جدیدترین ویژگی های الکسا چیست؟

اخبار
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

 

آخرین ویژگی‌ ها، مهارت‌ها و نکات دستگاه‌های الکسا و آمازون را که ماهانه به ‌روزرسانی می ‌شوند، ببینید. الکسا همیشه هوشمندتر می شود. چه در خانه باشید و چه در حال حرکت، الکسا می تواند به شما کمک کند تا زندگی شما را آسان تر، معنادارتر و سرگرم کننده تر کند. برای آشنایی با روش‌های جدیدی که الکسا می‌تواند به بهتر کردن روز شما کمک کند، ادامه مطلب را بخوانید.

مشتریان می‌توانند با گفتن «Alexa, show me My Stuff» برای دسترسی به فهرست‌های تماشا، کتابخانه‌های ویدیویی و محتوای DVR خود در Fire TV به My Stuff دسترسی داشته باشند. این پیشرفت‌ها در تجربه ناوبری، ظاهر ساده‌ای را ارائه می‌کنند و پیدا کردن سریع‌تر محتوای مورد نظر مشتریان را برای مشتریان آسان‌تر می‌کند.

مشتریان می توانند دانش خود را در مورد ساموئل ال جکسون از طریق یک تجربه بی اهمیت تعاملی جدید که در دستگاه های دارای الکسا فعال است، آزمایش کنند. فقط بگویید «الکسا، بازی چیزهای بی اهمیت با ساموئل ال جکسون» و بازیگر مجموعه ای از سوالات چند گزینه ای درباره زندگی، فیلم ها و موارد دیگر را به شما راهنمایی می کند.

گسترش کشورها و زبان زیرنویس تماس

از امروز، Call Captioning، که زیرنویس‌ها را در زمان تماس‌های ویدیویی الکسا یک به یک نمایش می‌دهد، اکنون به زبان‌های اسپانیایی، فرانسوی و پرتغالی پشتیبانی می‌شود و برای مشتریان برزیل، کانادا، مکزیک و ایالات متحده در دسترس خواهد بود.

علاوه بر کمک به مشتریان ناشنوا و کم شنوا، این گسترش زبان و کشور منعکس کننده دنیای متنوعی است که امروز در آن زندگی می کنیم، تماس های ویدیویی را فراگیرتر می کند، به ویژه برای کسانی که در کشورهای چند زبانه هستند. این به عزیزان کمک می کند تا در سراسر کشورها در ارتباط باشند. Call Captioning در همه دستگاه‌های Echo Show در دسترس است.

ویژگی های جدید Alexa Together

ویژگی‌های جدید Alexa Together را معرفی کردیم تا به مشتریان مسن کمک کنیم تا احساس راحتی و اطمینان بیشتری داشته باشند و به خانواده‌هایشان آرامش خاطر داشته باشند. یک مشتری سالخورده اکنون می‌تواند تا ۱۰ مراقب داشته باشد که در حلقه پشتیبانی شرکت کنند و به آنها کمک شود.  به زودی، عملکرد Remote Assist ؛ اگر توسط شخصی که پشتیبانی می‌شود فعال گردد، به مراقب اصلی اجازه می‌دهد تا از راه دور روال الکسا را ​​برای عزیز پیر خود تنظیم کند.

Best Buy Health’s Lively Urgent Response Skill

مشتریان در ایالات متحده اکنون می توانند حساب های Lively و Alexa خود را به یکدیگر مرتبط کنند و هر زمان که به کمک نیاز داشتند با یک درخواست صوتی ساده به خدمات پاسخ فوری Lively دسترسی پیدا کنند. ماموران می توانند در موارد اضطراری که نیاز به اعزام مقامات مناسب است و همچنین در موارد غیر اورژانسی، مانند شنیدن صدای نگران کننده در خارج از خانه یا تجربه یک نگرانی پزشکی غیر تهدید کننده زندگی، کمک کنند. پس از فعال شدن، مشتریان می‌توانند به دستگاه‌های سازگار با الکسا خود در خانه بگویند: «الکسا، کمک تماس بگیرید» و به تیم Lively Response متصل خواهند شد.

الکسا، پادکست “Become” را پخش کن.

اکنون می توانید پادکست Become را تنظیم کنید، یک سری پادکست جدید سلامت و تندرستی آمازون که به طور انحصاری در آمازون موزیک در دسترس است. هر قسمت طراحی شده است تا با راهنمایی شما از طریق یک تمرین مراقبه کوتاه و ساده به شما در کاهش استرس کمک کند. برای شروع، فقط بگویید: «الکسا، پادکست تبدیل شدن را در آمازون موزیک پخش کن».

الکسا در دستگاه های بیشتری در دسترس است.

نسل بعدی Fire 7، محبوب‌ترین تبلت آمازون، ارتقاء یافته است تا حتی بیشتر برای کل خانواده ارائه دهد. می‌توانید از الکسا بخواهید ویدیو و موسیقی پخش کند، برنامه‌ها را باز کند، آنلاین خرید کند، آب ‌و هوا را بررسی کند، به دستگاه‌های خانه هوشمند سازگار و غیره دسترسی پیدا کند.

با اندازه جمع و جور، می‌توانید فیلم تماشا کنید، بازی کنید و در خانه یا در حین حرکت متصل بمانید، تا ۱۰ ساعت عمر باتری، USB-C برای شارژ آسان، پردازنده ۳۰ درصد سریع‌تر و دوبرابر رم از این دستگاه استفاده نمایید. همچنین، Amazon Fire TV و Hisense در دسترس بودن U6HF، اولین تلویزیون هوشمند Hisense با آمازون و الکسا داخلی را اعلام کردند.

تلویزیون هوشمند با یک کنترل صوتی الکسا همراه است که به مشتریان این امکان را می‌دهد تا از صدای خود برای تغییر کانال‌ها، راه‌اندازی برنامه‌ها، جستجوی عناوین، پخش موسیقی و کنترل دستگاه‌های خانه هوشمند سازگار فقط با درخواست الکسا استفاده کنند.

U6HF جدید ۵۰ اینچی که به طور انحصاری در آمازون در دسترس است، تجربه انتقال محتوا Fire TV را با دسترسی به بیش از ۱ میلیون قسمت تلویزیونی و فیلم را ارائه می دهد، همچنین دارای فناوری ULED اختصاصی Hisense به همراه K Dolby Vision HDR4 و HDR10 است. HDR10+ برای وضوح خیره کننده، کنتراست عمیق و رنگ های زنده منظور شده است.

ویژگی های جدید داروخانه آمازون در الکسا

مشتریان داروخانه آمازون اکنون می توانند یادآوری های فعالانه ای را از الکسا دریافت کنند که زمان پر کردن نسخه های خود و سفارش مجدد است. مشتریان دارای دستگاه‌های Echo Show اکنون می‌توانند هنگام استفاده از مهارت داروخانه آمازون، اطلاعات دقیق درباره نسخه‌های خود را روی صفحه مشاهده کنند، از جمله تصاویر قرص‌ها، قیمت‌های پرایم و بیمه، پر کردن مجدد موجود، و اطلاعات دارویی اضافی را داشته باشند.

مشتریان برای شنیدن یادآورهای فعالانه از الکسا یا مشاهده اطلاعات مربوط به نسخه های آنها در دستگاه Echo Show خود، باید شماره پین ​​خود را ارائه دهند و صدای خود را از طریق نمایه صوتی تأیید کنند.

اعلامیه های تشخیص شخص و بسته الکسا

پس از فعال شدن در دوربین‌های پشتیبانی‌شده یا زنگ‌های ویدیویی، می‌توانید یک اعلان فشاری از برنامه تلفن همراه الکسا دریافت کنید، اعلامیه‌ای را از دستگاه Echo خود بشنوید و به‌طور خودکار فیدهای ویدیویی زنده را در Echo Show، Fire TV و Fire Tablet خود هنگامی که دوربین شما تشخیص می‌دهد مشاهده کنید.

همچنین می‌توانید روتینی را تنظیم کنید، مانند روشن کردن چراغ ایوان، زمانی که فرد یا بسته‌ای شناسایی می‌شود. اعلامیه‌های تشخیص شخص برای همه زنگ‌های ویدیویی Ring و دوربین‌هایی که با الکسا کار می‌کنند در دسترس است.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]