تاریخ انتشار : ۱۴۰۰,فروردین,۱۰

خرید بهترین کیبوردهای لیزری از ایبی

نویسنده : تیم محتوا

بهترین کیبوردهای لیزری

این بسیار عالی است که با خرید بهترین کیبوردهای لیزری ، به آسانی می توانید موبایل خود را به یک رایانه یا لپ تاپ کامل تبدیل کنید. شاید بتوان گفت که شبیه به یک فیلم علمی تخیلی، یک صفحه کلید لیزری نه تنها ایده ای آینده نگرانه است بلکه یکی از مهمترین ابزارهای این دهه به شمار می آید.

کیبورد لیزری که در عملکرد خود نوآورانه است، دارای کلیدهای صفحه است که روی یک سطح جامد که در اصل یک هولوگرام است، قرار دارند. البته در این جا کلیدهای فیزیکی برای فشار دادن وجود ندارد و به اندازه کافی کوچک است که در کف دست قرار می گیرد.

با توجه به اینکه این یک فناوری کاملاً جدید است، انواع کیبوردهای لیزری هنوز در حال ظهور هستند. هرچقدر که آنها به نظر جالب می رسند، اما به دلیل آن که محصولات بی کیفیت نیز با انواع مرغوب و عالی در بازار ادغام شده اند، انتخاب مناسب ترین آن ها کمی دشوار است.

در این جا لیستی از بهترین کیبوردهای لیزری را آورده ایم و عناصر اصلی را که باید هنگام خرید در آن ها کنترل و بررسی کنیم را شرح می دهیم. توجه داشته باشید که برای خرید این کیبوردها از فروشگاه اینترنتی ایبی، می توانید از طریق زاکولا اقدام کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن، سفارش خود را در ایران تحویل بگیرید.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین دوربین فیلمبرداری در سال ۲۰۲۱

صفحه کلید لیزری چیست؟

صفحه کلیدهای لیزری فناوری نسبتاً جدیدی هستند و قابل درک است که محصولات با کیفیت زیادی در بازار موجود نیست. آن ها کوچک، جمع و جور و تقریباً سازگار با هر دستگاهی با بلوتوث هستند. این صفحه کلیدها از نظر عملکرد متفاوت می باشند. آنها تقریباً همیشه کوچکتر از یک گوشی هوشمند بوده و همه کاره هستند و اکثر آنها با بسیاری از دستگاه های هوشمند سازگار هستند.

 کیبورد لیزری یک صفحه کلید است که بدون کلیدهای فیزیکی بوده و در عوض از هولوگرام به جای کلیدهای ثابت برای ضربه زدن استفاده می کند. برخلاف صفحه کلید معمولی با کلیدهای فیزیکی، کیبوردهای لیزری دارای یک صفحه هستند که با تمام کلیدها روی یک سطح جامد قرار می گیرند. شما به سادگی روی کلید پیش بینی شده ضربه بزنید و کلید در زمان واقعی ضربه زده شود.

بهترین کیبوردهای لیزری

صفحه کلید لیزری چگونه کار می کند؟

کیبوردهای لیزری با پیش بینی لیزر هولوگرام صفحه کلید کار می کنند. نصب و استفاده از آنها آسان است و اغلب از USB یا بلوتوث یا سایر حالت های اتصال بی سیم استفاده می کنند. برای کار صفحه کلید لیزری، شما به یک سطح صاف نیاز دارید و سپس دستگاه را در جلوی آن قرار می دهید.

 با روشن شدن، سوراخ لیزر از داخل صفحه، یک هولوگرام از صفحه کلید را روی سطح صاف نشان می دهد. از پایین دستگاه، یک پرتوی ردیابی بر روی سطح که تقریباً هولوگرام را پوشش می دهد، ایجاد می شود. تمام کاری که شما باید انجام دهید تایپ کردن روی برد به عنوان یک صفحه کلید معمولی است.

لیزر هر حرکتی را که روی طرح کلی صفحه کلید لیزر طراحی شده است، دنبال می کند و آن را به ضربات واقعی تبدیل می کند و به عنوان ورودی به صفحه نمایش می دهد.

بهترین کیبوردهای لیزری

برترین صفحه کلیدهای لیزری

صفحه کلید لیزر Serafim

این یک کیبورد مجازی بلوتوث بسیار متنوع است که عملکردهای مختلفی دارد. Serafim Keybo با طرح بسیار منحصر به فرد ارائه می شود. در حالی که اکثر صفحه کلیدهای لیزری دارای طرح کلید مربع هستند، Serafim Keybo با طراحی کلید گرد ارائه می شود. این باعث بهبود دقت ضربه کلید می شود و بنابراین تجربه کلی تایپ را تقویت می کند. جدا از طرح بندی های اصلی صفحه کلید، می توانید از آن به عنوان طرح پیانو استفاده کنید. همچنین ظرفیت باتری زیاد آن به شما امکان می دهد تلفن های همراه خود را نیز شارژ کنید.

این محصول به عنوان یکی از بهترین کیبوردهای لیزری ، سبک بوده و با یک طرح لیزر همه کاره با روشنایی فراوان طراحی و عرضه شده است که به سختی از نصف تلفن هوشمند بزرگتر است. همچنین پشتیبانی از استودیوی مجازی با بیش از ۴ طرح صفحه کلید ساز موسیقی به همراه پشتیبانی درون برنامه، پیانو، گیتار، باس یا حتی طبل را دارد.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین اسکیت های چهار چرخ

صفحه کلید دارای ظرفیت باتری بسیار بزرگ ۲۰۰۰ میلی آمپر است که بدین ترتیب می توانید حداقل ۱۰ ساعت از آن استفاده کنید. ضمن آن که با عملکرد شارژ معکوس، می توانید از این صفحه کلید برای پاوربانک نیز استفاده کنید. این محصول به عنوان پایه موبایل نیز خدمت می کند. این دستگاه دارای یک گیره در بالا است که می تواند تلفن هوشمند شما را نگه دارد و بنابراین هنگام استفاده از آن به عنوان صفحه نمایش برای روشن کردن، به عنوان یک پایه عمل می کند.

کیبورد لیزری Gangxun

صفحه کلید بلوتوث لیزری Gangxun ShowMe دارای با رتبه بندی خوبی است که به عنوان بلندگوی چند منظوره مینی بلوتوث نیز عمل می کند. این محصول یکی از بهترین کیبوردهای لیزری پیشرفته با بلوتوث و اتصال پورت میکرو USB است.

همچنین دارای حالت خواب خودکار است که به مدت ۸ ثانیه هرگونه عدم تحرک را تشخیص می دهد و سپس به حالت کم مصرف می رود. باتری های به روز شده از ۶۰۰ میلی آمپر به ۱۰۰۰ میلی آمپر در آن تعبیه شده است که از باتری های اصلی مارک ال جی استفاده شده است. همچنین کابل USB در بسته بندی وجود دارد.

این محصول دارای یک گزینه ماوس مجازی است که صفحه کلید را به ماوس نیز تبدیل می کند و برای گوشی های هوشمند ، iPad و حتی لپ تاپ نیز مناسب است. در کل می توان اشاره نموده که استفاده و نصب آن آسان بوده و از نظر طراحی ساده و سبک است که با قیمتی عالی می توانید آن را از ایبی خرید کنید.

بهترین کیبوردهای لیزری

صفحه کلید لیزری Mojo

صفحه کلید لیزر بی سیم بلوتوث MOJO دارای یک طرح طراحی مشابه صفحه کلید لیزری Gangxun Show Me است. این کیبورد از طراحی کوچک و جمع و جوری برخوردار است که تقریباً با انواع دستگاه های مختلف از تلفن های هوشمند کوچک دارای بلوتوث تا لپ تاپ ها ، iPad ها و حتی رایانه های شخصی سازگار است.

همچنین از اتصال USB به همراه بلوتوث پشتیبانی می کند و یک کابل USB در بسته بندی موجود است. از مهم ترین شاخصه این محصول به عنوان یکی از بهترین کیبوردهای لیزری این است که سرعت تشخیص کلید ضربه بسیار بالا و در حدود ۳۵۰ کاراکتر در یک دقیقه است.

اندازه کیبورد، حدود ۱۰۰ در ۲۴۰ میلی متر است و طرح صفحه کلید را می توان با فاصله حدود ۱۰۰ میلی متر از دستگاه پیش بینی کرد. این محصول تقریباً با تمام سیستم عامل ها سازگار است و همچنین دارای عملکرد موس متنوعی است که می تواند فعال شود. ضمن آن که با استفاده از باتری لیتیوم پلیمر ۱۰۰۰ میلی آمپر، می تواند تا حدود ۳.۳ ساعت دوام داشته و برای شارژ کامل آن حدود دو ساعت نیاز است.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین لایت برد برای طراحی

Ags Laser Keyboard

صفحه کلید بی سیم AGS بلوتوث تقریباً مشابه صفحه کلید بی سیم MOJO است. این محصول  تقریباً با انواع سیستم عامل ها، تلفن های هوشمند، تبلت ها و رایانه های شخصی نیز سازگار بوده و همراه با اتصال بلوتوث و USB می باشد که کابل USB دستگاه موجود است.

این کیبورد لیزری، به عنوان یکی از بهترین کیبوردهای لیزری دارای سرعت ضربه زدن به کلید تا ۳۵۰ حرف در دقیقه است. همچنین اندازه طرح صفحه کلید ۱۰۰ در ۲۴۰ میلی متر می باشد و به لطف اندازه مناسب باتری لیتیوم پلیمر ۱۰۰۰ میلی آمپر، ۳.۳ ساعت استفاده برای یک شارژ ۲ ساعته را دارد می باشد.

صفحه کلید لیزری Celluon

Celluon EPIC یک کیبورد لیزری بلوتوث فشرده مدل باریک است که از ساخت و طراحی فوق العاده و قابل حمل برخوردار است. صفحه کلید دارای قابلیت انعطاف پذیری عالی و همچنین مجموعه ای از ویژگی های مناسب است. طراحی بسیار ریز و کم حجم با عرض تقریباً ۳۰ میلی متر آن را به یکی از بهترین کیبوردهای لیزری تبدیل کرده است.

این محصول با هر سیستم عامل و با اکثر دستگاه ها از تلفن های هوشمند گرفته تا تبلت و رایانه ها سازگار است. همچنین ظرفیت باتری آن ۶۶۰ میلی آمپر باتری لیتیوم یون پلیمری با ۳.۷ ولت می باشد که از اتصال USB آن استفاده کنید.

ضمن آنکه دارای یک ویژگی روشنایی قابل تنظیم است که به شما امکان می دهد روشنایی را کم نور یا افزایش دهید. ویژگی تنظیم حساسیت نیز در دستگاه وجود دارد و بازخورد صوتی داشته و می توان آن را به صفحه پد ماوس نیز تنظیم کرد. شما می توانید این محصول را به عنوان بهترین کیبوردهای لیزری از ایبی خرید کنید.

بهترین کیبوردهای لیزری

عناصر مهم هنگام خرید بهترین کیبوردهای لیزری

با توجه به اینکه کیبوردهای لیزری نسبتاً پدیده ای جدید هستند، نکات کلیدی را باید در نظر بگیرید که هنگام خرید این محصولات می تواند شما را یاری کنید. شما می توانید با کیفیت ترین کیبوردهای لیزری را از فروشگاه اینترنتی ایبی خرید کرده و با کمک کارشناسان زاکولا، سفارش خود را در ایران تحویل بگیرید.

باتری و انرژی :

صفحه کلیدهای لیزری اکثراً کوچک، جمع و جور و اندازه دستی هستند. ذخیره انرژی آنها یک جنبه اساسی است که میزان کارآیی آنها را تعیین می کند. بنابراین مهم است که انرژی و شارژ صفحه کلید در میان جلسه تایپ کردن تمام شود.

بهترین کیبوردهای لیزری با کیفیت استاندارد دارای ظرفیت باتری های ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ میلی آمپر هستند. آنها می توانند تا ساعت ها کار کنند و هیچ افت باتری نخواهند داشت.

سازگاری :

دومین نکته مهمی که باید در صفحه کلید لیزر مورد توجه قرار گیرد، سازگاری آن با اکثر دستگاه ها است. بیشتر این کیبوردها از قابلیت اتصال بلوتوث برخوردار هستند و بنابراین تقریباً با همه لپ تاپ ها، تلفن های هوشمند و موارد دیگر سازگار هستند.

از آنجا که تعدادی از این محصولات، حتی با اتصال USB نیز ارائه می شوند، شما می توانید به راحتی این موارد را با یک کامپیوتر رومیزی و رایانه شخصی متصل کنید. در اینجا، انتخاب شما به اتصال دستگاه و جایی که می خواهید به طور مکرر از دستگاه استفاده کنید متکی است.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین ردیاب های خودرو در سال ۲۰۲۱

روشنایی :

از آنجا که این صفحه کلید مجازی است که بر روی یک سطح صاف قرار می گیرد، روشنایی از اهمیت اساسی برخوردار است. یک کیبورد لیزری با بالاترین میزان روشنایی انتخاب کنید و تنظیمات روشنایی آن را مطابق با انتظارات خود ایجاد نمایید. این امر به شما امکان می دهد تا بسته به شرایط روشنایی در محیطی که تایپ می کنید، تنظیم میزان روشنایی را به سمت بالا یا پایین تغییر دهید. بدنی ترتیب یک ویژگی بسیار مفید برای تایپ در نور روز خواهید داشت.

حالت خواب خودکار :

یک ویژگی بسیار مفید که به طور معمول بهترین کیبوردهای لیزری از آن برخوردار هستند، حالت خواب خودکار است. این اساساً صفحه کلید را در حالت کم مصرف قرار می دهد درصورتی که از همه آن استفاده نمی کنید در حالی که نیازی به راه اندازی مجدد دستگاه در هر بار نیاز به تایپ ندارید.

همچنین قابلیت خواب خودکار، دارای ویژگی های مکمل مانند ویژگی روشنایی خودکار است که هنگام تایپ کردن، صفحه کلید را کم نور می کند. پس از بازگشت به صفحه، به روشنایی کامل می رسد. هنگامی که انگشت خود را حرکت می دهید دستگاه به عملکرد خود بازمی گردد.

بهترین کیبوردهای لیزری

عملکرد ماوس :

هر چند این عملکرد خیلی مهم و جالب توجه نیست، اما تعداد کمی از این صفحه کلیدهای لیزری دارای عملکرد ماوس هستند. این یک طرح ریزی ساده از کنترل های ماوس در محل قرارگیری صفحه کلید است که ممکن است برای هنگام استفاده از دسک تاپ مفید باشد. اما در لپ تاپ ها و تلفن های هوشمند، عمل نمی کند.

بلندگوی مینی بلوتوث :

گرچه به عنوان یک عملکرد اصلی نیست، اما بسیاری از این صفحه کلیدها دارای بلندگوی کوچکی هستند که برای تقلید از صدای کلیدها هنگام تایپ کردن، در آن قرار می گیرند. چند صفحه کلید لیزری، از اتصال بلوتوث بلندگوی این دستگاه استفاده می کنند و به شما امکان می دهند از این به عنوان یک بلندگوی مینی بلوتوث استفاده کنید. آن ها ظریف و مفید هستند اما یک ضرورت کامل به شمار نمی آیند.

می توان گفت که برای انتخاب بهترین کیبوردهای لیزری ، می توان آن ها را برنامه ریزی کرد تا برای موارد دیگر مانند تقلید از صفحه کلید پیانو نیز استفاده شود. البته با تفاوت میان محصولات در برندهای مختلف، تعداد کمی از این صفحه کلیدها به شما امکان می دهند از طرح صفحه کلید پیانو برای تمرین و سایر قالب ها نیز استفاده کنید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود