تاریخ انتشار : ۱۴۰۰,اردیبهشت,۲۵

جف بلکبرن مدیر اجرایی دیرینه آمازون

نویسنده : تیم محتوا

news online shopping zakoola.com 02

جف بلکبرن مدیر اجرایی دیرینه آمازون، پس از وقفه ای کوتاه برای رهبری واحد سرگرمی جدید بازگشت.

جف بلکبرن، مدیر اجرایی دیرینه آمازون، فقط چند ماه پس از عزیمت وی ​​و گذراندن پنج هفته در یک شرکت سرمایه گذاری سیلیکون، به غول فناوری سیاتل بازگشت. اندی جاسی مدیر عامل آمازون که در اواخر امسال جایگزین جف بزوس خواهد شد، این خبر را به اشتراک گذاشت.

بلکبرن، دامپزشک ۲۲ ساله آمازون که یکی از معاونین برتر بزوس بود، یک سازمان جدید Global Media & Entertainment را رهبری خواهد کرد که شامل Prime Video و Amazon Studios ، Music ، Podcasts / Wondery ، Audible ، Games و Twitch خواهد بود. او فعالیت خود را از ۷ ژوئن شروع می کند.

جاسی در ایمیل نوشت: علاقه Jblack به بازگشت به آمازون فرصت خوبی را برای ما ایجاد کرد تا مشاغل سرگرمی خود را در یک سازمان تحت رهبری که آنها را به خوبی می شناسد، ترکیب کنیم. اغلب اوقات، بهترین زمان برای ایجاد تغییرات سازمان زمانی است که اوضاع به خوبی پیش می رود. خوشبختانه هر یک از این مشاغل در مسیر بسیار مثبتی قرار دارند.

جاسی افزود: ما معتقدیم که گردهم آوردن آنها به ما کمک می کند تا با سرعت، انسجام و از طریق چندین رسانه، محصولات نوآورانه تری برای سازندگان ایجاد کنیم. آمازون در سال ۲۰۲۰ یازده میلیارد دلار صرف محتوای ویدیویی و موسیقی کرده است در حالی که این رقم ۷.۸ میلیارد دلار بوده است. این شرکت از بازوی رسانه ای خود برای کمک به افزایش ارزش عضویت نخست خود استفاده می کند.

وقتی بزوس از سمت مدیرعاملی کناره گیری کرده و رئیس اجرایی شود، بلکبرن به بزوس و سپس به جاسی گزارش خواهد داد. بلکبرن ۵۱ ساله در فوریه اعلام بازنشستگی از آمازون کرد. او سپس در یک شرکت سرمایه گذاری Bessemer Venture Partners شرکت کرد  که مدت کوتاهی بود.

هفته گذشته سخنگوی بسمر گفت: ما هدف او برای بازگشت به یک نقش عملیاتی را درک می کنیم و برای او بهترین آرزوها را داریم. بلکبرن به عنوان یک شریک خاص محدود در بسمر به یک نقش مشاوره جدید تبدیل شد. در یادداشت شرکتی که هنگام ترک بلاکبرن از آمازون در فوریه به اشتراک گذاشته شد، بزوس نوشت: من پیش بینی می کنم جف در نقش جدیدش به همان اندازه که در همه نقش هایش در آمازون بازی کرده است، به همان اندازه شگفت انگیز باشد.

بلکبرن ، که در دارتموث و استنفورد حضور داشت، از سال ۲۰۲۰ شروع به کار یک ساله کرد. ارتباط او با آمازون از زمانی شروع شد که وی یک بانکدار سرمایه گذاری کوچک در Deutsche Bank بود و برای کار در IPO آمازون منصوب شد.

بلکبرن در طول بیش از ۲۱ سال فعالیت فعال در این شرکت، مشاغل اصلی را از جمله فروش شخص ثالث آمازون، Prime Video ، Amazon Music و Amazon Advertising هدایت کرد و در کنار Bezos در ابتکارات مهم تجاری کار کرد.

مایک هاپکینز ، SVP آمازون ویدئو و استودیو و عضو تیم رهبری ارشد آمازون، به بلکبرن گزارش خواهد داد. بدین ترتیب می نویسد من می خواستم این خبر خوب را به اشتراک بگذارم که جف بلکبرن تصمیم گرفته است به عنوان SVP یک سازمان جهانی رسانه و سرگرمی جهانی که شامل Prime Video و Amazon Studios ، Music ، Podcasts / Wondery ، Audible ، Games و Twitch باشد، به آمازون بازگردد.

بسیاری از شما Jblack را از زمان حضورش در این شرکت می شناسید. وی در سال ۱۹۹۸ پس از کمک به راهنمایی شرکت از طریق IPO در بانک به آمازون پیوست. او در طول دو دهه ساخت و سازهای زیادی انجام داد، از جمله بازار ۳P ، تبلیغات ، آمازون استودیو / Prime Video ، موسیقی ، A9 / جستجو و سازمان Corp Dev را می توان نام برد.

علاقه Jblack به بازگشت به آمازون فرصت خوبی را برای ما ایجاد کرد تا مشاغل سرگرمی خود را در یک سازمان واحد تحت رهبری که آنها را به خوبی می شناسد، ترکیب کنیم. استودیوی آمازون اخیراً ۱۲ بار نامزد اسکار شد و ۲ جایزه را برنده شد.

Prime Video در سال گذشته ۱۷۵ میلیون عضو اصلی نمایش و فیلم داشته است و به تازگی موفق به کسب جایزه شده است همچنین خانه اختصاصی NFL پنجشنبه شب فوتبال از سال ۲۰۲۲ شروع می شود. Twitch در ۱۵ ماه گذشته رشد چشمگیری داشته است و استودیوی بازی های ما ، دنیای جدیدی را در تابستان امسال آغاز می کند.

موسیقی به سرعت در حال رشد است و پادکست ها را اکنون در ۱۰ کشور راه اندازی کرده است و Audible Original ،  پرفروش ترین نسخه در تاریخ Audible شد. اینها تنها چند موفقیت بزرگ است و نقاط عطفی برای این مشاغل محسوب می شود. ما معتقدیم که گردهم آوردن آنها به ما کمک می کند حتی برای تولیدکنندگان سریع تر، منسجم و از طریق چندین رسانه نوآوری کنیم.

جبلاک تا زمان انتقال در Q3 به جف B گزارش می دهد و سپس او به من گزارش خواهد داد. مایک هاپکینز، استیو بوم ، دون کاتز ، مایک فرازینی و امت شیر ​​با شروع کار در ۷ ژوئن به جبلاک گزارش می دهند. می توانید برای خرید از این فروشگاه آنلاین برتر دنیا، از طریق زاکولا اقدام نمایید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود