تاریخ انتشار : ۱۳۹۶,بهمن,۲۳

تحویل کالا توسط آمازون

نویسنده : مدیر سایت

تحویل کالا توسط آمازون

در این مقاله درباره تحویل کالا توسط آمازون صحبت شده است. در طی چندین سال گذشته، آمازون با سرعت زیاد در حال توسعه زیرساخت های ارسال و تحویل خود بوده است، مراکز تحویل جدیدی را افتتاح کرده و به طور فزاینده ای بر رانندگان خود برای تحویل سفارشات آمازون ، تکیه کرده است.

بسیاری از خرده فروشان و تحلیلگران بر این باورند که آمازون موقعیت خود را به عنوان یک تحویل دهنده کالا حفظ می کند. که در این صورت باید با سه حامل اصلی، یعنی FedEx، UPS و USPS رقابت کند.

تحویل کالا توسط آمازون

یک مقاله در روزنامه وال استریت ژورنال نشان می دهد آمازون شروع به انجام این کار کرده است. بر اساس گزارش ها، بزرگترین خرده فروش آنلاین در جهان، قصد دارد برنامه «حمل و نقل با آمازون» را راه اندازی کند که سرویس های آنلاین را برای فروشندگان آمازون عرضه می کند. این برنامه در عرض چند هفته در لس آنجلس راه اندازی می شود و این خرده فروش قصد دارد تا این خدمات را به بازارهای دیگر گسترش دهد و سفارشات آنلاین را برای سایر بازرگانان عرضه کند.

تحلیلگران می گویند این خبر، در حالی که برای تجار و حاملان به طور یکسان مهم است، اما شگفت انگیز و غافلگیر کننده نیست.

تحویل کالا توسط آمازون

کالسین سباستین، مدیر عامل و تحلیلگر تجارت الکترونیک در” RW Baird & Co” اعلام کرده: “آمازون در حال حاضر با رانندگان قراردادی برای تحویل کار می کند و خدماتی را که برای تسهیل تحویل محصولات در فروشگاه ها و انبارهای شخص ثالث در نظر گرفته را آزمایش می کند.” او در یک یادداشت به سرمایه گذاران امروز می نویسد: “حمل و نقل با آمازون نشان دهنده گسترش طبیعی خدمات لجستیک [شخص ثالث] است، به ویژه در بازارهایی که آمازون کالاهای زیادی برای تحویل دارد و می تواند قیمتی قابل رقابت با UPS و FedEx ارائه دهد.”

با توجه به این پیشرفت گزارش شده، خرده فروشان اینترنتی به دنبال بررسی زود هنگام تنظیم راهکارهای تحویل آمازون هستند تا بتوانند تصمیم بگیرند که باید به آمازون به عنوان حامل بالقوه اعتماد کنند یا خیر.

در این مقاله به تحویل کالا توسط آمازون پرداخته شده است.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود