خرید از Ebay و تحویل در ایران

ای بی
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

خرید از Ebay و تحویل در ایران

بسیاری از کسانی که به دنبال خرید از ایبی یا دیگر سایت های خارجی هستند، محصولاتی را نیاز دارند که نتوانسته اند آن ها را در ایران پیدا کنند و یا نگران اصالت آن هستند. از سوی دیگر قیمت های ارائه شده در برخی از فروشگاه های داخلی، آن چنان با قیمت های جهانی متفاوت است که اغلب افراد ترجیح می دهند از سایت های خارجی، کالاهای خود را خرید نمایند. برای کاربران ایرانی خرید از Ebay و تحویل در ایران یک مزیت است. شما می توانید برای این کار از خدمات زاکولا یاری بگیرید.

درباره ایبی

فروشگاه خرده فروشی و آنلاین ایبی، یکی از معدود سایت های فروشگاهی است که توانسته است موفقیت های بزرگی را در فروش محصولات نو و یا دست دوم داشته باشد و مزایده های قدرتمندی را راه اندازی نماید. این سایت با ارائه تخفیفات هیجان انگیز، بسیاری از کاربران در سراسر جهان را جذب نموده است که کاربران ایرانی نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

می توان گفت که سایت ایبی در میان فروشگاه های بزرگ در دنیا و در بازار رقابتی، با سایت فروشگاهی آمازون روبرو است. در سایت آمازون نیز سیستمی مشابه به اجرا در آمده است و فروشندگان زیادی در تمامی دنیا، تنوع بالایی از محصولات را ارائه می کنند.

اما بزرگ ترین مزیت سایت ebay مزایده های بزرگ و بسیار هیجان انگیز این سایت است که به کاربران اجازه می دهد با هر بودجه ای بتوانند خریدی مقرون به صرفه داشته باشند و این یکی از جذابیت های اصلی سایت ایبی است. این موضوع به خصوص برای کاربران ایرانی که می خواهند خرید از ایبی و تحویل آن در ایران را با هزینه هایی مناسب به انجام برسانند، اهمیت خواهد داشت.

پیشنهاد مطالعه : خرید کفش کوهنوردی از ایبی

شرایط خرید از ebay و تحویل در ایران

زمانی که قصد خرید محصولی از سایت ایبی دارید، لازم است که توجه کافی در خصوص انتخاب نوع کالا داشت باشید. از آن جایی که کالاها به صورت نو و دست دوم در این سایت ارائه می شود، مهم ترین نکته آن است که دسته بندی آن را به دقت بررسی کنید.

اگر هنگام خرید کالا از فیلتر مناسب سایت ebay  استفاده کنید، می توانید در کمترین زمان ممکن به بهترین انتخاب ها دست یابید. در نوار جستجو و در دسته بندی های سایت ایبی وارد شده و محصولی را که قصد خرید دارید، انتخاب نمایید. درکمترین زمان، تصاویری از محصولات مشابه برای شما به نمایش درآمده و با انتخاب نوع کالا که به صورت نو یا دست دوم یا حتی حراجی ها باشد، می توانید به مقایسه قیمت های کالاهای مشابه بپردازید.

یکی از مهم ترین شرایط این سایت فروشگاهی معتبر این است که برای محصولاتی که از این سایت خرید می کنید، ضمانت کافی را ارائه می کند. این درحالی است که اگر یکی از طرفین معامله، به تعهداتش عمل ننماید، می تواند از حفاظت و گارانتی خرید استفاده نماید. از سویی دیگر در صورتی که محصولی که خرید کرده اید با مشخصات و شرح کالا متفاوت است، این امکان را دارید که در سایت ebay ، درخواست بازگشت کالا را اعلام نمایید. برای خرید از ebay و تحویل در ایران می توانید از خدمات زاکولا بهره بگیرید.

خرید از Ebay و تحویل در ایران

ارسال کالای خریداری شده از ایبی به ایران

آن چه که کاملا روشن است این است که هر محصولی که از سایت ایبی خرید نمایید، قابلیت ارسال دارد. اما به جهت تحریم ها، امکان ارسال آن ها به صورت مستقیم به ایران وجود ندارد. در چنین شرایطی است که کارشناسان زاکولا به یاری شما آمده و با دریافت لینک محصول، مراحل خرید و ارسال کالا به آدرسی در خارج از کشور را انجام داده و در نهایت آن را به آدرس شما در ایران تحویل خواهند داد. توجه داشته باشید که این کار ممکن است از لحظه تحویل کالا از آمریکا تا ایران، حدود سی روز کاری طول خواهد کشید.

پیشنهاد مطالعه : خرید پوشاک از ebay

ثبت خرید از سایت فروشگاهی ایبی

برای خرید از سایت Ebay و ثبت سفارشات خود به سایت ایبی وارد شده و کالای مورد نظر خود را انتخاب نمایید. در صورتی که امکان ثبت سفارش را ندارید و برای پرداخت ارزی آن مساله دارید، می توانید مراحل خرید و پرداخت آن را به زاکولا بسپارید تا با خیالی راحت، خرید شما را نهایی کرده و کالای خریداری شده را در ایران تحویل دهند.

تخفیفات و پیشنهادهای ویژه ebay

اگر از کسانی باشید که از سایت های خارجی خرید می کنید، به حتم با پیشنهادات ویژه سایت ها که در جهت جذب بیشتر کاربران ارائه می شود، آشنا هستید. شما می توانید در صفحه اصلی ایبی، اطلاعات مربوط به تخفیف و پیشنهاد های ویژه را مشاهده کنید که با انتخاب آن می توانید به دسته بندی آن ها وارد شوید و محصولاتی را مشاهده کنید که تخفیف دارند. این موضوع می تواند در شرایط فصلی فروشگاه ها بسیار نمود داشته باشد. بنابراین می توانید با خرید از فروشگاه ها و برندهای معتبر که در سایت ایبی قرار گرفته اند، خریدی مناسب داشته و آن را به آسانی در آدرس خود در ایران تحویل بگیرید.

خرید از Ebay و تحویل در ایران

مناسب ترین پیشنهادها در ebay

یکی از نکاتی که هنگام خرید از سایت ایبی مدنظر داشته باشید این است که هنگام فیلتر کردن محصولی که قصد خرید دارید، فروشندگان متفاوتی را که کالای مشابه را عرضه می کنند، مشاهده خواهید کرد. با دقت و حوصله، کالاها را بررسی کرده و از میان آن ها مناسب ترین و ارزان ترین پیشنهادات را انتخاب کنید.

البته در کنار قیمت های ارائه شده می توانید به امتیاز فروشنده و بازخورد مشتریان نیز دقت کافی داشته باشید. در صورتی که خیالتان از فروشنده راحت شد، بهترین قیمت را نیز انتخاب کرده و لذت خریدی مناسب و مقرون به صرفه را تجربه کنید. به این نکته توجه داشته باشید که ارزان تر بودن قیمت یک کالا، نشان از پایین تر بودن کیفیت کالا نیست. اما برای اطمینان از اصالت کالا، توصیه می شود، به نظرات مشتریان و امتیازاتی که به فروشنده داده شده است دقت کنید.

پیشنهاد مطالعه : نحوه ساخت اکانت در سایت ebay

مناسبت های خاص در ایبی

یکی دیگر از جذابیت های سایت ایبی این است که در مناسب های خاص وارد سایت شده و از تخفیف هایی که فروشندگان در این زمان ها ارائه می دهند استفاده کنید. به عنوان مثال در جمعه سیاه می توانید قیمت های هیجان انگیزی را در سایت ebay مشاهده کنید. به خاطر داشته باشید که عمدتا در این روزها، تعداد کاربرانی که از این سایت استفاده می کنند، زیاد بوده و باعث می شود که کالاهای تخفیف خورده در کمترین زمان تمام شود. در صورتی که قصد خرید از این سایت دارید، می توانید آن را به زاکولا بسپارید و سفارش خود را در ایران تحویل بگیرید.

کلمات کلیدی ای بیایبی
ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]