خرید از سایت Everything5Pounds

معرفی سایت
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

خرید از سایت Everything5Pounds

Fiver London Limited یک کسب و کار تازه وارد است که در سال ۲۰۱۰ در انگلستان ثبت شده است. جالب است که همه چیز در این وب سایت ۵ پوند قیمت دارد. این یکی از سایت های مرجع و پیشرو در خصوص فروش لباس های مناسب و مد روز با قیمت های پنج پوند می باشد که توانسته است جایگاهی عالی را برای خود رقم زند. با خرید از سایت  Everything5Pounds می توانید لباس های مورد علاقه خود را با قیمت های مقرون به صرفه ای تهیه کرده و ظاهری شیک و به روز داشته باشید.

این یکی از سایت های پرفروش در حوزه لباس و مد می باشد که همواره با مدل ها و طرح های به روز شده و در سبک های مختلف، توانسته است از دیگر رقبای خود پیشی بگیرد. این قابلیت به مشتریان، تجربه خرید پیشرفته ای می دهد که در آن قادر به انتخاب محصولات مختلف هستند. از زمان آغاز به کار تا کنون در این سایت، لباس های مردانه و لباس هایی با سایز بزرگ علاوه بر لباس زنانه ارائه شده است که باعث شده است طرفداران این سایت بیش از همیشه باشد.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین فلش مموری از آمازون

در حال حاضر، بیش از یک میلیون مشتری در این سایت ثبت شده اندکه گواهی بر اعتباری است که این سایت به صورت مرحله ای کسب نموده است. سیاست قیمت گذاری معقول، همراه با لباس هایی با کیفیت عالی، شرایط ارزشمندی را در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ایجاد کرده است.

این مجموعه روابط بسیار خوبی با تولیدکنندگانی در سراسر جهان ایجاد کرده است و بدین ترتیب، قادر به فروش محصولات در بازارهای مختلف با قیمت مناسب است. این سایت متعهد است تا با ارائه بهترین خدمات، رضایت مشتری را دریافت کرده و با حاشیه سود پایین و کیفیت بالا خود را در بازار بی رقیب نماید.

خرید از سایت Everything5Pounds

شرایط بازگشت کالا

ظرف ۱۴ روز پس از خرید از سایت Everything5Pounds و دریافت سفارش خود، می توانید از طریق هر سرویس ارسال قابل پیگیری که انتخاب می کنید، اقلام را برای  این سایتارسال کنید. به یاد داشته باشید که رسید ارسال نگه دارید. توجه به این نکته ضروری است که اگر اقلام متناسب با شرایط شما نیستند، باید هزینه ارسال مجدد را تأمین کنید.

مواردی که شامل بازگشت کالا می شود، شامل مغایرت در مشخصات، نامناسب بودن آن و یا انتخاب اشتباه مدل و یا اندازه می باشد. توجه داشته باشید که کالا را باید در بسته بندی اصلی و بدون آسیب دیدگی در هنگام ارسال و حمل، ارسال نمایید.

هنگام بازگرداندن اقلام، به نسخه ای از برگه سفارش، که به همراه ارائه محصول تحویل شده است،  نیاز خواهد بود و اگر برگه سفارش خود را ندارید، می توانید نامه ای را در بسته برگشتی خود ارائه دهید و شماره سفارش و نام خود را به همراه آدرس و تلفن در آن وارد کنید.

لطفا توجه داشته باشید که به دلیل بهداشت اگر برچسب بهداشتی از روی لباس برداشته شده باشد و در بسته بندی اصلی خود نباشد و برچسب های آن سالم نباشد، این شرکت به هیچ وجه بازگشت لباس را قبول نمی کند. هنگامی که بسته عودت داده شده به شرکت می رسد طی سه الی پنج روز کاری، توسط تیم بازگشت پردازش می شوند.

توصیه می شود که هنگام خرید از سایت  Everything5Pounds تمام دقت و توجه خود را در خصوص سفارش انجام دهید تا مجبور به انجام روند بازگشت کالا نباشید.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین مکمل های غذایی کودک از آمازون

درباره شرکت

در سایت Everything5Pounds طیف گسترده ای از لباس های مد با قیمت پایین به فروش می رسد. برخی از آن ها مارک های قدیمی بوده و برای جلوگیری از شناسایی مارک ها، برچسب ها برداشته شده است. بقیه آن عمدتا لباس، کفش و لوازم جانبی غیر مارک است.

لباس هایی نیز با مارک هایی با قیمت متوسط ​​مانند River Island ، ASOS ، Zara ، Next ، Topshop ، Vero Moda ، Berskha ، Marks & Spencer است. آنها به طور کلی مدل های فصل گذشته هستند، اما گاهی اوقات نیز فروش در فصل جاری را می توانید در این سایت پیدا کنید. این محصولات عمدتا خوب ساخته شده اند و برچسب قیمت ۵ پوند معمولاً ارزش بسیار خوبی برای آن هاست.

لباس ها و کفش های بدون مارک از لحاظ اندازه و کیفیت بسیار متغیر هستند، اما ماهیت نحوه عملکرد هنگام خرید از سایت  Everything5Pounds به این گونه است که گفته نمی شود که کالایی غیر مارک نیز وجود دارد. فروشگاه مجاز نیست به شما توضیحی داده و یا قیمت اصلی چقدر بوده است. برخی از آنها با وجود آن که مدل های قدیمی هستند، هنوز هم ارزش خوبی دارند.

خرید از سایت Everything5Pounds

خرید از سایت

همانطور که می توانید تصور کنید، برای تهیه چیزهای خوب باید با دقت خرید کنید. برخی از موارد موجود در سایت دارای تصاویر واضح و متعددی هستند که به راحتی می توانید اندازه، تناسب، رنگ و کیفیت آن ها را مشاهده کنید. اما در خصوص برخی دیگر این گونه نبوده و این کار را بیشتر مشکل می کند. نکته ای که می تواند به شما کمک کند این است که بسیاری از لیست ها دارای نظرات کاربران هستند. بنابراین ارزش دارد که برای خواندن آنها وقت بگذارید.

پیشنهاد مطالعه : بهترین لپ تاپ های مخصوص بازی در سال ۲۰۲۱

فرآیند سفارش و تحویل

پس از آن که با دقت سفارش خود را انتخاب کردید، وقت آن است که آن ها را به سبد خرید خود اضافه نمایید. هنگام خرید از سایت  Everything5Pounds خواهید دید که با فرآیند بسیار ساده ای روبرو بوده و به آسانی و با قیمتی مناسب می توانید محصولات مورد نیاز خود را خرید کنید. به طور معمول بین دو الی سه روز طول می کشد که کالای شما آماده سفارش می شود و متناسب با کشوری که هستید، ارسال آن بین دو الی چهار هفته طول می کشد.

توجه داشته باشید که می توانید برای خرید از این سایت زیبا و کاربردی، از خدمات زاکولا بهره مند شوید. کارشناسان زاکولا ضمن ارائه مشاوره های لازم در این خصوص، می توانند مراحل خرید شما در این سایت را کامل کرده و آن را نهایی نمایند.

همچنین برای پرداخت ارزی محصولاتی که سفارش داده اید می توانید از خدمات پرداخت زاکولا استفاده کنید. زاکولا فاکتور خرید شما را با پی پال پرداخت کرده و کالای خریداری شده را به ایران منتقل نموده و به آدرسی که اعلام نموده اید، تحویل خواهد داد.

در صورتی که هنگام خرید از سایت  Everything5Pounds بتوانید با دقت سفارش خود را تعیین کنید و از بابت سایز، رنگ و طرحی که انتخاب کرده اید مطمئن شده و به خوبی بازخوردهای مشتریان را مطالعه کنید، خواهید توانست در کوتاه ترین زمان، از زیبا ترین طرح ها و مدل های این سایت بهره مند شده و سفارش خود را در بسته بندی بسیار مناسب تحویل بگیرید.

در صورتی که هنگام تحویل کالا با مساله ای برخورد کردید و اشکالی را در لباس یا کفش تحویلی مشاهده می کنید، لازم است که بخش خدمات و پشتیبانی این سایت تماس گرفته و شرایط را توضیح دهید. در این حالت شرکت، برای بازگشت رایگان محصول اقدام کرده و مبلغ پرداختی شما را بدون تاخیر پرداخت خواهند کرد.

خرید از سایت Everything5Pounds

مزایای خرید

هنگام خرید از این سایت، به مزایای بسیار جالبی دست خواهید یافت. شما لباس و لوازم ارزان قیمتی را خرید می کنید که عمدتا ارزش بالایی دارند. همچنین فرصتی برای دریافت مارک های متوسط و ​​گران را با هزینه بسیار کمتر و تخفیف های بزرگ دارید. همچنین به صورت مداوم محصولات به روز شده و مدل های جدیدی به آن اضافه می شود.

پشتیبانی این سات کارآمد و مودبانه بوده و مشکلات ایجاد شده در کوتاه ترین زمان ممکن حل خواهد شد. همچنین این یک روش فوق العاده و مقرون به صرفه برای تازه سازی کمد لباس یا داشتن تنوع لباس خواهد بود. مدت زمان ارسال بسیار سریع بوده و روند بازپرداخت ها در کوتاه ترین زمان ممکن می باشد.

این یک سایت کاربرپسند بوده و کار با آن و پیمایش و انتخاب سفارشات بسیار آسان می باشد. شما می توانید برای خرید از سایت  Everything5Pounds از طیف شگفت انگیزی از کفش و انواع لباس ها بهره مند شوید و این درحالی است که همه چیز را می توانید با پنج پوند خرید کنید.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین کرم های مراقبتی پوست از آمازون

در صورتی که برای خرید از این سایت عجله ندارید، می توانید با کمک و همراهی کارشناسان زاکولا ، برای خرید انواع لباس و کفش در مدل هایی جذاب و با کیفیت، اقدام کرده و آن را در آدرس ایران تحویل بگیرید. زاکولا در مدت زمانی مناسب، برای تکمیل خرید شما و ارسال به ایران بدون هیچ گونه آسیب دیدگی و خرابی محصول، اقدام خواهد نمود.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]