خرید بهترین مارک های عینک آفتابی

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

بهترین مارک عینک آفتابی

فصل استفاده از عینک آفتابی به زودی سر می رسد،  هنگامی که خورشید در نقطه پایین تر از آسمان می نشیند، بیش از هر زمان دیگری نیاز است که به یک عینک آفتابی شیک و کارآمد مجهز شوید. در این جا بهترین مارک عینک آفتابی با کارایی های متفاوت آورده شده است که در مدل های بزرگ، شیک و زنانه دسته بندی شده است.

هر سبکی را می توانید انتخاب کنید. انبوهی از آن ها را در تنوع بالایی از قدرت لنزها، رنگ ها و گزینه های محافظت در برابر تابش خیره کننده وجود دارد که می تواند در انتخاب شما موثر باشد. اما برای آن که بتوانید از میان تنوع عینک های آفتابی در برند و مارک ها معتبر، به درستی مطابق با سلیقه و نیاز خود انتخاب کنید، توصیه می شود به سایت های خارجی مانند آمازون و ایبی مراجعه کنید.

پیشنهاد مطالعه : خرید سیستم های خانه هوشمند

خرید عینک آفتابی مناسب

به عنوان یک قانون کلی، هنگام انتخاب بهترین مارک عینک آفتابی ، همیشه فرم صورت را در نظر بگیرید. اگر می خواهید مداوم از عینک خود استفاده کنید، هوشمندانه خواهد بود که آنچه را که واقعاً متناسب با چهره و صورت شماست را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، چهره های مربعیف بهتر است از قاب های گرد بهره مند شوند. به همین ترتیب، زاویه های صورت مثلثی یا قلبی شکل توسط عینک های خلبانی برجسته می شود. از طرف دیگر، چهره های گردتر ممکن است در نظر بگیرند که سبک های مربع یا مستطیل مانند را انتخاب کنند.

در اینجا، برای راهنمایی شما در مارک های رقابتی عینک ، مجموعه ای از بهترین عینک های آفتابی را برای اشکال مختلف صورت گرد آورده ایم که همگی دارای سبکی متفاوت هستند.

بهترین مارک عینک آفتابی

لیستی از بهترین عینک های آفتابی

عینک آفتابی CARRERA  مدل AVIATOR

می توانید این عینک آفتابی ۵۹ میلی متری را که یکی از بهترین مارک عینک آفتابی به شمار می آید به قیمت ۸۴.۴۹ دلار از سایت های خارجی خرید کنید. مارک CARRERA   از دهه ۵۰ میلادی عینک آفتابی خود را با الهام از مسابقات تولید می کند و بهترین مارک عینک آفتابی در ۲۰۲۱ به شمار می آید.

عینک آفتابی WARBY PARKER مدل WHITAKER

این عینک را می توانید از سایت های خارجی با قیمت ۱۴۵.۰۰ دلار خریداری کنید. این عینک ۵۰ میلی متری به دلیل استفاده از استانداردهای ایجاد شده و جزئیات مناسب در تولید، در تمامی دنیا می شناسند. می توانید این محصول را از آمازون خرید کرده و با کمک کارشناسان زاکولا، می توانید در آدرس ایران تحویل بگیرید.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین لوازم یوگا از سایت های خارجی

عینک آفتابی ORIGINAL WAYFARER مدل RAY-BAN

این محصول به عنوان بهترین مارک عینک آفتابی ، به قیمت ۱۶۹.۰۰ دلار در آمازون ارائه می شود که می توانید آن را با کمک کارشناسان زاکولا خرید کنید. Ray-Ban در حوزه عینک آفتابی نام شناخته شده ای است که توانسته است سبک های مختلفی از عینک آفتابی را به بازار عرضه کند.

عینک آفتابی مستطیلی SPLIT SHOT مدل OAKLEY

این عینک آفتابی زیبا و خاص را می توانید با قیمت فوق العاده ۲۱۶.۰۰ دلار در آمازون و دیگر سایت های خارجی معتبر خرید نمایید. در صورتی که برای پرداخت ارزی آن مساله دارید، این امکان وجود دارد که از طریق کارشناسان زاکولا، آن را انجام داده و محصول سفارشی خود را در ایران تحویل بگیرید.

در این مدل که یکی بهترین مارک عینک آفتابی است، از سایه های روشن و واضح استفاده شده است تا دقیقاً مقدار مناسبی از پوشش رنگ های برتر را برای زیباپسندان ارائه دهد. این برند از سبک های کلاسیک استفاده می کند و توانسته است نام و شهرت خوبی را در میان رقبای خود کسب نماید.

بهترین مارک عینک آفتابی

عینک آفتابی  Mrporter مدل MOSCOT

این عینک آفتابی زیبا را با قیمت ۳۱۰.۰۰ دلار می توانید خرید کنید. این برند توانسته است با حفظ موقعیتی عالی در بازار، بیش از یک قرن به تولید و ارائه عینک های آفتابی اقدام نماید. این یک شرکت خانوادگی و معتبر است که به تولیدی با کیفیت بالا و به روز شده می اندیشد و هر روز رشد بیشتری را شاهد است.

عینک آفتابی  Matchesfashion مدل GARRETT LEIGHT

می توان این برند را به عنوان بهترین مارک عینک آفتابی به قیمت  ۳۶۰.۰۰ دلار از آمازون خرید کنید. Garrett Leight با قدرت و کیفیت بالا به تجارت عینک آفتابی می پردازد. پسر لری لیت ، بنیانگذار Oliver People است که پس از یادگیری مهارتهایی که شرکت پدرش آموخت، برند و مارک همنام خود را در سال ۲۰۱۱ راه اندازی کرد و امروز بهترین عینک های آفتابی را در دنیا خود تولید می کند.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین کیبوردهای لیزری از ایبی

عینک آفتابی  Ssense مدل TOM FORD

به سادگی می توانید این عینک آفتابی زیبا را با قیمت ۲۶۱.۰۰ دلار از سایت های خارجی خرید کنید. تعداد اندکی از مارک های معتبر مد وجود دارد که موفق شده اند، مرجع خوبی برای عینک آفتابی باشند. این کمک می کند که این برند با ارائه طرح ها و سبک های نوآورانه به خوبی دیده شده و آن را به تمامی دنیا معرفی کند.

عینک آفتابی OLIVER PEOPLES

این عینک آفتابی ۴۸ میلی متری را که به عنوان یکی از بهترین مارک عینک آفتابی است به قیمت ۳۲۴.۰۰ دلار خرید کنید. عینک آفتابی Oliver People شما را به فکر روزهای کالیفرنیایی غرق در خورشید و فرصت های به ظاهر بی پایان تعطیلات آخر هفته تابستانی می اندازد. این برند می تواند یکی از بهترین سبک ها در تولید عینک های آفتابی را ارائه نماید که برای هر کاربری می تواند جذابیت های لازم را داشته باشد.

بهترین مارک عینک آفتابی

عینک آفتابی STEVE MCQUEENمدل PERSOL

این عینک را با قیمت مناسب ۴۸۰.۰۰ دلار می توانید در آمازون و دیگر سایت های خارجی خرید کنید. Persol بهترین عینک آفتابی لوکس ایتالیایی است. از زمانی که King of Cool در مجموعه The Thomas Crown Affair ظاهر شد، توانست عینک های آفتابی خود را که سبکی خاص را دنبال می کند، عرضه نموده و طرفداران بسیاری را در دنیا به سوی خود جلب نماید.

پیشنهاد مطالعه : معرفی برند ساعت جی شاک و نحوه خرید از آن

عینک آفتابی مستطیلی  CELINE

این عینک آفتابی ۵۱ میلی متر با قیمت ۵۰۰.۰۰ دلار قابل تهیه و خرید از آمازون است. Pheobe Philo به عنوان مدیر خلاق سلین، خانه مد روز فرانسه را که چندان شناخته شده نبود، با هدف سبک زنانه در سراسر جهان، به یک برند و مارک مهم تبدیل کرد. فیلو چند سال پیش موقعیت خود را ترک کرد، اما عینک آفتابی که معرفی کرد هنوز هم در تمامی دنیا وجود دارد و همچنان بهترین مارک عینک آفتابی برای مردان و زنان است.

اگر تصمیم به خرید عینک آفتابی از مارک های معتبر جهانی هستید، می توانید با کمک کارشناسان زاکولا، آن ها را از سایت های خارجی خرید نمایید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]