خرید انواع کیندل

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

خرید انواع کیندل

شاید بتوان گفت که هیچ چیز مانند رفتن در تعطیلات جذاب نیست، بدون این که مجبور شوید چمدان های خود را با انبوهی از کتاب ها سنگین کنید. اکنون، چیزهای زیادی وجود دارد که می توانید بدون نیاز به مراجعه به یک فروشگاه برای خرید کتاب، به تعداد تقریباً بی حد و حصر کتاب دسترسی پیدا کنید. انواع کیندل ، یکی از محبوب ترین گزینه ها برای خواندن کتاب الکترونیکی است، به شما امکان می دهد کتاب های مورد علاقه خود را بدون اشکالاتی که با استفاده از رایانه لوحی یا تلفن هوشمند روی دستگاه دیجیتال دارید، بخوانید.

Kindle نه تنها بسیار کارآمد است بلکه از اتصال خوبی نیز برخوردار است، به این معنی که می توانید کتاب های جدید را به راحتی بارگیری کنید. همچنین با ادغام یکپارچه با حساب آمازون خود، استفاده از آن فوق العاده آسان تر خواهد شد. لازم به ذکر است که بهترین قیمت ها معمولاً در روزهایی مانند Prime Day یا Black Friday در دسترس هستند، اما تخفیف های منظم در طول سال وجود دارد که می توانید با استفاده از راهنمایی های کارشناسان زاکولا، آن ها را تهیه کنید.

پیشنهاد مطالعه : شرایط فروش در ایبی

خط انواع کیندل و تبلت های الکترونیکی Amazon Kindle به شما امکان می دهد بدون نیاز به اتصال دستگاه به رایانه، رسانه را بارگیری و مصرف کنید. اگر اغلب هنگام سفرهای کاری یا مسافرت نیاز به خواندن انواع کتاب ها ، مجلات یا اسناد دارید، ممکن است دستگاه به خصوص مناسب باشد. در حال حاضر آمازون چندین نسخه اصلی برای فروش در Kindle دارد که هر کدام از آنها ظاهر و روش ورودی کمی متفاوت دارند.

خرید انواع کیندل

بهترین کیندل AMAZON

Kindle with front light در میان انواع کیندل ، جدیدترین کیندل آمازون است. این همان صفحه نمایش Paperwhite نیست. در حالی که هر دو مورب ۶ اینچی هستند و در قابلیت های Kindle 167ppi و Paperwhite 300ppi ارائه می شوند که بنابراین مدل گران تر از وضوح و کیفیت بالاتری برخوردار است. توجه داشته باشید که آمازون کیندل با قابلیت ضد آب ارائه نمی شود.

Kindle Kids Edition البته برای کودکان است و برخی از خدمات را ارائه می دهد که سایر Kindles این کار را نمی کنند. در زیر سطح ، همانند Kindle استاندارد فوق است. بیت های اضافی که کمی هزینه اضافی را متحمل می شوند، موردی است که در این دستگاه در مقایسه با انواع کیندل ، به صورت استاندارد ارائه می شود. این محصول در رنگ های آبی و صورتی بوده و دارای دوام و مقاومت بسیار خوبی است. این کتاب همچنین با ارزش یک سال محتوای رایگان کودکان و کتاب های صوتی شنیدنی و کتاب های کیندل عرضه می شود.

پیشنهاد مطالعه : خرید مکمل های غذایی مفید از سایت های خارجی

یکی از انواع کیندل ، Paperwhite

از سوی دیگر، هنگامی که Paperwhite به بازار عرضه شد، ویژگی منحصر به فرد آن نورپردازی بود، به این معنی که می توانید آن را بدون روشن شدن چراغ بخوانید. البته با روشنایی سطح پایین Kindle ، دیگر بی نظیر نیست و Paperwhite جایگزین یک میان رده در ترکیب انواع کیندل است.

صفحه نمایش ۶ اینچی E-Ink دارای ۳۰۰dpi است و کنتراست بهتری نسبت به Kindle معمولی دارد ، به این معنی که رنگ های روشن و تیره عمیق ترند. باز هم ، این یک دستگاه صفحه لمسی با باتری است که هفته ها دوام می آورد. در این طرح  نسبت به قبل نازک تر و سبک تر است، همچنین اکنون از امتیاز ضد آب بودن IPX8 استفاده شده است  و دارای طراحی صاف است که بدون حاشیه می باشد.

Paperwhite از گزینه های Wi-Fi یا Wi-Fi + 3G برخوردار است، این مزیت را دارد که شما همیشه متصل هستید، به این معنی که اگر کتاب خود را در هر نقطه از دنیا به پایان برسانید، می توانید کتاب پرفروش بعدی را مرور کرده و بخوانید. گزینه ۳G برای خرید انواع کیندل ، در ابتدا کمی بیشتر هزینه دارد، اما پس از آن اتصال رایگان است.

پیشنهاد مطالعه : نحوه ثبت سفارش در علی اکسپرس AliExpress

برای اکثر افراد ، مزیت نورپردازی این گزینه را به عنوان انتخابی مناسب و صرفه جویی در هزینه نسبت به Oasis می باشد، اما بهبود  انواع کیندل انتخاب را ساده تر کرده است.

خرید انواع کیندل

معرفی Kindle Oasis

Kindle Oasis  در میان انواع کیندل ، بزرگتر و بهتر طراحی شده است تا به عنوان دستگاه نهایی خواندن کتاب الکترونیکی باشد. این مدل دارای یک نمایشگر ۷ اینچی است که کمی بزرگتر از همه دستگاه های دیگر است، اما از ویژگی های خوبی نیز بهره می برد. این نوع از کیندل ، نور را ارائه می دهد اما با LED های بیشتر همراه است. بنابراین همه چیز به طور مساوی توزیع می شود. همچنین به روشنایی خودکار می بالد.

Kindle Oasis همچنین ضد آب است و باید ایمن باشد، در حالی که طراحی نازک و سبک را حفظ کرده است، بنابراین به راحتی می توان آن را در هر جیب قرار داد. در میان انواع کیندل ، این دستگاه با ۶ هفته عمر باتری، یک خواننده برتر خانواده Kindle است، همچنین بلوتوث ارائه می دهد تا بتوانید به کتاب های Audible از Oasis خود گوش دهید.

باز هم ، انتخاب مدل های Wi-Fi یا ۳G وجود دارد  که با مدل ۸ گیگابایتی Wi-Fi مقرون به صرفه ترین گزینه و نسخه ۳۲ گیگابایتی ۳G با افزایش قیمت همراه است. Oasis به راحتی کامل ترین Kindle است، اگر هر روز مطالعه کنید، مهارتهای اضافی ارائه شده را درک خواهید کرد.

پیشنهاد مطالعه : نحوه فروش آنلاین کتاب های الکترونیکی

Kindle Touch

Kindle Touch دارای صفحه نمایش ۶ اینچی و همانند Kindle استاندارد است، اما این نسخه در واقع یک صفحه لمسی است و به شما امکان می دهد صفحه را کشیده یا برای حرکت در سیستم منو، صفحه را روی کتاب بکشید. Kindle Touch همچنین شامل یک باتری بزرگتر است که با خاموش بودن بی سیم می تواند تا دو ماه شارژ نگه دارد  و فضای ذخیره سازی بیشتر دارد.

در میان انواع کیندل ، این محصول دارای ۳ گیگابایت فضای قابل استفاده به جای ۱.۲۵ گیگابایت است. Kindle Touch همچنین در نسخه ۳G عرضه می شود که به شما امکان می دهد در هر جایی که می توانید سیگنال بی سیم AT&T 3G دریافت کنید، به مرور محتوا و بارگیری کتاب بپردازید.

خرید انواع کیندل

Kindle DX

Kindle DX بزرگترین کیندل آمازون است که از یک نمایشگر E.7 اینچی ۹.۷ اینچی بهره می برد. نمایشگر دارای کنتراست بالا است و ۵۰ درصد کنتراست بهتر نسبت به سایر نمایشگرهای E Ink امکان پذیر است. Kindle DX همچنین از یک صفحه کلید کامل QWERTY ، کنترلر ۵ جهته و دکمه های تبدیل صفحه استاندارد برخوردار است. DX صفحه نمایش لمسی ندارد. باتری Kindle DX با خاموش بودن بی سیم بین دو تا سه هفته دوام می آورد و فضای ذخیره سازی آن ۳.۳ گیگابایت است و فقط در نسخه ۳G در دسترس است.

پیشنهاد مطالعه : نحوه خرید تجهیزات دوربین عکاسی

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]