تاریخ انتشار : ۱۴۰۰,اردیبهشت,۳۱

خرید بهترین کرم های ضد آفتاب از آمازون

نویسنده : تیم محتوا

بهترین کرم ضد آفتاب

برای محافظت بهتر از پوست در برابر آفتاب، همه متخصصان توصیه می کنند از کرم های ضد آفتاب با طیف گسترده ای در فرمولاسیون های شیمیایی یا معدنی استفاده شود. زیرا از هر دو اشعه UVA و UVB محافظت می کنند. انتخاب خرید بهترین کرم ضد آفتاب می تواند در محافظت بهتر پوست کمک موثری داشته باشد.

 کارشناسان می گویند اگر پوستی حساس و دارای حساسیت به گرما یا استفاده از ضد آفتاب های شیمیایی دارید، به دنبال ضد آفتاب معدنی باشید. زیرا فرمول مواد معدنی در روی پوست قرار دارد تا از اشعه UVA و UVB جلوگیری کند. برخلاف فرمولاسیون شیمیایی که در پوست فرو رفته و اشعه را جذب می کند که باعث تحریک پوست حساس تر می شود. ضمنا به دنبال محصولاتی باشید که در برابر آب مقاوم باشند و بین ۴۰ تا ۸۰ دقیقه از پوست شما محافظت کنند و پس از آن باید دوباره استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه : کیف پول نرم افزاری Coinbase

حتی اگر این روزها زیاد بیرون نروید، استفاده از کرم ضد آفتاب در داخل خانه نیزز مهم است زیرا اشعه های مضر می توانند به پنجره ها نفوذ کنند و برخی شواهد نشان می دهد که نور آبی از صفحه رایانه و تلفن های هوشمند می تواند به پوست آسیب برساند.

در اینجا لیستی از بهترین کرم ضد آفتاب که می توانید آن ها را در آمازون خرید کنید، آورده شده است. می توانید برای خرید خود و تحویل آن در ایران از خدمات زاکولا بهره مند شوید. این محصولات در فرمولاسیون های متفاوت و قیمتی های مختلفی ارائه می شوند که توسط کارشناسان انتخاب می شوند.

از همه آنها می توان در سراسر بدن استفاده کرد، اما آنها را با توجه به جزئیات دیگر، از جمله قیمت، مواد اولیه، سهولت استفاده و در دسترس بودن، دسته بندی کرده ایم

بهترین کرم ضد آفتاب

بهترین کرم های ضد آفتاب

ضد آفتاب Neutrogena Ultra Dry-Touch SPF 55

این کرم را می توانید با تخفیف فصلی به قیمت ۸ دلار در آمازون خرید کنید. طبق متخصصان پوست، بهترین کرم ضد آفتاب است که شما به طور مداوم از آن استفاده خواهید کرد. شما باید تقریباً یک اونس را روی کل بدن هر دو ساعت استفاده کنید. این کرم دارای قیمتی مناسب بوده و می تواند محافظ خوبی برای پوست شما باشد.

به دلیل داشتن احساس سبکی و ملایم بودن که منافذ پوستی شما را مسدود نمی کند، Neutrogena Ultra Sheer Dry-Touch توصیه می شود. این یکی از بهترین کرم ضد آفتاب مایع با فرمول شیمیایی است. اما به صورت اسپری نیز وجود دارد و باید اشاره کنیم که در برابر آب بسیار مقاوم است، بنابراین هنگام ورود و خروج از استخر همچنان باقی خواهد ماند. همچنین یک فرمولاسیون معدنی با اکسید روی وجود دارد.

پیشنهاد مطالعه : کیف پول نرم افزاری Electrum

کرم ضد آفتاب ISDIN Eryfotona Actinica Ultralight Emulsion SPF 50+

این کرم را نیز می توانید با قیمت ۵۵ دلار از آمازون خرید کنید. برخی از یافته ها نشان می دهد که مواد موجود در ضد آفتاب های شیمیایی فقط در پوست شما جذب نمی شوند، بلکه در خون شما نیز جذب می شوند. ضدآفتاب معدنی Isdin’s مارک اسپانیایی توسط متخصصان توصیه می شود.

این یک کرم شفاف است که اثری را روی پوست نمی گذارد. همچنین دارای مزایای آنتی اکسیدان، ویتامین E و آنزیم های ترمیم کننده DNA است که به مقابله با آسیب های قبلی خورشید کمک می کند. این قابل استفاده در کل بدن است، اما از آنجا که قیمت آن به عنوان بهترین کرم ضد آفتاببسیار گرانتر از بسیاری از مارک های دیگر است، توصیه می کند از آن در صورت یا سایر قسمت های خاص بدن که بیشترین آسیب به آفتاب را می بینند، استفاده کنید.

کرم ضد آفتابISDIN Eryfotona Ageless Tinted Mineral

این کرم  ISDIN Eryfotona Ageless Tinted Mineral SPF 50+ Zinc Oxide 3.4  در سایت آمازون به قیمت ۶۶ دلار به فروش می رسد و شما می توانید برای تهیه آن از طریق زاکولا اقدام کرده و پرداخت ارزی آن و تحویل در ایران را به کارشناسان زاکولا بسپارید. برای اینکار لازم است سفارش خود را به زاکولا اعلام کنید تا خرید شما را در سایت فروشگاهی آمازون نهایی کنند.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین قهوه سازها از آمازون ۲۰۲۱

این یکی از بهترین کرم ضد آفتاب با کیفیت عالی است که بسیاری از افراد نسخه رنگی آن را دوست دارند. این کرم ضد آفتاب فقط برای بدن است که پوشش SPF 50 را با رنگی زیبا ، فرمول سبک و بدون سفیدی فراهم می کند. مانند مورد بالا ، همچنین حاوی آنزیم هایی است که نشان داده شده علائم آسیب خورشید را معکوس می کند. آنها به طور معمول از نور آبی محافظت بیشتری می کنند که مانع ایجاد لکه بر روی پوست خواهند شد.

بهترین کرم ضد آفتاب

کرم ضد آفتاب صورت La Roche Posay Anthelios

می توانید کرم ضد آفتاب La Roche Posay  را به قیمت ۳۴ دلار از آمازون خرید کنید. این بهترین کرم ضد آفتاب La Roche-Posay را که در فرمولاسیون های شیمیایی و معدنی وجود دارد، در مورد محافظت از صورت استفاده کنید. برای استفاده عمومی در صورت، ضد آفتاب معدنی La Roche-Posay Anthelios SPF 50 را توصیه می کنند زیرا برای صورت و بدن مناسب است، حاوی ویتامین E ، عصاره های گیاهی و آنتی اکسیدان نیز می باشد.

پیشنهاد مطالعه : روش های شناخت برندهای اصل کفش از تقلبی

برای تسکین پوست آسیب دیده و محافظت در برابر آفتاب بسیار مناسب است و اگر به دنبال چیزی ارزان تر هستید، این می تواند مناسب باشد. ضمن آن که لوسیون مرطوب کننده صورت CeraVe با SPF 30 یک محصول مناسب است. محافظت از پوست با طیف گسترده SPF 30 ، کاربرد گسترده، آنتی اکسیدان برای تقویت محافظت در برابر آفتاب، مواد ضد پیری و آبرسانی همگی با قیمتی مناسب عرضه می شود.

برای خرید بهترین کرم ضد آفتاب و دیگر برندهای ارائه شده در آمازون، می توانید با زاکولا تماس گرفته و سفارش خود را اعلام نمایید تا برای خرید و تحویل در ایران اقدامات لازم صورت گیرد.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود