تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,مرداد,۲۳

به داخل آزمایشگاهی که AWS تراشه‌های سفارشی می‌سازد، نگاهی بیندازید.

نویسنده : تیم محتوا

این تیم از کارمندان AWS محدودیت‌های معنای طراحی و ساخت سخت‌افزار رایانه را برای کمک به مشتریان برای کار سریع‌تر، ایمن‌تر و پایدارتر، با هزینه کمتر، دنبال می کنند.

هر روز نمی توانید ببینید که خط مقدم یک صنعت چگونه است. بلوک اداری در حومه آستین، تگزاس که آزمایشگاه Annapurna را در خود جای داده است، یک شرکت تخصصی میکروالکترونیک Amazon Web Services (AWS) است که در سال ۲۰۱۵ آن را خریداری کرد.

در این جا، تیمی از مهندسان متخصص، دانشمندان کامپیوتر، کارشناسان عملیات و تدارکات و بسیاری دیگر مدام در حال تجسم مجدد طراحی سخت‌افزار کامپیوتر هستند. از نحوه بهینه‌سازی عملکرد پردازش گرفته تا محافظت از قطعات در دستگاه‌های بزرگ و پیچیده (مانند سرورها) در هنگام کار که حمل و نصب شده است.

ما به شما نگاهی به داخل آزمایشگاه می‌دهیم تا ببینید چگونه انجام می‌شود.

  1. AWS سخت افزار خود را در آزمایشگاه هایی از جمله در آستین، تگزاس می سازد.

احتمالاً AWS را به عنوان شرکتی می شناسید که خدمات رایانش ابری را ارائه می دهد، نه شرکتی که سخت افزار خود را می سازد. در واقع، AWS خانواده‌ای از تراشه‌ها و شتاب‌دهنده‌های سفارشی خود را دارد که هر نسل جدید بر اساس آنچه پیش‌تر بود، ساخته و بهبود می‌بخشد.

تمامی تراشه ها توسط تیم آزمایشگاه آناپورنا طراحی و ساخته شده اند. کارکنان در چندین مکان در سراسر جهان مستقر هستند.

  1. این شرکت تمام سیلیکون را در خانه توسعه می دهد تا محصولات را سریعتر تحویل دهد.

یک سیستم روی یک تراشه (SoC)، سیلیکونی سفارشی برای شتاب یادگیری ماشینی، ساخته شده توسط تیم آزمایشگاه آناپورنا، در آستانه قرار گرفتن بر روی یک تستر است. رامی سینو، مدیر مهندسی سیلیکون، گفت: اصول راهنمای ما ارائه انتخاب بیشتر، هزینه کمتر و عملکرد بالاتر به مشتریان است. با ادغام تمام توسعه سیلیکون خود در داخل و عدم اتکا به اشخاص ثالث، می‌توانیم محصولات سیلیکونی را در یک جدول زمانی تسریع‌شده ارائه کنیم.

  1. محصولات شامل شتاب‌دهنده‌ها هستند، سخت‌افزاری که عملکرد کلی یک کامپیوتر را ارتقا می‌دهد.

سینو درب مجموعه ای از شتاب دهنده ها را برمی دارد. اینها کاملاً سفارشی توسط آزمایشگاه آناپورنا طراحی شده اند. مدیر ارشد، سیلیکون، ایال فروند و تیمش SoC یادگیری ماشینی را توسعه می‌دهند، در حالی که مدیر ارشد، سخت‌افزار، Eran Jurman و تیمش کارت‌ها را تا سرور کامل توسعه می‌دهند.

به داخل آزمایشگاهی که AWS تراشه‌های سفارشی می‌سازد، نگاهی بیندازید.

  1. این تیم تمام تجهیزات جدید را در مرکز داده کوچک قبل از عرضه واقعی آنها آزمایش می کند.

کریم سید، مدیر اعتبارسنجی سیستم، مشکلی را در یک مرکز داده کوچک عیب‌یابی می‌کند، جایی که تیم می‌تواند تجهیزات یا فرآیندهای جدید را قبل از عرضه واقعی آنها آزمایش و آزمایش کند. تونی هاگال، مدیر ارشد سیستم، می گوید: چیزهایی که ممکن است پیش پا افتاده به نظر برسند، مانند احتمال شل شدن اجزا در سرور در حین انتقال، وقتی با چنین سخت افزار پیچیده ای سر و کار دارید، به مسائلی حیاتی تبدیل می شوند. نگهداری به صلاحیت مهمی تبدیل می شود.

  1. پردازنده‌های AWS Graviton به گونه‌ای طراحی شده‌اند که بهترین عملکرد قیمت را برای بارهای کاری در حال اجرا در Amazon Elastic Compute Cloud (EC2) ارائه دهند.

مهندس اصلی، علی سعیدی، سرپرست فنی طیف پردازشگرهای Graviton AWS است. Graviton3 25٪ عملکرد محاسباتی بالاتری نسبت به نسخه های قبلی خود ارائه می دهد. سرورهای مجازی مبتنی بر Graviton3 که در آمازون Elastic Compute Cloud (EC2) اجرا می‌شوند تا ۶۰ درصد انرژی کمتری برای عملکرد یکسان نسبت به نمونه‌های مشابه EC2 مصرف می‌کنند.

این به مشتریان کمک می کند تا ردپای کربن خود را کاهش دهند و در عین حال به تلاش های گسترده آمازون برای کاهش انتشار کربن به عنوان بخشی از The Climate Pledge کمک می کند.

  1. این تیم به طور مداوم در طراحی، تولید و بسته بندی محصولات Graviton نوآوری می کند.

سعیدی و تیم به طور مداوم در طراحی، تولید و بسته بندی محصولات Graviton نوآوری می کنند. با Graviton3، آنها هفت قالب (قطعات کوچک سیلیکون سفارشی) و حدود ۵۵ میلیارد ترانزیستور را در یک واحد پردازش مرکزی (CPU) قرار دادند تا جهشی دیگر در عملکرد برای مشتریان EC2 ایجاد کنند.

  1. ویفرها برش های نازکی از مواد نیمه هادی هستند که برای تولید مدارهای مجتمع استفاده می شوند.

یکی از مسئولیت‌های برندان تولی، مهندس ارشد محصول آزمایشی، آزمایش «ویفرها» است – برش‌های نازکی از مواد نیمه‌رسانا که برای تولید مدارهای مجتمع استفاده می‌شوند.

  1. هیچ محصولی بدون انجام طیف وسیعی از آزمایشات آزمایشگاه را ترک نمی کند تا مطمئن شود که می تواند تحت شرایط مختلف کار کند.

Tully و Syed آزمایشاتی را برای اطمینان از عملکرد تراشه ها در شرایط مختلف توسعه می دهند. سید گفت: هیچ آزمایش یا نمونه برداری «جزئی» وجود ندارد. در سطح تراشه، سطح کارت و سطح سرور، هیچ چیز بدون آزمایش از در خارج نمی شود.

  1. تیم یکپارچه‌سازی نرم‌افزار تمام اجزای نرم‌افزار لازم را برای در دسترس قرار دادن یک سرور برای مشتریان AWS در فضای ابری آزمایش می‌کند.

مهندس اعتبارسنجی سارا ناصر یک کارت آزمون را به ارمغان می آورد. ناصر بخشی از تیم یکپارچه سازی نرم افزار است که وظیفه اطمینان از عملکرد کارت و سرور مطابق مشخصات را بر عهده دارد. او گفت: ما تمام مؤلفه‌های نرم‌افزاری لازم برای در دسترس قرار دادن یک سرور برای مشتریان AWS در فضای ابری را آزمایش می‌کنیم.

  1. تداخل بین سخت افزار و نرم افزار بیشتر از آن چیزی است که بیشتر مردم تصور می کنند.

یک اشکال نرم‌افزاری را می‌توان به راحتی برطرف کرد، اما یک مشکل سخت‌افزاری اغلب به این معنی است که تیم باید دوباره شروع کند و چرخه‌ها می‌توانند طولانی باشند. هاگال گفت: مردم از میزان تعامل بین سخت افزار و نرم افزار شگفت زده خواهند شد. آنها به این فکر نمی‌کنند که چقدر هزینه می‌کنند تا همه چیز به نتیجه برسد. می توانید برای اطلاع از فعالیت های آمازون، از طریق زاکولا اقدام کنید.

 

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود