تاریخ انتشار : ۱۴۰۰,تیر,۲۳

خرید انواع اسکیت بورد برقی

نویسنده : تیم محتوا

خرید اسکیت بورد برقی

با رشد محبوبیت اسکیت بورد، انواع مختلف و بیشتری ظاهر می شود. گاهی ممکن است به نظر برسد که تفاوت ها بی اهمیت هستند، اما هنگام خرید اسکیت بورد برقی درخواهید یافت که هر یک از آنها برای هدفی متفاوت طراحی شده است. درک تفاوت های بین آنها مهم است تا بتوانید محصولی را بخرید که نیازهای شما را برآورده کند.

هنگامی که اسکیت بورد خود را خریداری کردید، باید به دنبال افزودنیها باشید. تجهیزات ایمنی، کنترل از راه دور و مواردی از این دست نیاز است. برای کمک به شما در تصمیم گیری، این راهنما انواع مختلف اسکیت بورد برقی موجود در سایت های خارجی را که می توانید آنها را خریداری کنید، توضیح خواهیم داد.

پیشنهاد مطالعه : خرید کلاه تابستانی از سایت های خارجی

انواع اسکیت بورد برقی

هنگامی که برای خرید اسکیت بورد اقدام می کنید، به انواع آن برخواهید خورد. لانگ بورد های منظم و غیر موتوری در واقع اسکیت بورد اصلی هستند. آنها برای شبیه سازی احساس گشت و گذار در پیاده رو اختراع شده اند. تخته های بلند اغلب برای افراد مبتدی ایده آل قلمداد می شوند، حداقل آنهایی که دارای موتور نیستند، چون تخته بزرگتر و چرخ های نرمتر دارند، به آنها ثبات بیشتر و سواری نرم تری می دهد.

این ویژگی ها باعث می شود که لانگ بورد ها برای استفاده به عنوان خرید اسکیت بورد برقی ایده آل باشند، به همین دلیل اکثر تابلوهای الکترونیکی که در بازار می بینید لانگ بورد ها هستند. استفاده و سواری آنها راحت است و طراحی اولیه آنها برای سفر بهینه شده است.

همچنین با وجود چرخ های نرمتر، اگر ناحیه ای که در آن سوار می شوید دارای شکاف و برجستگی زیادی در آسفالت باشد، این اسکیت بوردها  را به یک انتخاب عالی تبدیل می کند. اگر کاملاً مبتدی هستید و در اسکیت بورد معمولی تجربه زیادی ندارید، لانگ بورد احتمالاً امن ترین انتخاب برای شماست.

پایداری و نرمی سواری یادگیری نحوه سوار شدن به آنرا برای شما بسیار راحت تر می کند. فقط مراقب انعطاف پذیری صفحه باشید. در هنگام خرید اسکیت بورد برقی ، انعطاف پذیری یک تخته بلند معمولی را نمی خواهید، زیرا عرشه ای که دائماً بالا و پایین می رود می تواند به باتری شما آسیب برساند.

خرید اسکیت بورد برقی

اسکیت بورد برقی کوتاه

اسکیت بورد برقی کوتاه همان چیزی است که اکثر مردم وقتی به اسکیت بورد فکر می کنند انتظار دارند. این ها البته کوتاه ترند و همچنین سفت و سخت تر هستند. چرخ ها کوچکتر، سخت تر و نزدیکتر از تخته های بلند هستند. آنها همچنین دارای عرشه هایی هستند که در هر دو انتها به سمت بالا منحنی می شوند تا اجرای ترفندهای خاص را آسان تر کنند.

در هنگام خرید اسکیت بورد برقی بلند خود ترفندهایی نخواهید زد، بنابراین اگر عرشه شما دارای چنین منحنی هایی باشد، کاملاً تزئینی هستند. همانطور که گفته شد، ترفندهای اسکیت بورد دلیل اصلی وجود تخته های کوتاه تر در وهله اول است.

بورد های کوتاه سبک تر و حمل آسان تری دارند. به عبارت دیگر، هنگامی که سوار آنها نمی شوید بسیار قابل حمل تر هستند. Boosted Boards Longboard ، Boosted Plus ، ۱۷ پوند وزن دارد. وزن تخته آنها ، Boosted Mini ، ۱۵ پوند است.

پیشنهاد مطالعه : بهترین پروژکتورهای گلکسی

به نظر نمی رسد که دو پوند اکنون زیاد باشد، اما هنگامی که تمام روز آن را تحمل می کنید بسیار زیاد خواهد بود. طول پلاس ۳۸ اینچ ، عرض ۱۱ اینچ و قد تقریبا ۶ اینچ است.  اما ۸.۵ اینچ کوتاهتر است. این بسیار قابل حمل تر از Plus است و اگرچه Mini برای اکثر تخته های کوتاه اندازه استاندارد است، Plus یک تخته لانگ نسبتا کوچک است.

تخته های کوتاه همچنین ارزان تر هستند، زیرا کوچکترند. باز هم ، با استفاده از تخته های Boosted به عنوان نمونه ، Plus به قیمت ۱۴۰۰ دلار فروخته می شود ، در حالی که Mini با ۷۵۰ دلار به فروش می رسد. لانگ بورد تقریباً دو برابر هزینه دارد. استفاده از تخته های کوتاه کمی دشوارتر است و اگر قبلاً اسکیت سواری نکرده اید، بهتر است با تخته بلند شروع کنید.

اگر یک اسکیت باز باتجربه باشید، خرید اسکیت بورد برقی کوتاه می تواند مزایایی را به شما ارائه دهد. بدون صرفه جویی در سرعت یا برد زیاد، پس انداز خواهید کرد و حمل آنها بسیار راحت تر است. اگر به دنبال یک تخته برای سوار شدن به ایستگاه اتوبوس یا ایستگاه قطار در رفت و آمد خود هستید، یک تخته کوتاه ممکن است برای شما مناسب تر از یک اسکیت بورد بلند باشد.

خرید اسکیت بورد برقی

خرید اسکیت بورد برقی پنی

اسکیت بورد برقی پنی ، نام خود را از یک شرکت استرالیایی به نام پنی اسکیت بورد گرفته اند. آنها تخته های کوچکی هستند که معمولاً از پلاستیک ساخته می شوند. اندازه کوچک و ساختار پلاستیکی آنها را فوق العاده قابل حمل می کند و بسیاری از مردم می گویند که سواری آنها بسیار سرگرم کننده است. تخته های برقی پنی، کوچک نیز هستند و تقریباً همیشه موتور توپی دارند که درصورت کمبود شارژ آنها را بی صدا و آسان تر می کند.

وقتی بیشتر مردم پلاستیک را می شنوند فکر می کنند نازک است، اما تخته های پنی، چه برقی باشند و چه نباشند، سخت ساخته می شوند. تقریباً مانند تخته معمولی، بزرگترین نقطه فروش تخته پنی به عنوان تخته الکترونیکی قابلیت حمل و قیمت است. خرید اسکیت بورد برقی پنی کوچکتر ، سبک تر و ارزان تر از تخته های کوتاه هستند. اگر مجبورید تخته خود را زیاد حمل کنید، این ممکن است انتخاب خوبی باشد.

بزرگترین نقطه ضعف تخته های پنی نقطه اصلی فروش آنها است، اندازه می باشد. عرشه کوچک روی تخته پنی فضای کمی برای قرار دادن پا به شما می دهد. از آنجا که حتی صفحه های برقی برای فرمان و بیشتر ترمز گرفتن به پاهای شما اعتماد می کنند، این یک نکته قابل توجه است.

پیشنهاد مطالعه : نکات مهم در خرید لباس کودک

اسکیت بورد برقی Off Road

تمام اسکیت بوردهای ذکر شده در بالا برای کارهای نسبتاً پیش پا افتاده مانند رفت و آمد به محل کار استفاده می شوند. مطمئناً ، آنها سرگرم کننده هستند و احتمالاً اکثر مردم نیز برای لذت بردن از آنها سوار می شوند ، اما هدف عملی نیز دارند. اسکیت بورد برقی Off Road هدف عملی ندارند. آنها وجود دارند تا عالی باشند. آنها کامیون های هیولایی اسکیت بورد هستند. برخی از تخته ها، مانند این یکی از Evolve ، هیبریدی هستند. چرخ ها را می توان برای استفاده در جاده و همچنین خارج از جاده خاموش کرد.

برخی از ویژگی های منحصر به فرد را در تابلوهای آفرود خواهید دید. غالباً در قسمت بالا نصب می شوند و از طریق عرشه رها می شوند تا مرکز ثقل را پایین آورند. گاهی اوقات یکی از بندها را پیدا می کنید تا شما را در زمین های ناهموار به تخته متصل نگه دارد. eGlide ، یکی از نام های بزرگ اسکیت برقی آفرود، چندین مدل با عرشه های آلومینیومی را برای دوام بیشتر تولید می کند.

بارزترین تفاوت بین خرید اسکیت بورد برقی آفرود و معمولی در چرخ ها است. اسکیت بورد برقی Off Road دارای چرخ های عظیم و صفحه عریض برای اداره ناهموار زمین هستند. چرخها معمولاً لاستیکی هستند و دارای آجهای ضخیم برای ایجاد کشش در خاک و سست بودن زمین هستند.

آنها تقریباً همیشه دارای موتورهای دوتایی نیز هستند، در حالی که بسیاری از تابلوهای الکترونیکی معمولی به یک موتور متصل هستند که مستقیماً فقط به یک چرخ متصل است. روی آسفالت و بتن خوب کار می کند ، اما خارج از جاده منجر به لغزش و کشش ضعیف می شود. چرخ های ۱۰ اینچ بلند استاندارد هستند. یک اسکیت بورد آفرود همچنین دارای موتور و باتری بسیار قدرتمندتری برای مدیریت تپه ها خواهد بود.

خرید اسکیت بورد برقی

بهترین خرید اسکیت بورد برقی

Boosted Dual + Boosted Dual +

Boosted Dual + نه تنها سریعترین اسکیت بورد برقی موجود در بازار است، بلکه به جدیدترین فناوری نیز مجهز است. به دلیل کیفیت عالی و طول عمر طولانی محبوب است. اگرچه حداکثر ویژگی ها را به شما ارائه می دهد، اما تمرکز اصلی آن حداکثر سرعت است که بی نظیر است. مسافت پیموده شده کمی کمتر است، ۷ مایل در حالت ECO و ۶ مایل در حالت تخصصی است که متوسط ​​می باشد.

این اسکیت بورد درخشان با موتور قدرتمند ۲۰۰۰w است که طول ، عرض و وزن ایده آل برای قدرت مانور کامل دارد و حداکثر سرعت ۲۲ مایل در ساعت، ترمز احیا کننده و ۲۵٪ صعود به سطح تپه دارد.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین لوازم حیوانات خانگی

Evolve Skateboards Carbon

قیمت این محصول شاید اولین چیزی باشد که متوجه آن خواهید شد. این هزینه می تواند باعث دلسرد شدن بیشتر خریداران شود. با این حال، وقتی به ویژگی ها و عملکرد آن نگاه می کنید، متوجه می شوید که قیمت آن قابل توجیه است. می توانید خرید اسکیت بورد برقی را از آمازون داشته و برای تحویل آن از خدمات زاکولا بهره مند شوید.

قدرت ، عملکرد و قابلیت انعطاف پذیری سه موردی است که در مقایسه با بیشتر رقبای خود ، آن را درجه یک بالاتر می برد. با نگاهی به ویژگی های آن، یکی از قابل توجه ترین ها موتور ۳۰۰۰ وات است. موتور ساخته شده به صورت سفارشی به اسکیت برد برقی اجازه می دهد تا حداکثر سرعت تا ۲۶ مایل در ساعت کار کند.

ریموت LCD دیجیتال که به همراه اسکیت بورد ارائه می شود نیز قابل ستایش است. این روش نحوه کنترل عملکردهای مختلف آن را دوباره تعریف می کند. همچنین باعث ابتکاری آن می شود. از راه دور به شما امکان می دهد از بین چهار تنظیمات سرعت اسکیت بورد را انتخاب کنید. همچنین یک نشانگر باتری مناسب نیز وجود دارد.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود