تاریخ انتشار : ۱۳۹۶,بهمن,۱۱

خرید آنلاین روز ولنتاین

نویسنده : مدیر سایت

خرید آنلاین روز ولنتاین

خرید آنلاین روز ولنتاین : بر اساس اطلاعاتی که از تجزیه و تحلیل اطلاعات شرکت تجارت الکترونیک Slice Intelligence گرفته شده است، جواهرات یکی از محبوب ترین هدایای روز ولنتاین برای خریداران آنلاین است.

تجزیه و تحلیل فروش در چهار دسته شامل جواهرات، شکلات، عروسک و گل انجام شده است. Slice می گوید جواهرات ۵۴ درصد از فروش آنلاین ۱۴ فوریه ۲۰۱۷ را به خود اختصاص داده بوده است.

با این حال، خرید غالب در آخرین لحظه، خرید گل بوده است. در روز ۱۳ فوریه، ۵۷ درصد از فروش آنلاین در میان این چهار دسته مذکور به فروش گل اختصاص داشته است، لازم به ذکر است که در سراسر ماه فوریه فروش گل ۳۲ درصد از کل فروش آنلاین در میان چهار دسته ذکر شده را به خود اختصاص داده بوده است.

کن کاسار، تحلیلگر اصلی Slice Intelligence می گوید:” از آنجا که گزینه های زیادی برای تحویل فوری یا تحویل در روز بعد برای گل وجود دارد، این دسته به طور منحصر به فرد در آخرین لحظات به اوج فروش خود می رسد. “

پیشنهاد مطالعه : خرید کفش از آمازون

۱۳ فوریه روز اوج خرید نه تنها برای گل بلکه برای تمام هدایای روز ولنتاین در ماه فوریه است. کاسار می گوید: این تعویق، برای خریداران مزیتی دارد، زیرا هنگامی که روز ولنتاین نزدیک می شود، فروشندگان تمایل بیشتری به فروش مجصولات خود حتی با قیمت پایین تر خواهند داشت.

کاسار می گوید: ” برای خریدارانی که تا آخرین لحظه برای خرید منتظر می مانند، احتمال پرداخت هزینه های بالای حمل و نقل افزایش می یابد”. “از آنجایی که هزینه ی حمل و نقل به هزینه ی کالا افزوده می شود، این طور به نظر می رسد که مبلغی که صرفه جویی شده است در واقع جبران می شود.”

خریداران در تاریخ ۱۳ فوریه برای گل به طور متوسط ۴۸.۸۶ دلار هزینه کرده اند، که در مقایسه با میانگین ۳۸.۵۳ دلار در روزهای ۱-۱۲ فوریه، حدود ۲۷ درصد افزایش را نشان می  دهد. با توجه به گفته های Slice، فروش جواهرات در روز ۱۳ فوریه به مبلغ متوسط ۶۰.۹۱ دلار رسید، که در مقایسه با ۵۰.۵۰ دلار برای سفارشات ارسال شده در ۱-۱۲ فوریه، تقریبا ۲۱ درصد افزایش داشته است. فروش آنلاین در این دسته ها پس از روز ولنتاین کاهش یافت، و خرید آنلاین بین ۷/۱۶ تا ۲۱/۷ درصد کمتر از متوسط این محصولات بوده است.

پیشنهاد مطالعه : خرید لپ تاپ از آمازون

در اینجا چگونگی صرف هزینه محصولات روز ولنتاین از ۱ تا ۲۱ فوریه ۲۰۱۷ نشان داده شده است.

مصرف کنندگان به طور متوسط ۱۰.۴۷ دلار برای سفارش شکلات به صورت آنلاین در روزهای ۱-۱۴ فوریه هزینه کردند، در مقایسه با میانگین ۸.۲۰ دلار که به صورت آنلاین در روزهای ۱۵ تا ۲۸ فوریه صرف شکلات کردند.

خرید آنلاین روز ولنتاین

 

پیشنهاد مطالعه : خرید گوشی از آمازون

برای گل، مصرف کنندگان در۱ تا ۱۴ فوریه، ۳۹.۴۳ دلار در مقایسه با ۳۱.۷۷ دلار در روز ۱۵ تا ۲۸ فوریه هزینه کردند.

خرید آنلاین روز ولنتاین

برای جواهرات، مصرف کنندگان در ۱-۱۴ ماه فوریه متوسط قیمت ۵۱.۵۱ دلار در مقایسه با ۴۲.۸۲ دلار در ۱۵- ۲۸ فوریه پرداخت کردند.

خرید آنلاین روز ولنتاین

بررسی های Slice از فروش آنلاین بر اساس تجزیه و تحلیل رسید های ایمیل یک پنل از ۵ میلیون مشتری آنلاین استوار است. این مطالعه فروش توسط اپلیکیش ها را شامل نمی شود. Slice هر موردی که به عنوان طلا و جواهر، گل و شکلات درون رسید الکترونیکی ثبت شده است تجزیه و تحلیل کرده و هزینه ها را به صورت روزانه برای ماه فوریه تعیین کرده است.

پیشنهاد مطالعه : کیبورد لیزری

طبق یک نظرسنجی جدید که از ۱۰۰۸ بزرگسال در ماه ژانویه ۲۰۱۸ توسط شرکت Propeller Insights از طرف سایت کوپن eBates انجام شده است، ۲۱ درصد از مصرف کنندگان ایالات متحده اظهار داشته اند که امسال گل را به صورت آنلاین خریداری خواهند کرد.

در این مقاله درباره خرید آنلاین روز ولنتاین صحبت کردیم.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود