تاریخ انتشار : ۱۳۹۹,اسفند,۰۲

خرید بهترین مکمل های غذایی کودک از آمازون

نویسنده : تیم محتوا

بهترین مکمل غذایی کودک

تصمیم گیری در مورد بهترین برند برای ویتامین و مکمل های غذایی کودک، چالش برانگیز است زیرا سازمان غذا و دارو FDA، محصولات صنعت ویتامین و مکمل ها را تنظیم نمی کند. از آنجایی که مقررات FDA در این خصوص اجرا نمی شود، بنابراین بایستی به سازمان هایی اعتماد کرد که به صورت مستقل برای کیفیت این مکمل ها، آزمایشات مختلفی را انجام می دهند. در اینجا توضیح خواهیم داد که چگونه برخی از سازمانها بهترین مکمل غذایی کودک و ویتامین های مورد نیاز آن ها را ارزیابی کرده و سپس برندهای برتر در این حوزه را معرفی می کنیم.

پیشنهاد مطالعه : بهترین سایت های خارجی فروش صنایع دستی

خرید بهترین ویتامین ها از آمازون

بهترین مکمل غذایی کودک

مکمل غذایی SmartyPants

برای داشتن یک مولتی ویتامین صمغی کاملاً خوشمزه و بسته بندی شده، ویتامین کامل بچه SmartyPants است که در سایت آمازون ارائه می شود. آنها حاوی طیف گسترده ای از مواد مغذی مهم از جمله امگا ۳، ویتامین D3 و ویتامین B12 هستند و کودکان آنها را بخاطر داشتن طعم عالی مصرف می کنند. آنها در سه طعم  لیمو یا پرتقال و توت فرنگی و موز وجود دارند.

برای کودکان ۴ سال به بالا طراحی شده است، دوز توصیه شده چهار پیمانه در روز است. همچنین  آنها فاقد مواد حساسیت زای رایج از جمله شیر ، تخم مرغ ، بادام زمینی ، صدف صدفی ، سویا ، گلوتن و گندم هستند. و به عنوان بهترین مکمل غذایی کودک به شمار می آیند.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین فلش مموری از آمازون

مکمل غذایی Gummy Vites از L’il Critters

اگر به دنبال یک مولتی ویتامین کودک هستید، Gummy Vites از L’il Critters یک گزینه عالی است. این ویتامین ها برای کودکان دو سال به بالا توصیه می شود و حاوی ترکیبی از ویتامین های مهم از جمله ویتامین های A ، B12 ، B6 ، C ، D و E است.

ویتامین هایی با بسته بندی خرس شکل، دارای طعم های جالب توجه مانند زغال اخته، پرتقال و گیلاس هستند، اما هیچ نوع طعم دهنده و شیرین کننده مصنوعی ندارند. برخلاف سایر محصولات ارزان قیمت موجود در بازار، آنها فاقد رنگ های خوراکی مصنوعی و شربت ذرت با فروکتوز بالا می باشند، بنابراین می توانید اطمینان داشته باشید که با  وجود این که قیمت کمتری داشته باشد، به کودک خود یک محصول عالی می دهید.

Ritual’s Essential for Kids 4+

اگر به دنبال یک مولتی ویتامین عالی برای کودکان هستید و می خواهید بهترین مکمل غذایی کودک خود را تهیه کنید، Ritual’s Essential for Kids 4+ یک گزینه عالی است. علاوه بر ویتامین ها و مواد معدنی ضروری، هر مولتی ویتامین حاوی ۵۰ میلی گرم امگا ۳DHA با کیفیت بالا برای سلامت مغز و حدود ۳ گرم فیبر برای تقویت هضم است.

اگر نگران مصرف قند کودک خود هستید، این مکمل ها فاقد شکر بوده و با یک نوع میوه که شیرین کننده گیاهی است و کمتر از سایر شیرین کننده های غیر مغذی شیرین است، مزه دار می شوند. این محصول برای کودکان ۴ سال به بالا مناسب است و لازم به ذکر است که از مواد رنگی مصنوعی عاری هستند.

مکمل غذایی Megafood Kid’s One Daily

اگر بدنبال یک مکمل مولتی ویتامین و مواد معدنی مبتنی بر مواد غذایی کامل هستید، Megafood Kid’s One Daily برای کودکان ۵ سال به بالا مناسب است. هر مینی قرص که به راحتی قابل بلع است حاوی انواع مواد مغذی مهم مانند ویتامین D3 ، B12 و B6 است.

این قرص ها از انواع غذاهای کامل ساخته شده اند و فاقد مواد شیرین کننده و طعم دهنده هستند. این مکمل های گیاهی خالص و ایده آل برای والدینی که به دنبال تقویت تغذیه کلی رژیم غذایی کودک خود و بهترین مکمل غذایی کودک هستند، بدون یک وعده شکر و مواد اضافی بسیار ایده آل است.

مهم است که برچسب تغذیه را بررسی کنید تا اطمینان حاصل کنید که یک مکمل تغذیه مناسب کودک شما را تأمین می کند. توجه داشته باشید که این مکمل ویتامین و مواد معدنی طیف گسترده ای از مواد مغذی با کیفیت برتر را فراهم می کند.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین تبلت از آمازون

Llama Naturals

ویتامین D یک ماده مغذی مهم برای حمایت از سلامت استخوان و ایمنی کودکان است. در حالی که کودکان می توانند از طریق قرار گرفتن در معرض آفتاب، شیر غنی شده یا شیر خشک و رژیم غذایی غنی از ماهی های چرب و تخم مرغ، ویتامین D دریافت کنند، یک مکمل ممکن است سلامتی آنها را افزایش دهد.

طبق آکادمی اطفال آمریکا ، نوزادان زیر ۱۲ ماه به ۴۰۰ IU ویتامین D در روز نیاز دارند، در حالی که کودکان بزرگ تر و بزرگسالان حداقل ۶۰۰ IU در روز نیاز دارند. ویتامین های گیاهی Llama Naturals  می توانند ۸۰۰ IU  ویتامین D2 و D3 در هر وعده فراهم کنند که در میان سایر مواد مغذی اصلی مانند ویتامین A و C برای کودکان ۴ سال به بالا تهیه شده است. بهتر است از مصرف ویتامین هایی که حاوی مواد شیرین کننده، رنگ و طعم دهنده های مصنوعی هستند خودداری کنید. از مصرف محصولات با شربت ذرت با فروکتوز بالا و مقادیر زیاد قند خودداری کنید و بهترین مکمل غذایی کودک را از آمازون و با اطمینان خرید کنید. برای خرید از آمازون کارشناسان زاکولا شما را همراهی خواهند کرد.

بهترین مکمل غذایی کودک

مکمل غذایی Bluebonnet’s Rainforest Animalz

آهن یک ماده مغذی اصلی برای کودکان در حال رشد است، اما همه مولتی ویتامین ها از این ماده مغذی مهم برخوردار نیستند. مواد غذایی کامل Bluebonnet’s Rainforest Animalz حاوی ۲۸٪ از مقدار توصیه شده روزانه آهن در یک وعده است. آهن در غذاهای مختلفی مانند نان های غنی شده و غلات، لوبیا و گوشت یافت می شود، اما برخی از کودکان به میزان بیشتری نیاز دارند.

این یک مکمل ویتامین و مواد معدنی کاملاً مغذی است که حاوی بیش از ۱۰۰٪ مقدار توصیه شده روزانه برای ویتامین C است که به عنوان تقویت کننده جذب آهن و تقویت سلامت سیستم ایمنی شناخته شده است. قرص های با طعم گیلاس، انگور و پرتقال به شکل حیوانات با EarthSweet ، مخلوطی از کنسانتره های آب و شکر ، شیرین می شوند. ویتامین ها و مواد معدنی از میوه ها و سبزیجات به دست می آیند، بنابراین کودکان شما مواد مغذی مورد نیاز را بدون هیچ گونه مواد مضری دریافت می کنند. این مولتی ویتامین کامل مواد غذایی به عنوان بهترین مکمل غذایی کودک ، باعث تامین تغذیه ای از جمله ویتامین A برای سلامت چشم و B-complex برای انرژی می شود.

پیشنهاد مطالعه : خرید محصولات چرمی از آمازون

Zarbee’s Naturals Toddler

یافتن مولتی ویتامین مخصوص کودکان که به راحتی مصرف شود و برای کودکان نوپا مناسب باشد می تواند یک چالش باشد. مولتی ویتامین Zarbee’s Naturals Toddler حاوی ۱۳ ویتامین و مواد معدنی ضروری از جمله ویتامین های A ، C ، D3 و B کمپلکس است و به خصوص برای کودکان ۲ تا ۴ سال فرموله شده است.

ویتامین های خوش طعم به جای ژلاتین با پکتین میوه درست می شوند و جویدن آنها را آسان تر کرده است . این محصول کاملا گیاهی بوده و با عسل شیرین شده و فاقد مواد افزودنی ناخواسته مانند شربت ذرت با فروکتوز بالا ، شیرین کننده ها و طعم دهنده های مصنوعی هستند.

اگر کودک شما آلرژی دارد جای نگرانی نیست. این مکمل بدون گندم، شیر، تخم مرغ، بادام زمینی و صدف تولید می شوند. اگر به دنبال یک مولتی ویتامین برای کودکان بزرگتر هستید ، Zarbee همچنین مکمل های مختلف کودکان را به همراه دارد.

بهترین مکمل غذایی کودک

مکمل غذایی Olly Kids Multi

برای داشتن یک مولتی ویتامین کامل و بهترین مکمل غذایی کودک که قدرت یک پروبیوتیک را نیز دارد، این محصول را از Olly امتحان کنید. مکمل های پروبیوتیک Olly’s Kids Multi + حاوی ۱۲ ویتامین و مواد معدنی از جمله A ، C و B12 و همچنین پروبیوتیک Bacillus coagulans برای سلامت هضم هستند.

این مکمل خوش طعم که برای کودکان دو ساله و بالاتر توصیه می شود، فاقد گلوتن و رنگها و طعم دهنده های مصنوعی هستند. آنها همچنین دارای NSF-Certified هستند، به این معنی که این مکمل مورد آزمایش قرار گرفته و از استانداردهای دقیق برخوردار است.

شما می توانید برای تهیه بهترین مکمل غذایی کودک خود از سایت آمازون، از طریق زاکولا اقدام کرده و محصول خود را در ایران تحویل بگیرید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود