بهترین وب سایت ها برای دریافت کوپن تخفیف در معاملات آنلاین

آموزش
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

بهترین سایت آنلاین دریافت تخفیف

بهترین سایت آنلاین دریافت تخفیف : همه ما می خواهیم بهترین معاملات را به صورت آنلاین پیدا کنیم. تقریباً دیگر هیچ کس بدون کدهای تبلیغاتی یا تخفیف، به صورت آنلاین خرید نمی کند.افراد اکنون بیش از هر زمان دیگری در حال خرید آنلاین هستند. در این جا با بررسی سایت های فروشگاهی اینترنتی ، بهترین سایت آنلاین دریافت تخفیف را معرفی خواهیم کرد.

slickdeals

slickdeals یکی از سایت های معتبر و شناخته شده در میان سایت هایی است که تخفیف ارائه می دهند. در این سایت تنظیم اعلان های معامله بسیار آسان است. می توان آن ها را تنظیم کرد تا تخفیف های عالی آن را از دست ندهید. به عنوان مثال، اگر می دانید به لپ تاپ جدیدی نیاز دارید، می توانید هشدار لازم را تنظیم کنید تا لحظه ای که slickdeals پیشنهاد تخفیف جدیدی را در لپ تاپ ها دارد، برای شما ارسال شود.

اگر در حین وبگردی معامله ای پیدا کردید، می توانید معامله ای را نیز در وب سایت قرار دهید تا دیگران از آن لذت ببرند. این نوع اشتراک گذاری اجتماعی توسط اکثر سایت ها انجام نمی شود و به شما امکان می دهد گزینه هایی عالی را با صرفه جویی گسترده در سایت پیدا کنید. همچنین می توانید صفحه اول خود را در slickdeals شخصی سازی کنید تا بیشتر با آنچه به آن علاقه دارید، تنظیم شود.

پیشنهاد مطالعه : خرید برندهای برتر لوازم آرایشی از آمازون

slickdeals سفارشی می کند. می توانید به سایت بگویید کدام دسته ها بیشترین محصولات مورد علاقه شما را دارند، در مورد نحوه نمایش معاملات تصمیم بگیرید، فروشگاههایی را که ترجیح می دهید در آنها خرید کنید تعریف کنید. این یک صرفه جویی در وقت است، بنابراین شما نیازی به جستجوی صفحه به صفحه در سایت نخواهید داشت.

پیشنهادات تخفیف در مواد غذایی، بازی های ویدیویی، سلامتی و زیبایی، پوشاک، محصولات و خدمات مالی، مسافرت و موارد دیگر را پیدا خواهید کرد. همچنین محبوب ترین معاملات را در سمت راست صفحه قابل مشاهده است. وبلاگ های این سایت، بسیار عالی بوده و دائما به روز رسانی می شود. به طور مرتب به روز می شود و بررسی محصولات، نکات مربوط به صرفه جویی در هزینه، کوپن ها را ارائه می دهد. می توان گفت بهترین سایت آنلاین دریافت تخفیف است.

Hip2save

Hip2Save به عنوان یک وبلاگ خانوادگی شروع به کار کرد که تصمیم داشت به دوستان و خانواده در پس انداز پول کمک کند. اکنون پس از گذشت ده سال، یکی از محبوب ترین سایت های معاملات آنلاین است. Hip2Save دارای بسیاری از ویژگی های مشابه سایر سایت های معاملات آنلاین مانند کد کوپن، تخفیف و پیشنهادات برگشت پول است، اما دارای ویژگی های بسیاری است که آن را به اندازه کافی منحصر به فرد می کند تا بتواند بهترین سایت آنلاین دریافت تخفیف باشد.

می توانید به یک Hip2Save Insider تبدیل شوید که به شما امکان می دهد نمایه خود را ایجاد کنید تا بتوانید نشان ها را بدست آورید و معاملات منحصر به فرد خود را دریافت کنید. می توانید آن را به طور خاص متناسب با نیازهای خود تنظیم کنید و وقت خود را برای گذراندن پیشنهاداتی که مهم نیستند تلف نکنید.

این موضوع می تواند به صورت معاملاتی باشد که در سایت با خبرنامه پیشنهادی دریافت می کنید. هنگامی که یک Insider باشید، هر کاری که در سایت انجام می دهید امتیازاتی را برای شما کسب می کند که می توانید از طریق Hip2Save برای ثبت نام در مسابقات انحصاری و هدایا استفاده کنید.

Hip2Save مانند اکثر سایت های دیگر برنامه های تلفن همراه را ارائه می دهد، توانایی دریافت هشدارهای متنی برای داغ ترین معاملات ارسال شده در سایت بسیار کاربرپسند است. آنها فیلتر شده است تا با پیشنهادهای مداوم برای همه موارد سردرگم نشوید. این خود یکی از بهترین سایت آنلاین دریافت تخفیف است.

بهترین سایت آنلاین دریافت تخفیف

ShopAtHome

ShopAtHome در واقع در دهه ۸۰ توسط یک زوج تاسیس شد و با گذشت زمان به طرز چشمگیری تغییر کرد. این یک سایت تخفیف عالی است. شروع کار در این سایت ساده است. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که در یک حساب رایگان با نام و آدرس ایمیل خود ثبت نام کنید، سپس دکمه پس انداز را بارگیری کنید.

اگر هنگام خرید آنلاین روشن کردن پول نقد را انتخاب کنید ، ShopAtHome معاملات را جستجو می کند و به شما می گوید چه موقع و از کجا می توانید پس انداز کنید.

RetailMeNot دارای کدهای تبلیغاتی فراوانی است که کاربران می توانند آنها را به صورت رایگان دریافت کنند ، اما آنها دارای یک برنامه بازگشت پول نقد قوی هستند که بیشتر آنها را نادیده می گیرند. با ثبت نام در یک حساب رایگان، می توانید در مکان هایی که از قبل خریداری کرده اید پول نقد دریافت کنید.

RetailMeNot هم اکنون Genie را در اختیار شما قرار می دهد. این یک افزونه مرورگر است که محل خرید شما را تشخیص می دهد و در هنگام تسویه حساب، پیشنهادات و کدهای تبلیغاتی را منظور می کند. از همین روست که به عنوان بهترین سایت آنلاین دریافت تخفیف می تواند منظور شود.

پیشنهاد مطالعه : خرید کفش Timberland

Groupon

گروپون در سال ۲۰۰۸ تاسیس شد، که یکی از مهمترین رکودهای کشور بوده است. هدف بنیانگدار این سایت اندرو میسون، این بود که سرویس را راه اندازی کند تا افراد بتوانند خدمات و محصولات آن را به صورت تخفیفی دریافت کنند. این شرکت از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳ اوضاع بدی را پشت سر گذاشت و افراد و مشاغل تمایلی برای همکاری و مشارکت با گروپون را نداشتند. در اوایل سال ۲۰۱۳ ، اندرو میسون به عنوان مدیرعامل برکنار شد و چند سال طول کشید تا گروپون با ایده های بزرگی بازگشت.

اکنون گروپون به مشاغلی متمرکز است که آنچه را که افراد می خواهند به آنها می دهد. نبابراین شما تخفیف گسترده ای می گیرید. می توانید ببینید که چند نفر دیگر این معامله را خریداری کرده اند، چه بررسی هایی انجام داده اند و چه مدت زمان بیشتری برای معامله باقی مانده است.

گرچه Groupon چیزی فراتر از محصولات ارائه می دهد. برای غذا، مسافرت و خدمات محلی می توانید معاملات و کوپن های مشابه دریافت کنید. حتی می توانید کدهای کوپن را از خرده فروشان اصلی مانند آمازون دریافت کنید.

بهترین سایت آنلاین دریافت تخفیف

FreeShipping

FreeShipping یک وب سایت بسیار ساده است که توسط یک زوج در سال ۲۰۰۷ ایجاد شده است. آنها از پرداخت هزینه حمل و نقل آنلاین راضی نبودند، بنابراین تصمیم گرفتند سایت هایی را که حمل رایگان را ارائه می دهند  به صورت عملی یا از طریق کدهای تبلیغاتی، ارائه نمایند.

آنها اکنون با صدها خرده فروش آنلاین شریک شده اند تا حمل و نقل رایگان و همچنین تخفیفات را به کاربران خود بدهند. سایت آنها تمیز و پیمایش در آن بسیار آسان است، بنابراین شما مجبور نیستید تعداد زیادی از پنجره های بازشو و تبلیغات را مشاهده کنید.

پیشنهاد مطالعه : خرید اسباب بازی از آمازون

FreeShipping به عنوان یک روش سریع و آسان برای اطمینان از عدم پرداخت هزینه حمل و نقل هنگام خرید آنلاین مطرح است که می تواند بهترین سایت آنلاین دریافت تخفیف در حوزه خود باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص و خرید از سایت های خارجی و تخفیف های هیجان انگیز از سایت های تخفیفی خارجی ، می توانید با زاکولا همراه باشید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]