تاریخ انتشار : ۱۳۹۹,دی,۰۸

خرید اسباب بازی از آمازون

نویسنده : تیم محتوا

خرید اسباب بازی از آمازون

آن چه که روشن است ما به دنبال چیزهایی هستیم که بتوانیم فرزندان خود را شاد و خوشحال کنیم و اغلب به جزئیات مارک های اسباب بازی توجهی نداریم. ما بیشتر از اینکه کودکان آنها را دوست داشته باشند، نگران این هستیم که چگونه بچه های ما با اسباب بازی هایشان بازی می کنند و از آنها می آموزند. وقتی درباره کاهش آسیب به محیط زیست یا تلاش برای دستیابی به جهانی عادلانه و مساوی صحبت می کنیم، به آینده فرزندانمان فکر می کنیم. ما در اینجا خرید اسباب بازی از آمازون را بررسی کرده ایم.

آنچه در اینجا ذکر کردیم بهترین مارک های اسباب بازی کودک هستند که در حال حاضر محبوب ترین اسباب بازی های موجود در بازار را تولید می کنند. آنها شرکت هایی هستند که به بچه ها و آینده آنها اهمیت می دهند. در مورد شرکت های غول پیکری مانند LEGO که تعهد زیادی برای حمایت از Black Lives Matter داده اند و هم در مورد شرکت های کوچکتر مانند Cuddle + Kind صحبت می کنیم. می توانید برای خرید اسباب بازی های محبوب خود از آمازون از خدمات زاکولا بهره مند شوید.

پیشنهاد مطالعه : خرید پرینتر آل این وان

اسباب بازی Disney Wishables

این عروسک ها بخشی از مجموعه Disney Parks Wishables Collection هستند، بنابراین قیمت خرید شما به مجله Make-a-Wish ، با مجوز دیزنی اهدا می شود. که به جهت بزرگداشت چهلمین سال سازمان در تحقق آرزوها برای کودکان نیازمند است. این اسباب بازی را می توانید خرید اسباب بازی از آمازون را با قیمت ۹.۹۹ دلار داشته باشید. این یکی از بهترین مارک های اسباب بازی است که پایدار، اخلاقی و خیرخواهانه هستند.

خرید اسباب بازی از آمازون

Doc McStuffins

به دلایل زیادی Doc McStuffins یکی از اسباب بازی های دوست داشتنی است. او یک الگوی عالی به عنوان اسباب بازی دختر سیاه پوست است که انواع درس های خوب در مورد شجاعت و مهربانی را به بچه ها می آموزد و تخیل بزرگی دارد.

همچنین، این عروسک جدید Doc McStuffins Wash Your Hands  به کودکان جوان در مورد بهداشت بسیار مهم دست ها آموزش می دهد. دیزنی و Just Play از طریق Feeding America  دو میلیون وعده غذایی به محل های توزیع محلی غذا اهدا می کنند. این اسباب بازی با قیمت ۲۴.۸۴ دلار در آمازون به فروش می رسد.

تگو Tegu

این بلوک های چوبی مغناطیسی برای بازی بسیار رضایت بخش هستند زیرا ساختن سازه های دو و سه بعدی را امکان پذیر می کنند. آنها همچنین به طور کامل در کارخانه ای در هندوراس از چوب هایی که در آنجا برداشت می شود ساخته شده و معیشت صدها خانواده را تأمین می کنند. ست ۱۴ تکه تگو را می توانید با خرید اسباب بازی از آمازون و با قیمت ۲۶.۱۰ دلار تجربه کنید.

پیشنهاد مطالعه : خرید وسایل جانبی خودرو از آمازون

اسباب بازی لگو LEGO

در ماه ژوئن، LEGO متعهد شد که ۴ میلیون دلار به سازمانهایی که از کودکان سیاه پوست حمایت می کنند و همه کودکان را در زمینه برابری آموزش می دهند کمک کند. این شرکت دانمارکی همچنین از هدف ساخت اسباب بازی های خود به طور کامل از مواد گیاهی خبر داد. لگوهای این کمپانی را با نام IDEAS Tree House و با قیمت ۱۹۹.۹۹ دلار از آمازون خرید کنید.

کوبلز  Cubles

ساختن یکی از این اسباب بازی های سه بعدی نه تنها سرگرم کننده است، بلکه مقوای قابل بازیافت ۱۰۰ درصدی که روی آن چاپ شده اند، آنقدر محکم است که می توانید با آنها بازی کنید. در ازای درختانی که از آن مقوا ساخته می شود، کوبلز برای کاشت ۱۰۰ درخت به OneTreePlanted کمک مالی می کند. ست حیوانات Cubles را می توانید با قیمت ۲۱.۹۹ دلار از سایت آمازون خرید کنید. برای خرید اسباب بازی از آمازون می توانید از زاکولا یاری بگیرید.

ماتل و فیشر

در سال ۲۰۲۰ این شرکت اسباب بازی کلاسیک خود را به نام Baby’s First Blocks و Rock-a-Stack ارتقا داد تا از مواد گیاهی ساخته شود. اینها بخشی از تلاش های ماتل برای پایدار نگه داشتن همه اسباب بازی های خود تا سال ۲۰۳۰ هستند. Baby’s First Blocks & Rock-a-Stack را با قیمت ۱۶.۹۹ دلار هم اکنون خریداری کنید.

خرید اسباب بازی از آمازون

اسباب بازی گرین تویز

در حالی که شرکت های اصلی اسباب بازی اکنون در حال بررسی نحوه استفاده از مواد پایدار برای ساخت اسباب بازی های خود هستند، گرین تویز از همان ابتدا این کار را انجام داده است. کودکان نوپا اهمیتی نمی دهند که کامیون های کمپرسی، قایق های مخصوص حمام و اسباب بازی های شنی آنها از شیشه های پلاستیکی بازیافت شده ساخته شده باشد، اما این چیزی است که گرین تویز به آن پرداخته است. کمپرسی این برند از اسباب بازی را می توانید با قیمت ۱۷.۹۹ دلار در Amazon.com خریداری نمایید.

PlanToys

این شرکت اسباب بازی تایلندی با استفاده از فرایندهای سازگار با محیط زیست، اسباب بازی های خود را که برنده جایزه های متعددی نیز بوده اند، از خاک اره بازسازی می کند. این شرکت متعهد به جنگل کاری و آموزش کودکان محلی نیز می شود. بچه ها واقعاً اسباب بازی هایشان را دوست دارند. این بازی مرتب سازی کندوی چوبی را می توانید با خرید اسباب بازی از آمازون  و با قیمت ۲۴.۹۹ دلار داشته باشید.

پیشنهاد مطالعه : خرید لباس بچه از آمازون

اسباب بازی موس  Moose

اگر در خانه یک مجموعه Shopkins یا Scruff-a-Luv دارید یا یک طرفدار Bluey تازه کار شده ، با محصولات این اسباب بازی سازی مستقر در استرالیا آشنا هستید.

شما می توانید از خریدهای خود احساس خوبی داشته باشید، زیرا این شرکت فوق العاده در امور خیرخواهانه همکاری می کند، با برنامه هایی همکاری می کند که طنز را برای کودکان در بیمارستان ها به ارمغان می آورد و به بهبودی از آتش سوزی های امسال کمک کرده است. Bluey Heeler 4WD Vehicle را با قیمت ۱۹.۹۹ دلار از آمازون خرید کنید. برای خرید اسباب بازی از آمازون می توانید از خدمات زاکولا بهره مند شوید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود