تاریخ انتشار : ۱۳۹۶,آبان,۲۹

بهترین معاملات جمعه سیاه

نویسنده : مدیر سایت

بهترین معاملات جمعه سیاه

بهترین معاملات جمعه سیاه یا همان Black Friday، به طرز شگفت آوری، در روز جمعه سیاه نیست. بسیاری از خرده فروشان، از جمله آمازون، پیشتر پیشنهادات خود را ارائه می دادند و روز جمعه سیاه خود را آغاز می کردند. رقابت امسال بسیار شدید است، فروشگاه ها روش های جدیدی برای به دست آوردن مشتریان اندیشیده اند.

تحقیقات از پنج سال گذشته نشان می دهد که تعداد معاملات در هفته قبل از روز شکرگزاری به حداکثر رسیده. به عنوان مثال، بهترین روز برای خرید اسباب بازی روز قبل از روز شکرگذاری است. و اکثر معاملات برای کالاهای الکترونیک در ابتدای ماه نوامبر ارائه می شود.

پس انداز در فروشگاه ها در روز جمعه سیاه به طور متوسط حدود ۳۷ درصد است. اما روز شکرگذاری و شنبه ارائه تخفیف مشابه دارند.

بهترین فروش آنلاین در روز شکرگذاری است، نه جمعه سیاه. تخفیف به طور متوسط ۲۴ درصد است. اگر شما آن را از دست بدهید، قیمت ها هنوز هم در کل هفته پس روز شکرگذاری در حدود ۲۰ درصد پایین تر هستند. برای اکثر موارد، قیمت های آنلاین و فروشگاه مطابقت دارد.
اطمینان حاصل کنید که آمادگی برای جمعه سیاه را با پیروی از این چند مرحله ساده به دست آورید.

۱.    تحقیقات جمعه سیاه خود را زود آغاز کنید. قیمت های آنلاین نسبت به کسانی که در فروشگاه هستند بسیار رقابتی تر است. آنها دسترسی به اکثر تخفیف های ویژه و برخی از تخفیف های منحصر به فرد به صورت آنلاین خواهند داشت. فروشگاه ها موجودی بهتر و حمل و نقل رایگان را ارائه می دهند. آخرین معاملات در Dealsews.com، BlackFriday.com و Bfads.net موجود است.

بهترین معاملات جمعه سیاه

۲.    از برنامه های موبایل برای دریافت هشدار در بهترین معاملات استفاده کنید. برخی از محبوب ترین برنامه ها ShopSavvy، Shopular و Flipp هستند. شما همچنین باید به طور مستقیم به منبع بروید و هشدارهای موبایل را از بزرگترین تخفیف دهنده ها دریافت کنید: Amazon، Walmart، Target، Best Buy و Kohl.

۳.    بسیاری از فروشگاه ها، مانند Best Buy، Home Depot و Lowe، مدیران را قادر می سازند تا ۱۰ درصد پایین تر از قیمت رقبا را ارائه دهند.

۴.    یکی دیگر روندهای جدید “خودت قیمت گزاری کن” است، که مشابه استراتژی برای رزرو هتل می باشد. وب سایت هایی مانند Greentoe به شما اجازه می دهد همان کار را برای تجهیزات تئاتر، لوازم خانگی و حتی کالسکه های کودک انجام دهید.

بهترین معاملات جمعه سیاه

۵.    خرده فروشان بزرگ معاملات آنلاین را در ساعت های شکرگزاری پیش از باز کردن فروشگاه ها ارائه می دهند. به عنوان مثال، جمعه سیاه Walmart در روز شکرگذاری ساعت ۱۲:۰۱ بعد از ظهر آغاز می شود. در صورتی که فروشگاه های آن در ساعت ۶ صبح روز بعد باز می شوند.

۶.    برخی از فروشگاه ها در روز جمعه سیاه تخفیف های ویژه ای به مشتریان اولیه ارائه می دهند.

۷.    از معاملات دوشنبه سایبر (دوشنبه پس از شکرگزاری) مطلع شوید. فقط به روز بعد از شکرگزاری تمرکز نکنید.

۸.    توجه به معاملات ارائه شده در دوشنبه سبز.

در این مقاله درباره بهترین معاملات جمعه سیاه  صحبت شده است.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود