تاریخ انتشار : ۱۴۰۰,دی,۲۶

خرید انواع ماساژور تفنگی

نویسنده : تیم محتوا

ماساژ درمانی روشی محبوب برای کاهش فشار و درد عضلانی است. با این حال، لازم نیست برای انتخاب انواع ماساژور تفنگی ، به یک متخصص مراجعه کنید. ماساژورهای ضربه ای تفنگی ، فشارهای کوتاهی را به بافت عضلانی شما وارد می کنند. در نتیجه، آنها با افزایش جریان خون در ناحیه مورد نظر به کاهش درد عضلانی کمک می کنند. اما با وجود بسیاری از ماساژورهای تفنگی در بازار، چگونه می‌توانید محصول مناسب خود را پیدا کنید؟

خرید انواع ماساژور تفنگی

انتخاب انواع ماساژور تفنگی

هنگام جستجوی بهترین ماساژورهای تفنگی ، معیارهای زیر را در نظر بگیرید. می توانید در میان محصولات، به دنبال محصولاتی با حداقل ۲۰۰۰ دور در دقیقه (RPM) یا بیشتر باشید. آنها را با ویژگی های خاص مانند سر قابل اتصال، کیف حمل، طراحی سبک وزن و حالت های ماساژ متعدد در نظر بگیرید و نظرات مشتریان همه محصولات موجود در  لیست را مطالعه کنید. در اینجا چند محصول از بهترین انواع ماساژور تفنگی آورده شده است. باید اشاره کنیم که به طور کلی، قیمت ها از ۳۹.۹۹ تا ۵۹۹ دلار متغیر است، اگرچه بسته به فروشگاه آنلاینی که شما خرید می کنید، ممکن است متفاوت باشد. می توانید این محصولات را از سایت آمازون تهیه کرده و برای سفارش خود و تحویل در ایران ، از خدمات زاکولا بهره مند شوید.

بهترین ماساژورهای تفنگی

ماساژور Theragun Elite

این محصول دارای عمر باتری ۱۲۰ دقیقه و وزن۱ کیلوگرم است که دارای ویژگی های ویژه مانند ۵ گزینه سرعت، ۵ سر قابل اتصال، موتور بی صدا و کیف حمل است. Theragun Elite در میان کایروپراکتیک ها، ورزشکاران مورد علاقه است، زیرا دارای یک موتور قدرتمند و ۵ سر قابل اتصال برای تسکین عضلانی هدفمند است. این دستگاه ۵ گزینه سرعت ارائه می دهد که به شما امکان می دهد در مناطق حساس تر حفاری عمیق یا سبک تر کنید. همچنین از بسیاری دیگر از تفنگ‌های ماساژ ساکت‌تر است و به راحتی می‌توانید آن را در کیف باشگاه خود قرار دهید.

پیشنهاد مطالعه : الکسا، مرا به ماه ببر

ماساژور کوبه ای و ویبره Achedaway

در میان انواع ماساژور تفنگی این محصول دارای عمر باتری ۵ ساعت بوده و وزن ۱.۱ کیلوگرم  و امکانات ویژه  ۵ سرعته، ۴ سر قابل اتصال و کیف حمل است. این ماساژور Achedaway ، برای کسانی که درد مزمن عضلانی دارند و نمی‌خواهند نگران شارژ کردن دستگاه خود بین جلسات خود باشند، ایده‌آل است. همچنین دارای ۵ سرعت و ۴ سر قابل اتصال است تا تمام نیازهای ماساژ پس از تمرین شما را برآورده کند. علاوه بر این، ماساژور پرکاشن و لرزش Achedaway سبک وزن است و به دلیل موتور قدرتمند خود امتیاز بالایی از مشتریان دریافت می کند.

خرید انواع ماساژور تفنگی

ماساژور عضلانی دستی Vybe PRO

این محصول دارای عمر باتری ۳ ساعت ، وزن ۲ کیلوگرم و ویژگی های ویژه ۹ سرعت، ۸ سر قابل اتصال، موتور بی صدا و کیف حمل است. Vybe PRO با ۹ سطح شدت و ۸ اتصال، از جمله گزینه هایی برای بافت عمیق، یکی از همه کاره ترین گزینه های موجود در بازار است.

همچنین دارای عمر باتری طولانی، موتور بی صدا و کیف مسافرتی راحت است. با این حال، برخی از مشتریان خاطرنشان می‌کنند که کیفیت سرهای قابل اتصال می‌تواند بهتر باشد که ممکن است با توجه به قیمت مقرون‌به‌صرفه آن، مشکلی نداشته باشد.

ماساژ کوبه ای دستی Lifepro Sonic

در میان انواع ماساژور تفنگی این محصول دارای عمر باتری ۳ ساعت، وزن۱.۱ کیلوگرم و ویژگی های ویژه ۵ سرعته، ۸ سر قابل اتصال، موتور بی صدا و کیف حمل است. ماساژور دستی Sonic گزینه ای مقرون به صرفه و در عین حال با قدرت بالا برای کاهش درد و درد عضلات ارائه می دهد. همچنین دارای ۵ سطح شدت، ۸ سر ماساژ و باتری لیتیوم یونی قابل شارژ با حداکثر ۳ ساعت عمر باتری است. ضمن آنکه تغییر سرعت آسان و نگه داشتن آن برای مدت طولانی راحت است.

پیشنهاد مطالعه : معرفی بهترین کت های چرمی مردانه

Theragun PRO

این محصول دارای عمر باتری در کل ۵ ساعت و وزن ۱.۳ کیلوگرم را به خود اختصاص داده و دارای ویژگی های ویژه ۶ سرعت، ۷ سر قابل اتصال، بازوی چرخان، موتور بی صدا و کیف حمل است. Theragun PRO برای ورزشکاران جدی ایده آل است، زیرا چندین سرعت و اتصالات را برای ماساژ عمیق و قدرتمند ارائه می دهد.

PRO به دلیل دستگیره ارگونومیک و سر قابل تنظیم خود که به شما امکان می دهد ماساژور را در زوایای مختلف بدون خسته کردن دست خود اعمال کنید، از سایرین در بازار متمایز است. با استفاده از قابلیت‌های بلوتوث، می‌توانید Theragun PRO خود را به برنامه Therabody وصل کنید تا روال‌های سلامت شخصی‌سازی شده را انجام دهید. علاوه بر این، دارای ۲ باتری قابل شارژ است، بنابراین می توانید یکی را در زمانی که دیگری در حال استفاده است شارژ کنید.

خرید انواع ماساژور تفنگی

ماساژور Legiral Le3

از انواع ماساژور تفنگی این محصول دارای عمر باتری ۶ ساعت و وزن ۱.۹ کیلوگرم و ویژگی های ویژه ۲۰ سرعت، ۶ سر قابل اتصال، موتور بی صدا و کیف حمل است. تفنگ ماساژ Legiral Le3 گزینه خوبی برای ورزشکارانی است که قدرت Theragun PRO را با هزینه کمتر می خواهند. این ماساژور Legiral Le3 برای کسانی که به دنبال ماساژ ملایم‌تری هستند ایده‌آل نیست. همچنین یکی از سنگین ترین گزینه های این لیست است.

پاور ماساژور TimTam

این محصول دارای عمر باتری ۴۰ دقیقه و وزن ۱ کیلوگرم است. ماساژور قدرتی TimTam که توسط ورزشکاران حرفه ای انتخاب شده است، برای ارائه یک ماساژ ضربی قدرتمند برای ورزشکاران در حال حرکت طراحی شده است. این ماساژور تفنگی سبک وزن است، استفاده از آن آسان است و دارای یک موتور صنعتی است که ۲۵۰۰ ضربه در دقیقه انجام می دهد. در حالی که ماساژور قدرتی TimTam گزینه خوبی برای تسکین سریع عضلات است، مهم است که توجه داشته باشید که دستگاه تنها با یک سر ماساژ ارائه می‌شود و عمر باتری نسبتاً کوتاهی دارد.

پیشنهاد مطالعه : بهترین مارک های کلاه برای مردان

ماساژور بافت عمیق Wahl

در میان دیگر انواع ماساژور تفنگی این محصول دارای سیم برق ۲.۷ متر و وزن۱.۱ کیلوگرم است و ویژگی های ویژه شماره گیری سریع متغیر، ۴ سر قابل اتصال را دارد. اگر از شدت بیشتر تفنگ های ماساژ خوشتان نمی آید، بهتر است ماساژور بافت عمیق Wahl را در نظر بگیرید.

Wahl دارای ۵ سر قابل تنظیم، دسته گرز مانند و شماره گیری سرعت متغیر است که به شما امکان می دهد شدت ماساژور را کنترل کنید. همچنین یکی از مقرون به صرفه ترین گزینه های موجود در بازار است. با این حال، ماساژور کمی بیش از حد ملایم است. برای خرید این محصولات می توانید با زاکولا همراه باشید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود