تاریخ انتشار : ۱۴۰۰,مرداد,۰۲

خرید اسباب بازی های رباتیک برای بچه ها

نویسنده : تیم محتوا

اسباب بازی های رباتیک

هر یک از اسباب بازی های رباتیک برای بچه ها، راهی عالی برای پرورش عشق به علم و مهندسی است که با بزرگتر شدن آنها، به رشدشان کمک می کند. کیت های ربات سرگرم کننده برای کودکان یک روش عالی برای آشنایی کودکان با مفاهیم ساده مهندسی است. پروژه های رباتیک خلاقیت را افزایش می دهند، به کودکان می آموزند که دستورالعمل ها را دنبال کنند و محصول نهایی به آنها احساس موفقیت و اعتماد به نفس می دهد. نه تنها این، بلکه آنها یک اسباب بازی جالب برای بازی با تمام شدن پروژه دارند.

در جهانی که رضایت فوری معمولاً یک امر عادی است، کمی وقت و تلاش برای ساختن یک اسباب بازی به بچه ها کمک می کند تا از اسباب بازی هایی که دارند و مکانیک های پشت سرشان لذت ببرند. روند ساخت و ساز واقعاً هماهنگی چشم و مهارت های حرکتی چشم را ایجاد می کند. چیزی که بچه ها هنگام بزرگ شدن به آن احتیاج خواهد داشت.

پیشنهاد مطالعه : خرید عینک آفتابی ورزشی مناسب

انواع اسباب بازی های رباتیک

انواع مختلفی از اسباب بازی های رباتیک برای کودکان وجود دارد، از ربات های قابل کنترل از راه دور قابل برنامه ریزی تا اسباب بازی های جمع شونده ساده و آسان، هنگام انتخاب پروژه، سن و سطح علاقه کودک خود را در نظر بگیرید. کودکی که در ساخت وسایل با لگو باتجربه است ممکن است از کیت های ربات پیچیده تری لذت ببرد، در حالی که یک مبتدی ممکن است از یک چیز ساده و آسان استفاده کند.

هنگام خرید کیت های رباتیک برای بچه ها ، بهتر است همانطور که بسیاری از پروژه های طراحی شده برای بزرگسالان به دنبال مواردی باشید که به لحیم کاری نیاز ندارند. مجموعه ای را بخرید که در آن طراحی تمام شده خنک و بادوام باشد و سطح پروژه برای مهندس جوان شما مناسب است.

اسباب بازی های رباتیک

مجموعه اسباب بازی های رباتیک Lego Mindstorms 51515

این اسباب بازی های رباتیک برای سال ۲۰۲۰ کاملاً جدید است و فقط کیت رباتیک LEGO است که منتظر آن بوده ایم. این کیت مناسب رباتیک برای کودکی است که به دنبال چالش سرگرم کننده مهارت های STEM است. به همین دلیل است که آن را بهترین کیت رباتیک برای کودکان می نامند. این ویژگی های بسیاری دارد که ممکن است بخواهید یکی از آنها را بدست آورید.

با تقریباً ۱۰۰۰ قطعه ، ساعت ها ساخت در داخل را شامل شده است. ۴ موتور متوسط​​، یک سنسور رنگ، سنسور فاصله و یک توپی هوشمند در این کیت خواهید یافت. می توانید از بین پنج ربات مختلفی که می خواهید بسازید، انتخاب کنید. ممکن است به روحیه کودک شما در آن روز بستگی داشته باشد.

بلندترین انفجار با بیش از ۱۴ اینچ قد است. این اسباب بازی های رباتیک می توانند از پنجه ، چکش یا حتی موشک های شلیک استفاده کند. می تواند توپ هر دو بسکتبال و فوتبال بازی کند. از جمله می توانید آنها را برای نواختن طبل برنامه ریزی کنید. در چند سال گذشته اسباب بازی های رباتیک بسیار زیاد شده اند. این همه چیزهایی که بچه شما قادر به ساخت این اسباب بازی است و شگفت آور است.

همه ربات ها از طریق یک برنامه کاربردی LEGO MINDSTORMS کنترل می شوند. این مجموعه LEGO با یک باتری قابل شارژ همراه است. این کیت برای کودکان ۱۰ سال به بالا ساخته شده است. اما کودکی با عشق به لگو و اسباب بازی های رباتیک احتمالاً می تواند از این کار چند سال زود لذت ببرد.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین لامپ های هوشمند

کیت ربات استارکر Makeblock

کیت ربات Makeblock Starter یک ربات عالی برای بچه ها است. ساخت آن جالب است و به سازندگان کمک می کند تا نه تنها رباتیک و الکترونیک را یاد بگیرند، بلکه از برنامه نویسی آردوینو نیز استفاده می کند. آردوینو یک سکوی الکترونیکی منبع باز است که به راحتی قابل استفاده است. این کیت مخزن نیمه مستقل یا اتومبیل سه چرخ ساخته است و محصول نهایی آن بسیار جالب است.

این نمونه از اسباب بازی های رباتیک دو نسخه دارد. یکی ایجاد مکانیکی را با دستورات مادون قرمز کنترل می کند. مورد دیگر از برنامه ای در تلفن شما و کنترل های بلوتوث استفاده می کند. در هر صورت، این کیت رباتیک برای کودکان بزرگ بین یک اسباب بازی و یک چالش رباتیک است. کودک شما ممکن است کشف کند که عاشق برنامه نویسی در Ardunio نیز هست. این اسباب بازی مناسب سنین ۱۲ سال به بالا می باشد.

اسباب بازی های رباتیک

Wonder Workshop Dash Robot

Wonder Workshop Dash مطمئناً ریزترین اسباب بازی های رباتیک برای بچه ها است. برای بچه هایی که تازه وارد رباتیک، کد نویسی و ساخت می شوند مناسب است. در حالی که چند سالی است که در بازار وجود دارد، هیچ یک از محبوبیت خود را از دست نداده است.

این دلیل خوبی دارد. برنامه ریزی و استفاده از آن بسیار سرگرم کننده است و سرعت آن برای بچه ها آسان است. به نظر می آید بهترین کیت رباتیک برای بچه های کوچکتر است. زیرا بچه ها تقریباً بلافاصله پس از بیرون آوردن ربات می توانند برنامه ریزی را شروع کنند. این به دستورات صوتی ارائه شده توسط برنامه پاسخ می دهد. بنابراین کودکان بدون تجربه می توانند به سرعت احساس لذت از تماشای پاسخ ربات خود به دستورات را شروع کنند.

از طریق یک برنامه رایگان برای هر دو سیستم اپل و آندروید کنترل می شود، کودکان می توانند از تلفن یا تبلت خود برای ساخت و برنامه ریزی ربات Dash برای حرکت، رقص، روشنایی، ایجاد صدا ، جلوگیری از موانع و حتی واکنش به صدای آنها استفاده کنند. آنها این کار را ساده کردند تا بچه شما به راحتی با اسباب بازی های رباتیک سرگرم شوند.

پیشنهاد مطالعه : خرید جدیدترین لگوهای ساختنی

پروژه ۴M Tin Can

اگر شما مایل نیستید صدها دلار در یک اسباب بازی رباتیک که ممکن است فرزندتان دوست داشته باشد یا نداشته باشد غرق شوید، آنرا با ربات ۴M Tin Can تست کنید. با ربات ۴M Tin Can رباتیک را آموزش دهید. این کیت شامل همه چیز برای جمع آوری موجود زیبا است. محصول نهایی یک ربات سرگرم کننده برای پیاده روی و لرزیدن است که بچه ها آن را دوست خواهند داشت.

این یک ساختار بیش از حد پیچیده نیست. اما دانشمند جوان شما ممکن است به کمی کمک نیاز داشته باشد. این محصول مناسب سنین ۸ سال به بالا می باشد که دارای هزینه ای کم بوده و بسیار ساده است. برای خرید این محصولات از سایت های خارجی، می توانید از طریق زاکولا اقدام کنید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود