نکات مهم در خرید لباس کودک

آموزش
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

بهترین لباس تابستانی کودک

هنگام خرید لباس برای کودک خود، موارد زیر را در نظر بگیرید :

اصول اولیه را در نظر بگیرید :

به خاطر داشته باشید که اصول اولیه را همواره در نظر بگیرید. لباس هایی که دارای دکمه ها، تزئینات یا موارد اضافی زیادی هستند، ممکن است زیبا باشند، اما ممکن است برای زندگی روزمره کودک عملی و راحت نباشند. این موارد را برای موقعیت های خاص نگهداری کنید و هدف شما ایجاد مجموعه ای از لباس های راحت و لباس خواب است که برای زمان غذا خوردن و خواب راحت است.

نوع پارچه را بررسی کنید :

خواهید دید که بسیاری از بهترین لباس تابستانی کودک مواد ارگانیک ارائه می دهند. این موارد مخصوصاً برای پوست کودک شما مفید است. زیرا لباس لازم است نرم و عاری از مواد شیمیایی باشد. پنبه و سایر مواد طبیعی، مانند پارچه پنبه ای، گزینه های خوبی هستند. زیرا رطوبت را در برابر پوست کودک به دام نمی اندازند.

پیشنهاد مطالعه : کیف پول نرم افزاری Exodus

عملکرد را اولویت بندی کنید :

 شما می خواهید مطمئن شوید که لباس کودک دسترسی آسان به بسیاری از تغییرات در لباس را برای راحتی بیشتر فراهم می کند. بنابراین در نظر داشته باشید که اولویت شما در موقعیت های مختلف چیست و بر اساس آن خرید کنید.

انتخاب رنگ خنثی را داشته باشید :

لباس کودک می تواند بیش از مدت زمان رشد یک کودک برای شما دوام بیاورد. اگر قصد دارید بیش از یک بچه در این رده داشته باشید، سعی کنید به لباسی نگاه کنید که چاپ یا رنگ مناسب برای هر دو را ارائه دهد. در اینجا هیچ قانونی وجود ندارد. به عنوان مثال صورتی یک رنگ زیبا برای یک دختر یا پسر است و بهترین لباس تابستانی کودک خواهد بود. وقتی نوبت به کفش می رسد، کف نرم برای رشد پا ترجیح داده می شود. چکمه ها در همه رنگ ها، مواد و طرح ها ساخته می شوند. بسیاری از آنها کفی محکم دارند تا از بین نروند.

بودجه خود را در نظر بگیرید :

به راحتی می توان با تمام چاپها و رنگ ها بیش از حد غرق شد. مسئله این است که شما برای لباس پوشیدن به سبک کودک خود مجبور به پرداخت هزینه های سنگین نیستید. چند قطعه کلیدی را حتماً منظور کنید، اما به خاطر داشته باشید که بچه ها سریع رشد می کنند و فقط در هر سال چند ماه هر لباس را می پوشند.

بهترین لباس تابستانی کودک

بهترین زمان برای انتخاب لباس کودک

البته هیچ محدودیتی نیست اما خرید چند تکه از  بهترین لباس تابستانی کودک قبل از ورود کودک می تواند یک فعالیت خوب و راهی برای پیوند با کوچولوی شما باشد. گفته می شود، اگر کودک شما هنوز به دنیا نیامده است، خود را با انبوه لباس ها در اندازه های مختلف غرق نکنید. بسیاری از نوزادان هرگز در اندازه تازه متولد شده قرار نمی گیرند یا به سرعت رشد نمی کنند.

در حقیقت، بیشتر والدین در نهایت لباس های کودکانه بیش از آنچه ممکن است استفاده کنند، تهیه می کنند. گرچه در زیر گزینه های متنوعی برای بودجه های مختلف ارائه می شود، اما شما می توانید لباس های کاملاً جدید کودک را در فروشگاه های اقتصادی یا از طریق گروه های آنلاین خارجی پیدا کنید.

بهترین مارک های لباس کودک

در اینجا بهترین لباس تابستانی کودک ارائه شده است که می توانید از طریق زاکولا از سایت های خارجی خرید کنید. مارک های زیر از لحاظ عملکردی، کیفیت بالا و طیف گسترده ای از سبک های جنسیتی و خنثی با معیارهای مناسب هستند.

Burt’s Bees Onesies

مارک لباس Burt’s Bees که به دلیل پارچه های نرم و ارگانیک پنبه ای و طرح های خاکی خود دوست داشتنی است، در وب سایت خود و همچنین در آمازون یافت می شود. موارد خاص این برند محبوبیت ویژه ای دارند و در مجموعه های اقتصادی ارائه می شوند. بیشتر دارای برچسب نرم هستند. در حالی که دیگر مدل ها دارای طرح های زیبا برای پسران و دختران هستند.

هانا آندرسون

مارک هانا آندرسون بیشتر به دلیل ست های متناسب لباس خواب برای کل خانواده شناخته می شود. وقتی نوبت به بهترین لباس تابستانی کودک می رسد، آن ها انواع لباس های نخی ارگانیک کوتاه و بلند و لباس خواب را در انواع چاپ های سرگرم کننده ارائه می دهند. بیشتر لباس های آنها گزینه های ساده و راه راه است. آنها نزدیک بدن قرار می گیرند اما برای قرار دادن پوشک کشیده می شوند و اغلب از اندازه ۰ تا ۳ ماه  هستند.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین سمعک شنوایی از سایت های خارجی

لباس کودکانه Gerber

Gerber صاحب افتخار مارک تجاری Onesie است که بیش از ۳۰ سال از فعالیت آن می گذرد. به همین ترتیب، می توانید گزینه های زیادی را برای افراد در سایتشان پیدا کنید که ارزش بالایی دارند. به عنوان مثال ، گربر مجموعه ای از انواع خود را ارائه می دهد. از لباس های شخصی آنها در دختران، پسران و رنگ های خنثی از نظر جنسیت از بدو تولد پنج سالگی را می توانید تهیه کنید. مجموعه های بزرگتر از اندازه های مختلف ساخته شده اند تا با کودک شما رشد کنند و قطعاً از نظر ارزش نمرات بالایی کسب کنند و به عنوان بهترین لباس تابستانی کودک هستند.

L’ovedbaby لباس کودک ارگانیک

رنگ های زیبا از ویژگی های اصلی L’ovedbaby است. لباس آنها از ۱۰۰ درصد پنبه ارگانیک دارای گواهی ساخته شده است که عاری از مواد اضافی مانند فرمالدئید، فلزات سنگین و ارگانیسم های اصلاح شده ژنتیکی است. این برند حتی یک مجموعه نرم و خاص از لباس ارگانیک پنبه ای را ارائه می دهد. اندازه لباس ها از نوزاد تا ۲۴ ماهگی است. همچنین می توانید لباس هایی برای کودکان نوپا ، بچه ها یا حتی خودتان در سایت پیدا کنید.

بهترین لباس تابستانی کودک

Jazzy Organics

با لباس برای نوزادان تازه به دنیا آمده تا ۱۲ ماه و کودکان تا چهار سال ، Jazzy Organics مأموریت دارد گزینه های پنبه ارگانیک مجاز را به کودکان ارائه دهد. در حالی که از روش های پایدار و ایمن حمایت می کند. آنها مجموعه ای مناسب از لباس خواب و لباس بدن ارائه می دهند. به عنوان مثال می توان دکمه های روی پا را در حالی که کودک شما کوچک است و با بزرگ شدن باز می شود، جمع کرد.

کیت کوین

کیت کوین بهترین لباس تابستانی کودک دارای مجموعه ای از لباس های ارگانیک کودک ساخته شده در پارچه های کششی است. همه مجموعه های آنها از نظر استاندارد جهانی Organic Textile Standard (GOTS) دارای گواهی ارگانیک نیستند، اما به وضوح مشخص شده است. این برند توضیح می دهد که به عنوان مثال لباس بامبو نرم و کشدار آن از پارچه ای نیمه سنتتیک سازگار با محیط زیست ساخته شده است. همچنین لازم به ذکر است که اغلب یک فروش آنلاین انجام می شود.

پیشنهاد مطالعه : معرفی بهترین سایت های خرید آنلاین در ترکیه

لباس کودک Gap

Gap اندازه های تازه متولد شده را در بسیاری از سبک های خود ارائه می دهد که به طور کلی، رنگ آمیزی بسیار و آرامبخشی است. انواع پارچه های نرم و ترکیبی مناسب از لباس های داخل خانه و سایر گزینه های پوشاک را پیدا خواهید کرد.

Carter

نقطه قوت خط تولید لباس نوزاد Carter است. آنها در واقع یک فروشگاه Preemie اختصاصی دارند که در آن می توانید تعداد زیادی گزینه برای لباس برای کوچکترین نوزادان پیدا کنید. در غیر این صورت، Carter’s به دلیل پوشاک با کیفیت و شلوار درب منزل، کوپن و فروش سهام مشهور است. تعداد زیادی چاپ، گفتار و مجموعه های متناسب را در اینجا خواهید یافت.

Garanimals

نام تجاری Walmart’s Garanimals از سال ۱۹۷۲ با هدف کمک به والدین با قیمت مناسب، تحسین برانگیز و به راحتی پوشاندن بچه های کوچک آغاز به کار کرده است. امروزه، این محصولات پایه های ساده و با کیفیت، قطعات طرح دار و موارد دیگر را با قیمت های پایین هر روز ارائه می دهد و بهترین لباس تابستانی کودک به شمار می آیند.

بهترین لباس تابستانی کودک

Old Navy

Old Navy به دلیل تخفیف های مکرر لباس های کودک معروف است. سبک های آنها تازه و به طرز باورنکردنی مد روز است و بسیاری از قطعات آنها با هم هماهنگ هستند. بنابراین می توانید کمدهای کپسول را برای هر فصلی که قرار دارید ایجاد کنید.

پیشنهاد مطالعه : شرایط فروش در ایبی

Cat & Jack

این برند در واقع یک فروشگاه یک مرحله ای برای همه چیز کودک است. مارک Cat & Jack فروشگاه گزینه های رنگ روشن با چاپ های عجیب و غریب و تازه را ارائه می دهد. از لباس های ساده و شلوار چسبان گرفته تا لباس های شیک، لباس شنا، کت و حتی لوازم جانبی دیگر را می توانید پیدا کنید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]