تاریخ انتشار : ۱۴۰۰,آذر,۰۳

خرید انواع کنترلر بازی

نویسنده : تیم محتوا

 

سرعت بارگذاری بهتر، گرافیک درخشان و قدرت پردازشی بیشتر ، همان چیزی است که گیمرها با خرید انواع کنترل بازی به دنبال آن هستند و کنترلر DualSense PS5 چیزی است که باعث می شود PS5 واقعا نسل بعدی باشد. ممکن است همه چیز درباره بازخوردهای جدید و محرک های تطبیقی ​​را خوانده باشید، اما تا زمانی که آن را در دستان خود نگیرید، به راحتی می توانید آن را به عنوان یک ترفند دیگر کنار بگذارید.

بهترین راه برای شناختن دستگاه جدی ، هنگامی که جعبه را باز می کنید بر روی PS5 شما نصب شده است. اتاق بازی Astro ویترین کاملی برای همه کارهایی است که کنترلر جدید می تواند انجام دهد، تأثیر شدید طوفان تگرگ، بادهای متلاطم، جمع آوری سکه ، حرکت در میان گل چسبناک را می توانید به معنای واقعی احساس کنید.

 مرد عنکبوتی مایلز مورالس با استفاده از آن می تواند ضربه ملایم را تقلید کند و یا صدای بیشتری به حملات الکتریکی بدهد. این بسیار بیشتر از ارتعاشات کسل کننده غرش است، بلکه طیف کاملی از احساسات لمسی است. همراه با نشانه های صوتی که مستقیماً از بلندگوی داخلی کنترل DualSense می آید، شما را به طریقی کاملاً جدید فریب می دهد.

پیشنهاد مطالعه : خرید میکروفون هدست بی سیم

انواع کنترلر بازی

همین امر در مورد محرک های تطبیقی ​​نیز صادق است. حتی در Playroom Astro ، با انواع کنترلر بازی مناسب، یک بازی ساز جذاب و دوست داشتنی به همراه یک تیرانداز برجسته خواهد بود که احساس یک ماشه بر روی اسلحه را دارد که آنقدر رضایت بخش است که می تواند هر گیمری را به خود جذب کند.

افزودنی جدید دیگر کنترلر PS5 میکروفون است که برای چت در بازی بدون نیاز به هدست بسیار مناسب است و حتی می تواند توسط بازی های عجیب و غریب برای ویژگی های گیم پلی استفاده شود. ضربه زدن به آن برای پیش بردن یک طرفدار، یا حتی به طور بالقوه حتی برای مکانیک بازی های ترسناک عجیب مناسب است.

 اگر به شنیدن صدا ، بیشتر از ساختن آن علاقه دارید، اتصال هدست به جک هدفون در انواع کنترلر بازی به شما این امکان را می دهد تا Tempest 3D AudioTech جدید PS5 را تجربه کنید که به گونه ای طراحی شده است که بازی را برای گوش شما جذاب تر کند.

نکته قابل توجه در بخش جذاب DualSense ، نقطه شارژ USB-C است. علاوه بر این که زمان آن رسیده است که سیم ها را از میان بردارید، در مورد شارژرهای USB که با آن کار می کند نیز کمی انتخابی به نظر می رسد. از طریق PS5 شارژ کنید، اما با سایر آداپتورها عاقلانه انتخاب کنید. USB-C به ولتاژ بالاتری احتیاج دارد.

 

طراحی انواع دسته های بازی

انواع کنترلر بازی PS5 یک جهش بزرگ در طراحی را نیز احساس می کند. تضاد بین سیاه و سفید کلاسیک و تمیز است و باعث می شود DualShock مانند یک تکنولوژی قدیمی به نظر برسد.

حتی دسته بازی نیز متفاوت است، زیرا از نمادهای کوچک دکمه PlayStation تشکیل شده است. از نظر ارگونومیکی نیز بسیار دلپذیر است، در همه مکان های مناسب طراحی  شده، وزن خوبی دارد و حتی اگر نتوانید با طراحی کنار بیایید، در مکانیک ها رضایت خواهید داشت. زوایای راه اندازها تغییر کرده اند، کنترل تغییر کرده است، دکمه اشتراک گذاری اکنون یک دکمه ایجاد است، اما هیچ چیز در شکل یا نگه داشتن اولیه وجود ندارد که هرکسی را که قبلاً از کنترلر پلی استیشن استفاده کرده باشد، نگران کند.

همچنین برخی از فناوری های کلیدی از DualShock 4 از جمله صفحه لمسی، برای کشیدن و حرکت سریع استفاده شده است که در Playroom Astro برنامه فعالیت ها را تغییر داده است.

پیشنهاد مطالعه : خرید اسباب بازی های رباتیک برای بچه ها

توسعه دهندگان DualSense

البته باید در این جا اشاره شود که توسعه دهندگان باید حداکثر استفاده را از تاثیرگذارترین ویژگی ها ببرند. اگر بازی بعدی Naughty Dog نیز از این فناوری استفاده کند تعجب نکنید. اما برای تبدیل شدن آن به بخشی از نسل بعدی، تأثیر آن باید فراتر از استودیوهای شخص اول باشد. شاید شما هم بخواهید کمان در Assassin’s Creed به صدا درآید ، تفنگ ساچمه ای در Call of Duty محکم باشد و یک باران آرام در Resident Evil را احساس کنید.

فراتر از این لیست، DualSense کنترلر جدید مورد علاقه بسیاری از گیمرها است که آن را از میان انواع کنترلر بازی انتخاب می کنند و هنگامی که آن را در دست می گیرند، مطمئن هستند که برای آن ها ساخته شده است.

DualSense نه تنها بهترین کنترل کننده ای است که سونی تا به حال نام خود را بر آن گذاشته است، بلکه دستگاه نادر بازی است که به طور واقعی ابتکاری است. DualSense که یک محصول بسیار قوی تر از نسخه قبلی خود است ، DualShock 4 PS4 را از هر نظر قابل تصور می کند و در نهایت یک کنترلر به صاحبان پلی استیشن می دهد که با پیشنهادات Xbox رقابت می کند.

البته، صحبت درباره کنترلر PS5 بدون ذکر برنامه آن، بی فایده است. بازخورد لمسی DualSense از ارتعاشات فوق العاده دقیق برای کمک به شبیه سازی وقایع روی صفحه با ارسال طنین پیچیده در دستان شما استفاده می کند. از قطره های آب که به آرامی در کف دست شما می ریزد تا مقاومت ملموس هنگام عقب کشیدن کمان، نام مناسب DualSense را به ذهن می آورد که غوطه وری را به طرز دلپذیری و به صورت لمسی افزایش می دهد.

 

کنترلر بی سیم DualSense

در نگاه اول ، کنترلر PS5 کمی بیشتر شبیه به طراحی مجدد آینده نگرانه DualShock 4 است. با کنار گذاشتن زیبایی سیاه و سفید PS4 با رنگ مشکی مات، DualSense یک کنترل کننده شگفت آور جذاب است. در حالی که دارای دکمه جدید با نماد پلی استیشن و میکروفون است.

پیشنهاد مطالعه : خرید کیف های خنک کننده

این بار سونی بیشتر طول کنترلر را قرار داده است ، در نتیجه کنترلرهای ضخیم تر و بلندتری وجود دارد و راحت ترین کنترلر PS در میان انواع کنترلر بازی است. می توانید برای خرید این کنترل های بازی فوق العاده از سایت های خارجی اقدام کنید و برای پرداخت های ارزی و انجام خرید از این سایت ها و تحویل در ایران، از خدمات زاکولا بهره مند شوید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود