تاریخ انتشار : ۱۴۰۰,فروردین,۲۸

خرید اینترنتی از مالزی

نویسنده : تیم محتوا

خرید اینترنتی از مالزی

با افزایش تعداد کارآفرینان در مالزی، عجیب خواهد بود اگر یک کسب و کار برای گسترش فعالیت های شرکت خود در یک سایت تجارت الکترونیکی ثبت نام نکند. اقتصاد به ویژه در مالزی که این کشور را به یکی از بهترین سیستم های بازاریابی در سراسر جنوب شرقی آسیا تبدیل شده است، بسیار گسترده رشد کرده است. در عصر فن آوری دیجیتال، بسیاری برای ساخت و گسترش بازار خود از تجارت الکترونیکی بهره مند شده اند. از همین روست که خرید اینترنتی از مالزی می تواند فرصتی مناسب برای کسانی باشد که به دنبال محصولاتی با کیفیت و با قیمت مناسب هستند.

تجارت الکترونیکی در مالزی طی سالهای گذشته پیشرفت چشمگیری داشته است. از نظر میزان فروش و تعداد خریداران آنلاین در حال توسعه است. امروزه بسیاری از مصرف کنندگان ترجیح می دهند خریدهای خود را به جای آفلاین، در محیط بزرگی همچون فضای اینترنتی انجام دهند.

پیشنهاد مطالعه : خرید اسپیکرهای بلوتوثی از آمازون

این می تواند در مقایسه با خرید فروشگاه فیزیکی، بیشتر در وقت آنها صرفه جویی کند. در عین حال، بازرگانان می توانند بخشی از وقت خود را صرف کسب سود از فروش آنلاین کنند. ساخت سایت تجارت الکترونیکی آسان است اما برای اجرای درست قیف بازاریابی دیجیتال در فروشگاه به زمان، تلاش و بودجه بیشتری نیاز است و این موضوعی است که مالزی به آن پرداخته و تمرکز دارد.

در گزارش مالزیا دیجیتال، عنوان شده است که ۷۸.۴٪ از مشتریان فروشگاه های مالزی کاربران فعال اینترنت هستند. به طور معمول، استفاده از اینترنت به اشکال مختلفی از جمله شبکه های اجتماعی، سرگرمی و از همه مهمتر برای انجام هرگونه تجارت و معامله بصورت آنلاین از طریق یک سیستم تجارت الکترونیکی ارائه می شود.

خرید اینترنتی از مالزی

سایت های موفق اینترنتی در مالزی

باید اشاره کنیم که شرایط موجود در کشور مالزی باعث شده است که سایت های تجارت الکترونیکی بسیار قدرتمندی در این کشور فعالیت کنند، که در اینجا برخی از آن ها را معرفی می کنیم. شما می توانید برای خرید اینترنتی از مالزی ، از طریق زاکولا اقدام نمایید.

فروشگاه اینترنتی لازادا

لازادا یک سایت تجارت الکترونیکی محبوب است که نه تنها در بین مالزیایی ها شناخته شده است، بلکه در اندونزی، فیلیپین، سنگاپور، تایلند و ویتنام نیز حضوری فعال دارد. این شهرت به عنوان یک فروشگاه آنلاین و بازار خرده فروشان به فروش آنلاین محصولات این سایت کمک می کند. لازادا اولین بار در سال ۲۰۱۱ توسط Rocket Internet فعالیت خود را آغاز کرد. لازم به ذکر است که Lazada به عنوان یک سایت متوسط ​​بین خریدار و فروشنده فعالیت می کند.

این شرکت با شارژ کمیسیون فروشندگان برای هر فروش موفق انجام شده، درآمد کسب می کند. آنها همچنین شروع به انجام تبلیغات محصولات در وب سایت کرده اند. برای خرید از این سایت می توانید به آدرس لازادا مراجعه کنید. آدرس وب سایت https://www.lazada.com.my/ می باشد. ضمن آن که این یک بازار آنلاین در رده C2C و B2C با ترافیک ماهانه ۳۱.۲۹ میلیون است. می توانید برای خرید اینترنتی از مالزی از این فروشگاه استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه : معرفی و خرید دوربین های ضد آب از ایبی

خرید از فروشگاه اینترنتی  Shopee

Shopee در سال ۲۰۱۵ تاسیس شد و از آن زمان رقیب سرسخت لازادا بود. زیرا هر دو از خدمات یکسانی برخوردار هستند. Shopee یک بازار تجارت الکترونیکی در مالزی است که به ارتباط خریدار و فروشنده در روند معاملات خرید کمک می کند.

با این حال، آنچه Shopee را نسبت به Lazada متفاوت می کند این است که تمرکز Shopee بیشتر بر روی خرید موبایل است. این بدان معناست که می گویند Shopee برنامه موبایل بهتری نسبت به Lazada دارد. Lazada ابتدا پلتفرم تجارت الکترونیکی خود را در مالزی به صورت دسکتاپ و بصورت آنلاین آغاز کرد. در حال حاضر ، Shopee از طریق تبلیغات خود درآمد کسب می کند.

برای خرید اینترنتی از مالزی و از فروشگاه آنلاین Shopee می توانید به آدرس وب سایت این فروشگاه اینترنتی مراجعه کنید. آدرس آن وب سایت https://shopee.com.my است. این فروشگاه در رده بازار آنلاین C2C و B2C بوده و دارای ترافیک ماهانه ۱۰.۸۸ میلیون می باشد.

خرید اینترنتی از مالزی

فروشگاه اینترنتی مالزیایی Mudah

Mudah.my بزرگترین پلت فرم تجارت الکترونیکی مالزی است که لیست های طبقه بندی شده را در وب سایت خود قرار داده است. با این حال، Mudah به روند خرید و فروش محصولات کمک نمی کند. معاملات انجام شده در خارج از وب سایت بین خریدار و فروشنده انجام می شود. به عبارت دیگر ، Mudah مانند Lazada و Shopee به عنوان یک واسطه خدمت نمی کند.

منبع اصلی درآمد Mudah از طریق تبلیغات و سرویسی به نام ProNiaga تأمین می شود که در آن فروشندگان می توانند فروشگاه شخصی خود را در وب سایت ایجاد کنند. آدرس وب سایت آن نیز https://www.mudah.my/ می باشد. برای خرید اینترنتی از مالزی باید اشاره کنیم که این فروشگاه دارای رده بازار آنلاین C2C و ترافیک ماهانه ۱۲.۳۷ میلیون است.

پیشنهاد مطالعه : خرید کلید و پریز هوشمند از آمازون

فروشگاه آنلاین PrestoMall

باید ذکر کنیم که فروشگاه ۱۱Street Malaysia به PrestoMall تغییر نام داده است. این شرکت فعالیت خود را در سال ۲۰۱۴ در کره آغاز کرد. البته در ابتدا در سال ۲۰۰۸ تأسیس شده و دومین بازار آنلاین بزرگ مالزی بود. روشی که آنها برای کسب سود دارند این است که هر بار فروش موفقیت آمیزی در سایت انجام می شود، از فروشندگان کمیسیون دریافت می کنید. آنها همچنین به عنوان راهی برای کسب درآمد، خدمات تبلیغاتی را با حمایت مالی در سایت خود انجام می دهند.

آدرس این سایت آنلاین https://www.prestomall.com/ می باشد. این یک سایت با رده بازار آنلاین C2C و B2C است که با ترافیک ماهانه ۸.۴۰ میلیون همراه می باشد.

خرید اینترنتی از مالزی

فروشگاه اینترنتی مالزیایی Lelong

Lelong به عنوان بازار تجارت الکترونیکی مالزی پیشگام است، قبل از Lazada ، ۱۱Street و Shopee قرار دارد. در سال ۲۰۰۷ تأسیس شده و زمانی بزرگترین پلت فرم تجارت الکترونیکی در مالزی شد. با وجود از دست دادن جایگاه خود به عنوان برترین سایت تجارت الکترونیکی، Lelong هنوز در میان پنج بازار برتر تجارت الکترونیکی قرار دارد.

پیشنهاد مطالعه : خرید لوازم غواصی از سایت های خارجی

برای خرید اینترنتی از مالزی باید اشاره کنیم که مانند دیگر سیستم عامل های تجارت الکترونیکی، Lelong نیز هر بار که فروش ایجاد می شود، سود خود را با گرفتن کمیسیون از فروشندگان بدست می آورد. آنها همچنین تبلیغاتی را با حمایت مالی به فروشندگانی که نیاز به تبلیغ محصولات خود دارند، می فروشند.

می توانید در آدرس وب سایت https://www.lelong.com.my/ خرید کنید. این سایت در رده بازار آنلاین B2C بوده و دارای ترافیک ماهانه ۵.۴۷ میلیون است.

برای خرید اینترنتی از فروشگاه های آنلاین مالزی، می توانید از طریق زاکولا اقدام کرده و ضمن پرداخت ارزی کالا، برای تحویل آن در ایران از خدمات زاکولا بهره مند شوید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود