تاریخ انتشار : ۱۳۹۶,بهمن,۲۵

تشخیص عینک آفتابی اصل

نویسنده : مدیر سایت

تشخیص عینک آفتابی اصل : برای تشخیص عینک آفتابی اصل جعبه را بررسی کنید. عینک آفتابی معتبر در یک جعبه مارکدار عرضه می شود. یک برچسب با کد بارکد و اطلاعات سازنده باید در پایین جعبه درج شده باشد. برخی شامل کتابچه ضمانت نامه، جزوه اطالعاتی و  یا گواهینامه معتبر نیز می باشند.

تشخیص عینک آفتابی اصل

کیف عینک را بررسی کنید. عینک آفتابی باید در یک کیف حمل مارکدار باشد. لوگوی رسمی باید روی کیف حک شده باشد. جعبه باید دست نخورده باشد و لبه های تمیزی داشته باشد. رنگ و شکل کیف ممکن است متفاوت از تصویر سفارش داده شده باشد.

تمام عینک های Coach با یک پارچه مخصوص که در تمام قسمت های آن لوگوی CC درج شده است، می آیند.

پیشنهاد مطالعه : خرید لپ تاپ از آمازون

عینک ها را کاملا بررسی کنید. نام تجاری عینک، شماره مدل و حروف “CE” باید در دسته سمت راست عینک باشد. شماره مدل و اندازه لنز و قاب باید در دسته چپ نوشته شده باشد و باید با شماره درج شده روی برچسب جعبه مطابقت داشته باشد. در عینک های معتبر ممکن است یک لوگو نیز روی دسته چپ وجود داشته باشد.

به جای شماره مدل، ” Made in Italy” در دسته راست Dolce & Gabbana به چشم می خورد.

تشخیص عینک آفتابی اصل

لنز و محافظ بینی را بررسی کنید. لوگو اغلب در لنز راست عینک های معتبر قرار می گیرد. لوگو باید قابل شناسایی و واضح باشد. بعضی از عینک ها نیز ممکن است دارای آرم برجسته ای در لایه های بینی عینک باشند.

تشخیص عینک آفتابی اصل

لوگو و نوشته ها را بررسی کنید. لوگو، فونت و شماره مدل باید بر روی عینک باشد. اعداد روی برچسب جعبه باید با اعداد روی عینک یکسان باشند. آرم بر روی عینک، کیف حمل و جعبه باید دقیقا یکسان باشد. اگر هرگونه اختلاف نظر یا ناسازگاری وجود دارد، عینک شما ممکن است معتبر نباشد.

پیشنهاد مطالعه : خرید گوشی از آمازون

تشخیص عینک آفتابی اصل

کیفیت کلی عینک را در نظر بگیرید. عینک آفتابی و بسته بندی باید کیفیت بالایی داشته باشد. اگر عینک آفتابی نازک و سبک باشد، ممکن است جعلی باشد. عینک آفتابی جدید معمولا در بسته بندی خوب با برچسب و پوشش است. عینک آفتابی جعلی ممکن است با بسته بندی با کیفیت پایین یا تنها با یک پوشش نامناسب فروخته شود.
چک کردن کیفیت عینک مهم است اگر شما قبلا عینک آفتابی ای خریداری کرده اید که ممکن است در بسته بندی اصلی خود نیامده باشد.

تشخیص عینک آفتابی اصل

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود