تاریخ انتشار : ۱۴۰۰,دی,۰۲

بهترین مارک های کلاه برای مردان

نویسنده : تیم محتوا

بهترین مارک های کلاه

انواع کلاه می تواند برای استفاده های عملی متنوعی ، ایده آل باشد. پوشیدن یک نوع در زمستان برای گرم نگه داشتن شما یا پوشیدن آن در تابستان برای محافظت از شما در برابر آفتاب، که می تواند بسیار مفید باشد. آنها همچنین راهی برای تقویت سبک شما هستند. اخیراً، کلاه‌ها دوباره وارد رده‌های مد شده‌اند و این روند همچنان ادامه دارد. برای آن که بتوانید از میان بهترین مارک های کلاه ، متناسب با سبک خود خرید کنید، می توانید از طریق زاکولا برای تهیه آن ها از سایت های خارجی معتبر اقدام نمایید.

پیشنهاد مطالعه : خرید لوازم ورزشی در بلک فرایدی

خرید بهترین کلاه های مردانه

در حالی که بسیاری از ما سال‌هاست که کلاه‌های ورزشی را در باشگاه یا در ساحل می‌پوشیم، مهم است که به یاد داشته باشیم که این اکسسوری فراتر از سبک استاندارد ورزشی شماست. به گزینه های نمادین تری فکر کنید همه آنها دارای استایل و شهرت بزرگی بودند، در حالی که احساس مردانگی و شیک بودن را منتقل می کنند. در واقع زمانی کلاه به عنوان یک کالای روزمره در نظر گرفته می شد که به طور یکسان در طبقه اشراف مورد استفاده واقع می شد. اما با گذشت سال‌ها و محو شدن جذابیت لباس‌های سر، کلاه‌سازان به سمتی خاص‌تر سوق داده شدند.

با این حال، سبک‌های کلاسیک مانند فدورا و پاناما در سال‌های اخیر احیاء شده‌اند و به عنوان بهترین مارک های کلاه خود را دوباره بر روی نقطه توجه قرار داده‌اند. در همین حال، وسواس فعلی صنعت به همه چیزهای دهه نود، گزینه‌های معمولی مانند کلاه بیسبال را به وجود آورده است. با این حال، چه کلاه هایپیچیده و شیک را ترجیح دهید یا مدرن و شهری، برندهای برتر کلاه مردانه در زیر ارائه می شود که مطابق با نیازهای شما باشد.

بهترین مارک های کلاه

بهترین کلاه های مارک دار

  1. بیلی :

نام تجاری کلاه آمریکایی بیلی که در سال ۱۹۲۲ تأسیس شد، در طول عمر طولانی خود بهترین های هالیوود را تامین کرد و تا به امروز به تولید سرپوش های با کیفیت بالا ادامه می دهد. این مارک که به‌خاطر کارهای دستی‌اش مشهور است، در سبک‌های جنتلمنی جاودانه، از مدل های نمدی و فدورا گرفته تا پاناماهای بی نظیر تخصص دارد.

  1. GOORIN

با شروع تجارت این مارک در پیتسبورگ، مستقر در ایالات متحده، Goorin به یک نام تجاری بین المللی کاملاً پیشرفته با یک سری محصولات شیک تبدیل شده است. این کلاهساز که هنوز یک تجارت خانوادگی است، دارای مزیت معتبری است که آن را به نامی قابل اعتماد در میان علاقه مندان به سرپوش تبدیل می کند، همراه با یک سری از کلاه های مخصوص برای مردان مدرن خود را به عنوان بهترین مارک های کلاه معرفی می کند.

  1. کریستیس لندن

مهارت‌های سنتی در قلب این برچسب بریتانیایی قرار دارد که به تولید هر یک از طرح‌های خود در بریتانیا ادامه می‌دهد . این برند در محل اصلی خود در آکسفوردشایر مستقر است.کریستیس در طول عمر ۲۰۰ ساله خود همه چیز را از سرپوش نظامی گرفته تا قطعات سلطنتی تولید کرده است، بنابراین اگر یکی از طرح های این برند را خریداری کنید، انتخاب خوبی خواهید داشت.

پیشنهاد مطالعه : خرید انواع کنترلر بازی

  1. New Era

New Era که به خاطر نقش خود در احیای مدرن اسنپ‌بک‌ها شناخته می‌شود، از سال ۱۹۲۰ در دنیای ورزش با قدرت پیش می‌رود. این برچسب آمریکایی به عنوان بهترین مارک های کلاه ، هنوز هم تولید کننده انحصاری کلاه های داخل زمین است که هر تیم بیسبال در لیگ برتر استفاده می کند و اکنون بیش از ۳۵ میلیون کلاه در سراسر جهان هر سال به فروش می رساند.

  1. LOCK & CO. Hatters

این مارک بریتانیایی تماماً در مورد تاریخ و سنت است و موفقیت آن به اواخر دهه ۱۶۰۰ باز می گردد. Lock & Co که به‌عنوان قدیمی‌ترین کلاه‌فروشی و کسب‌وکار خانوادگی در جهان شناخته می‌شود، در طول سال‌ها برای همه از سر وینستون چرچیل تا چارلی چاپلین سرپوش تولید کرده است. این برند با داشتن ضمانت نامه سلطنتی به تولید برخی از بهترین کلاه ها در جهان ادامه می دهد.

بهترین مارک های کلاه

  1. استتسون

برند آمریکایی Stetson به عنوان بهترین مارک های کلاه ، از زمان های گذشته برای مجموعه های خود الهام می گیرد و سبک های کلاسیک را با پیچ و تاب های معاصر تولید می کند. کلاه‌های آن حس کابوی تاریخی دارند، اما ساختاری نرم‌تر دارند و برای پوشیدن راحت‌تر هستند. از کلاه‌های کلاسیک گرفته تا کلاه‌های ماجراجویی در فضای باز، این برچسب برای هر نوع آقایی چیزی دارد.

  1. بورسالینو

Borsalino که در سال ۱۸۵۷ تأسیس شد، به لطف فدوراهای مشهور جهانی خود را به عنوان یک برند نمادین در صنعت تثبیت کرد. این برچسب که از سال ۱۸۵۷ در ایتالیا فعالیت می‌کند، در طراحی‌های ماهرانه و بی‌انتها تخصص دارد، از کلاه‌های تخت لوکس گرفته تا پاناماهای واقعی را تولید می کند.

  1. باربر

همانطور که انتظار دارید، Barbour با طیف وسیعی از کلاه‌های خود کاملاً ماهیت حومه شهر را به تصویر می‌کشد و آن‌ها را برای طرفداران زیبایی‌شناسی میراث بریتانیایی ایده‌آل می‌کند. به عنوان بهترین مارک های کلاه ، انواع مدل های کلاه‌ها در مجموعه‌های آن به چشم می‌خورند که در همه چیز از پنبه موم‌شده با امضای برند گرفته برای حسی اصیل ساخته شده‌اند.

پیشنهاد مطالعه : قاب عکس های دیجیتال

  1. بریکستون

برند کالیفرنیایی Brixton با الهام از موسیقی، سبک و فرهنگ به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از جالب‌ترین برندهای کلاه در بازار است. انواع مدل های کلاه این برند در طیفی از رنگ‌های راحت و زیبا طراحی شده اند که هر کدام برای یک جشنواره تابستانی یا کنسرت پاییزی مناسب هستند.

  1. FILSON

نام تجاری فیلسون مستقر در سیاتل، سادگی و ظرافت زندگی در فضای باز را با خط بهترین مارک های کلاه خود به تصویر می کشد و جزئیات ریز را در طیف وسیعی در سبک مدرن تغییر می دهد. بدون شک ، Filson در میان بهترین برندهای کلاه در جهان، به ویژه در بخش کاربردی، با سبک های مختلف مورد توجه قرار گرفته است. برای خرید این کلاه های فوق العاده می توانید از سایت های خارجی با کمک زاکولا اقدام کنید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود