خرید بهترین مینی کولر Mini Cooler

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

بهترین مینی کولر

وقتی در طول تابستان بسیار گرم می شود، تنها چیزی که فکر می کنید این است که چگونه خانه خود را خنک کنید. می توانید به سادگی از بهترین مینی کولر استفاده کنید. این به صورت یک تهویه مطبوع مینی ارائه می شود که چیزی غیر از یک واحد خنک کننده شخصی نیست. این دستگاه های جمع و جور نمی توانند کل خانه شما را خنک نگه دارند، اما برای فضای کوچک بسیار مناسب هستند.

آنها می توانند برای دفاتر و اتاق های کوچکی که وقت زیادی در آنها می گذرانید انتخاب خوبی باشند. علاوه بر این، آنها به هیچ گونه حفاری دیواری یا نصب شلنگ احتیاج ندارند. در زیر می توانید انتخاب بهترین واحدهای خنک کننده هوای شخصی ما را پیدا کنید.

پیشنهاد مطالعه : نحوه خرید تجهیزات دوربین عکاسی

مینی کولر در برابر کولر گازی

یک Mini Cooler یا مینی تهویه هوا در واقع یک کولر هوای تبخیری است که هوای گرم اتاق شما را می کشد و آن را از طریق آب خنک موجود در مخزن خود عبور می دهد. به این ترتیب است که می تواند گرمای کلی اتاق را کاهش دهد. مینی کولرهای هوایی تبخیری گزینه مقرون به صرفه تری هستند اما برای فضاهای مرطوب بهینه نیستند. از طرف دیگر ، یک تهویه هوا با استفاده از یک مایع مبرد گرما را جذب می کند. هوای سرد را آزاد می کند تا دما و رطوبت اتاق را کاهش دهد. این فرایند به انرژی زیادی احتیاج دارد و می تواند قبض برق شما را افزایش دهد.

بهترین مینی Cooler

Breezie mini AC

این دستگاه مینی کولر با ابعاد: ۱۶۶ * ۱۵۲ * ۱۴۲ میلی متر است که می توانید آن را با قیمت ۴۹ دلار از آمازون خرید کنید. کولر مینی Breezie یک ماشین مدرن و کارآمد است که به شما در خنک شدن در گرمای تابستان کمک می کند.این کولر کوچک می تواند تا ۱۰ درجه سانتی گراد باعث خنک شدن اتاق شما شود و فقط ۳۰dB صدا ایجاد کند و ۹۵٪ انرژی کمتری نسبت به کولرهای گازی سنتی داشته باشد.

بهترین مینی کولر

Evapolar EvaLIGHT Plus

این دستگاه Mini Cooler نیز با ابعاد ۲۰۳ * ۲۰۳ * ۲۵۴ میلی متر می باشد که قیمت ۱۴۹ دلار را در سایت های خارجی همچون ایبی و آمازون دارد که می توانید آن را از طریق زاکولا خرید کنید. Evapolar evaLIGHT Plus دارای یک صفحه نمایش کوچک در بالا برای نمایش اطلاعات دما است. این صفحه همچنین به شما امکان می دهد کولر را برای مدت زمان مشخصی تنظیم کنید تا کار کند.

پیشنهاد مطالعه : خرید مکمل های غذایی مفید از سایت های خارجی

Evapolar’s ​​evaLIGHT Plus می تواند در هر مکانی بین سه تا هشت ساعت با یک بارگیری مخزن کار کند. استفاده از آن آسان بوده و بدون فریون، سبک و قابل حمل و ساکت تر از گزینه های ارزان قیمت مینی AC است.

Hessaire MC37M

این دستگاه مینی کولر نیز در ابعاد  ۶۳۵ * ۴۳۲ * ۹۴۰ میلی متر و با قیمت ۲۸۷ دلار است. اگر یک واحد AC دارید که از سیستم تحویل چرخش هوا استفاده می کند، ممکن است بخواهید کولر Hessaire را بررسی کنید. در قسمت جلوی واحد متوجه یک سوئیچ چرخشی خواهید شد. با استفاده از دکمه، سه سرعت مختلف را انتخاب کنید و دما را بهینه تنظیم کنید. این محصول Mini Cooler نسبتاً بادوام است اما وزن آن ۴۱ پوند است و برای جابجایی آن کمی تلاش لازم است. این می تواند تا ۵۰۰ فوت مربع فضا را خنک کند و جریان هوا آن ۳،۱۰۰CFM است.

پیشنهاد مطالعه : نحوه فروش آنلاین کتاب های الکترونیکی

کولر تبخیری BREEZEWELL

کولر تبخیری BREEZEWELL با نمایشگر LED و کنترل از راه دور به قیمت ۱۹۹ دلار عرضه می شود. این کولر تبخیری BREEZEWELL از طراحی جالبی برخوردار است. فن های خنک کننده بدون تیغه بسیار راحت تر تمیز می شوند و در مقایسه با تیغه های چرخان برای کودکان و حیوانات خانگی ایمن تر هستند.

این کولر Mini Cooler اتاق قابل حمل به همراه یک کنترل از راه دور و دو کیسه یخ برای مخزن آب ۱ گالنی خود ارائه می شود. در حین کار می تواند تا ۴۰ درجه نوسان داشته و نسبتاً ساکت زیر ۴۰ دسی بل باشد.

کولر هوایی تبخیری Honeywell CO60PM

ابعاد این کولر ۴۶۶ * ۷۰۰ * ۱۰۱۷ میلی متر است که با قیمت ۵۴۹ دلار می باشد. این کولر هوایی تبخیری قدرتمند توسط هانیول برای اتاق های بزرگتر و فضاهای کوچک فضای باز مانند پاسیو و قسمت های BBQ طراحی شده است. این محفظه یخی و همچنین یک مخزن بزرگ آب ۱۵.۹ گالنی دارد که می تواند به صورت دستی یا مداوم از طریق ورودی آب پر شود.کولر Honeywell مجهز به چرخ است تا نسبتاً سنگین ۴۱.۵ پوند خود را به اطراف حرکت دهد و جریان هوا تا ۲۴۷۱ CFM دارد.

بهترین مینی کولر

کولر گازی قابل حمل COMFYHOME 3-IN-1

این دستگاه Mini Cooler  دارای ابعاد ۲۸۰ * ۲۵۴ * ۵۵۸ میلی متر است که قیمت ۱۶۹ دلار می باشد. ابعاد این کولر هوای تبخیری کاملاً جمع و جور است و فقط ۹ پوند وزن دارد، بنابراین حرکت در اطراف آن نسیم است زیرا به چرخ های ۳۶۰ درجه مجهز است. کولر گازی قابل حمل COMFYHOME 3-in-1 دارای تایمر ۱۲ ساعته، ریموت و سه حالت باد است. COMFYHOME همچنین یک دهانه در بالای دستگاه اضافه کرده است تا مجبور نشوید تا خم شوید تا آب به مخزن پایین آن اضافه کنید. دو بسته یخ برای شادابی بیشتر گنجانده شده است.

پیشنهاد مطالعه : نحوه ثبت سفارش در علی اکسپرس AliExpress

Zero Breeze Mark 2

این دستگاه مینی کولر نیز دارای ابعاد ۵۰۸*۲۸۰*۲۵۴ میلی متر است که دارای قیمت ۱۳۹۹ می باشد.Zero Breeze Mark 2 یک تهویه مطبوع واقعی با انرژی باتری است که درون یک دستگاه قابل حمل قرار گرفته است. با توجه به Zero Breeze ، مارک ۲ می تواند محیط اطراف خود را تا ۳۰ درجه فارنهایت یا ۱۰ درجه سانتیگراد خنک کند و شما می توانید تازه شدن هوا را تنها پس از ده دقیقه احساس کنید. باتری های آن می توانند تا ۵ ساعت دوام داشته باشند و می توانند با انرژی خورشیدی، شارژ شوند و یا به فندک اتومبیل وصل شوند. می توانید برای خرید این دستگاه های کاربردی از سایت های خارجی، با کارشناسان زاکولا هماهنگ کنید.

کلمات کلیدی مینی کولر
ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]