تاریخ انتشار : ۱۴۰۰,بهمن,۱۵

بهترین هدفون های بلوتوث در سال ۲۰۲۲

نویسنده : تیم محتوا

گاهی اوقات لازم است بتوانید با گوشی خود در ماشین یا هنگام حرکت صحبت کنید. متأسفانه، زمانی که می‌خواهید روی رانندگی تمرکز کنید، ممکن است بسیار دشوار باشد که گوشی خود را نیز در دست داشته و مکالمه کنید. خوشبختانه، بهترین هدفون های بلوتوث در دسترس است که به شما اجازه می‌دهد بدون ممانعت از رانندگی صحبت کنید. بنابراین لازم نیست تلفن همراه خود را بردارید.

پیشنهاد مطالعه : چگونه آمازون از حریم خصوصی مشتری محافظت می کند و الکسا را ​​بهتر می کند.

با یک هدفون بلوتوث خوب، می توانید به راحتی تماس ها را دریافت و پایان دهید و حتی سطح صدا را تنظیم کنید. همچنین با استفاده از فناوری دستیار هندزفری که امروزه در اختیار داریم، استفاده از دستورات صوتی برای تماس با افراد در لیست مخاطبین شما دشوار نخواهد بود.\

بهترین هدفون های بلوتوث

برترین هدفون بلوتوث

در صورتی که قصد دارید برای خرید بهترین هدفون های بلوتوث اقدام نمایید، می توانید از طریق زاکولا از سایت های خارجی معتبر خرید نمایید. برای اینکار و پرداخت ارزی سفارش خود و تحویل در ایران، کارشناسان زاکولا شما را یاری خواهند کرد.

Toorun M26

Toorun M26 عملکردی مشابه عملکرد Plantronics Explorer 50 دارد. دارای یک قلاب گوش است که اطراف گوش شما قلاب می شود و البته میکروفون و گوشی یک واحد کامل هستند. ایرباد در گوش شما قرار می گیرد و سپس میکروفون به سمت دهان شما بیرون می زند تا بهترین کیفیت میکروفون را داشته باشد.

یکی از نکات جالب در مورد Toorun M26 این است که دارای فناوری حذف نویز است. بنابراین، حتی اگر این یک گوشی نسبتا کوچک است، همراه با فناوری حذف نویز، شما باید بتوانید صدای فرد طرف مقابل را با صدای بلند و واضح بشنوید. روی هدفون، دکمه ای برای برقراری تماس و پایان دادن به تماس برای استفاده هندزفری وجود دارد.

پیشنهاد مطالعه : معرفی محصولات اورال بی

هدست بلوتوث KLOKOL

از بهترین هدفون های بلوتوث ، می توان به هدست KLOKOL اشاره نمود. این هدفون از نظر شکل و اندازه شبیه Toorun M26 و Plantronics Explorer 50 است. یکی از مواردی که در آن برتری دارد، عمر باتری است که یک بار شارژ باید بتواند بیست ساعت کامل مکالمه مستقیم را برای شما به ارمغان بیاورد.

البته، دکمه‌ای روی گوشی برای برقراری و پایان تماس‌ها بدون نیاز به برداشتن گوشی هوشمندتان وجود دارد. درست مانند Toorun M26، دارای فناوری حذف نویز داخلی است، بنابراین باید بتوانید صدای مردم را بدون مشکل بشنوید. حتی بدون آن، کیفیت صدا واضح و واضح است.

بهترین هدفون های بلوتوث

هدفون بی سیم Comexion

هدفون بی سیم Comexion نیز یک قطعه از تجهیزات جانبی فوق العاده و از بهترین هدفون های بلوتوث است. این گوشی از طریق قلاب به گوش شما متصل می شود، با یک گوشی که برای خروج صدا در گوش شما قرار می گیرد. دارای یک میکروفون بوم است که روی یک بازوی قابل تنظیم برای موقعیت دقیق قرار دارد. این گوشی دارای سه اندازه مختلف گوش است، بنابراین مطمئناً یکی را انتخاب می کنید که متناسب با سبک گوش شما باشد.

این هدست فوق العاده ، دارای صدای شفاف و عمر باتری طولانی است. یکی از بهترین ویژگی‌های این هدفون، قابلیت‌های هوشمند آن است . هدفون بی‌سیم Comexion می‌تواند به طور یکپارچه با Siri، Google Assistant و موارد مشابه کار کند و بدون نیاز به برداشتن تلفن، با افراد موجود در لیست مخاطبین شما تماس بگیرد. حتی با صدای فردی که با شما تماس می گیرد، یا اگر شماره در لیست مخاطبین نباشد، اعلام می کند.

پیشنهاد مطالعه : خرید محصولات بلک اند دکر

FocusPower F10

شاید شما هدستی از بهترین هدفون های بلوتوث می خواهید که واقعاً کم مشخصات باشد. برای این منظور، آنچه را که FocusPower F10 به شما ارائه می دهد، در نظر بگیرید. درست مانند ایرپادهای اپل درست در گوش شما قرار می گیرد. میکروفون حتی به دهان شما نزدیک نمی شود.

با این حال، با توجه به اینکه یک میکروفون با کیفیت بالا از مواد درجه یک ساخته شده است، می‌تواند صدای شما را بدون هیچ مشکلی دریافت کند. صدایی که وارد می شود شفاف است و میکروفون شما نیز باید واضح و شفاف باشد. ضمن آنکه با یک بار شارژ، حدود شش ساعت زمان مکالمه مستقیم قبل از نیاز به شارژ مجدد را برای شما فراهم می کند.

Plantronics Explorer 50

در نهایت، Plantronics Explorer 50 نیز به عنوان یکی از بهترین هدفون های بلوتوث مطرح است. این هدفون بلوتوث دارای طراحی روی گوش است که پشت گوش شما قرار می گیرد. به طور یکپارچه از طریق بلوتوث ۳.۰ به گوشی هوشمند شما متصل می شود.

نسبتاً سریع شارژ می شود و تا ۱۱ ساعت مکالمه مستقیم به شما می دهد. اگر زمانی که از آن استفاده نمی کنید آن را در حالت خواب عمیق قرار دهید، باتری می تواند تا سه ماه قبل از نیاز به شارژ مجدد دوام بیاورد. کیفیت صدا از طریق واضح و شفاف به دست می‌آید و کیفیت صوتی که از میکروفون عبور می‌کند نیز باید واضح باشد.

بهترین هدفون های بلوتوث

خرید بهترین هدفون های بلوتوث

همانطور که می بینید، بسیاری از گوشی های بلوتوث عالی در حال حاضر در بازار وجود دارد و با قیمتی مقرون به صرفه عرضه می شود. انتخاب مناسب بهترین هدفون های بلوتوث ، بستگی به سبکی دارد که شما به آن علاقه دارید. آیا یک گوشی با اندازه کامل با قلاب گوش می‌خواهید یا ترجیح می‌دهید یک هدفون داشته باشید که فقط داخل گوش شما قرار بگیرد؟ انتخاب در نهایت به شما بستگی دارد. می توانید برای خرید این هدفون های بلوتوثی ، از طریق زاکولا اقدام نمایید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

Amazon ایرپاد پرو اپل ۲۰۲۴ سفید رنگ
11%

76000000 تومان

85000000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود