خرید از فروشندگان شخص ثالث آمازون

آمازون
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

خرید از فروشندگان شخص ثالث آمازون

خرید از فروشندگان شخص ثالث آمازون : فروشندگان شخص ثالث، فروشندگان مستقل هستند که انواع مختلفی از کالاهای جدید، استفاده شده، کالاهای تعمیر شده (ریفربیش) و کالاهای کلکسیونی را ارائه می دهند.

مراحل سفارش از یک فروشنده ثالث همانند قرار دادن هر سفارش دیگری در آمازون است. شما می توانید سفارش خود را در سایت زاکولا ثبت کنید تا خرید شما انجام شود. پرداخت سفارش شما ممکن است بلافاصله پس از پردازش صورت گیرد. آمازون مبلغ وجوه خود را به فروشنده ثالث پرداخت می کند، اما هرگز اطلاعات مربوط به پرداخت شما را منتقل نمی کند.

اگر یک فروشنده از شما بخواهد که به طور مستقیم برای آنها پول بفرستد، و فرایند پرداخت آمازون را فریب دهید، بهتر است سفارش را انجام ندهید و بلافاصله با سرویس مشتری آمازون تماس بگیرید.

پیشنهاد مطالعه : خرید کفش از آمازون

اگر اقلام فروشنده شخص ثالث توسط آمازون ارسال نشود، سفارش شما مستقیما توسط فروشنده انجام خواهد شد که همچنین خدمات مشتری را اداره می کند، مگر اینکه لیست فروشنده واجد شرایط برای آمازون Prime باشد. از آنجا که آمازون مستقیما در تکمیل فروش با فروشنده های شخص ثالث دخیل نیست، باید با فروشنده مستقل شخصا به طور مستقیم برای مسائل زیر تماس گرفته شود:

۱. بررسی وضعیت سفارش یا وضعیت حمل کالا.

۲. برنامه زمانی یا تغییر برنامه زمانی.

۳. لغو سفارش و بازپرداخت وجه.

۴. برگرداندن یک سفارش.

توجه داشته باشید که اگر لیست فروشنده برای آمازون Prime واجد شرایط باشد، خدمات مشتری آمازون هرگونه مساله مربوط به سفارش را بررسی خواهد کرد.

خرید از فروشندگان شخص ثالث آمازون

هنگامی که یک سفارش از یک فروشنده قرار داده می شود، شما می توانید سفارش خود را از حساب کاربری خود در مدت زمان ۳۰ دقیقه لغو کنید.

فروشندگان به سختی کار می کنند تا اطمینان حاصل شود که کالا برای تحویل در دسترس است، اما گاهی اوقات یک آیتم ذکر شده در زمان سفارش موجود نیست. اگر فروشنده نتواند اقلام خود را تحویل دهد، باید به سرعت وجه پرداختی را به شما بازپرداخت کند تا بتوانید یک سفارش جدید ثبت کنید.

پیشنهاد مطالعه : خرید لپ تاپ از آمازون

در حالی که اتمام موجودی ممکن است گاهی پیش آید، آمازون بر فروشندگان نظارت می کند که تا حد امکان این موارد کمتر رخ دهد. لطفا در نظر داشته باشید که در بعضی موارد ممکن است که کالایی که موجودی آن به اتمام می رسد، مجددا با قیمت اولیه موجود نشود.

خرید از فروشندگان شخص ثالث آمازون

فروشندگان می توانند قیمت های خود را برای مواردی که در آمازون به فروش می رسانند، به صورت دلخواه تنظیم کنند. قیمت اقلام مشابه یا یکسان از فروشندگان مختلف می تواند متفاوت باشد.

پیشنهاد مطالعه : کیبورد لیزری

در این مقاله درباره خرید از فروشندگان شخص ثالث آمازون صحبت شد.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]