تاریخ انتشار : ۱۳۹۹,آبان,۱۷

خرید بازی پلی استیشن ۴ از آمازون

نویسنده : تیم محتوا

دراین مقاله به معرفی بازی پلی استیشن ۴ پرداخته ایم. PlayStation 4 یکی از بهترین کنسول های این نسل می باشد. این پلتفرم پرفروش ترین بخش است که موفقیت اولیه آن بیشتر به عناوین انحصاری و معاملات DLC با زمان تهاجمی در رقابت متصل است. در سال های اخیر، وقتی صحبت از انحصارها می شود، اوضاع مساوی شده است، اما به مرور زمان، سونی یک لیست از بازی ها را در هر ژانر قابل تصور ایجاد کرده است.

action-RPG

خرید بازی پلی استیشن 4 از آمازون

Nioh 2  | بازی ps4

Nioh 2 یکی از سخت ترین بازی ها در ژانر Souls-like است که از قبل به دلیل چالش بی وقفه اش مشهور شده است. Nioh 2 گزینه های جالبی را به بازیکن ارائه می دهد که شامل انواع سلاح ها ، شمشیر ، شمشیرهای دوتایی، تبر و چاقوها می باشد. و همچنین درختان مهارت گسترش یافته داشته و توانایی هایی برای کمک به شکست اهریمن دارند.

این بازی از همان فرمول آزمون و خطای سری Souls پیروی می کند، بازیکنان پس از مرگ ، برمی گردند و برای بالا بردن ارز هزینه می کنند، بسته به روحیه، آنها می توانند به مناطق دشوار در یک دوئل تا مرگ با تجهیزات ارزشمند، روی خط کمک کنند.

Nioh 2 نسبت به نسخه قبلی و اکشن-RPG یک بازی باهوش تر است که باعث می شود اوضاع در بین لحظات چالش برانگیز سبک نباشد. از یک شخصیت اصلی حمایت از روح میمون به عنوان متحد استفاده می کند و گاهی اوقات رقص او را تقلید می کند  و یک روح بز بیلی انگلیسی با صدای آوازی بز صحبت می کند.

پیشنهاد مطالعه : خرید وسایل ماهیگیری از آمازون

خرید بازی پلی استیشن 4 از آمازون

Quantum Break | بازی پلی استیشن ۴

بازیکنان PlayStation نمی توانستند آخرین بازی مهم Remedy Entertainment ، Quantum Break را انجام دهند، اما در Quantum Break چیزهای بهتری به آنها داده شده است. تیرانداز سوم شخص مبتنی بر Quantum Break’s ترکیبی از مبارزات سنتی و قدرت های فوق بشری است.

به عنوان مدیر جدید جسی فادن، وظیفه شما این است که رمز و راز ناپدید شدن برادر خود را کشف کنید و دشمنان عجیب هیس را که با آنها روبرو می شوید شکست دهید. این گفته آسان تر از انجام است، اما با داشتن توانایی ها و دانش مناسب از ابزار تغییر شکل ، شما می توانید جهان را از عذاب خاصی نجات دهید.

خرید بازی پلی استیشن 4 از آمازون

sekiro | بازی ps4

فرمول Dark Souls هنگامی که Bloodborne در سال ۲۰۱۵ اکران شد، سرعت و وحشت خوبی داشت و From Software توانست در Sekiro دو برابر شود. این بازی در ژاپن مربوط به دوران سنگوکو به جای یک دنیای اصلی ساخته شده است، با این وجود بازی پر از جادو و هیولا است که آماده اند لحظه ای شما را بکشند. هیچ دشمنی آنقدر ضعیف نیست که شایسته توجه شما باشد و بسیاری از آنها در مبارزات یک به یک نیرومند هستند.

آنها مانند رقص بازی می کنند و از شما می خواهند قبل از آمادگی برای قتل ، هر حرکت رئیس را یاد بگیرید. در بیشتر درگیری ها نسبت به یک مسیر استاندارد، شما باید پرخاشگر بمانید، اما حرص خوردن منجر به مرگ سریع تر می شود.

خرید بازی پلی استیشن 4 از آمازون

Devil May Cry 5

Devil May Cry 5 بازی است که بیش از یک دهه پیش منتشر شده است. این مبارزات پر زرق و برق با قدرت موتور تحسین برانگیز RE  که برای Resident Evil 2 نیز استفاده می شود ، زنده می شوند و با داشتن سه قهرمان اصلی که از سبک های جنگی بسیار متفاوت استفاده می کنند ، شما هرگز دو بار یک کار را انجام نمی دهید.

نرو و دانته هر دو در کنار V مرموز ، که از شیاطین برای انجام جنگ خود استفاده می کند، بازگشتند. صرف نظر از اینکه شما چه کسی را کنترل می کنید ، Devil May Cry 5 یک هجوم بیش از حد است ، با شوخ طبعی فراوان و سلاح های مسخره که باید طرفداران قدیمی را خوشحال کند.

خرید بازی پلی استیشن 4 از آمازون

Bloodborne 

این ماجراجویی action-RPG ، جانشین معنوی سری Dark Souls Hidetaka Miyazaki‘s ، مبارزات چالش برانگیز و برخوردهای بازی های فوق را بر عهده دارد اما برای یک تجربه پر جنب و جوش و پرتنش ، گیم پلی بازی را تسریع می کند.

یک صحنه تاریک ، گوتیک و داستان لاوکرفتین پس زمینه ای تاریک برای گیم پلی ایجاد می کند. شما به عنوان یک شکارچی ، از شهر یارنام عبور خواهید کرد ، جایی که یک نفرین عجیب ، شروع به تبدیل مردم به حیوانات بی فکر کرده است.

اگرچه از نظر فنی یک بازی ترسناک نیست، اما صحنه Bloodborne’s و مبارزات پر مخاطره کاملاً وحشتناک هستند. حتماً هوشیار باشید زیرا دنیای Bloodborne پر از هیولا و تله هایی است که در هر گوشه ای ناگهان پدیدار شده و این امر را به یکی از بهترین بازی های PS4 تاکنون تبدیل کرده است.

پیشنهاد مطالعه : خرید ماشین اصلاح مردانه از آمازون

خرید بازی پلی استیشن 4 از آمازون

Metal Gear Solid V

از ذهن طراح هیدئو کوجیما ، Metal Gear Solid V ، پنجمین ورودی از سری جاسوسی مخفی کاری طولانی مدت به دست می آید. لحن مسخره و فوق العاده ای که این سریال برای آن شناخته شده است کمرنگ شده است  و این قسمت در عوض روایتی بسیار تیزتر و جذاب تر را ارائه می دهد که مار Venom (رئیس بزرگ) را دنبال می کند در حالی که او برای بازسازی ارتش مزدور خود در جنگ با رمز سایه تلاش می کند.

این یکی از بهترین بازی های PS4 موجود است و به لطف گیم پلی بسیار دقیق طراحی شده مورد تحسین جهانی قرار گرفته است که به بازیکنان امکان می دهد هنگام ساختن یک ارتش مزدور، مأموریت ها را به روش های تقریباً نامحدود انجام دهند.

Nier Automata | بازی ps4

بازی های کارگردان Yoko Taro همیشه بسیار عجیب و غریب بوده است، اما گیم پلی آنها هرگز به همان قصه های Taro نرسیده بود. برای ایجاد Nier Automata ، Taro با PlatinumGames همکاری کرد تا یک بازی با اکشن شیک، تیراندازی با دو چوب محکم و تغییر چشم انداز هوشمندانه ایجاد کند.

پیشنهاد مطالعه : خرید ویدئو پروژکتور جیبی از آمازون

برای اولین بار، تارو بازی ای را ارائه داده است که به همان اندازه تماشای آن جذابیت بازی دارد و همچنین یکی از بهترین روایت ها و پایان ها را در کل رسانه ارائه دهد. برای دیدن کل داستان، سه مرحله لازم است.

Red Dead Redemption 2

Red Dead Redemption 2 حاصل چندین دهه تجربه توسعه است و یکی از قوی ترین داستان هایی را که از استودیو دیده اید، ارائه می دهد. با وجود اینکه اغلب به شخصیت هایی محدود می شود که از بازی اصلی می شناسیم. در طول داستان طولانی و آهسته، سوزش، درد و دل ناشی از پایان دوره غرب وحشی به ما نشان داده شده است و شخصیت قهرمان آرتور مورگان را به عنوان ستاره کامل در این انتقال تبدیل کرده است.

جستجو در محیطی آزاد، همیشه در یافتن چیزی است که قبلاً ندیده اید، خواه یک نوع حیوان جدید برای شکار باشد یا یک صحنه قتل عجیب برای بررسی وجود داشته باشد.

Action-adventure

خرید بازی پلی استیشن 4 از آمازون

Star Wars Jedi: Fallen Order

ساخت Star Wars Jedi ، یک بازی اکشن Star Wars سوم شخص Jedi است. همانطور که به نظر می رسد، در واقع بسیار قوی است و عناصر دیگر بازی های اکشن و ماجراجویی را ترکیب می کند در حالی که فقط به اندازه کافی جادوی جنگ ستارگان را جاری می کند.

Fallen Order یک پادوان سابق را بازی می کند که باید برای محافظت از یک شی قدرتمند حاوی اطلاعات مهم که توسط شورشیان و امپراتوری ارزش دارد، مسابقه دهد. این بازی هرگز از لحظات آغازین خود به اعتبارات آخر نمی رسد و با تمام قدرت های Force و حرکات آکروباتیک پر شده است.

God of War | بازی ps4

سه بازی اصلی God of War و همچنین بازی مقدماتی God of War Ascension ، بازی های خشن، فوق العاده و غالباً مضحکی هستند که محور اصلی آن Kratos ضد قهرمان و مبارزه او علیه خدایان و هیولاهای اساطیر یونان است.

یک ماجراجویی قوی و صمیمی تر که شخصیت کراتوس را در هم می شکند و او را به یک قهرمان تبدیل می کند. این درگیری نیز به شدت تغییر کرده است و بیشتر بر روی استراتژی تمرکز دارد تا اینکه روی دکمه کور کردن  و برخوردهای جدید دو نفره با پسر کراتوس، آترئوس تمرکز داشته باشد، تضمین می کند که هر مبارزه هنوز تازه است.

پیشنهاد مطالعه : خرید عینک واقعیت مجازی

تا حدودی این بازی از ساختار خطی بازی های قبلی برای سبک بازتر Metroidvania که دیده ایم در بازی های اکشن این نسل محبوب شده است، دوری می کند. این دقیقاً یک بازی کاملاً آزاد نیست، اما God of War زمینه های اختیاری و رازهای زیادی برای یافتن در اختیارتان قرار می دهد.

 God of War یکی از چشمگیرترین بازی هایی است که تا به امروز در PlayStation 4 قرار گرفته است.

Uncharted | بازی پلی استیشن ۴

Naughty Dog یکی از با استعدادترین استودیوهای بازی روی کره زمین است و مطمئناً سازنده آن را با سری Uncharted نشان داده است. به دنبال ماجراجوی شکار گنج، ناتان دریک، با اضافه شدن دوز طعنه و آدرنالین به شما این احساس را می دهد که در حال بازی یک فیلم هستید.

در طی چهار بازی اصلی، سه بازی اول در مجموعه The Nathan Drake Collection قرار دارند. دریک و شریک زندگی خود سولی در جستجوی ثروت در سراسر جهان سفر می کنند و به نظر می رسد که آنها همیشه در این مسیر با مشکل روبرو می شوند.

این منجر به تیراندازی های فراوان و سکانس های فرار از شما می شود، که اغلب منظره ای را ارائه می دهد که به ندرت در جاهای دیگر بازی های ویدیویی دیده می شود. اگر می خواهید به جای آن بازی آنلاین را امتحان کنید، بازی چند نفره و رقابتی Uncharted 4 به طرز شگفت انگیزی جذاب است، حتی موفق می شود برخی از شوخ طبعی های این کمپین را نیز در خود جای دهید.

خرید بازی پلی استیشن 4 از آمازون

Marvel’s Spider-Man

چرخش از آسمان خراش از طریق یک کلانشهر زنده نیویورک تنها یکی از کارهایی است که Marvel’s Spiderman به طرز باورنکردنی خوب انجام می دهد. اگرچه داستان اصلی تنها ۲۰ ساعت طول می کشد، اما بازیکنان چیزهای زیادی برای دیدن و انجام فراتر از آن دارند.

از کت و شلوارها و اسباب های Spidey جذاب گرفته تا بیرون آوردن دوربین و گرفتن برخی از بهترین مکان های دیدنی شهر، واقعاً سخت است که هنگام انجام این بازی احساس مرد عنکبوتی واقعی نکنید.

منتقدان حتی گفته اند که این بهترین بازی ویدیویی ابرقهرمانی در زمان خود است و امید است که بازی های بیشتری مانند بازی های جهان ابرقهرمانان دریافت خواهیم کرد.

The Last of Us Part II | بازی ps4

انتشار The Last of Us Part II در ابتدای سال نامشخص بود. اگرچه بازی با هیاهو روبرو شده بود و بازیکنان انتظار انتشار آن را داشتند ، اما بیماری همه گیر Coronavirus Naughty Dog را مجبور کرد تاریخ انتشار را عقب بیاندازد. با این حال، تأخیر خیلی طولانی نبود و انتظار کاملاً ارزش آن را داشت.

پیشنهاد مطالعه : خرید گوشی موبایل از ایبی ebay

این بازی پنج سال پس از سفر اولیه الی و جوئل را دنبال کرد. اما یک رویداد خشونت آمیز در نهایت باعث برهم زدن آرامش در جامعه بازماندگان آنها می شود، و الی را مجبور می کند که به یک سفر بی امان برای عدالت و تعطیلی بپردازد. هر انتخابی در این بازی نتیجه ای دارد که باعث می شود آن بیشتر از سایر بازی های اکشن ماجراجویی درگیر شود.

Survival Horror

Resident Evil 2 Remake | بازی پلی استیشن ۴

بازسازی بازی ویدیویی معمولی، وضوح تصویر را بهبود می بخشد یا چند مورد کنترل را برای نسل جدید بازیکنان به روز می کند، اما Capcom با Resident Evil 2  کار را خیلی بیشتر توسعه داد و با گفتن همان داستان اساسی بازی ۱۹۹۸ با شخصیت های کاملاً جدید، محیط، جنگ و گفتگوهای جدید، به نظر می رسد که از بازی اصلی به عنوان چارچوبی برای ایجاد نسخه مدرن استفاده کرده است.

هر موجود وحشتناکی در پلی استیشن ۴ بر روی سیستم قدرتمندتر PS4 Pro حتی درخشان تر می شود. با داشتن بهترین طراحی صوتی در محیط ، می توانید فریادها و حرکات هر هیولای گروتسک را بشنوید  و در این هنگام تلاش برای جلوگیری از ظالم وحشتناک و سنگین به درد شما می خورد.

خرید بازی پلی استیشن 4 از آمازون

Resident Evil 3 Remake | بازی ps4

فقط یک سال پس از انتشار Resident Evil 2 ، کپکام با پیگیری های خود در قالب Resident Evil 3 Remake دوباره طرفداران این مجموعه را به وجد آورد. این تکرار دقیقاً همزمان با داستان لئون و کلر در بازی قبلی اتفاق می افتد، اما با بازگشت جیل ولنتاین به عنوان شخصیت اصلی Resident Evil اصلی انجام می شود.

پیشنهاد مطالعه : خرید کنسول بازی از آمازون

همان عناصر ترسناک و زنده ماندن محبوب همه در اینجا وجود دارد زیرا بازیکنان مجبورند با منابع محدود و موجودات ترسناکی که در خیابان های زیبا و رندر شهر راکون رد می شوند درگیر شوند. و این حتی در نظر گرفتن نمسیس بی امان وحشتناک نیست که شما را با قدرت شلیک جدی دنبال می کند.

Shooters

Doom Eternal

Doom Eternal یکی از نرم ترین تیراندازان اول شخص در تمام دوران ها است ، با Doom Slayer معروف در میان شیاطین حرکت می کند و آنها را از بین می برد مانند یک رقاص حرفه ای یخ که خود را در جهنم گم کرده است. رها کردن ایستگاه فضایی راه اندازی مجدد سال ۲۰۱۶ برای ترکیبی التقاطی از محیطی که شامل زمین ، سیارات خارجی و جهنم است ، Doom Eternal احساس یک پیروزی برای توسعه دهنده نرم افزار است.

پس از غافلگیر کردن بازیکنان با Doom ، چیز کمی برای دفاع وجود داشت، اما با این وجود با استفاده از سلاح های جدید و انواع بیشتری از شیاطین و مبارزات سختگیرانه رئیس، این عمل را به overdrive تبدیل کرد.

Doom Eternal تأکید شگفت انگیزی بر داستان خود در یک حق رای دادن دارد که هرگز در جزئیات طولانی نشده است. افسانه های Doom Slayer تنها با یادگیری جزئیات درباره گذشته او جالب تر می شود و شخصیت های شرور جدید در فیلم Eternal از ترسناک ترین مجموعه های تاکنون هستند.

Overwatch | بازی ps4

برای مدتی، به نظر می رسید که Blizzard ممکن است هرگز خارج از سه حق امتیاز اصلی خود Warcraft ، Starcraft و Diablo بازی جدیدی بسازد اما خیلی زود همراه Overwatch آمد. Overwatch که یک تیرانداز مبتنی بر هدف و با تمرکز بر طراحی شخصیت های متنوع است، صرفاً مسیر جدیدی برای Blizzard نیست.

این بازی به بازیکنان بیش از ۲۰ شخصیت منحصر به فرد می دهد که هرکدام مجموعه توانایی های خاص خود را دارند. شخصیت ها در مجموعه ای از نقش ها قرار می گیرند. حمله ، دفاع، تانک و پشتیبانی که بازیکنان باید با استفاده از مهارت های خاص خود برای هدف گرفتن و دفع تیم دیگر همکاری کنند.

پیشنهاد مطالعه : خرید کارت گرافیک از آمازون

تمرکز زیاد بازی روی کار تیمی بر روی تاکتیک های گرگ تنها باعث طراوت است و توانایی های مختلف جنگ هایی را ایجاد می کند که بندرت احساس یکسانی دارند. Overwatch نیز یکی از جذاب ترین بازی های این نسل است. هر شخصیت دارای ظاهری متمایز و متناسب با شخصیت آنها است و این بازی دارای یک سبک هنری پر جنب و جوش است که کتاب های کمیک کلاسیک را تداعی می کند.

خرید بازی پلی استیشن 4 از آمازون

Call of Duty Modern Warfare | بازی پلی استیشن ۴

در Call of Duty: Modern Warfare ، Infinity Ward ثابت کرد که می توان تیرانداز کلاسیک را برای نسل فعلی دوباره تصور کرد و یک داستان کاملاً جدید را روایت نمود که شامل برخی چهره های آشنا در کنار شخصیت های جدید است.

این احساس متفاوت از نمونه های قبلی است، عملکرد چندنفره به همین ترتیب ، اضافه کردن حالت های جدید مانند Gunfight و Ground War در کنار کلاسیک های موجود ، همه با یک سیستم پیشرفت ایجاد شده است. با Warzone که به تازگی منتشر شده ، Modern Warfare حتی با نبرد رویال که به ترکیب اضافه شده ، بهتر از همیشه است.

Free-to-play

Apex Legends

به جای تهیه یک دنباله کامل برای Titanfall 2 ، در عوض بازی Respawn Entertainment بازی Apex Legends را برای بازی Battle Royale بصورت رایگان توسعه داد. این تیرانداز مبتنی بر کلاس که در همان جهان بازی های Titanfall قرار دارد، مهارت Respawn را برای عملکرد عالی تیراندازی اول شخص حفظ می کند و توانایی های ویژه کلاس های مختلف را برای بازیکنان که از مسابقات قدیمی نبرد رویال خسته شده اند، ارائه می دهد.

پیشنهاد مطالعه : خرید سشوار از آمازون

Respawn همچنین با معرفی Respawning ، هوشمندانه پیچش های خود را در فرمول Battle Royale اضافه کرد. در صورت کشته شدن، می توان بنر بازیکن را توسط یک هم تیمی دریافت کرد ، سپس می تواند آنها را در یک احیا مجدد زندگی کند.

همچنین دستگاه های ویژه ای برای انتقال مجدد وجود دارد که می توانید مانند شروع مسابقه خود را به هوا بازگردانید و سیستم پینگ بازی، برقراری ارتباط با هم تیمی هایی که از هدست استفاده نمی کنند بسیار آسان است.

خرید بازی پلی استیشن 4 از آمازون

Fortnite

Epic Games ’Fortnite Battle Royale رایگان بوده و معرفی کمی برای بازی احتیاج دارد. این بازی با رقص ها و مکانیک های خود تقریباً در هر جنبه ای از فرهنگ پاپ و گیم پلی همراه است که باعث می شود بازیکنان ساعت ها به صفحه نمایش خود چسبیده باشند.

با استفاده از فرمولی که در بازی هایی مانند The Culling و PlayerUnknown’s Battlegrounds ایجاد شده است، Fortnite ساختارهای را به این ترکیب اضافه می کند و به شما این امکان را می دهد که موقعیت های پوشش و کمین را روی نقشه قرار دهید. با به روزرسانی های منظم با افزودن سلاح و وسایل نقلیه بیشتر و همچنین محتوای داستانی، همیشه مواردی در بازی وجود دارد که قبلاً ندیده اید.

Warframe | بازی ps4

Warframe یکی از اولین بازی هایی است که در پلی استیشن ۴ راه اندازی شده است، بدون هیچ گونه هزینه ای برای بازیکنانش، بازی خشن و همکاری یک بازی مانند Destiny 2 را ارائه می دهد  و در طول سال ها به پیشرفت خود ادامه داده است.

 به نظر بسیاری از طرفداران آن سرگرمی اصلی آنها با حملات تند و تیز و حملات گسترده و توانایی های پیشرفته پارکور، می باشد. شما آزاد هستید که بازی را به هر روشی که مناسب سبک خاص شما باشد انجام دهید.

در حالی که شروع بازی آسان است، اما با پیشرفت شما به سرعت پیچیده می شود و در نهایت به یک اکشن RPG سوم شخص با سرعت بالا تبدیل می شود. ترکیب هوشمندانه چارچوب های جنگی، سلاح ها و سایر توانایی ها برای به حداکثر رساندن قدرت شلیک، کلید پیروزی است.

پیشنهاد مطالعه : خرید جاروی هوشمند از آمازون

Sandbox/Building

خرید بازی پلی استیشن 4 از آمازون

Minecraft| بازی پلی استیشن ۴

بسیاری از ناشران از جعبه شن و ماسه به عنوان یک اصطلاح کلی برای دنیای بازی های بزرگ و باز استفاده می کنند، اما تعداد کمی از بازی ها بیش از Minecraft شایسته این اصطلاح هستند. شما به دنیایی که از نظر رویه ای تولید می شود پرتاب می شوید و باید به هر روشی که می توانید زنده بمانید. این شامل جابجایی در اعماق سیاره برای استخراج منابع جدید، مقابله با مواد منفجره و ساختن پناهگاه هایی برای محافظت از خود در برابر دشمنانی است که امیدوارند هر زمان که خورشید غروب می کند، مغز شما را میان وعده کنند.

اگر حالت زنده ماندن برای شما مناسب نباشد، یک گزینه خلاقانه نیز در دسترس است که به شما امکان می دهد به تمام منابع و ابزارهای بازی دسترسی پیدا کنید تا بتوانید رویای خود را خانه خود کنید. اگر می خواهید یک دوست را به ترکیب خود بیاورید، یک گزینه چند نفره وجود دارد تا جلوه ای عالی به دنیای شما بدهد.

Stardew Valley

بعد از اینکه مایکروسافت، سازنده اولین بار اریک ConcernedApe از وضعیت مجموعه طولانی مدت Harvest ناامید شد، ایجاد بازی مورد نظر خود را به عهده خود گرفت. نتیجه دره Stardew بود  یک نامه عاشقانه جذاب با بازیگران جذاب. شخصیت ها برای ملاقات، فعالیت هایی را در مناطق خطرناک برای کاوش انجام خواهند داد.

شما می توانید زمین خود را به مزرعه ای تبدیل کنید که همیشه می خواسته اید و گزینه های سفارشی سازی زیادی برای تبدیل خانه وجود دارد. حتی می توانید با چندین فرد مختلف در شهر رابطه برقرار کنید، به شرط آنکه بتوانید به اندازه کافی با هر کسی صحبت کنید.

پیشنهاد مطالعه : خرید کفش سالومون Salomon

No Man’s Sky | بازی ps4

توسعه No Man’s Sky یک ماراتن بود. بازی فوق العاده جاه طلبانه اکتشافات فضایی توسط یک تیم کوچک در Hello Games مستقر در انگلستان ساخته شده و مورد توجه جامعه بازی ها قرار گرفته است. با میلیاردها سیاره برای اکتشاف، هرکدام با گیاهان و جانوران منحصر به فرد برای کشف، تجربه هیچ دو بازیکن در بازی هرگز یکسان نبود.

با این حال، این بازی با گذشت زمان به پیشرفت خود ادامه داده و به اوج خود رسیده و در نهایت گزینه چند نفره ای اضافه شد .

Platforming

خرید بازی پلی استیشن 4 از آمازون

Bloodstained: Ritual of the Night

به نظر می رسد کونامی بیش از این که بخواهد سری Castlevania را پشت سر بگذارد، فقط بازی های قدیمی را روی کنسول های نسل فعلی منتشر می کند و از انیمیشن Netflix پشتیبانی می کند. با این حال ، تهیه کننده قدیمی کوجی ایگارشی می دانست که طرفداران علاقه مند به یک بازی اکشن جدید و باز هستند.

Bloodstained که به جز نام بازی Castlevania است، دارای سطوح گسترده ای است که مملو از تله ها و دشمنان، شخصیت های قابل ارتقا ، اسلحه های مختلف و تعداد زیادی از روسای خبیث برای شکست است. همچنین چندین توانایی جادویی را در اختیار شما قرار می دهد که می توان از آنها در مبارزات استفاده کرد.

Dead Cells | بازی پلی استیشن ۴

آیا به دنبال یک پلتفرم سخت هستید که به شما برای هر موفقیت کوچک پاداش می دهد؟ این بازی سریع ، شما را با کاوش در سطوح و مبارزه با دشمنان شرور برای فرار از یک جزیره نفرین شده روبرو می کند. در حالی که تنظیمات با همتایان Dead Cells تفاوت چندانی ندارد، کنترل های پاسخگو بازی را به سطح جدیدی می رسانند.

همچنین از توانایی های ویژه ای که شخصیت شما می تواند در چند نوبت بدست آورد برخوردار است. آنها علی رغم این واقعیت که در صورت لغزش، تقریباً به طور مداوم در معرض خطر مرگ هستند، احساس قدرت می کنند. این گیم پلی با ریسک و پاداش بالا تنش های فوق العاده ای ایجاد می کند و باعث می شود به سمت آن جذب شوید.

پیشنهاد مطالعه : خرید وسایل حیوانات از آمازون

خرید بازی پلی استیشن 4 از آمازون

Spelunky 2 | بازی ps4

Spelunky اصلی یک ایندی مستقل بود که ثابت کرد عناوین کوچک ایندی می تواند به اندازه بازی های شرکت های عظیم سرگرم کننده باشد. اکنون ، Spelunky 2 موفق شده است این ترفند را دو بار تکرار کند و یک نسخه برتر را برای کنسول های امروزی ارائه دهد.

این یک پلتفرم سرگرم کننده ، سریع و کاملاً سرکش است که در آن مرگ سریع اتفاق می افتد. خوشبختانه ، شما می توانید با همان سرعت به بازی برگردید. ارائه خوب بازی و گرافیک جذاب آن، باعث جذابیت بازی برای بازیکنانی می شود که به صورت حرفه ای بازی می کنند.

Puzzle and adventure games

Kentucky Route Zero

Kentucky Route Zero در اواخر سال ۲۰۲۰ یکی از تحسین برانگیزترین بازی های متمرکز بر روایت است که سرانجام به PS4 راه پیدا کرد.

این مجموعه بیش از پنج کنش است که آخرین مورد آنها به طور همزمان با نسخه تلویزیونی منتشر شده است که به کنسول راه پیدا کرده است و از ابتدا تا انتها یک سواری احساسی و جذاب است. سبک بصری ساده اما مشخص بازی به خوبی از مضامین آن استفاده می کند، شبیه نقاشی آبرنگ که با خطوط تیز و تا حدی شدید ساخته شده است.

The Witness | بازی پلی استیشن ۴

he Witness ، پیگیری پیش بینی شده Jonathan Blow’s 2008 ، یک معمای زیبا و آرام و کشف شخص اول در رسته Myst است. دقیقاً مانند آن کلاسیک دهه ۹۰ ، شما در یک جزیره مرموز و بدون هیچ زمینه ای رها شده اید و وظیفه حل یک سری معماها را دارید، که به نوبه خود به شما امکان می دهد بیشتر جستجو کنید و اسرار جزیره را کشف کنید.

برخلاف معماهای گسترده محیطی Myst ، چالش های The Witness به وضوح به عنوان پانل هایی متصل به شبکه ها تعریف شده است که باید مانند پیچ ​​و خم آنها را پیمایش کنید.

Role-playing games

Persona 5 Royal

Persona 5 Royal همه چیزهایی است که Persona 5 اصلی باید داشته باشد. با بازی به عنوان یکی از چندین دانش آموز دبیرستانی که به عنوان دزدان شبح می شوند، شما برای سرقت قلب اشرار و نجات جهان هستید.

پیشنهاد مطالعه : خرید هارد اکسترنال از آمازون

یا فقط می توانید ساعت ها به کلاس رفتن، کار در یک کار نیمه وقت و دوست داشتن دوستان خود بپردازید، زیرا این نصف سرگرمی در Persona 5 Royal است که با یک محتوا باورنکردنی انجام می شود. نسخه Royal یک شاهکار مطلق است که ده ها ساعت محتوای جدید، ترم سوم ، یک هم تیمی درخشان جدید در Kasumi اضافه می کند و در نهایت عدالت را به Goro Akechi می رساند. Persona 5 Royal یکی از بهترین بازی های RPG و PS4 است که تاکنون ساخته شده است.

خرید بازی پلی استیشن 4 از آمازون

Horizon Zero Dawn | بازی ps4

شما به عنوان آلیوی از قبیله نورا در یک اکشن RPG سوم شخص و در یک جهان گسترده پس از آخرالزمانی بازی می کنید که توسط جانوران بزرگ مکانیکی شبیه حیوانات غرق می شود. این یک بازی کاملاً خیره کننده با محیط های متنوع و شخصیت های پیچیده است ، اما Horizon Zero Dawn چیزی فراتر از یک چهره زیبا است.

درگیری باعث سرنگونی طیف گسترده ای از جانوران رباتیک می شود. به دلیل جنگ های متنوع ، نیازهای زیادی برای مهار و ساخت است. Horizon Zero Dawn در طول ۳۰ ساعت ماجراجویی خود موفق به حفظ فاکتور سرگرم کننده و جالب می شود و آن را در ژانر بهم ریخته خود برجسته می کند.

The Witcher 3: Wild Hunt

در حالی که RPG های زیادی در PlayStation 4 سونی موجود است ، CD Projekt Red’s The Witcher 3: Wild Hunt یکی از بهترین ها می باشد. در نتیجه گیری حماسی از سه گانه ماجراجویی، بازیکنان بار دیگر نقش گرالت ریویا را بازی می کنند و علیه ارتش در حال پیشرفت Wild Hunt در پادشاهی های شمالی نبرد می کنند. اگرچه این عنوان از لحاظ سبک همانند بازی های قبلی این سری باقی مانده است ، اما شامل مکانیک های جدید جنگی بوده و به طور قابل توجهی سفارشی سازی را تقویت می کند، همه این موارد کمک می کند تا روند بازی بهبود یابد و با عمق بیشتری به دنیای باز خود غوطه ور شود.

پیشنهاد مطالعه : خرید کتاب از آمازون

تعداد کمی از بازی ها از نوع نوشتن موجود در The Witcher 3 برخوردار هستند، که شامل یک داستان جذاب است که توسط نویسنده مارسین بلاچا نوشته شده است. شاید بزرگترین شباهت بازی این واقعیت باشد که خط اصلی داستان بازیکنان تقریباً ۳۰ ساعت طول می کشد تا کامل شوند. اگر بازی های کوچک را در نظر بگیرید، این بالون ها به بیش از ۱۰۰ ساعت می رسد و طول عمر آن را به همان اندازه تصاویر جذاب می کند.

خرید بازی پلی استیشن 4 از آمازون

Monster Hunter: World | بازی ps4

Monster Hunter: World دقیقاً سنتی ترین بازی Monster Hunter نیست اما همین امر باعث شده است که این بازی بسیار خوب باشد. اگر از یک RPG خوب در فضای باز لذت می برید و می توانید هیولاهای نادر را ردیابی کنید، درگیر جنگ سختی می شوید و از بقایای آنها زره عالی می سازید ، Monster Hunter: World درست مناسب شما است.

Monster Hunter: World یک RPG کلاسیک را مدرن می کند و پریدن را برای هر کسی آسان می نماید. این منطقه دارای مناطق زیبایی است که احساس زنده بودن می کنند، هیولاهایی بهبود یافته و کراس اوورهای DLC واقعا عالی با Final Fantasy ، Street Fighter و Horizon Zero Dawn.

همچنین یک حالت چند نفره وجود دارد که در آن حداکثر چهار بازیکن می توانند در بهترین شرایط خود قرار بگیرند و جانوران خطرناک را با هم از بین ببرند. این بازی به عنوان یکی از پرفروش ترین بازی های PlayStation 4 به شمار می آید.

Ghost of Tsushima | بازی پلی استیشن ۴

Ghost of Tsushima که به طور انحصاری برای PlayStation 4 ساخته شده و محبوبترین بازی این کنسول در سال ۲۰۲۰ بود. این مجموعه در زمان حمله مغول به ژاپن، از جزیره بازی به عنوان زمینه ای برای یک افتخار و شکوه سامورایی در شرایط دشوار استفاده می کند.

این بیشترین ویژگی های معمول RPG جهان باز را شامل می شود، جهانی عظیم برای کاوش و یک سیستم سطح بندی گسترده در این بازی ایجاد شده است. با این حال، این جنبه های آزار دهنده و ناخوشایند ژانر را برمی گرداند که باعث می شود بازی خسته کننده نشود. این سیستم همچنین یک سیستم رزمی سرگرم کننده ارائه می دهد و بین سادگی بازی های اخیر Assassin’s Creed و دقت طلبکارانه Dark Souls و جانشینان آن فاصله خوبی دارد.

پیشنهاد مطالعه : خرید لپ تاپ از آمازون

Massively multiplayer games

خرید بازی پلی استیشن 4 از آمازون

Destiny 2

گرچه بسیاری از ما Destiny اصلی را دوست داشتیم، اما این یک داستان رمزآلود و گیج کننده و یک دنیای کاملاً خالی از سکنه داشت. این مشکلات در Destiny 2 ، اصلاح شد که ما خود را در یک زمان سه یا چهار ساعت بدون فکر زیاد دیدیم.

 نبرد بسیار نرم و صاف بازی اول برمی گردد، اما همراه با یک داستان سینمایی شامل چهار دنیای مختلف، تعدادی ماجراجویی اضافی ، شش حمله مشترک و یک مولفه چند نفره رقابتی به اندازه Titanfall 2 یا Battlefield 1 راضی کننده است.

Destiny 2: Forsaken موارد ارزشمند اضافی را اضافه کرد. Forsaken از مبارزات عالی رئیس بارون گرفته تا سیستم های جدید Triumphs و Collections گرفته تا محیط های جدید بسیار خوبی مانند Gambit ، فرمول Destiny 2 را که از قبل عالی است، به اوج می رساند. با خرید Destiny 2: Forsaken – Legendary Edition می توانید به کل تجربه Destiny 2 دسترسی پیدا کنید.

Final Fantasy XIV

هنگامی که MMO Final Fantasy XIV در ابتدا در سال ۲۰۱۰ راه اندازی شد ، به عنوان یکی از بدترین بازی ها در کل مجموعه مورد تحقیر قرار گرفت. Square Enix راضی نبود فقط بازی آنلاین خود را نابود کند و در عوض ترجیح داد آن را کاملاً به نسخه جدید Final Fantasy XIV: A Realm Reborn بازسازی کند.

بعداً به Final Fantasy XIV کوتاه شد ، این یکی از بازی های واقعی MMO موجود در پلی استیشن ۴ است. این یکی از بهترین بازی هایی است که تاکنون ساخته شده است.

در چند سال گذشته چندین مکمل پولی منتشر شده است، از جمله Shadowbringers فوق العاده شگفت انگیز ۲۰۱۹ ، که روند سیاه چال های جدید ، حمله جدید الهام گرفته شده توسط Nier ، کلاس ها و نژادهای جدید ، چندین منطقه قابل بازی جدید و یک سطح بالاتر را افزایش می دهد.

پیشنهاد مطالعه : خرید گوشی از آمازون

Racing

Crash Team Racing Nitro | بازی ps4

بخش های مختلفی از بازی های کلاسیک در حال بازسازی هستند، در بازی های ویدیویی معاصر به نقطه ای مطلوب رسیده ایم. معمولاً این باعث می شود که Crash Team Racing: Nitro-Fueled با یک پوشش جدید و جذاب رنگ، اقدام جنون آمیز مسابقه کارت اصلی را ارائه دهد. پس از Team Sonic Racing ، این بهترین جایگزین برای یک بازی Mario Kart در PS4 است.

با استفاده از اینترنت می توانید برای اولین بار در Crash Team Racing به صورت آنلاین با دوستان خود مسابقه دهید. همچنین این بازی شامل برخی از مطالبی است که برای اولین بار در Crash Nitro Kart دیده شده است. نسخه PS4 با پوسته های انحصاری نیز همراه است ، همانطور که سری بازی ها به کنسول اصلی خود می آیند.

خرید بازی پلی استیشن 4 از آمازون

Gran Turismo Sport | بازی پلی استیشن ۴

Polyphony با Gran Turismo Sport یکی از واقعی ترین و جذاب ترین ورودی های کل مجموعه را ساخته است. با پشتیبانی از رزولوشن ۴K ، ۶۰ فریم در ثانیه و HDR ، می توانید بیش از ۱۵۰ وسیله نقلیه مختلف را انتخاب کنید.

همچنین توابع کمکی رانندگی برای کمک به رانندگان کم تجربه و برای لذت بردن از Gran Turismo Sport و همچنین آموزش رانندگی وجود دارد. این بازی همچنین از PlayStation VR پشتیبانی می کند. در حالت روشن، یک حالت کامل ۳۶۰ درجه است که در هنگام مسابقه ، فضای داخلی خودرو را نشان می دهد.

Wipeout Omega

چند سالی است که ما ورود سری جدید علمی تخیلی Wipeout را بدست آورده ایم ، اما بهترین بازی آن در PS4 در مجموعه Wipeout Omega موجود است. همراه با Wipeout HD ، Wipeout HD Fury و Wipeout 2048 ، بازی ها برای پشتیبانی از ۴K و HDR در پلی استیشن ۴ بازسازی شدند و بافت ها کاملاً اصلاح شدند تا از نزدیک بسیار بهتر به نظر برسند.

با هدست PlayStation VR حتی بهتر می شود، زیرا حالت VR عملکرد را به سمت دید اول شخص می برد تا بتوانید واقعاً حلقه ها و پیچ و تاب های بزرگتر را در هر مسابقه تجربه کنید.

پیشنهاد مطالعه : خرید کفش از آمازون

Sports

خرید بازی پلی استیشن 4 از آمازون

MLB The Show

MLB The Show 20 تنها شبیه ساز بیس بال در بازار است، اما این مزیت باعث رضایت خاطر سونی سن دیگو نشده است. جدیدترین بازی با داشتن فرصت های عملی بیشتر برای بهترین بازیکنان ، بازبینی های بزرگی را در همه موارد ، از ضرب و شتم تا زمین بازی ، طراحی کرده است و حالت Road to the Show نیز بازنگری شده است تا چالش برانگیزتر و پاداش آورتر باشد.

NBA 2K | بازی ps4

۲K Sports سال ها پادشاه بسکتبال بوده است و این تجربه هرگز واقع بینانه تر از آنچه در پلی استیشن ۴ واقع شده است نبوده است. با مدل های پخش کننده که تقریباً واقعی هستند ، گاهی اوقات دشوار است بگوییم که شما در حال یک بازی ویدیویی هستید یا تماشای یک بازی زنده NBA ، حالت های کافی در NBA 2K20 وجود دارد که می تواند شما را برای تمام فصل مشغول کند.

از حالت محبوب MyCareer متمرکز بر یک بازیکن ، در حالت آنلاین MyTeam ، همیشه کاری وجود دارد که قبلاً انجام نداده اید و پیشرفت های انجام شده در هر قسمت جدید ، جذابیت بازی بسکتبال را حتی بیشتر می کند.

خرید بازی پلی استیشن 4 از آمازون

Pro Evolution Soccer

محبوبیت این بازی به اندازه بازی FIFA نیست، اما بازی های Konami’s Pro Evolution Soccer هنوز چیزهای زیادی برای ارائه به طرفداران فوتبال دارد. از ویژگی های جدیدی که در بازی های اخیر گنجانده شده است می توان به دریبل زدن استراتژیک اشاره کرد که به شما امکان کنترل بیشتری روی توپ در اختیار شما و همچنین حرکت واقعی توپ را می دهد.

پیشنهاد مطالعه : ۱۸ محصول زیبا و کاربردی زیر ۱۰ دلار از eBay

اگر ترجیح می دهید هنگام بازی آنلاین با یک دوست همراه شوید، از حالت همکاری آنلاین PES لذت خواهید برد و گزینه انتخاب تصادفی به شما این فرصت را می دهد تا در یک لحظه سریع با بازیکنان ماهر بازی کنید. این بازی همچنین از نظر بصری خیره کننده است ، بازیکنانی که با شماره پیراهن خود ساخته شده اند و انیمیشن های صورت دوباره اصلاح شده و فوق العاده هستند.

Rocket League | بازی پلی استیشن ۴

فوتبال یا بسکتبال است؟ در بازی Rocket League Psyonix ، بازی مسابقه ای ترکیبی که بازیکنان را با وسایل نقلیه مجهز به موشک جایگزین می کند و می توانند به هوا صعود کنند ، توپهای فوتبال بزرگ را به تور می اندازند.

تسلط بر Rocket League علیرغم مفهوم ساده آن، تمرینات زیادی را می طلبد ، زیرا بازیکنان برتر قادر هستند وسایل نقلیه خود را تا کوچکترین چرخش دستکاری کنند تا توپ را منحرف کنند یا برای پاس عالی به موقعیت برسند. با دوره های دیگر که تقلید از ورزش ها مانند بسکتبال و تعداد زیادی محتوای پس از راه اندازی در حال حاضر منتشر شده است، می توانید به راحتی همه کارهایی را که انجام می دهید کنار بگذارید و Rocket League را هفته ها بازی کنید.

خرید بازی پلی استیشن 4 از آمازون

Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2 | بازی ps4

Tony Hawk’s Pro Skater به طور کلی به بازی های اسکیت بورد شکوه و عظمت بخشیده است. بازسازی بسته های دو ورودی اول تونی هاوک انجام شده و بازی را به طور قابل توجهی اصلاح می کند. گرافیک ها و سایر مناطق مهم مانند منوها، حالت های بازی و شخصیت ها به استانداردهای مدرن رسیده اند.

گیم پلی بازی قدیمی ، به طرز قابل توجهی سرگرم کننده هستند که به دلیل گرافیک قدیمی ، مانع این کار می شوند. اگر تونی هاوک به روز شده را بازی کرده اید ، موسیقی نوستالژیک را دوست خواهید داشت. این گیم پلی منحصر به فرد اسکیت بورد است که می تواند بدون نظیر باقی بماند.

پیشنهاد مطالعه : ۳۱ مورد از بهترین وسایل زیر ۱۰ دلار در آمازون

برای خرید بهترین بازی های PS4 می توانید از زاکولا یاری بگیرید. کارشناسان با تجربه و حرفه ای زاکولا، می تواند برای ثبت خرید بازی های معرفی شده از سایت های خارجی مانند آمازون و یا ایبی و… به شما راهنمایی های لازم را ارائه داده و در خصوص پرداخت ارزی آن اقدام خواهند نمود.

منبع

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود