونیک، از جمله BigCommerce، طراحی شده است. در ۱۰ ژانویه، BigCommerce اپلیکیشن Buy with Prime را برای BigCommerce اعلام کرد.

این یکپارچه‌سازی  جدید به بازرگانان BigCommerce کمک می‌کند تا به راحتی خرید با Prime را در ویترین فروشگاه خود فعال کنند، بدون نیاز به کدنویسی. با این ادغام، ما به بازرگانان ویژگی‌های داخلی و مدیریتی بهبودیافته را برای حمایت از رشد آنها ارائه می‌کنیم.

ما از زمان راه‌اندازی Buy with Prime با بازرگانان همکاری نزدیک داشته‌ایم و از شنیدن این موضوع که این برنامه تاکنون به چنین نتایج چشمگیری کمک کرده است، بسیار خوشحالیم. ما به نوآوری و سرمایه‌گذاری در ویژگی‌ها و ابزارهای جدید ادامه می‌دهیم تا به تاجران در هر اندازه‌ای کمک کنیم تا موفق شوند و به اعضای Prime  مزایای خریدی را که دوست دارند، چه در آمازون یا فراتر از آن، ارائه دهیم. برای اطلاع از امکانات جدید آمازون در این بخش، می توانید اخبار این سایت بزرگ خرده فروشی را دنبال کنید.

در خصوص استفاده بهینه از سایت آمازون، می توانید از کارشناسان زاکولا یاری بگیرید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]