تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,شهریور,۲۲

بهترین دستگاه ‌های سازگار با الکسا

نویسنده : تیم محتوا

 

بهترین دستگاه های سازگار با الکسا با کمک دستیار صوتی آمازون، ضریب هوشی خانه شما را بالا می برند. وقتی مدل‌های خاصی از چراغ‌های هوشمند، قفل‌ها، بلندگوها، تلویزیون‌ها و موارد دیگر را به الکسا متصل می‌کنید، می‌توانید همه آنها را با استفاده از صدای خود کنترل کنید.

بهترین دستگاه های سازگار با الکسا

خرید تجهیزات مجهز به الکسا

هنگامی که هر یک از بهترین دستگاه های سازگار با الکسا را ​​به صورت آنلاین دریافت کردید، می توانید بدون نیاز به گفتن چیزی به آنها فرمان دهید. در اپلیکیشن الکسا می‌توانید «روال‌هایی» ایجاد کنید که به طور خودکار ابزارهای مختلف خانه هوشمند را بر اساس شرایط خاص فعال می‌کنند. این به شما کمک می کند خانه خود را بصری، ایمن تر و کارآمدتر کنید. بهترین مهارت های الکسا به شما امکان می دهد کارهای بیشتری با الکسا انجام دهید.

وقتی می‌دانید چگونه از الکسا برای ایجاد روال‌های هوشمند سازی استفاده کنید، می‌توانید در صورت شنیدن ردیاب دود، دستیار را مجبور کنید چراغ‌های هوشمندتان را روشن کند یا هنگام خروج یا بازگشت از خانه، دمای ترموستات‌تان را تغییر دهید. می توانید از بهترین دستگاه های سازگار با الکسا برای پیدا کردن نمایش مورد علاقه خود استفاده کنید.

صدها، اگر نگوییم هزاران دستگاه خانه هوشمند وجود دارد که با الکسا کار می کنند و به همین ترتیب در آمازون تبلیغ می کنند. در حالی که همه ادعا می کنند که آنها بهترین هستند، اکثر آنها این ادعا را برآورده نمی کنند.

پیشنهاد مطالعه :معرفی برند عینک SOJOS

دستگاه های سازگار با الکسا

پس از آزمایش صدها گزینه، برخی از بهترین دستگاه‌هایی که با الکسا سازگار است را ​​در طیف وسیعی از انواع محصولات و کاربردها انتخاب کرده‌ایم. یکی از بهترین دستگاه‌های سازگار با الکسا دستگاهی است که الکسا داخلی دارد. Amazon Fire TV Cube یک دستگاه پخش جریانی است که به تلویزیون شما متصل می‌شود و به شما امکان می‌دهد به محتوای ۴K HDR از Amazon Prime Video، Netflix، Hulu، HBO و ده‌ها دستگاه دسترسی داشته باشید.

به احتمال زیاد، در میان بهترین دستگاه های سازگار با الکسا ، اگر می‌خواهید یک خانه هوشمند راه‌اندازی کنید، یکی از اولین چیزهایی که می‌خواهید چراغ‌های هوشمند هستند که برخی از بهترین دستگاه‌های خانه هوشمند ارزان هستند. ما کیت شروع Philips Hue White LED را به عنوان بهترین چراغ های هوشمند سازگار با الکسا توصیه می کنیم.

در میان همه دستگاه‌های مختلف خانه هوشمند، دوشاخه‌های هوشمند همه جا حاضر هستند، اما بهترین دوشاخه هوشمند سازگار با الکسا، دوشاخه هوشمند WiFi کاملاً جدید Wemo است. اندازه جمع و جور، حالت خانه یا خارج از خانه و نحوه کارکرد آن با تمام دستیارهای صوتی اصلی،  بسیار مناسب است.

بهترین دستگاه های سازگار با الکسا

Amazon Fire TV Cube

بهترین دستگاه های سازگار با الکسا برای پخش جریانی است. مانند نسل قبلی خود، Fire TV، Amazon Fire TV Cube یکی از بهترین دستگاه های پخش جریانی و بهترین دستگاه های سازگار با الکسا در سراسر جهان است. این به شما امکان می دهد از دستیار آمازون برای کنترل تلویزیون، جعبه کابل و سایر تجهیزات پخش خود استفاده کنید. این رابط کاربری بصری، کیفیت تصویر عالی ۴K HDR، و هر برنامه استریم از Hulu گرفته تا Sling و DirecTV Now دارد.

به عنوان یک امتیاز، Fire TV Cube با یک کنترل از راه دور الکسا جدید و بهبود یافته عرضه می شود، بنابراین اگر دستیار صوتی آمازون نتواند آنچه را که به دنبالش هستید پیدا کند. Fire TV Cube با قیمت حدود ۱۲۰ دلار یکی از گران‌ترین دستگاه‌های استریم است، بنابراین خریدارانی که بودجه کمی دارند باید نحوه استفاده از راهنمای Fire TV Stick را برای تسلط بر دستگاه پخش آمازون با قیمت مقرون ‌به‌ صرفه‌تر در بهترین دستگاه های سازگار با الکسا را بررسی کنند.

پیشنهاد مطالعه :بهترین برند چکمه های زمستانی

Philips Hue White LED Starter Kit

چراغ ‌های هوشمند زیادی وجود دارند که با الکسا کار می‌کنند، اما بهترین دستگاه‌ سازگار با الکسا در این دسته، چراغ‌ هوشمند Philips Hue است. این به این دلیل است که فیلیپس وسیع‌ترین طیف انواع لامپ را دارد و برنامه Hue به شما امکان می‌دهد با آن چراغ‌ها بسیار بیشتر از چراغ‌های سایر شرکت‌ها کار کنید.

فیلیپس انواع مختلفی از چراغ های هوشمند را به فروش می رساند، اما کیت اولیه Hue White Starter این شرکت شامل دو لامپ و همچنین یک هاب کوچک است که چراغ ها را به Wi-Fi شما متصل می کند. از آنجا می‌توانید به الکسا دستور دهید تا نورها را کم کند و لامپ‌ها پاسخ خواهند داد.

لامپ های این کیت تغییر رنگ نمی دهند. برای این کار، کیت استارت لامپ Philips Hue White و Color Ambiance A19 را می خواهید. در واقع، فیلیپس طیف گسترده ای از LED های هوشمند و وسایل روشنایی تولید می کند. راهنمای ما در مورد چراغ های رنگ فیلیپس را بررسی کنید تا ببینید هر کدام چه کاری انجام می دهند.

بهترین دستگاه های سازگار با الکسا

 Lifx Mini

وقتی صحبت از بهترین دستگاه ‌های سازگار با الکسا به میان می‌آید، چراغ ‌های Philips Hue برتر هستند، اما از شما می‌خواهند که یک پل برای کنترل آن ‌ها نیز نصب کنید. در مقایسه، لامپ هوشمند Lifx Mini می‌تواند مستقیماً به شبکه Wi-Fi شما متصل شود که می‌تواند راه ‌اندازی را بسیار آسان‌تر کند. لامپ های Lifx Mini با طول تنها ۲.۲ اینچ در انواع لامپ های رومیزی و چراغ های کوچک قرار می گیرند.

با استفاده از الکسا، می توانید چراغ های Lifx را روشن و خاموش کنید و روشنایی، رنگ و زمان بندی آنها را تنظیم نمایید. همچنین می‌توانید تعدادی جلوه‌های روشنایی جالب نیز تولید کنید. لامپ‌ها می‌توانند مانند یک شمع سوسو بزنند و حتی با ضرب آهنگ موسیقی شما تغییر رنگ دهند. علاوه بر الکسا، لامپ های Lifx برخی از بهترین دستگاه های HomeKit هستند.

پیشنهاد مطالعه :معرفی ساعت برند آلپینا

دوشاخه هوشمند WiFi Wemo

پلاگین هوشمند وای فای Wemo یکی از بهترین دستگاه های سازگار با الکسا زیر ۳۰ دلار و بهترین انتخاب در میان بهترین دوشاخه های هوشمند است. این دو شاخه، جمع و جورتر از گزینه های رقیب موجود در بازار است، حتی در مقایسه با مدل قبلی خود Wemo Mini بسیار عالی عمل می کند. در حالی که مانند برخی از دوشاخه های هوشمند دیگر نظارت بر انرژی ندارد، پلاگین هوشمند WiFi Wimo با تمام دستیارهای هوشمند اصلی کار می کند.

این دوشاخه هوشمند یک سوئیچ فیزیکی دارد، بنابراین اگر نمی‌خواهید از الکسا بخواهید دستگاهتان را روشن یا خاموش کند، می‌توانید روی کلید Wemo کلیک کنید. همچنین حالت Away هوشمندانه ای دارد که می تواند با روشن کردن متناوب یک لامپ، به نظر برسد که شما در خانه هستید. می توانید برای خرید بهترین دستگاه های سازگار با الکسا از طریق زاکولا اقدام کنید.

 

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود