تاریخ انتشار : ۱۴۰۰,مهر,۱۸

بهترین ردیاب های شخصی ۲۰۲۱

نویسنده : تیم محتوا

بهترین ردیاب های شخصی 2021

شما می توانید به راحتی از بهترین ردیاب های شخصی برای حفظ امنیت خود و اموال تان استفاده کنید. تقریباً برای هر نیاز یک دستگاه GPS وجود دارد. داشتن یک یا چند مورد از بهترین ردیاب های GPS شخصی، می تواند یک آرامش واقعی باشد.

برای برخی از افراد، دستگاه GPS برای ردیابی وسایل شخصی آنها عالی است، بنابراین اگر نگران از دست دادن کیف پول یا یک کالای با ارزش بالا هستید، یک ردیاب GPS می تواند به شما کمک کند تا به سادگی آن را پیدا کنید. آنها اغلب به اندازه کافی کوچک هستند و نمی توانند پنهان شوند، بنابراین می توانید دقیقا ببینید کیف یا وسایل شخصی شما در کجا واقع شده است.

از سویی دیگر،  بهترین ردیاب های شخصی می توانند برای حفظ امنیت خود استفاده شوند، اگر به سمت بیابان حرکت می کنید و انتظار دارید که خارج از محدوده تلفن همراه قرار بگیرید. ردیاب های GPS به طور مداوم موقعیت شما را حتی در مناطق دور افتاده کنترل می کنند، بنابراین خانواده شما، همیشه می دانند شما کجا هستید. این ردیاب های GPS گران تر هستند و دارای نوعی خدمات اشتراک می باشند که توسط فروشگاه های آنلاین خارجی انجام می شود که می توانید آن ها را از طریق زاکولا خرید کنید.

پیشنهاد مطالعه : خرید اسباب بازی های رباتیک برای بچه ها

شرایط ضروری ردیابی

بسیاری از موارد دیگر برای ردیاب های GPS نیز وجود دارد. برخی از آنها به شما کمک می کنند بچه هایی را که تمایل به دور شدن از شما را دارند، ردیابی کنید و برخی از آنها برای اطمینان از اینکه اقوام مسن ، دچار خطر و آسیبی نمی شوند، استفاده می شود. بسته به نیاز شما ، بهترین ردیاب های شخصی وجود دارد که می تواند برای شما مناسب باشد.

لطفاً توجه داشته باشید که این سیستم ها با بهترین سیستم های GPS خودرو که کمک ناوبری هستند، متفاوت می باشند. به همین ترتیب ، اگر می خواهید بستگان سالمند را در خانه حفظ کنید، شاید سیستم های هشدار پزشکی مناسب تر باشند.

بهترین ردیاب های شخصی 2021

بهترین ردیاب های GPS شخصی

ردیاب Gen4 :

برای کوهنوردان این بهترین و دقیق ترین GPS جهت استفاده است این دستگاه دارای  SOS و باتری با دوام ۴۳۶ ساعت است و می توانید آن را با قیمت ۱۴۱.۴۸ دلار از آمازون خرید کنید. Spot Gen4 برای کوهنوردانی طراحی شده است که می خواهند بدانند هنگام حرکت به دورترین نقاط، می توان آنها را پیدا کرد.

این دستگاه، به لطف GPS ماهواره ای و عملکرد پیام رسانی، شما را ایمن نگه می دارد و دیگران به راحتی از موقعیت مکانی شما مطلع می شوند. عمر باتری ۴۳۶ ساعت عالی است و با استفاده از باتری های AAA قابل تعویض می توان آنها را حتی بیشتر افزایش داد.

Spot Gen4 به عنوان بهترین ردیاب های شخصی کمی حجیم است. اما دارای کارابین برای اتصال آسان به یک بسته است. همچنین مستحکم است و برای مقاومت در برابر فضای باز عالی ساخته شده است. قابلیت نقشه برداری سفارشی است، بنابراین می توانید GPS را از این مکان یاب با استفاده از برنامه اختصاصی ردیابی کنید.

این را می توان بصورت زنده یا در حالت سابقه با داده هایی که تا سه سال پس از ثبت ذخیره شده اند، مشاهده کرد. ویژگی SOS که با خدمات اضطراری تماس می گیرد، ویژگی بارز این واحد است. قیمت برای خود دستگاه و برنامه های سرویس داده متفاوت است.

Apple AirTags :

اگر مالک اپل هستید، این برچسب های مجزا کاملاً مناسب هستند و بهترین ردیاب های شخصی محسوب می شوند که با قیمت ۲۹ دلار در آمازون عرضه می شوند. آنها مقرون به صرفه و خوش ساخت بوده و برای استفاده برای دارندگان آیفون، آسان است.

اگر از دستگاه Apple مانند iPhone 12 استفاده می کنید و در حال حاضر در اکوسیستم اپل Find My هستید، AirTags یک هماهنگی طبیعی به نظر می رسد. به سادگی پلاستیک پشتی را جدا کرده و آنها را فعال کنید، در کنار آیفون خود نگه دارید تا آن را متصل کرده و از آن استفاده کنید. سپس می توانید AirTag را به هر مورد شخصی مانند کلید، کیف پول و غیره اضافه کنید و تلفن شما قادر خواهد بود دقیقاً مکان این مورد را ردیابی کند.

پیشنهاد مطالعه : خرید میکروفون هدست بی سیم

AirTag های اپل از شبکه Find My برای یافتن موارد گم شده استفاده می کنند. اگر نگران این هستید که چیزی را از دست داده اید، AirTag را در حالت Lost (از طریق تلفن خود) قرار دهید و هر زمان که در محدوده بلوتوث دستگاه Apple دیگر قرار می گیرد، یک مکان را پینگ می کند. این یک راه حل بسیار موثر است.

آنها به عنوان بهترین ردیاب های شخصی حتی یک ویژگی برای نوعی ردیابی ناخواسته دارند. اگر از کاربران اپل هستید و برای هر دوره زمانی یک AirTag ناآشنا در نزدیکی دستگاه خود دارید، یک اعلان دریافت خواهید کرد. همچنین باتری ایرتگ بیش از یک سال دوام می آورد و این ردیاب های GPS نیز ضد آب هستند.

بهترین ردیاب های شخصی Tile Mate :

این محصول با قیمت ۴.۸۰ دلار در آمازون فروخته می شود. Tile Mate یک گزینه جایگزین است که از نظر فنی یک دستگاه GPS نیست. بلکه از بلوتوث و اتصال به تلفن هوشمند شما برای تشخیص خرابی آن استفاده می کند. این کار برعکس نیز کار می کند، زیرا Tile دارای یک دکمه است. کافی است روی آن دوبار ضربه بزنید و برنامه روی تلفن متصل شما نویز تولید می کند تا بتوانید تلفن خود را پیدا کنید.

Tile Mate با باتری قابل تعویض عرضه می شود که بسته به میزان استفاده از آن، تقریباً یک سال کامل خوب است. جایگزینی آن بسیار مقرون به صرفه است. در مجموع، وقتی در نظر می گیرید که این امر نیازی به اشتراک ندارد، این یک گزینه مناسب است.

بهترین ردیاب های شخصی 2021

AngelSense Guardian :

این محصول به عنوان بهترین ردیاب های شخصی به قیمت ۳۹.۹۹ دلار در ماه عرضه می شود. AngelSense Guardian ردیاب GPS ایده آل برای کودکان و افراد مسن است. این بدان دلیل است که می توان آن را به شخص متصل کرد و فقط با استفاده از کلید حذف کرد.

 همچنین حالت مکالمه دو طرفه مفیدی را ارائه می دهد که به فرد اجازه می دهد در مواقع ضروری با حمل کننده ردیاب صحبت کند. استفاده از ۳G ، ۴G و Wi-Fi همراه با GPS به این معنی است که می توانید موقعیت فرد را بر روی نقشه یا در داخل خانه نیز مشاهده کنید که در صورت نیاز به راحتی با خدمات اورژانس به اشتراک گذاشته می شود.

پیشنهاد مطالعه : خرید کیف های خنک کننده

هشدارهای خودکار مفید هستند، به سرپرست اطلاع دهید که آیا کاربر محل سکونت خود را ترک کرده است، دیر به خانه آمده است و برای بررسی پیشرفت سفر با اتوبوس آن را بررسی کنید. این حتی دارای یک پله شمارنده برای نظارت بر سلامت است.

در حالی که ممکن است قیمت آن از برخی دیگر از ردیاب ها بالاتر باشد، اما به عنوان بهترین ردیاب های شخصی با تعهد پرداخت منظم، خدمات بیشتر و کنترل های عمیق تری نسبت به اکثر رقبا ارائه می دهد. عمر باتری، در ۲۴ ساعت، طولانی ترین گزینه نیست، اما از آنجا که این دستگاه قابل شارژ است و بسیاری از ویژگی های متصل را ارائه می دهد، منطقی است.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود