خرید اسپیکرهای بلوتوثی از آمازون

آمازون
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

خرید اسپیکرهای بلوتوثی از آمازون

بسیاری از کاربران، به اسپیکرهای بلوتوثی قابل حمل را که در اندازه و شکل های مختلفی ارائه می شوند، علاقه مند هستند. البته آنها ممکن است هوشمند نباشند، اما جایگاه مناسبی را در بازار دارند. شما می توانید برای خرید اسپیکرهای بلوتوثی از آمازون اقدام کرده و برای پرداخت محصول خریداری شده، از طریق زاکولا اقدام نمایید. کارشناسان زاکولا در این خصوص شما را یاری می کنند و کالای سفارش داده شده شما را در ایران تحویل خواهند داد.

بهترین اسپیکر بلوتوثی

این کاملا سرگرم کننده و آسان است که از یک سخنران Amazon Echo یا Google Nest بخواهید آهنگ مورد علاقه شما را پخش کند یا آب و هوا را به شما بگوید، اما بلندگوهای هوشمند دارای چند گزینه هستند. به طور معمول تمامی آنها به Wi-Fi پایدار مجهز می باشند. بلندگوهای بلوتوث با استفاده از فناوری، از تلفن های هوشمند، متنوع تر، مقاوم تر و کاربردی تر هستند. آنها همچنین با هر اسمارت فون و صدا به اندازه معادل بلندگوی هوشمند خود کار خواهند کرد.

پیشنهاد مطالعه : خرید کفش پسرانه از آمازون ۲۰۲۱

بلندگوهای هوشمند

UE Boom 3

باید اشاره کنیم که همواره بلندگوهای بلوتوث بزرگتری وجود دارد، اما هیچ یک از آنها با لذت و راحتی Ultimate Ears Boom 3 مطابقت ندارد. آنها دلپذیرترین و متعادل ترین صدا را در اندازه خود ارائه می دهد. این اسپیکر دارای امتیاز مناسب برای مقاومت در برابر آب بوده و می تواند تا ۱۵ ساعت شارژ دوام آورد و ۱۰۰ فوت دامنه بلوتوث را به شما می دهد. می توانید هنگام خرید اسپیکرهای بلوتوثی آنرا با قیمت ۱۲۸ دلار در AMAZON تهیه کنید.

خرید اسپیکرهای بلوتوثی از آمازون

Tribit StormBox

اسپیکرهای Tribit را می توانید با قیمت مناسب تهیه کنید. آنها دارای درایورهای شلیک دوگانه و رادیاتورهای غیرفعال به شکل قرص به طول ۷ اینچ است. همچنین وضوح صدای آن چشمگیر است و دارای یک دکمه اضافی باس است که اگر کمی گل آلود باشد، صدای شگفت آوری را به آن اضافه می کند.

این اسپیکر، با دوام باتری ۲۰ ساعت و امتیاز ضد آب IPX7 همراه است که می تواند آن را یک همراه عالی برای آهنگ های محیط باز نماید. این اسپیکر را می توانید با قیمت ۶۲ دلار در AMAZON خرید کنید.

پیشنهاد مطالعه : خرید سیستم های خانه هوشمند

Denon Envaya  

به نظر می رسد که سه بلندگوی Envaya Denon چندان خاص نیستند، اما بزرگترین مدل ، ۸ اینچ DSB-250BT که در آمازون با قیمت ۲۴۰ دلار هنگام خرید اسپیکرهای بلوتوثی عرضه می شود، می تواند محصولی ایده آل باشد. البته صدای Envaya به طور خارق العاده ای بلند نمی شود، اما تحریف هم نمی کند. وضوح و دامنه صوتی بیش از هر بلندگو در رده خود بوده و به لطف تقویت کننده داخلی، لیست پخش را زنده می کند.

این اسپیکرها ضد آب با امتیاز IP67 بوده و می تواند با بلندگوی Envaya دیگری متصل شود. همچنین به صورت تقریبی حدود دوازده ساعت دوام باتری دارد. لبه های لاستیکی به کار رفته در این اسپیکر نیز آن را در برابر ضربات مقاوم می کند. این دستگاه با توانایی برقراری تماس مناسب و میکروفونی کاربردی می تواند یکی از محصولات مناسب برای هر کاربر باشد.

Sonos Move

اگر بلندگوی بلوتوث می خواهید که بتواند هر اتاقی را پر کند و دارای دوام مناسبی باشد، می توانید Sonos Move  را انتخاب نمایید. این بلندگوی خوبی برای ایجاد یک شبکه خانگی است. بلندگوهای آن تقریباً به هر سرویس جریانی متصل می شوند و با Google Assistant یا Alexa کار می کنند. Move موسیقی را از طریق شبکه Wi-Fi پخش می کند، اما هنگامی که آن را حذف می کنید، می تواند به عنوان یک بلندگوی بلوتوث نیز کار کند.

این اسپیکر با دوام باتری یازده ساعت همراه است و به علاوه در برابر پاشش نیز مقاوم است. این دستگاه را می توانید با قیمت ۳۹۹ دلار در خرید اسپیکرهای بلوتوثی در آمازون تهیه کنید.

خرید اسپیکرهای بلوتوثی از آمازون

UE Wonderboom 2

Ultimate Ears Wonderboom در سال ۲۰۱۷ برنده جایزه WIRED شد و به این دلیل بود که بهترین مقاومت در برابر آب را داشته است که البته Wonderboom 2 بهتر بوده است. این اسپیکر که شبیه یک توپ کوچک ۴ اینچی با رنگ های شاد است، اکنون دارای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار را با امتیاز IP67 داشته و دوام باتری آن سیزده ساعت می باشد.

همچنین  دارای یک دامنه بلوتوث ۱۰۰ فوت، است و صدای شگفت آور قدرتمندی را هنگام پخش ایجاد می کند. این محصول را می توانید با قیمت ۶۴ دلار از آمازون خرید کنید.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین حلقه های هوشمند از ایبی

JBL Link Portable

هنگام خرید اسپیکرهای بلوتوثی می توانید این اسپیکر زیبا و کاربردی جی بی ال را مشاهده کنید که از یکپارچه سازی دستیار Google و صدای ۳۶۰ درجه عالی برخوردار است. همچنین دارای لوازم جانبی مفیدی مانند یک پایه شارژ است که به راحتی در بین سفرهای شما می تواند شارژ کافی را تامین کند. ضمن آنکه دوام باتری این اسپیکر نیز هشت ساعت می باشد.

لازم به ذکر است که دامنه Wi-Fi در این بلندگو خوب است و پایه شارژ و شارژ USB-C فوق العاده هستند. می توانید آن را با قیمت ۱۸۰ دلار خرید کنید.

JBL Clip4

آخرین مدل JBL Clip به اندازه کافی کوچک است که می توانید تقریباً در هر ماجراجویی آن را با خود ببرید. این اسپیکر ضدآب است و از بالا دارای یک گیره کارابین است. همچنین کنترل های آن میزان صدا، پخش، بلوتوث و قدرت را ارائه کرده و کیفیت صدای آن به طرز حیرت انگیزی جسورانه است و باعث می شود بتوانید پس از خرید اسپیکرهای بلوتوثی به قیمت ۷۰ دلار در AMAZON، از موسیقی های خود کمال لذت را ببرید.

خرید اسپیکرهای بلوتوثی از آمازون

Anker Soundcore Flare

Anker به لوازم جانبی مقرون به صرفه ای معروف است که در واقع به خوبی کار می کنند و Soundcore Flare نمونه خوبی از این مارک است. این یک بلندگوی بلوتوث ضد آب در اندازه قوطی نوشابه و دارای یک حلقه نور LED با ضرب آهنگ و ۱۲ ساعت دوام باتری است.

پیشنهاد مطالعه : خرید کلید و پریز هوشمند از آمازون

همچنین دارای درایورهای دوگانه و رادیاتورهای غیرفعال برای صدای ۳۶۰ درجه، به علاوه برنامه ای با برخی تنظیمات اکولایزر است . به نظر نمی رسد به اندازه بلندگوهای گران قیمت باشد، اما مطمئناً برای استفاده در شرایط باز و به عنوان یک اسپیکر قابل حمل، به اندازه کافی خوب است.

می توانید برای خرید اسپیکرهای بلوتوثی اقدام کرده و این اسپیکر انکر را با قیمت ۶۴ دلار از آمازون خرید کنید. برای پرداخت و تحویل آن در ایران، از خدمات زاکولا بهره مند شوید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]