خرید از آمازون ژاپن

آمازون
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

خرید از آمازون ژاپن

در صورتی که از جمله افرادی هستید که خرید آنلاین از سایت های فروشگاهی خارجی را دنبال می کنید و در مزایده های آن ها شرکت می کنید، به حتم خرید از آمازون ژاپن نیز برایتان جذاب بوده و شرایط خاص و قیمت های مناسب آن، می تواند توجه شما را به خود جلب نماید.

در آمازون ژاپن خواهید توانست بسیاری از کالاها را با قیمت هایی متفاوت با دیگر کشورها داشته باشید زیرا برخی از این کالاها به شکل انحصاری تنها در کشور ژاپن با قیمت هایی کمتر ارائه می شود که از آن میان می توان به کنسول های بازی اشاره کرد.

جالب است بدانید که در کشور ژاپن فروشگاه های اینترنتی زیاد و متنوعی درحال فعالیت است که اغلب در داخل ژاپن خدمات خود را ارائه می دهند. اما کاربران ایرانی می توانند با خرید از سایت فروشگاهی آنلاین آمازون، کالا و سفارش خود را پس از پرداخت، کمتر از یک ماه در ایران تحویل بگیرند.

پیشنهاد مطالعه : خرید لپ تاپ از آمازون

البته در برخی از مواقع خرید از ژاپن دارای پیچیدگی های خاصی نیز می شود. بخصوص در مزایده ها و زمانی که زبان انگلیسی به کار برده نمی شود. در صورتی که قصد خرید از آمازون ژاپن را دارید، می توانید با زاکولا تماس گرفته و با کمک کارشناسان مجرب زاکولا، خرید خود را نهایی کنید.

خرید از آمازون ژاپن

ارسال کالا از ژاپن به ایران

در برخی از مواقع، کاربران کالایی را که مدنظر دارند، در سایت های معتبر ژاپنی مانند آمازون و یا راکوتن یافته اند، اما از آنجایی که راه مناسبی برای دریافت سفارش خود در ایران نمی یابند، از خرید منصرف شده اند. از همین رو زاکولا موقعیتی را ایجاد کرده است که کاربران بتوانند بدون محدودیتی به ساده ترین روش، خرید خود را انجام داده و سفارش خود را در آدرس ایران دریافت کنند.

شما می توانید خرید خود را در سایت آمازون ژاپن، انجام داده و مراحل آن را کامل نمایید و سپس با کمک زاکولا، محصول را در ایران تحویل بگیرید. و یا آن که کلیه پروسه خرید را به کارشناسان زاکولا بسپارید و کمتر از یک ماه محصول سفارش داده شده خود را در ایران دریافت کنید.

خرید آنلاین کالا از آمازون ژاپن و تحویل در ایران

لازم به ذکر است که ژاپن به جهت شرایط استراتژیکی که دارد و به عنوان یکی از قدرت های دیجیتال در دنیا شناخته می شود در خصوص ارائه جدیدترین تکنولوژی و فناوری ها پیشرو بوده است. بنابر این می توان محصولاتی در این حوزه را با قیمتی مناسب و کیفیتی عالی از آمازون ژاپن تهیه نمود. این کار را می توانید با کمک زاکولا انجام دهید. کارشناسان زاکولا سفارش شما را نهایی کرده و پرداخت ارزی خریدتان را انجام داده و مقدمات ارسال کالا به ایران را مهیا می نمایند.

پیشنهاد مطالعه : خرید گوشی از آمازون

شاید بتوان گفت که سایت فروشگاهی آمازون ژاپن، از کامل ترین و جذاب ترین سایت های فروشگاهی در دنیا به شمار آمده و وجود فناوری های نوین و به روزترین گجت ها و کنسول های بازی، آن را در میان بسیاری از کاربران محبوب کرده است.

خرید از آمازون ژاپن

مراحل خرید از آمازون ژاپن

در صورتی که می خواهید از سایت آمازون ژاپن خرید نمایید، ابتدا باید در این سایت برای خود حساب کاربری ایجاد کنید. با ثبت نام در سایت آمازون ژاپن، باید گزینه  account & list را انتخاب نموده و در قسمت new customer  آدرس ایمیل و پسورد خود را وارد کرده و به عضویت این سایت درآیید.

یکی از مهم ترین مواردی که هنگام خرید محصول اینترنتی باید مد نظر داشت، انتخاب صحیح و بررسی کامل کالاست. بنابر این لازم است که به خوبی بدانید در سایت آمازون ژاپن، چگونه کالای خود را بیابید. برای یافتن کالای مورد نظرتان، ابتدا می توانید گزینه های خود را فیلتر کرده و جستجوی محدودتری را داشته باشید تا سریع تر به کالای دلخواهتان برسید. سرچ خود را محدود کنید و فقط در بخش مورد نظر دنبال کالا بگردید.

این امکان برای شما وجود دارد که با انتخاب Department‌ به بخش های مختلف سایت آمازون ژاپن دسترسی داشته باشید و بتوانید جستجوی کامل تری را انجام داده و تمامی مشخصات و نکات مهم محصولات را مشاهده کنید و سپس با بررسی کامل تر، انتخابی مناسب داشته باشید. بدین ترتیب خرید شما از آمازون با خاطری آسوده خواهد بود.

انتخاب کالا در سایت آمازون ژاپن

هنگامی که روی تصاویر کالاها کلیک می کنید، می توانید شکل ظاهری، ساختار و ابعاد محصولات را نیز مشاهده نمایید. سپس در قسمت بالایی محصولات ، مشخصات و نام فروشنده کالا را می توانید بررسی و مطالعه کنید. ضمن آن که این امکان برای شما وجود دارد که فروشنده های دیگری که همان کالا را ارائه می دهند را نیز جستجو کرده و بررسی کنید.

به خاطر داشته باشید کالاهای ارائه شده در سایت آمازون ژاپن، دارای مشخصات، رنگ، اندازه و جنس متفاوتی هستند و شما می بایست مطابق با ویژگی هایی که مد نظر دارید، از میان آن ها انتخاب کرده و قیمت های آن را مقایسه نمایید.

پیشنهاد مطالعه : خرید کفش از آمازون

همچنین در این سایت، محصولات به شکل نو و دست دوم ارائه شده و فروخته می شوند. بنابر این در صورتی که می خواهید از میان کالاهای دست دوم سایت آمازون ژاپن، کالایی را انتخاب نمایید، لازم است که به خوبی مشخصات فروشنده و نظرات مشتریان گذشته را بررسی کنید. تا با خیالی آسوده اقدام به خرید آن ها نمایید. توجه داشته باشید کالاهای دست دوم، امکان عودت یا تعویض ندارند.

خرید از آمازون ژاپن

پرداخت کالای خریداری شده در سایت آمازون ژاپن

هنگامی که محصول خود را انتخاب کردید، آنرا به سبد خرید خود در سایت بیافزایید. پس از نهایی شدن خرید و صدور صورتحساب، زمان آن است که آدرس تحویل کالا و نحوه پرداخت را نیز کامل کنید.

پیشنهاد مطالعه : خرید کیندل

در صورتی که کارت اعتباری ارزی مانند مسترکارت و ویزاکارت دارید، می توانید به صورت مستقیم، پرداخت خود را انجام داده و سفارش خود را تحویل بگیرید. اما اگر نیاز به تهیه کارت اعتباری ارزی دارید می توانید از طریق زاکولا آن را تهیه نمایید. ضمن آنکه برای تحویل سفارش خود در ایران، به دلیل تحریم های موجود، می توانید از خدمات زاکولا بهره گرفته و بدون هیچ نگرانی، از خرید از آمازون ژاپن لذت ببرید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

شما هم در مورد این مطلب نظر دهید

علی نامور

خوب

۴/۸

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]