بهترین ماساژورهای گردن و شانه

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

ماساژورهای گردن ممکن است ابزاری مفید برای کاهش درد گردن و شانه باشند. تحقیقات انجام شده در سال نشان می‌دهد که ماساژ، می‌تواند درد کوتاه‌مدت را کاهش داده و مزایایی مانند تسکین استرس را به همراه داشته باشد. علاوه بر این، شواهدی وجود دارد که نشان می دهد آرامش حاصل از ماساژ درمانی می تواند به کاهش درد کمک کند. البته، درد مزمن یا درد ناگهانی که بدون هشدار ظاهر می شود، همیشه باید توسط یک متخصص مراقبت های بهداشتی بررسی شود.

پیشنهاد مطالعه : بهترین هدفون های بلوتوث در سال ۲۰۲۲

خرید ماساژور گردن

ماساژورهای گردن ، در این لیست از تولید کنندگان قابل اعتماد تهیه شده اند. محصولاتی ارائه شده اند که به طور قابل توجهی بازخورد مثبت بالایی دریافت کردند. با در نظر گرفتن بودجه، محصولات را با قیمت های مختلف ثبت نموده ایم. باید در نظر داشته باشید که قیمت ماساژور گردن متفاوت است. در قسمت پایین ماساژورهای دستی قرار دارند که برای کار کردن نیازی به برق ندارند. اینها می توانند کمتر از ۲۵ دلار قیمت داشته باشند. در رده بالا دستگاه های شارژی یا الکتریکی قرار دارند که گزینه های متعددی را برای سرعت و قدرت ارائه می دهند. اینها می توانند ۲۰۰ دلار یا بیشتر قیمت داشته باشند.

ماساژورهای گردن

انواع ماساژور گردن

طیف گسترده‌ای از ماساژورهای گردن وجود دارد. از غلتک‌های کوچک دستی گرفته تا صندلی‌های ماساژور با گرما و لرزش. برخی از تکنیک های ماساژ مانند شیاتسو یا ماساژ سوئدی را شبیه سازی می کنند. انواع محبوب ماساژورهای گردن عبارتند از بالش ماساژ ، ماساژورهای ضربه ای یا تفنگ های ماساژ، توپ های ماساژ، کوسن های ماساژ و توپ ها و تشک های طب فشاری و دستگاه های TENS (تحریک الکتریکی عصب از طریق پوست) که در قیمت های متفاوتی عرضه شده اند.

ماساژورهای گردن از نظر اندازه، عملکرد و قیمت متفاوت هستند. اگر به دنبال تسکین کوتاه‌مدت درد گردن، شانه و کمر و کاهش استرس و افزایش آرامش در پایان یک روز سخت و طولانی هستید، آن‌ها می‌توانند فوایدی داشته باشند.

پیشنهاد مطالعه : خرید محصولات ورزشی نایک 

بهترین ماساژور گردن

ماساژور گردن و کمر شیاتسو InvoSpa

این بالش ماساژ شامل هشت توپ غلتکی شیاتسو دو طرفه عمیق است که کاربران می گویند شبیه دست انسان است. این یک دستگاه سیمی و برقی است. پانل کنترل و پورت برق DC در دسته های موقعیت یابی قرار دارند. دارای سه سطح قدرت سرعت و گزینه حرارت مادون قرمز است.

از این نوع از ماساژورهای گردن ، می توانید از این ماساژور برای قسمت بالا یا پایین بدن خود استفاده کنید. دارای خاموشی خودکار ۱۵ دقیقه ای است، بنابراین لازم نیست نگران مصرف بالای آن باشید. همچنین به همراه کیف حمل، سیم شارژر و شارژر ماشین ارائه می شود.

ماساژور گردن VOYOR

این محصول دارای دو گلوله سیلیکونی انعطاف پذیر در هر طرف لبه داخلی است. توپ ها به طور استراتژیک برای اعمال فشار بر روی عضلات سفت گردن قرار می گیرند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که در حالی که دسته های طراحی شده ارگونومیک را در دست گرفته اید، گردن خود را به صورت دستی ماساژ دهید. این ماساژورهای گردن مقرون به صرفه برای کار کردن به باتری یا هیچ منبع برقی نیاز ندارد.

ماساژورهای گردن

ماساژور بافت عمیق قابل شارژ RENPHO

این ماساژور دستی قابل شارژ، دارای چندین گزینه سرعت کوبه ای است. دارای پنج گره ماساژ قابل تعویض و یک شارژر است. هر بار شارژ تا ۱۴۰ دقیقه طول می کشد. برای ماساژ بافت قوی و عمیق، امتیاز بالایی از کاربران دریافت می کند.

تفنگ ضربه ای ماساژور Vybe

اگر به دنبال ماساژورهای گردن عمیق و نافذ هستید، این ماساژور دستی ممکن است انتخاب خوبی برای شما باشد. دارای سه نکته مختلف ماساژ است که برای گروه های عضلانی بزرگ، گروه های ماهیچه ای کوچک و ماساژ بافت عمیق طراحی شده است. شما می توانید بین شش سرعت ارتعاش کوبه ای از ۵۰۰ تا ۲۴۰۰ ضربه در دقیقه انتخاب کنید. همراه با یک کیف حمل و دو عدد باتری قابل شارژ می باشد.

می توان از آن در هر نقطه از بدن از جمله گردن، شانه ها، عضلات دوسر بازو و ساق پا استفاده کرد. چرخش نود درجه به شما امکان می دهد ماساژور را به راحتی در پشت گردن خود قرار دهید، بدون اینکه هیچ نقطه دردناکی را از دست بدهید.

پیشنهاد مطالعه : خرید عینک آفتابی تونی استارک

ماساژور گردن، پشت و شانه شیاتسو truMedic با گرما

این ماساژور قابل شارژ، با باتری کار می کند تا حس دست انسان را تقلید کند. در امتداد شانه ها قرار می گیرد و گرما و ماساژ را به گردن، شانه ها و قسمت بالایی پشت شما می رساند. همچنین کنترل‌های جهت ماساژ، فشار و گرما در تسمه‌های قابل تنظیم بازو قرار دارند که دست‌های خود را در آن قرار می‌دهید. به همراه یک آداپتور AC برای شارژ آسان در خانه یا در حال حرکت ارائه می شود.

ماساژور گردن و کمر شیاتسو Comfier

این ماساژورهای گردن ، شبیه صندلی ماشین کودک است اما برای بزرگسالان طراحی شده است. این دستگاه ماساژ چرخشی و نقطه ای قابل تنظیم، به علاوه فشرده سازی شیاتسو با فشار انگشت دو بعدی و سه بعدی را ارائه می دهد. گرمای اختیاری هم دارد.

گره های چرخشی با موقعیت استراتژیک به شما امکان می دهند گردن، شانه ها، پشت، کمر و ران های خود را ماساژ دهید. دو کیسه هوا برای تسکین کامل کمردرد، باسن، کمر و کمر را فشرده و فشرده می‌کنند.

Realtouch ماساژ بی سیم شیاتسو

این ماساژور بی‌سیم و شارژی، دارای شش گره ژل راحت است که زیر ماهیچه‌ها را می‌گیرند تا یک ماساژ سه بعدی به سبک شیاتسو انجام دهید. همچنین شامل حالت حرارتی اختیاری است.

ماساژورهای گردن

توپ ماساژ دستی Zongs

این ماساژورهای گردن ، از یک توپ غلتکی بادوام برای اعمال فشار به عضلات دردناک استفاده می کند. می توانید در حالت نشسته یا دراز کشیده از آن بر روی گردن خود استفاده کنید. همچنین می‌توانید با دراز کشیدن روی یک سطح سخت و در حالی که توپ ماساژ را در زیر خود قرار دهید، آن را روی شانه یا پشت خود استفاده کنید.

طراحی ساده، اثربخشی و قیمت پایین آن در چندین سایت فروش، امتیاز بالایی از مشتریان دریافت می کند. یکی از بررسی‌های آمازون اشاره کرد که این یک راه حل خوب برای وزنه برداران با برخورد شانه است.

بهترین ماساژور هوشمند YK15AB TENS

این دستگاه TENS با باتری کار می کند و تکانه های کوچک و الکتریکی را از طریق الکترودهای کاشته شده در پدهای چسب به بدن ارسال می کند. در این ماساژورهای گردن ، هر پد برای قسمتی از بدن که برای آن در نظر گرفته شده است برچسب گذاری شده است. همچنین، یک صفحه نمایش LCD بزرگ اطلاعاتی در مورد نوع ماساژی که باید برای هر ناحیه از بدن انتخاب کنید را ارائه می دهد. این انواع ماساژ عبارتند از ورز دادن، طب سوزنی و حجامت.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]