جدیدترین ویژگی های الکسا چیست؟

اخبار
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

آخرین ویژگی‌ها، ادغام‌ها، مهارت‌ها و نکات دستگاه‌های الکسا و آمازون را که ماهانه به‌روزرسانی می‌شوند، ببینید. الکسا همیشه هوشمندتر می شود. برای آشنایی با روش‌های جدیدی که الکسا می‌تواند به بهتر کردن روز شما کمک کند، ادامه مطلب را بخوانید.

الکسا اکنون می تواند یادآوری ها را پیگیری کند

اکنون می‌توانید از الکسا یادآوری‌های مهمی مانند برنامه‌ریزی قرار ملاقات با پزشک، پرداخت صورت‌حساب کارت اعتباری یا تماس با یکی از عزیزانتان را پیگیری کند. این کمک می‌کند مطمئن شوند که هیچ یک از یادآوری‌های مهم خود را از دست نمی‌دهند.

برای فعال کردن این ویژگی، از صفحه جزئیات یادآوری برنامه الکسا دیدن کنید و کلید «نیاز به پیگیری» را برای یادآوری‌های خاص روشن کنید یا بگویید «الکسا، یادآوری بعدی ایجاد کنید». الکسا به طور پیشگیرانه یادآوری را تا زمانی که کامل علامت گذاری شود پیگیری می کند.

صداگذاری شخصیت های الکسا در Amazon Kids+

Echo Dot Kids کاملاً جدید اکنون در طرح‌های Owl و Dragon در دسترس است و بچه‌ها می‌توانند صدای الکسا را ​​در Echo Dot Kids یا هر دستگاه Echo دیگری که توسط Amazon Kids+ پشتیبانی می‌شود، به صدای جغد یا اژدها تبدیل کنند، فقط بگویید: «الکسا ، مانند یک جغد عمل کنید” یا “الکسا، مانند اژدها عمل کنید” تا از آهنگ ها، جوک ها و حقایق سرگرم کننده با الهام از شخصیت لذت ببرید. برای مثال، وقتی بچه‌ها از الکسا در مورد آب و هوا در یک روز غمگین می‌پرسند، شخصیت جغد پاسخ می‌دهد: «پرهای خود را نگه دارید! بیرون باد می‌وزد!»

الکسا می تواند به شما کمک کند آثار هنری را در Fire TV جدید خود کشف کنید.

با سری جدید Omni QLED، می توانید تلویزیون خود را به یک گالری هنری در خانه یا نمایش عکس های شخصی تبدیل کنید. شما دسترسی رایگان به مجموعه رو به رشدی از بیش از ۱۵۰۰ عکس با کیفیت گالری و آثار هنری انتخاب شده از گالری‌های سراسر جهان دارید و می‌توانید با پرسیدن مواردی مانند «الکسا، چه زمانی این نقاشی شده است؟» درباره مجموعه‌های هنری اطلاعات بیشتری کسب کنید.

یا «الکسا، درباره این اثر هنری بیشتر به من بگو». تلویزیون همچنین می تواند مجموعه عکس های شخصی و لحظات گرامی شما را به نمایش بگذارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر تصویر، فقط بپرسید، “الکسا، تصاویر تابستان گذشته را به من نشان بده” یا “الکسا، این عکس کجا گرفته شده است؟”

جدیدترین ویژگی های الکسا چیست؟

گسترش بین المللی Amazon Kids+ در الکسا

Amazon Kids+، تنها سرویس محتوای مناسب برای کودکان با کتاب‌های الکترونیکی، بازی‌ها، مهارت‌های الکسا و غیره بدون آگهی، اکنون در دستگاه‌های Echo سازگار در دسترس است.

گسترش بین المللی Amazon Kids در الکسا

خانواده‌ها می‌توانند Amazon Kids را در دستگاه‌های سازگار با الکسا روشن کنند تا از پاسخ‌ها، جوک‌ها و آهنگ‌های مناسب برای کودکان لذت ببرند. والدین و سرپرستان همچنین می‌توانند کنترل‌های والدینی مانند فیلتر کردن محتوا بر اساس سن و زمان خواب را مدیریت کنند تا از صحبت کردن بچه‌ها در اواخر شب با الکسا جلوگیری کنند.

یادداشت ها را به لیست خرید الکسا خود اضافه کنید.

مشتریان اکنون می توانند یادداشت های شخصی سازی شده را به موارد موجود در لیست خرید الکسا خود اضافه کنند. به سادگی با ضربه زدن بر روی مورد در برنامه الکسا، مشتریان اکنون می‌توانند جزئیات خرید خاصی مانند اینکه آیا به نوع خاصی از شیر نیاز دارند، نام تجاری و طعم‌های ماست مورد علاقه‌شان یا تعداد لیموترش‌هایی که باید بخرند را وارد کنند. این تضمین می کند که مهم نیست چه کسی در خانه شما خرید انجام می دهد، آنها تمام جزئیات مورد نیاز برای ورود و خروج کارآمد از فروشگاه را دارند.

تغییرات در صدای الکسا در آمازون کیدز

آمازون کیدز در الکسا اکنون نسخه آهسته تر و گویاتر صدای الکسا را ​​ارائه می دهد که به سوالات آموزشی کودکان در تجربه آمازون کیدز پاسخ می دهد. به عنوان مثال، اگر کودکی از دستگاهی استفاده می کند که توسط آمازون کیدز طراحی شده است و از او بپرسد: “الکسا، چرا آسمان آبی است؟” الکسا ممکن است با پاسخی جالب و در عین حال قابل درک پاسخ دهد، مانند: “آسمان آبی است، زیرا مولکول های جو نور آبی را بیش از هر رنگ دیگری در سراسر آسمان پراکنده می کنند. و آیا می دانستید آبی محبوب ترین رنگ است. دنیا؟ حدس می‌زنم آسمان هم باید عاشق آبی باشد!»

اعلان های باران و برف الکسا

با پیش بینی تغییر آب و هوای پاییز و زمستان، مشتریان اکنون می توانند از الکسا بخواهند که هنگام بارش باران یا برف در پیش بینی، آنها را با گفتن “الکسا، به من بگو چه زمانی باران می آید” یا “الکسا، به من بگو چه زمانی برف می آید” به آنها اطلاع دهد. مشتریان اطلاعیه ای حاوی اطلاعات مربوط به زمان شروع و پایان و همچنین میزان مورد انتظار باران یا برف در صورت وجود هرگونه بارش در منطقه خود، از قبل دریافت خواهند کرد.

گوش دادن به پادکست ها را با مهارت به روز شده اپل پادکست در الکسا از سر بگیرید.

مشتریان اکنون می توانند به طور یکپارچه گوش دادن به پادکست های مورد علاقه خود را با مهارت به روز شده اپل پادکست در دستگاه های الکسا از سر بگیرند. پادکست های اپل را به عنوان ارائه دهنده پادکست پیش فرض خود تنظیم کنید و سپس از الکسا بخواهید که پادکست خاصی را پخش کند. برای مثال، می‌توانید بگویید: «الکسا، پادکست Radiolab را پخش کن». زمانی که نیاز به استراحت از پادکست دارید، فقط بگویید «الکسا، مکث». هنگامی که آماده ادامه دادن به گوش دادن از جایی که متوقف کردید، فقط بگویید: الکسا، پادکست من را از سر بگیر.

الکسا، چه چیزی را در Fire TVتماشا کنم؟

تجربه مکالمه جدید الکسا در Fire TV که در ماه سپتامبر از نسخه بتا عرضه می‌شود، می‌تواند به شما توصیه‌های سرگرمی شخصی‌سازی کند و به شما در کشف محتوای عالی در Fire TV کمک کند. فقط بگویید، الکسا، چه چیزی را باید تماشا کنم؟ و الکسا مجموعه ای از عناوین روی صفحه را برای انتخاب در اختیار شما قرار می دهد. می‌توانید توصیه‌ها را بر اساس ژانر، بازیگر، کارگردان، برنامه و موارد دیگر محدودتر کنید تا زمانی که محتوای مناسبی را برای پخش بیابید.

Tap to Alexa به تبلت‌های Fire گسترش می‌یابد.

با استفاده از Tap to Alexa که اکنون در تبلت های منتخب Fire در دسترس است، مشتریان می توانند از طریق لمس به جای صدا با الکسا تعامل داشته باشند. برای اولین بار، مشتریان می توانند از Tap to Alexa با یک سوئیچ بلوتوث سازگار برای پیمایش و تعامل با تبلت Fire خود استفاده کنند که می تواند برای افراد دارای تحرک محدود مفید باشد.

علاوه بر این، مشتریان می‌توانند از یک تابع جدید Text to Speech استفاده کنند، جایی که می‌توانند عبارتی را تایپ کنند و سپس روی نمادی ضربه بزنند تا آن را با صدای بلند بیان کنند. این می تواند برای مشتریانی که دارای اختلالات گفتاری یا الگوهای صوتی منحصر به فرد هستند، یا افرادی که غیرکلامی یا غیرکلامی هستند مفید باشد. برای استفاده از محصولات بی نظیر آمازون و خرید از این سایت معتبر، با زاکولا همراه باشید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]