خرید بهترین کرم های مراقبتی پوست از آمازون

آمازون
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

بهترین کرم مراقبتی پوست

یکی از مشخصات مهم بهترین کرم مراقبتی پوست این است که بتواند به عنوان مرطوب کننده، آبرسانی به پوست را انجام دهد. این نکته به نظر ساده می رسد، اما مزایای آن بسیار زیاد است. این نوع از کرم ها باعث می شوند تا پوست لطیف تر به نظر آمده و به عنوان یک لایه محافظتی عمل کرده و بافت و ظاهر کلی پوست شما را بهبود می بخشد. استفاده از این نوع کرم پوست را سالم تر و از انعطاف پذیری بیشتری برخوردار می کند، بنابراین احتمال آسیب دیدگی آن کمتر است.

اگرچه این موضوع به اندازه کافی آسان به نظر می رسد، اما در واقع خرید بهترین کرم مراقبتی پوست ، آن هم در تنوع بالای محصولات، که برای هر پوست می تواند منحصر به فرد باشد، چندان ساده نیست. نوع پوست و بودجه نیز مهم است. در این جا لیستی از کرم های مراقبتی پوست را که می توانید آن ها را از آمازون خرید کنید، آورده ایم. برای خرید از آمازون و تحویل آن در ایران، می توانید از خدمات زاکولا یاری بگیرید.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین برند ریش تراش

لیست بهترین های کرم مراقبتی پوست

کرم Olay Regenerist

هنگامی که این کرم صورت ضد پیری را امتحان کنید، نمی توانید به سادگی از ان بگذرید زیرا واقعاً بسیار خوب عمل می کند و از روز اول استفاده، به چین و چروک پوست می پردازد. از فرمول غنی از اسید هیالورونیک اسید، آمینو پپتید II و نیاسینامید، که علائم پیری را اصلاح می کند و چهره ای جوان تر به نظر می رسد، در آن استفاده شده است. همچنین حسی از نرمی و رطوبت را در پوست خود احساس خواهید کرد. این کرم را می توانید در آمازون بیابید.

کرم La Mer

Creme de La Mer محصول برتر این برند است و طرفداران محصولات این برند در هر لحظه افزون می شوند. بسیاری از افراد به دلیل زیبایی شیشه ای که این کرم دارد آن را تا مدت ها نگاه می دارند. این کرم به عنوان بهترین کرم مراقبتی پوست و یکی از محصولات گران می باشد. در این کرم از طریق تخمیر بیولوژیکی ویتامین ها، روغن ها و مواد معدنی را ترکیب کرده و یک نتیجه استثنایی را رقم می زنند. این محصول را می توانید از طریق زاکولا از آمازون خرید کنید.

بهترین کرم مراقبتی پوست

مرطوب کننده Neutrogena Hydro Boost

این مرطوب کننده که همراه با اسید هیالورونیک است، مورد علاقه کسانی است که به زیبایی پوست خود اهمیت می دهند. این مرطوب کننده سبک وزن که غنی از اسید هیالورونیک است و غیر کمدوژنیک می باشد، انتخاب ویژه ای برای پوست چرب است. این ماده بدون روغن و الکل است و دارای مزیت خنک کنندگی نیز می باشد.

مرطوب کننده پیتر توماس روت

اگر پوست چربی دارید، بهترین کرم مراقبتی پوست این است که مرطوب کننده ای سبک، انتخاب کنید تا چهره شما را متعادل کند. مرطوب کننده پیتر توماس روت، حاوی اسید هیالورونیک ۳۰٪ و همچنین سرامیدها برای صاف کردن و ترمیم پوست است.

اگرچه بیشتر مرطوب کننده ها ممکن است بیش از حد نرم کننده باشند، این ماده دارای بافتی شبیه ابر است که مانند ژل صاف روی پوست احساس می شود. این مواد پوست را بدون آثار چربی پوشش می دهد و آرایش بدون هیچ مشکلی روی مرطوب کننده می نشیند.

کرم مراقبتی Shani Darden

این مرطوب کننده فاقد روغن بوده و بدون آثار چرب، پوست را آبرسانی می کند. این ماده پر از اسید هیالورونیک است تا به پوست در حفظ رطوبت کمک کند و حاوی کلاژن برای بازگرداندن انعطاف پذیری است. بنیانگذار برند Shani Darden  به عنوان زیبایی شناس مورد علاقه هالیوود شناخته می شود. وی می گوید، اگر پوست شما شروع به چروک شدن می کند، ممکن است مرطوب کننده شما نا مناسب باشد.

پیشنهاد مطالعه : خرید محصولات چرمی از آمازون

بسیاری از افراد از مرطوب کننده های سنگین و پایه روغن استفاده می کنند و طبیعی است که صورتی پر از جوش و لک خواهند داشت. این مرطوب کننده به اندازه کافی سبک است که می تواند به عنوان ماده اولیه مراقبتی و به عنوان بهترین کرم مراقبتی پوست ،  حتی در گرم ترین روزها استفاده شود.

کرم آگوستینوس بادر

آگوستینوس بادر کرمی با فناوری بسیار منحصر به فرد است و باعث زیبایی پوست شما می شود. این یک کرم مراقبتی است و دارای فرمول هیدراتاسیون می باشد. این یک مجموعه ترکیبی از اسیدهای آمینه طبیعی، ویتامین ها است که بازسازی سلول های بنیادی بدن را ایجاد می کند. می توان این کرم را از آمازون با قیمتی مناسب تهیه کنید.

مرطوب کننده ROSEN Skincare Tropics

این مرطوب کننده میوه ای برای محو شدن لکه ها و تیرگی و بهبود بافت پوست فرموله شده است. با استفاده از هیالورونیک و اسید کوجیک برای برطرف کردن چین و چروک ها و روشن شدن چهره، عمل کرده و پوستی صاف تر را ایجاد می کند. به خصوص عصاره آناناس را که ویتامین C و رایحه گرمسیری طبیعی را تأمین می کند، می توانید انتخاب کنید.

بهترین کرم مراقبتی پوست

کرم دکتر باربارا

این کرم به عنوان بهترین کرم مراقبتی پوست و یکی از با ارزش ترین مرطوب کننده ها می باشد که می بایست در روز دو بار از آن استفاده نمود. این مخلوط سخت آنتی اکسیدانی مانند ویتامین E، برای تقویت و ترمیم سلول و روغن های غنی است که می تواند در طولانی مدت، آبرسانی مناسبی را بر روی پوست انجام دهد.

کرم SkinCeuticals Triple Lipid

در این کرم از ۲٪ سرامیدهای خالص ، ۴٪ کلسترول طبیعی و ۲٪ اسیدهای چرب استفاده شده است تا کرم ضد پیری و یکی از بهترین کرم مراقبتی پوست موجود در بازار باشد. شما خواهید دید که با استفاده از این کرم، تمام آن لیپیدهای پوستی ضروری که در اثر پیری طبیعی یا عوامل محیطی از بین رفته اند،  دوباره به پوست باز می گردند و باعث ترمیم خود پشتیبانی می شوند. در نتیجه پوستی ایجاد می شود که احساس نرمی و درخشندگی داشته و صاف و پرتر به نظر می رسد.

پیشنهاد مطالعه : لیست خرید بهترین لوازم سیسمونی از آمازون

کرم Lancôme Absolue Premium Bx

این کرم روز فرانسوی پس از یک بار استفاده، پوستی صاف و مخملی را به شما خواهد داد. این مرطوب کننده سنگین حاوی گلیسیرین است که یک ماده مرطوب کننده عالی است. عصاره یام وحشی، جلبک های دریایی و سویا موجود در آن برای بازگرداندن رطوبت شبانه به پوست عمل می کنند.

این یک مرطوب کننده گران قیمت است، اما مانند همه محصولات خوب، قابلیت ها و نتیجه بسیار استثنایی را همراه دارد.

کرم مرطوب کننده La Roche-Posay Toleriane

کرم مرطوب کننده La Roche-Posay بر روی افراد مبتلا به آلرژی پوستی آزمایش شده است تا مطمئن شود که فرمول مناسب را دریافت کرده اند. این کرم به عنوان بهترین کرم مراقبتی پوست ، میزان مناسب آبرسانی را بدون تحریک پوست حساس فراهم می کند.

این کرم فاقد پارابن، عطر، مواد نگهدارنده و الکل  و تمام مواد محرک احتمالی است که برای کسانی که پوست حساس دارند، بسیار مناسب است.

بهترین کرم مراقبتی پوست

 کرم Weleda Skin Food

اگر چهره شما مستعد خشکی و پوسته پوسته شدن است، این مرطوب کننده پوست، نجات دهنده شما خواهد بود. این محصول با اسیدهای چرب ضروری، موم زنبور عسل، لانولین، روغن بادام شیرین، کلسترول و ویتامین E  تهیه شده است و برای رطوبت رسانی به پوست خشک بسیار عالی است و همچنین ظاهر آن را سالم و براق می کند. همچنین لازم به ذکر است که این کرم غنی به عنوان لوسیون بدن وظیفه مضاعفی را در مناطق خشک و خشن مانند آرنج، دست و پا بر عهده می گیرد. برای خرید بهترین کرم مراقبتی پوست از آمازون می توانید از کارشناسان زاکولا یاری بگیرید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]