خرید اسکیت بورد از آمازون

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

خرید اسکیت بورد از آمازون

امروزه بسیاری از تولید کنندگان اسکیت بورد، برای ایجاد رضایت مندی بیشتر مشتریان، تمامی اجزای اسکیت بورد را از عرشه گرفته تا بلبرینگ، چرخ و حتی نوار سفارشی کرده اند. بنابراین شما می توانید برای خرید اسکیت بورد خود از آمازون،  بهترین تخته ها را با توجه به سطح مهارت خود ، سواری مورد نظر خود و محیطی که در آن زندگی می کنید، سفارشی کنید. برای خرید این محصولات از آمازون، می توانید از خدمات زاکولا بهره مند شوید.

برترین اسکیت بورد ها در آمازون

خرید اسکیت بورد از آمازون

اسکیت بورد افرا MINORITY 32inch

اسکیت بورد ۳۲ اینچی MINORITY نوعی صفحه است که مبتدیان برای استفاده از آن راحت خواهند بود. این درحالی است که حرفه ای ها می توانند به راحتی از روی آن پرش کند و از آن لذت ببرد. این اسکیت بورد که با قیمت پایین و در مجموعه ای از طرح ها موجود است، به عنوان هدیه نیز مناسب است.

برد MINORITY دارای طول ۳۲ اینچ و عرض ۸ اینچ است و از چوب درخت چوب افرا ۷ تکه ساخته شده است که بسیار مستحکم و مقاوم به نظر می رسد و با طراحی مقعری که دارد می تواند تا وزن ۲۲۰ پوند را نگه دارد. اسکیت بورد کاملا سواری نرمی دارد و برای ترفندها و سوارکاری در اسکیت پارک و همچنین سفرهای ابتدایی ساخته شده است.

پیشنهاد مطالعه : بهترین لپ تاپ های مخصوص بازی در سال ۲۰۲۱

با خرید اسکیت بورد  MINORITY ، شما دارای بلبرینگ های ABEC-9 و چرخ های سریع ۵۲ میلیمتری، سختی ۱۰۲A پلی اورتان هستید. صفحات ۵ اینچی آلومینیومی با بوشن PU و پایه فلزی کربنی، دوام و سبکی مناسبی را برای صفحه شما ایجاد می کنند که امکان چرخش واکنش پذیر و فرود آسان را فراهم می کند.

این مجموعه محکم و سخت است و برای اسکیت بازهای جدید و همچنین افرادی که تسلط بیشتری دارند به خوبی و عمل کرده و اطمینان لازم را ایجاد می نماید. شما با خرید اسکیت بورد از آمازون می توانید به سادگی طرحی را که دوست دارید انتخاب کرده و شروع کنید.

خرید اسکیت بورد از آمازون

Skateboard Darkstar DS40

این اسکیت بورد ارزان قیمت از دارک استار است که با انواع طرح های رنگارنگ ارائه می شود. دارک استار که در سال ۱۹۹۷ توسط طرفدار اسکیت باز Chet Thomas تاسیس شد، بر ساخت و ساز با کیفیت بالا، گرافیک منحصر به فرد و سخت افزار مقاوم در هر یک از اسکیت بورد های خود تأکید می کند. این صفحه ۳۱.۶ اینچی در ۷.۷۵ اینچی کاملاً مجهز به نوار و سخت افزار اسکیت برای استفاده این مطمئن است.

اگرچه این اسکیت برای سوارکاران در هر سنی مناسب است، اما ما فکر می کنیم این یک انتخاب عالی برای کودکان ۸ ساله و بالاتر است و حداکثر وزن ۲۲۰ پوند است. که می توانید آن را با خرید اسکیت بورد از آمازون تجربه کنید.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین مکمل های غذایی کودک از آمازون

KROWNE ROOKIE Skateboard Complete 7.5

اسکیت بوردهای زیادی برای مبتدیان وجود دارد. اما چیزی که Rookie را از دیگران متمایز می کند، اندازه آن است. این اسکیت بورد دارای یک صفحه ۷.۵ اینچ در ۳۱.۵ اینچی است که عرض باریک و سبک داشته و به بهترین وجهی تناسب را با نیازهای یک اسکیت باز ایجاد می کند. این اسکیت بوردها از قطعات خوبی ساخته شده اند و همچنین برای استفاده بصری بیشتر، کنترل آن بسیار آسان در نظر گرفته شده است.

Krown Rookie علاوه بر صفحه باریک و طراحی های جالب در قسمت زیر صفحه، مزایای بسیار دیگری را نیز به همراه دارد. صفحات ۵ اینچی آلومینیومی سطح با دوامی را به شما می دهند که با شروع یادگیری ترفندها، راحت تر نیز می شود. چرخ های ۵۲ میلی متری ۹۹۲A ، یاتاقان های ABEC-7 و سخت افزار نصب همه به شما کمک می کنند هنگام استفاده از Rookie ، سواری نرم تری با احساسی قوی داشته باشید. این صفحه ایده عالی برای هدیه عزیزان شماست که می توانید با خرید اسکیت بورد از آمازون ، آن را تهیه کنید.

خرید اسکیت بورد از آمازون

اسکیت برد برقی X DLX

اسکیت بورد برقی به شما کمک می کند تا در مقایسه با تخته های سنتی سریع تر و راحتتر حرکت کنید. RazorX به دلیل صفحه افرا سبک و ۳۴.۲۵ اینچی و موتور ۱۵۰ وات بی صدا، خود را در میان دیگر محصولات متمایز می کند. همچنین به همراه یک باتری لیتیوم یونی ۲۲ ولت و یک ریموت بی سیم دستی برای کنترل سرعت آسان هنگام سوار شدن ارائه می شود.

اگرچه باتری فقط در مدت زمان ۴۰ دقیقه و ۸ مایل استفاده در یک بار شارژ دوام می آورد، اما هنگام اتمام باتری برای استفاده مداوم، برد به سرعت به یک اسکیت بورد معمولی تبدیل می شود. کنترل از راه دور بی سیم برای نظارت بر سرعت شما هنگام مسافرت بسیار مفید است.

این اسکیت بورد با حداکثر سرعت ۱۲ مایل در ساعت و حداکثر وزن ۲۲۰ پوند یک انتخاب عالی برای کودکان ۹ ساله و بالاتر است که می توانید با خرید اسکیت بورد از آمازون آن را به کودک خود هدیه کنید.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین برند ریش تراش

اسکیت بورد مرکاپا

اسکیت بورد برای بسیاری از کودکان به یک وسیله اصلی بازی و راهی سرگرم کننده برای گشت و گذار در محله و آزمایش چند ترفند و حرکت تبدیل شده است. مرکاپا یک مینی برد ۲۲ اینچی با یک صفحه پلاستیکی و چرخ های روشنایی LED است.

صفحه ۲۲ اینچی مرکاپا که برای افراد مبتدی طراحی شده است برای جوانان و همچنین بزرگسالانی که وزن آنها کمتر از ۱۸۰ پوند است بسیار مناسب است. این اسکیت بورد در رنگ های متنوعی از جمله نارنجی، صورتی و آبی وجود دارد. این دارای چرخ های ۴۵ میلی متری پلی اورتان ۷۸A ، صفحه آلومینیومی با کیفیت بالا ۳.۲۵ اینچ و یاطاقان های ABEC-7 است. چرخ های روشن به باتری یا شارژ نیاز ندارند. برق تولید شده با هر ضربه و فشار کافی است تا انرژی این صفحه سرگرم کننده را برای مدت نامحدود تأمین کند.

خرید اسکیت بورد از آمازون

اسکیت بورد کامل Hikole  

Hikole Skateboards بیش از ۲۰ سال است که در این تجارت فعالیت می کند و در اسکیت بوردهای مبتدی و متوسط ​​تخصص دارد. صفحه دوبل وعریض ۳۱ اینچ به طول ۸ اینچ به شکل کلاسیک بوده و مناسب برای افراد تازه کار است. زیرا به بهبود تعادل و مانور گوشه ها با دقت و سرعت کمک می کند. می توانید برای خرید اسکیت بورد از آمازون اقدام کنید.

 این اسکیت بوردی است که می تواند تا ۲۲۰ پوند تحمل کند، بنابراین برای بزرگسالان و کودکان مناسب بوده و قابل ارتقا بوده که می تواند فراتر از سطح مبتدی باشد. این صفحه مجهز به چرخ های با کیفیت بالا ۵۰ میلی متر ۸۵A است بنابراین به راحتی در پیاده روها، زمین های بازی، استخرها و حتی زمین های ناهموار سر می خورد.

این اسکیت بورد دارای یاتاقان های دقیق ABEC-7 است بنابراین اگر تازه شروع کار کرده و در حال یادگیری تعادل هستید، کنترل آن آسان است.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین رنگ مو از آمازون

مینی کروزر Magneto

در این مدل در واقع چهار صفحه بلند وجود دارد که هر کدام متناسب با نوع سواری مورد نظر شما و نوع منظره اطراف که می تواند تپه یا تخت باشد، طراحی شده اند. این اسکیت بورد های کروزر توانایی کنترل حرکت بیشتر در پیچ ها را به اسکیت باز می دهند. مینی کروزر Magneto برای استفاده روزمره، کودکان و بزرگسالان و همچنین افرادی که می خواهند ترفندهایی را امتحان کنند، مناسب است.

این اسکیت بورد از تخته بامبو ساخت شده است که برای انجام ترفندهایی مختلف مناسب است. طول و عرض صفحه به ترتیب ۲۷.۵ اینچ و ۷.۵ اینچ است، در حالی که فاصله دو محور ۱۸.۵ اینچ است. چرخ ها ۶۰ * ۵۱ میلی متر هستند و از مواد با کیفیت SHR PU ساخته شده اند.

از آنجا که صفحه سخت و کوچک است، این کروزر برای کسانی که کاملاً در اسکیت بورد تازه کار هستند، ایده آل نیست. این صفحه نسبت به سایر گزینه های موجود در لیست ما با کمی قیمت بالاتر ارائه می شود، اما دارای کیفیت عالی و طراحی متفکرانه است. می توانید برای خرید اسکیت بورد مورد علاقه خود از آمازون، از کارشناسان زاکولا یاری بگیرید.

خرید اسکیت بورد از آمازون

اسکیت بورد کامل RIMABLE

اسکیت بورد ۲۲ اینچی Rimable دارای یک صفحه است که طول آن ۲۲ اینچ و عرض آن ۶.۵ اینچ است، بنابراین برای کودکان تا وزن ۱۹۸ پوند عالی بوده و مناسب برای سنین ۸-۱۲ سال است. این مدل از نظر فنی یک کروز است، بنابراین یک اسکیت بورد سنتی نیست، اما سواری نرم و راحت تری را برای بچه ها فراهم می کند.

به خصوص برای کسانی که تازه کار خود را شروع می کنند. چرخ های PU با یاتاقان های پرسرعت روان کار می کنند و صفحه برای پایداری بیشتر از آلومینیوم با ضخامت ۳ اینچ استفاده می شوند. این طرح در انواع مختلف مناسب برای پسران و دختران با قیمتی بسیار مناسب ارائه می شود. این گزینه عالی برای بچه هایی است که مبتدی هستند، اما برای ترفندها عالی نیست بنابراین هنگام خرید اسکیت بورد ، سطوح متوسط ​​به بالا باید چیزی را انتخاب کنند که می تواند سرعت بیشتری داشته باشد.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین کیف پول ارز دیجیتال

اسکیت بورد تقویت شده Mini X برقی

کیفیت یک اسکیت برد برقی فراتر از سرعت و حرکت آن است  و این به کیفیت چرخ ها بر می گردد. چرخ های ارزان می توانند مسافت پیموده شده شما را کاهش داده و از هم بپاشند و در نهایت در استفاده طولانی مدت خطرناک هستند. ما اسکیت برد برقی Boosted Mini X را به چند دلیل از جمله چرخ ها توصیه می کنیم.

 این چرخ دارای انعطاف بسیار خوبی است که به اندازه کافی نرم بوده تا از عهده نقایص در جاده برآید، اما در عین حال به اندازه کافی محکم است. علاوه بر این، اندازه جمع و جور آن حمل آن را راحت کرده و همان شتاب قدرتمند و ترمز نرم و آرام را که از مدل اندازه بزرگ Boosted دریافت می کنید، ارائه می دهد.

این صفحه سبک دارای یک صفحه کامپوزیت Deep Dish با طراحی سفارشی ۲۹.۵ اینچ و عرض ۱۱ اینچی است که از چوب صنوبر ساخته شده و برای سواری نرم در فایبرگلاس پیچیده شده است. موتور ۱۰۰۰ وات آن به راحتی از ۲۰٪ تپه ها بالا می رود. برای شارژ کامل، Mini X حدود ۱ ساعت و ۴۵ دقیقه زمان لازم است و با حداکثر سرعت ۱۸-۲۰ مایل در ساعت برای برد ۱۴ مایل کار می کند. لازم به ذکر است که اسکیت بورد Boost Mini X با iOS و Android سازگار است و می توانید برای خرید اسکیت بورد خود از آمازون اقدام کنید.

خرید اسکیت بورد از آمازون

اسکیت بورد Pro Puente Complete

وقتی نوبت به انجام ترفندها می رسد، همه چیز در چرخ ها خلاصه می شود. به طور کلی هرچه چرخ ها کوچکتر باشند عملکرد بهتری دارند و پاسخگو تر هستند، شتاب سریع تری را ارائه می دهند. این درحالی است که هرچه جرم کمتری داشته باشید، تلنگر صفحه را آسان تر می کنند.

بنابراین، چرخ هایی می خواهید که حداقل ۵۲ میلی متر باشند. اسکیت بورد Puente’s Complete 31-Inch Pro هم برای افراد حرفه ای و هم برای مبتدیان عالی است و در رنگ ها و گرافیک های متنوعی ارائه می شود تا اسکیت بورد خود را مطابق میل خود خرید کنید.

این صفحه از چوب افرا ۷ لایه ای کانادایی ساخته شده است و می تواند تا ۴۴۰ پوند وزن را تحمل کند بنابراین به راحتی می تواند فرودهای سخت را تحمل کند. همچنین با چرخ های فوق العاده روان ۵۳ میلی متری ضد ضربه ۹۰A PU با یاطاقان های پرسرعت دقیق ABEC-7 ارائه می شود. طول این اسکیت بورد در نوار برای پایداری و کنترل مطلوب پوشانده شده است. می توانید خرید اسکیت بورد را از آمازون انجام داده و از طریق زاکولا در آدرس خود در ایران تحویل بگیرید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]