تاریخ انتشار : ۱۳۹۹,دی,۰۱

خبر در حوزه فروشگاه اینترنتی ای بی

نویسنده : تیم محتوا

ebay news 01 zakoola.com 02

خبر روز از ایبی

حمایت های فروشنده برای تأخیرهای حمل و نقل و تأثیرات طوفان برف شمال شرقی تمدید شده است. تأخیر بیشتر در حمل و نقل، پیچیده تر شده است و طوفان زمستانی بزرگ شمال شرقی را در برگرفته است و می تواند برخی از ارسال ها را تحت تأثیر قرار دهد.

ایبی به طور مستمر شبکه های شرکت مخابراتی، عملکرد حمل و نقل را رصد می کند و همچنین مسیرهای نامساعد جوی را دنبال می نماید و آن دسته از فروشندگانی که ممکن است تحت شرایط شدید هوا قرار بگیرند، تدابیری منظور کرده است.

همچنین ایبی تاریخ تخمین زده شده را تمدید کرده و زمان بیشتری را برای ارسال تمامی محصولات، برای همه فروشندگان منظور نموده است. این زمان اضافی برای اولین ارسال حمل فیزیکی از تاریخ ۱۵ نوامبر تا پایان سال برای معاملات اعمال می شود. از آنجا که دوره ارزیابی استانداردهای آخر هفته دسامبر است، اما در صورت لزوم تا اواسط ماه نوامبر بررسی و تنظیم خواهد کرد.

ایبی در خصوص نحوه محافظت از خریدها و تجارت انجام شده در این مدت، تصدیق می کند که در صورت بروز هر یک از موارد زیر، محصولات خریداری شده به موقع ارسال شده اند :

تحقیقات نشان می دهد که یک ارسال فیزیکی در هر زمان از زمان مدیریت اعلام شده، اسکن می شود. از ۱۵ نوامبر، این موضوع شامل ۲ روز اضافی از زمان استاندارد است که در لیست های فروشندگان متعهد شده اند تا تأخیرهای طولانی را تأمین کند.

خریدار در هنگام ارسال بازخورد به موقع کالای مورد نظر بله را پاسخ می دهد.

رهگیری اسکن تحویل را در آخرین تاریخ تحویل برای سرویس حمل و نقل انتخاب شده نشان می دهد.

حتی در مواردی که خریدار تخمین تحویل سریع تری را ببیند، اگر محموله تا آخرین روز برای سرویس حمل برسد، به موقع در نظر گرفته می شود. به عنوان مثال، اگر شما از یک سرویس حمل و نقل استاندارد با زمان تحویل ۱-۵ روز به علاوه مدت زمان اعلام شده ۲ روز استفاده می کنید، کالا باید در ۷ روز کاری وارد شود. اگر بسته شما در این مدت هر زمان تحویل داده شود، تشخیص داده می شود که به موقع حمل کرده اید.

Ebay به طور خودکار هرگونه نقص و بازخورد منفی مرتبط را برای پرونده های مورد دریافت نشده  در شرایط ذیل برطرف می کند.

-ردیابی بارگذاری شده و قبل از باز شدن پرونده از طریق شرکت مخابراتی، تحویل اسکن فیزیکی دارد.

-اسکن تحویل نشان می دهد پس از بسته شدن پرونده، مورد تحویل داده شده است.

علاوه بر این، این موارد بر رتبه بندی معیارهای خدمات فروشنده  تاثیری نخواهد داشت.

ایبی به بررسی و ارزیابی زمان و تأخیرهای حمل و نقل شرکت مخابراتی ادامه داده و در صورت لزوم تنظیماتی را انجام خواهد داد تا در شرایط موجود بهترین خدمات خود را ارائه نماید.

در صورتی که قصد خرید از ایبی و دیگر فروشگاه های خارجی را دارید، می توانید از خدمات زاکولا بهره بگیرید.

 از بین تمام لحظات قابل توجه خرید که در طول سال رانندگی و پشتیبانی می کنیم، یکی از مشهورترین روزهای فروش eBay دوشنبه سبز است. سبز به طور سنتی به عنوان ارزش و تخفیف ایبی به خریداران و همچنین افزایش فروش در پایان تعطیلات برای فروشندگان خود است.

در واقع این اصطلاح را در سال ۲۰۰۷ به منظور گرامیداشت روز شلوغ ترین لحظه خرید تعطیلات در این فصل دوشنبه دوم دسامبر  ایجاد کرده و بقیه صنعت خرده فروشی از آن زمان تاکنون تقریباً در دوشنبه سبز تجمع کرده است.

از نظر تاریخی، دوشنبه سبز برای فروشندگان ، به عنوان یکی از پنج روز فروش سال است. ایبی از خریداران انتظار دارد که از لیست محصولات مورد نیاز خود، به جستجوی مواردی در طیف وسیعی از شرایط، قیمت ها و دسته ها بپردازند که در eBay بهترین رشد را دارند .

به مناسبت این روز، ایبی معاملات و محصولات ویژه ای را ارائه می دهد که دامنه دسته ها و کالاها را در اختیار خریداران قرار می دهد، با یک لیست هدایت شده توسط روند خریدهایی که از ماه های منتهی به الان مشاهده کرده است.

 در ۱۴ دسامبر، از ساعت ۵ صبح PT  خریداران eBay شروع به دیدن تبلیغات تا ۵۰٪ تخفیف در دسته هایی مانند ابزار قدرت، به روزرسانی خانه، فناوری و مد و لوازم جانبی کردند. برای دیدن نحوه نمایش ایبی، یک عکس فوری از تجربه ارائه شده به خریداران در eBay.com/deals وجود دارد.

باید اضافه شود که اصطلاح “سبز” در سال ۲۰۲۰ مفهوم دیگری به خود گرفته است. یک روند بزرگ در سال جاری است که خواه این نتیجه هزینه های تعطیلات با ارزش باشد یا تغییر جهت هدایای پایدار باشد، کالاهای نوسازی شده در دسته بندی های جدیدی واقع شده است.

اکنون شاهد رشد فروش نوسازی شده در طول سال بوده و فقط در ۵ هفته گذشته شاهد جهش ۱۷۰ درصدی فروش نسبت به هفته قبل بوده ایم . دسته جدید مرمت شده که ماه گذشته راه اندازی شد و شامل مواردی است که توسط سازنده به طور حرفه ای بازرسی، تمیز و بسته بندی می شود و شامل دو سال ضمانت و ضمانت استرداد پول است، از ماه گذشته در حال منفجر شدن است.

سرانجام حمل و نقل در این فصل مورد توجه ایبی قرار گرفته است و سخت تلاش می کند تا با تاخیرهای شرکت پست چالش ها را کاهش دهد. ایبی تاریخ تحویل تخمینی و ارتباطات خریدار را به روز کرده است تا شرایط منحصر به فرد این فصل را منعکس کند، اما همچنین اطمینان می دهد که تحویل دیرهنگام تا زمانی که لیست انتظار داشته باشد بر رتبه بندی فروشنده تأثیر نخواهد گذاشت

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود