معرفی و خرید دوربین های ضد آب از ایبی

ای بی
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

بهترین دوربین های ضد آب

با بهترین دوربین های ضد آب ، مرزهای جدید عکاسی و فیلمبرداری در زیر آب قابل دسترسی هستند. دوربین خود را به زیر دریا برسانید یا بدون نگرانی در یک طوفان شدید عکس بگیرید. بهترین دوربین های ضد آب همه کارها را انجام می دهند. تعداد زیادی از این دوربین ها در قیمت های مختلفی در دسترس هستند، بنابراین شما می توانید یک دوربین ضد آب عالی متناسب با بودجه خود در ایبی پیدا کنید. برای خرید این دوربین ها می توانید از طریق خدمات زاکولا اقدام نموده و بهترین دوربین زیر آب را برای هنگام شناکردن خود انتخاب نمایید.

دوربین های ضد آب، مقاوم و کاملاً محافظت شده بوده و به شما امکان می دهد بدون ترس به کاوش بپردازید و تصاویر کاملاً به یادماندنی حتی از سوژه های زیر آب را ثبت کنید. بسیاری از این دوربین های ضد آب، ضد ضربه، ضد خرد شدن و یخ زدگی خواهند بود و به شما امکان انعطاف پذیری در عکسبرداری را می دهند.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین حلقه های هوشمند از ایبی

بنابراین می توانید اینجا بهترین دوربین های ضد آب را برای خود بررسی کرده و انتخاب کنید. با فرض اینکه شما فقط به دنبال بهترین دوربین با قیمت ارزان نیستید، باید هنگام انتخاب این دوربین ها، چند گزینه را در نظر داشته باشید. آیا می خواهید عکس یا فیلم بگیرید، یا هر دو مورد را در نظر دارید؟ کیفیت تصویر چقدر برای شما مهم است و آیا برای ضبط سوژه های متحرک به حالت سریع نیاز دارید؟ و در نهایت اینکه چقدر می خواهید هزینه کنید؟

بهترین دوربین های ضد آب

بهترین دوربین های ضد آب در سال ۲۰۲۱

وقتی صحبت از دوربین ضد آب می شود، چند نوع مختلف وجود دارد که به طور معمول دو نوع اصلی و محبوب دوربین ضد آب دیجیتال کامپکت های ضد آب و دوربین های اکشن هستند. کامپکت های ضدآب معمولاً شبیه یک دوربین جمع و جور معمولی هستند، با این تفاوت اصلی که ضد آب نیز می باشند.

پیشنهاد مطالعه : معرفی برند پوما PUMA

 آنها تمایل دارند با رنگ آمیزی روشن مشخص می شوند و مشخصه اصلی آنها نسبت به دوربین های اکشن گزینه لنز بزرگنمایی نوری است که به شما این امکان را می دهد تا بدون آسیب دیدن تصویر به سوژه های خود نزدیک شوید. دوربین های اکشن مانند GoPros بسیار کوچکتر از کامپکت های ضدآب هستند که باعث می شود از طریق مهار بر روی قفسه سینه یا کلاه ایمنی، نصبی سبک تر و راحت تر داشته باشد.

بهترین دوربین های ضد آب همچنین دارای مشخصات ویدئویی بهتری هستند و ۴K را در نرخ فریم بالا ارائه می دهند که در حال حاضر بسیاری از کامپکت های ضدآب فاقد آن هستند. مطمئناً ، شما فقط به نوع دیجیتال فکر نمی کنید و به همین دلیل ما بهترین دوربین های فیلم زیر آب را نیز ارائه داده ایم، یک راه حل قدیمی برای زمانی که می خواهید تصاویر شما دارای یک احساس یکپارچه سازی غیرقابل تکرار باشند.

کمپکت های ضد آب

دوربین ضد آب Olympus Tough TG-6

این دوربین ها جمع و جور بوده و دارای سنسور ۱ / ۲.۳ اینچ و وضوح ۱۲ مگاپیکسل می باشد. این دوربین تا عمق ۱۵ متر ضدآب بوده و دارای رنگ های قرمز یا سیاه می باشد که با کیفیت تصویر ۴k  و به قیمت مناسب ۴۴۹ دلار در ایبی به فروش می رسد. شما می توانید برای خرید آن از زاکولا یاری بگیرید.

سری Olympus TG نه تنها به دلیل داشتن مهارت کافی در تحمل شرایط سخت، بلکه به فناوری تصویربرداری چشمگیر و فناوری ویدیویی نیز در میان بازارهای دوربین به عنوان بهترین دوربین های ضد آب شهرت دارد. عکسبرداری با قابلیت ۴K TG-6 ، یک پیشرفت نسبتاً جزئی در TG-5 قبلی است، اما به برخی از ویژگی های جدید مانند وضوح LCD بهبود یافته و حالت جدید میکروسکوپ زیر آب برای نزدیک شدن اضافه شده است.

پیشنهاد مطالعه : خرید سیستم های خانه هوشمند

 TG-6 با تولید فیلم ۴K با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه و ارائه امکان فیلم برداری با کیفیت Full HD با سرعت ۱۲۰ فریم بر ثانیه، دارای یک لنز بزرگنمایی اپتیکال ۲۵-۱۰۰ میلی متر است که به شما امکان می دهد هرچه بیشتر به عمل نزدیک شوید.

همچنین از یک محفظه ایمن بر روی دوربین برخوردار است، در حالی که مکانیسم بزرگنمایی داخلی باعث می شود لنز هرگز از بدنه خارج نشود و از آن در برابر ضربات محافظت کند. این دوربین کاربردی است که می توان آن را به عنوان  بهترین دوربین های ضدآب در حال حاضر نام برد.

بهترین دوربین های ضد آب

دوربین ضد آب Nikon Coolpix W300

این دوربین با قابلیت ضد آب بودن ۳۰ متر ارائه شده است که ابزاری عالی برای غواصان عمیق تر است. این دستگاه نیز در اندازه ای جمع و جور و با سنسور ۱ / ۲.۳ اینچ ارائه شد هاست که رنگ های موجود آن نارنجی، زرد و سیاه می باشد و در قیمت ۳۴۷.۷۰ دلار در ایبی به فروش می رسد.

اگر یک کاوشگر در اعماق آب هستید، این بهترین انتخاب دوربین های دیجیتال ضد آب برای شماست. Nikon W300 تا عمق ۳۰ متری درجه بندی شده است و از اکثر دوربین های ضد آب پیشی می گیرد و دارای یک فشارسنج است که داده های مفید زیر آب مانند ارتفاع و عمق و همچنین قطب نما الکترونیکی را ارائه می دهد.

قابلیت بلوتوث نیز وجود دارد و این برای انتقال سریع تصویر با فناوری SnapBridge Nikon سازگار است. همچنین از افزودن فیلم ۴K به این دوربین باید اشاره کرد و امتیاز ضد ضربه در برابر ۲.۴ متر به معنای محافظت بیشتر آن در برابر ضربه است. که می توان آن را در لیست بهترین دوربین های ضد آب برشمرد.

دوربین های ضد آب Ricoh WG-70

این یکی از مقاوم ترین دوربین های ضد آب، با امکانات عالی فوق العاده و قیمت مناسب است. این دوربین دارای سنسور  ۱ / ۲.۳ اینچ می باشد که حداکثر وضوح فیلم آن Full HD بوده و در رنگ های نارنجی یا مشکی و به قیمت ۳۲۰.۳۶ دلار در ایبی می توان آن ها را خرید نمود.

شهرت سری های Ricoh WG به عنوان دوربین های سوئیسی سخت است. WG-70 مانند نمونه های قبلی خود به چراغ های حلقه ای در اطراف لنز خود مجهز است که به عنوان روشنایی و همچنین نور ماکرو عمل می کند و به شما این امکان را می دهد که در زیر آب کاووش کرده و همچنین سوژه های خود را روشن نگه دارید.

پیشنهاد مطالعه : خرید کفش پسرانه از آمازون ۲۰۲۱

این دوربین، چند ویژگی بسیار خوب دارد که قابل توجه است. حالت میکروسکوپ اجازه می دهد تا در فواصل نزدیک به یک میلی متر تمرکز کند و این حالت برای ارائه وضوح بالاتر در WG-70 نسبت به WG-60 قبلی بهبود یافته است. همچنین، چندین تصویر از یک صحنه کم نور را به سرعت پشت سر هم ضبط می کند و آنها را با هم ترکیب می کند تا یک تصویر ترکیبی بدون تاری ایجاد کند.

همه اینها در دوربینی با محافظت های جدی قرار دارند و می توانند تا ۱۴ ساعت در آب غوطه ور شوند. از همین روست که در لیست بهترین دوربین های ضد آب قرار گرفته است.

دوربین ضد آب پاناسونیک Lumix FT30

این دوربین ضد آب جمع و جور دارای سنسور ۱ / ۲.۳ اینچ  که در رنگ های آبی، مشکی، نارنجی یا قرمز و به قیمت ۱۵۷.۹۹ دلار می توانید آن را از ایبی خرید کنید. این دوربین مقرون به صرفه با برخورداری از طراحی هوشمند برخوردار است.

پاناسونیک Lumix FT30 به اندازه کافی باریک است که به سادگی در دست یا جیب جای می گیرد. ممکن است بخواهید روی بند مچ دست آن را نصب کنید تا اطمینان حاصل کنید که FT30 در زیر آب از شما دور نمی شود. این یک دوربین ضدآب و همه کاره است که باید برای ثبت ماجراهای آبزی شما مناسب باشد. به هر حال به صورت عکس ثابت عالی عمل می کند.

بهترین دوربین های ضد آب

دوربین ضد آب Fujifilm XP140

این دوربین به عنوان یکی از بهترین دوربین های ضد آب ، جلوه های خلاقانه و طراحی چشم نوازی را ارائه می دهد. این دوربین جمع و جور از سنسور ۱ / ۲.۳ اینچ برخوردار بوده و دارای رنگ های زرد، سفید، خاکستری، آبی یا سبز می باشد که در ایبی به قیمت ۲۲۹ دلار به فروش می رسد.

این یک دوربین کوچک است که قادر به فیلمبرداری ۴K و مجهز به لنز زوم اپتیکال ۵ برابر با کانونی معادل و دامنه ۲۸-۱۴۰ میلی متر است. یک حالت تشخیص صحنه جدید به XP140 کمک می کند آنچه را که از آن عکاسی می کند، ارزیابی نماید. در این دوربین، کنترل ها به خوبی تنظیم شده و استفاده از آنها حتی در شرایط تاریک زیر آب نیز آسان است.

می توانید برای خرید بهترین دوربین های ضد آب از ایبی، با کارشناسان زاکولا مشورت کنید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]