خرید انواع ماوس بی سیم

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

امروزه، انواع ماوس بی سیم ، بیشتر از همیشه است و پیشرفته تر از همیشه طراحی شده اند. اگر قصد دارید به طور منظم از ماوس برای کار، مدرسه، بازی یا اهداف دیگر استفاده کنید، ممکن است بخواهید یک گزینه بی سیم را انتخاب کنید. اگر نمی دانید که کدام ماوس برای نیازهای شما بهتر عمل می کند، می توانید راهنمایی های لازم را از طریق زاکولا بدست آورید. ضمن آنکه در اینجا، هفت نوع اصلی از بهترین ماوس‌های بی‌سیم موجود و گزینه‌های مختلف شارژی را بررسی می‌کنیم.

نحوه انتخاب ماوس بی سیم

در اینجا، برخی از بهترین گزینه‌های موجود ماوس را بررسی می‌کنیم. با این حال، مهم است که انواع ماوس بی سیم را بشناسید و نحوه انتخاب آن چه را که متناسب با نیاز شماست، بشناسید. انواع مختلفی از گزینه‌های ماوس بی‌سیم وجود دارد، اما همه آنها به یک اندازه کار نمی کنند.

اگر علاقه مند به خرید ماوس برای کامپیوتر یا لپ تاپ خود هستید، باید چندین نکته را در نظر داشته باشید. اولین قدم برای تصمیم گیری در مورد ماوس بی سیم این است که نوع ماوس مورد نیاز خود را انتخاب کنید. نوع ماوسی که انتخاب می کنید به شدت به آنچه از آن استفاده می کنید و طرح های خاص متناسب با نیاز شما بستگی دارد.

انواع ماوس بی سیم

بررسی انواع ماوس بی سیم

ماوس بازی :

کسانی که عاشق بازی هستند لازم است تا ماوس خاصی را برای بازی بخرند که برای آسان کردن بازی طراحی شده است. اینها دکمه های اضافی دارند که به گیم پلی کمک می کند و می توان از آنها برای دسترسی سریع به حرکات بازی استفاده کرد. شما می خواهید که انواع ماوس بی سیم بازی شما برای گیم پلی طولانی، راحت باشد و با نیازهای خاص بازی شما مطابقت داشته باشد.

پیشنهاد مطالعه : بهترین ماساژورهای گردن و شانه

این برای کسانی که نیاز به یک ماوس کوچکتر دارند تا آن را در کیف نگهداری قرار داده و از جایی به مکان دیگر ببرند، عالی است. آنها معمولاً بسیار کوچکتر از ماوس های معمولی هستند. زیرا برای همراه داشتن طراحی شده اند و برای دست های کوچکتر یا حتی کودکان عالی هستند. اگر مجبور هستید در مناطق مختلفی کار کنید یا تمایل دارید ماوس خود را همراه خود داشته باشید، این یک گزینه عالی است.

ماوس ارگونومیک :

اگر قصد دارید از ماوس خود برای مدت زمان طولانی مانند یک روز کاری کامل استفاده کنید، این یک گزینه عالی است. این انواع ماوس بی سیم با در نظر گرفتن راحتی طراحی شده‌اند و به گونه‌ای ساخته شده‌اند که برای انواع دستگیره‌ها مناسب باشند. آنها همچنین دارای دکمه هایی هستند که برای استفاده آسان با حرکت کمی دست در دسترس هستند.

انواع ماوس بی سیم

ماوس نوری :

اکثر انتخاب های ماوس اپتیکال یا لیزری خواهند بود که اساساً دو تغییر در یک فناوری هستند. یک ماوس نوری از LED برای انعکاس سطح زیر ماوس استفاده می کند و از لیزر برای ردیابی حرکت استفاده می کند. آنها را فقط می توان روی یک سطح صاف استفاده کرد اما می تواند بسیار ثابت تر باشد.

ماوس لیزری :

در انواع ماوس بی سیم ، اینها بسیار شبیه هستند، اما از لیزر برای ردیابی حرکت ماوس و کار بر روی طیف وسیع تری از سطوح استفاده می کنند. آنها اغلب تا آنجا که به دقت مربوط می شود، بهتر هستند، اما می توانند کمی پایدارتر باشند. آنها همچنین حساس تر هستند و می توانند به رتبه های DPI بالاتری برسند.

پیشنهاد مطالعه : خرید عینک آفتابی تونی استارک

ماوس بلوتوث :

این اغلب بهترین انتخاب در ماوس های بی سیم است. زیرا مستقیماً با استفاده از بلوتوث به دستگاه شما متصل می شوند. این می‌تواند جابه‌جایی از دستگاهی به دستگاه دیگر را آسان‌تر کند و از هیچ یک از درگاه‌های USB رایانه شما استفاده نخواهد کرد. همچنین، این را می توان بدون هیچ گونه لوازم جانبی اضافی متصل کرد، که باعث می شود راحت تر با آن همراه شوید.

ماوس RF با دانگل :

در میان انواع ماوس بی سیم ، این ماوس با استفاده از چیزی به نام دانگل به دستگاه شما متصل می شود که به پورت USB متصل می شود. این امر اتصال را به یک فرآیند ساده تبدیل می کند اما در صورت گم شدن دانگل می تواند مضر باشد. با این حال، اینها می توانند کمی بیشتر از گزینه های بلوتوث پاسخگو باشند.

انواع ماوس بی سیم

بررسی فنی انواع ماوس بی سیم

شما باید مزایا و معایب هر نوع ماوس را بسنجید و در نظر بگیرید که چه چیزی برای نیازهای شما بهتر عمل می کند. این باید اولین قدم برای تصمیم گیری در مورد ماوس شما باشد.

DPI هر ماوس را مقایسه کنید.

بسیاری عبارت DPI را می بینند و نمی دانند که چیست، این می تواند برای کیفیت کلی ماوس مهم باشد. DPI خود به معنای نقطه در اینچ است و نشان می دهد که نشانگر ماوس به ازای هر اینچ که ماوس حرکت می کند تا چه اندازه بر روی سیستم، حرکت دارد. در اصل، نشان دهنده این است که تا چه اندازه باید ماوس را به صورت فیزیکی حرکت دهید تا روی صفحه حرکت کند.

DPI بالاتر، همیشه بهترین انتخاب نیست، اما در عوض باید آنچه را که نیاز دارید و متناسب با بودجه شماست در نظر بگیرید. اگر از ماوس خود برای اهداف کاری استفاده می کنید، DPI بالاتر همیشه لازم نیست و ممکن است برای حرکت سریع به ماوس نیاز نداشته باشید. در واقع، اکثر کسانی که از ماوس خود برای اهداف معمولی استفاده می کنند، نیازی به در نظر گرفتن DPI ندارند.

پیشنهاد مطالعه : خرید محصولات ورزشی نایک

نرخ نظرسنجی چیست؟

چیز دیگری که اغلب در مشخصات انواع ماوس بی سیم خواهید دید، نرخ نظرسنجی است. اساساً نرخ نظرسنجی با هرتز اندازه گیری می شود و نشان می دهد که موقعیت ماوس چند بار در هر ثانیه به رایانه گزارش می شود. در بیشتر موارد، عدد بالاتر برای نرخ نظرسنجی معادل دقت بالاتر و حرکت نرم‌تر است.

با این حال، این همیشه مهم نیست و پرداخت هزینه بالاتر ارزش آن را ندارد. تنها موردی که ممکن است نظرسنجی هرتز اهمیت پیدا کند در حین بازی است که مکان ماوس می‌تواند سریع‌تر اهمیت پیدا کند.  شما می توانید برای خرید انواع ماوس بی سیم از طریق سایت های خارجی اقدام نمایید و برای اینکار، از خدمات زاکولا بهره مند شوید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]