تاریخ انتشار : ۱۴۰۰,بهمن,۲۸

خدمات وب آمازون (AWS)

نویسنده : تیم محتوا

خدمات وب آمازون (AWS)

خدمات وب آمازون : وقتی یک هنرمند از ابزارهای یادگیری ماشینی استفاده می کند چه چیزی ممکن می شود.

شاید اولین لامپی که به طور عمومی در پایتخت ایالات متحده روشن شد، در ساختمان هنر و صنایع موسسه اسمیتسونیان برای مراسم تحلیف رئیس جمهور جیمز گارفیلد بود. نمایش اختراع ادیسون مخاطبان را شگفت زده کرد و ساختار مطلق تمدن را از آن روز به بعد تغییر داد. یک قرن و نیم بعد، معمار و طراح، سوچی ردی، در همان فضا، یک مجسمه دو طبقه پر از نور با عنوان من + تو ساخته است.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین اتوی مسافرتی

به سفارش خدمات وب آمازون (AWS)، بازدیدکنندگان یک عبارت واحد را بیان می کنند، آینده من است و سپس جای خالی را با یک کلمه پر می کنند. کل عبارت شنیده شده توسط قطعه است. با استفاده از یادگیری ماشینی آمازون (ML) و سیستم‌های تشخیص زبان، کد مجسمه، با نمایش فیزیکی رنگ و نور جنبشی پاسخ می‌دهد که آن تصورات بیان شده از آینده را بیان می‌کند. من + تو، ما را به روش‌های کاملاً جدیدی برای استفاده از یادگیری ماشین راهنمایی می‌کند و این نمونه‌ای از امکاناتی است که هنگام برخورد فناوری و هنر ارائه می‌شود.

خدمات وب آمازون (AWS)

سوامی سیواسوبرامانیان، که سرپرستی یادگیری ماشینی در AWS را بر عهده دارد، با سوچی ردی به بحث درباره کار او و آینده هنر و یادگیری ماشین پرداخت. او می گوید، خوب، من یک فرد خوش بین هستم و می خواستم مطالعه کنم که چگونه با تکنولوژی واقعاً در حال تکامل هستیم. من می‌خواهم در جایی به فناوری فکر کنم که واقعاً از ما انسان‌های بهتری بسازد.

این باید در مورد مردم باشد که بتوانند احساسات خود را در مورد آینده بیان کنند. در تمام کارهایم، چه معماری و چه طراحی، معتقدم فرم باید به دنبال احساس باشد. وقتی بتوانیم احساسات خود را در دنیا بیان کنیم، می توانیم بر جهان تأثیر بگذاریم تا به ما کمک کند تا افراد بهتری شویم. درباره همین داشتم فکر می کردم.

این تلاقی فن آوری با هنر است. من مجذوب این هستم که بدانم چگونه هنر و طراحی و مهندسی صنایع را با هم ترکیب کردید. برای ساخت این چه چیزی لازم بود؟ من نیاز داشتم که بفهمم چگونه آن شی دوبعدی را به سه بعدی ترجمه کنم و به آن قلب احساسی بدهم.

پیشنهاد مطالعه :خرید بهترین مارک های مداد رنگی

طی دو سال گذشته، کار با تیم خدمات حرفه ای در AWS، روند شگفت انگیزی داشته است. کار کردن با آنها بسیار خوب بوده است. من بدون دانش واقعی از نحوه عملکرد هوش مصنوعی شروع کردم. من با یک نقاشی شروع کردم و آن را در فضا تجسم کردم. من با قد و اندازه کار کردم و اینکه چه احساسی باید داشته باشد و کیفیت تعامل باید چگونه باشد. سپس، باید بفهمم که چگونه آن شی دو بعدی را به سه بعدی ترجمه کنم و به آن این قلب احساسی بدهم.

خدمات وب آمازون (AWS)

برای کار با تیم شما و تیم برنامه نویسی من، ما واقعاً به این موضوع نگاه کردیم که چگونه می توانیم صدا را دریافت کنیم و آن را به نور تبدیل کنیم و آن نور را به ماندالایی تبدیل کنیم که مخصوصاً منحصر به فرد و مخصوص شخصی است که با آنها صحبت می کند. مجسمه، صدا و احساسات ما را درک می کند.

وقتی برای اولین بار در مورد کار صحبت کردم، تیم مهندسی کمی گیج بودند. ما دوی سرعت نداشتیم. من از آنها یاد گرفتم و آنها هم از ما یاد گرفتند. آنها باید با آن روان و راحت باشند. همچنین مهندسی فیزیکی آن، پر کردن این فضا با نور همراه بود. گرفتن انرژی صدا و تبدیل آن به انرژی نور واقعاً کاری بود که می خواستم انجام دهم. و من می خواستم آن را ارگانیک کنم. می‌خواستم شبیه یک موجود زنده باشد، نه چیدمان نقطه‌ها را انجام دهیم.

تا به امروز هیچ هنرمندی نشنیده بودم که بگوید تیم کدنویسی داشته است. اما این هنر از نظر میزان مهندسی و طراحی بسیار جذاب است. از کابل های نوری، ماندالا و تبدیل آن به موتوری که گوش می دهد و می فهمد و آن را به نور تبدیل می کند. این یک ترکیب عالی است.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین جاروهای رومیزی

متوجه خواهید شد که به شکل یک لینگام و نوعی حضور در فضا است که من فکر می‌کردم مهم است، زیرا ما دیدگاه‌های فردی خود را از آینده به آن می‌گوییم، چیزی که من اینجا نام می‌برم، ابر یا پایگاه است. اما بخش توتمیک مرکزی همه اینها را کنار هم می گذارد. این یک رکورد از تمام تصورات ما از آینده ایجاد می کند. چگونه همه ما با هم در حال تکامل هستیم. رویای ما این است که آن را در روز و سال برش دهیم و آن را ادامه دهیم تا ببینیم چگونه تغییر می کند.

در این مقاله درباره خدمات وب آمازون (AWS) صحبت شده است.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود