تاریخ انتشار : ۱۳۹۶,بهمن,۲۴

تشخیص عینک آفتابی تقلبی

نویسنده : مدیر سایت

تشخیص عینک آفتابی تقلبی : بسیاری از وب سایت های اینترنتی عینک آفتابی را می فروشند. بسیاری از آنها ادعا می کنند که معتبر هستند، برخی واقعا معتبر نیستند، اما شما را فریب می دهند که تصور کنید که نسخه های معتبری هستند. در واقع، خریدار باید هوشمندانه عمل کند و سایت هایی را که عینک های اصل می فروشند را شناسایی کند. برای پیدا کردن عینک آفتابی معتبر باید بتوانید به درستی قضاوت کنید.

خرید عینک آفتابی معتبر

تشخیص عینک آفتابی تقلبی

برچسب و لوگو را بررسی کنید.

آرم های معتبر معمولا بر روی لنز، دسته ها یا داخل قطعه گوشی قرار می گیرند و از اندازه، فونت و رنگ ثابت استفاده می کنند. هر گونه خطا و یا تغییر جزئی می تواند نشان دهنده این باشد که عینک آفتابی شما جعلی است. نام تجاری و یا لوگوی نامشخص (به عنوان مثال”Guci”  به جای “Gucci” همچنین نشان دهنده این است که عینک ممکن است جعلی باشد. قبل از خرید عینک آفتابی، به وب سایت سازنده مراجعه کنید و به نشانگرها و لوگوها نگاه کنید. این کار به شما برای تصمیم گیری قبل از خرید کمک خواهد کرد.

پیشنهاد مطالعه : خرید گوشی از آمازون

تشخیص عینک آفتابی تقلبی

شماره مدل را بررسی کنید.

شماره مدل در سراسر جهان یکسان است، مهم نیست که آیا شما عینک آفتابی را آنلاین یا در فروشگاه خریداری می کنید. برای بررسی شماره مدل عینک آفتابی، به وب سایت سازنده مراجعه کنید. شماره مدل معمولا بر روی قاب عینک قرار دارد. عینک آفتابی جعلی ممکن است شماره مدل داشته باشد که در وب سایت سازنده ذکر نشده باشد.

تشخیص عینک آفتابی تقلبی

از فروشنده معتبر خرید کنید.

عینک آفتابی معتبر معمولا توسط وب سایت مجاز، بوتیک یا فروشگاه مجاز به فروش می رسد. فروشندگان خیابانی به احتمال زیاد به فروش اقلام تقلبی می پردازند. اگر قیمت خیلی تخفیف خورده باشد و بیش از حد خوب به نظر برسد ممکن است تقلبی باشد. از وبسایت هایی که بازگشت کالا را قبول نمی کنند و به هیچ وجه (به عنوان مثال شماره تلفن، آدرس ایمیل و غیره) را در اختیار شما قرار نمی دهند، دوری کنید.

پیشنهاد مطالعه : خرید کفش سالومون Salomon

چین سرچشمه تولید محصولات تقلبی است که به بازار عرضه می شود. هنگام خرید اقلام ساخته شده در چین مراقب باشید.
اگر شما از یک وب سایت خرید می کنید، امتیازی و نظراتی که خریداران قبلی برای فروشندگان ثبت کرده اند را بررسی کنید.
وب سایت فروش عینک آفتابی معتبر اغلب دارای ضمانت صحت کالا است.
عینک آفتابی شما باید ظاهر خوبی داشته باشد و هنگام استفاده احساس کنید که به خوبی ساخته شده است.

تشخیص عینک آفتابی تقلبی

کلمات کلیدی را شناسایی کنید.

واژه هایی مانند “با کیفیت بالا”، “زینتی”، “ماکت”، “الهام گرفته از”، اغلب در زمانی که عینک ها معتبر نیستند استفاده می شود. اگر هر یک از این کلمات را فروشنده برای توصیف عینک مورد استفاده قرار دهد، باید به اصالت عینک شک کنید. علاوه بر عینک های جعلی، ممکن است به راحتی بشکنند و محافظت از UV را نیز به شما ارائه ندهند.

تشخیص عینک آفتابی تقلبی

به قضاوت خود اعتماد کنید.

یک فرمول ساده برای تعیین اینکه آیا عینک آفتابی معتبر است وجود ندارد. از حس قضاوت خود استفاده کنید. به اندازه کافی در مورد شرکتی که شما قصد خرید عینک آفتابی از آن را دارد تحقیق کنید. ممکن است یک معامله واقعا مناسب برای عینک آفتابی پیدا کنید. اگر قیمت واقعا پایین است، عوامل دیگر را قبل از اینکه خرید را نهایی کنید، بررسی کنید.

پیشنهاد مطالعه : فروشگاه اینترنتی نون در امارات

در این مقاله به موضوع تشخیص عینک آفتابی تقلبی پرداخته شد.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود